Geni Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 W dniu 20.08.2020 o 11:56, Yazinz napisał(a): W przypadku długich wypadów kwestia wyglądu jak dla mnie schodzi na drugi plan. Rozwiń Można próbować na siłę zrobić z jednośladu samochód, albo pojechać w podróż samochodem. Zdań jest pewnie tyle, ile użytkowników. Np. dla mnie jednoślady zabudowane w taki sposób, z ogromnymi, akcesoryjnymi szybami tracą prawie wszystkie zalety korzystania z jednośladu posiadając wciąż całkiem spory zestaw jego wad. 1
Klubowicze Piootr Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Klubowicze Opublikowano 20 Sierpnia 2020 W dniu 20.08.2020 o 11:05, kantos napisał(a): Jak dla mnie - cisza ponad wszystko Mam Integrę od Nico i pomimo dwóch dodatkowych szyb, niskiej i ori, jeżdże zawsze na szerokiej GIVI. Zero szumów i hałasu Rozwiń @kantos, też mam Integrę i używam największego, dostępnego "żagla" od GIVI. W Integrze TAK, ale zdecydowanie NIE w Iksie. W dniu 20.08.2020 o 11:56, Yazinz napisał(a): Piootr, jeśli ganiasz blisko domu i wiesz jakiej pogody możesz się spodziewać, to OK- podzielam Twoje zdanie. W przypadku długich wypadów kwestia wyglądu jak dla mnie schodzi na drugi plan. ps. Żagiel to ma BMW C 650 GT 🙂 Rozwiń @Yazinz, mam Integrę i używam największego, dostępnego "żagla" od GIVI. W Integrze TAK, ale zdecydowanie NIE w Iksie. Zasadniczo zawsze kupuję szybki akcesoryjne, bo nie lubię jak wieje. Właściwie tylko dlatego, że w Iksie podczas tras mocno wieje na razie go nie kupię. Wolę dużą, opasłą, juczną Integrę, która doskonale sprawdza się w dalekich podróżach. Oczywiście Iksem też się da daleko podróżować, ale tu rozkminiamy kwestie "wiania" po korpusie i nogach. 1
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Klubowicze Opublikowano 20 Sierpnia 2020 W dniu 20.08.2020 o 13:18, Piootr napisał(a): Wolę dużą, opasłą, juczną Integrę Rozwiń 🤣🤣🤣 Z tą opasłością Integry to tak trochę poleciałeś. 😉 Integra jest filigranowa jak nastoletnia baletnica.😚 Opasły to jest Burgman 650 Co nie zmienia faktu że do turystyki oba nadają się świetnie 👍(Integra mogła by mieć tylko większy schowek )
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Autor Administrator Opublikowano 20 Sierpnia 2020 W dniu 20.08.2020 o 13:32, arturo-bb napisał(a): Integra mogła by mieć tylko większy schowek Rozwiń Przy 17 calowym kole i "motocyklowej" ramie trudno wygospodarować więcej. Jedyna opcja to przenieść w inne miejsce zbiornik... ale to znów zmieni rozkład obciążeń/mas. Zapewne niejeden skośnooki inżynier już nad tym myślał.
Klubowicze Piootr Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Klubowicze Opublikowano 20 Sierpnia 2020 W dniu 20.08.2020 o 13:32, arturo-bb napisał(a): nastoletnia baletnica. Nastoletnia baletnica to jak będzie z krótką szybką, bez stelaży i 3 kufrów. Zobacz jak pięknie wyglądała objuczona na wyprawie NK, ale żeby nie było. To najlepszy maxiskuter ever, przynajmniej dla mnie. 1
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Klubowicze Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Mimo wszystko nadal uważam że Integra jest WĄSKA . Nawet z 3 kuframi. Mam nadzieję że widziałeś jak wygląda tak samo wyposażony B650 ? Szeroki jak Fiat 126P ( jeśli jeszcze ktoś kojarzy taki pojazd 😉 )
Administrator xmarcinx Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Administrator Opublikowano 20 Sierpnia 2020 W dniu 20.08.2020 o 14:09, arturo-bb napisał(a): Mam nadzieję że widziałeś jak wygląda tak samo wyposażony B650 ? Rozwiń
Yazinz Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 W dniu 20.08.2020 o 12:40, Geni napisał(a): Można próbować na siłę zrobić z jednośladu samochód, albo pojechać w podróż samochodem. Zdań jest pewnie tyle, ile użytkowników. Np. dla mnie jednoślady zabudowane w taki sposób, z ogromnymi, akcesoryjnymi szybami tracą prawie wszystkie zalety korzystania z jednośladu posiadając wciąż całkiem spory zestaw jego wad. Rozwiń Przepraszam ale nie rozumiem jaki to ma związek z moim komentarzem. Nie było mowy o porównywaniu zalet/wad w trakcie długich wyjazdów skuterem vs auto, a raczej większa szyba vs walory estetyczne XADV. Nie rozpisuję się, bo temat odbiega od głównego wątku. Pozdrawiam,
niko02 Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Kwestia gustu. Jak się szybę opuści w X-ADV na pozycję "0", to ona leży i dalej moto jesz szczupłe. w Integrze też jeździłem z największą szybą GIVI. To właśnie jest to co najbardziej uderza po przesiadce x Integry na X-a - wiatr. Z szybą GIVI w NC750 D można było jeździć nawet bez kasku i była cisza. Tutaj nie ma takiej opcji. 1
Razor Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Dzień dobry Chciałem się przywitać na forum.👋 Posiadam Hondę Xadv od lutego 2019 roku więc już trochę na niej zwiedziłem świata. Posiadam zamontowaną szybę od Piuga która jest wyższa od oryginalnej Hondy. Jest ciszej ale daleko jej od doskonałości jeśli to cisza jest tym co chcemy osiągnąć. Najwięcej hałasu powoduje zawirowanie na wysokości handbarów - wystarczy z ręki zrobić spoiler w tym miejscu i jest dużo ciszej. Ja lubię moją Hondę zwłaszcza za to, że jest wąska stabilna i można przeciskać się bezpiecznie w korkach a jeżdżę nią często do pracy.
Klubowicze Piootr Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Klubowicze Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Gratuluje wyboru i witam na naszym forum.
hormig Opublikowano 19 Września 2020 Opublikowano 19 Września 2020 Nie przypuszczałem że w bieżącym roku się uda 😉 Pozdrowienia z Chorwacji 🙂 1
Użytkownicy Nazir Opublikowano 19 Września 2020 Użytkownicy Opublikowano 19 Września 2020 W dniu 19.09.2020 o 18:18, hormig napisał(a): Rozwiń Fota super tylko... 🤔 jakoś tak.. kask, klapki i najbardziej terenowy sqter... Aaa.. Może się nie znam 🤪 Fajne klimaty👍Udanego wypoczynku😉
Astonpiotr Opublikowano 21 Września 2020 Opublikowano 21 Września 2020 W dniu 19.09.2020 o 18:18, hormig napisał(a): Nie przypuszczałem że w bieżącym roku się uda 😉 Pozdrowienia z Chorwacji 🙂 Rozwiń Jak ja Ci Chłopie zazdroszczę........🙂 Bawcie się dobrze!!!
Użytkownicy tommac Opublikowano 21 Września 2020 Użytkownicy Opublikowano 21 Września 2020 W dniu 19.09.2020 o 18:18, hormig napisał(a): Pozdrowienia z Chorwacji 🙂 Rozwiń Pogoda i klimacik tylko do pozazdroszczenia. Życzę udanej i słonecznej, dalszej podróży.
Bart1 Opublikowano 29 Września 2020 Opublikowano 29 Września 2020 Wychodzi na to że nie ma co się bać tylko latać i dbać 😉 Taka o to ciekawostka z clubu X-adv France
Yazinz Opublikowano 29 Września 2020 Opublikowano 29 Września 2020 Zacny przebieg. Wygląda na to, że ktoś średnio w sezonie ponad 35k km robił 👍 Licząc, że X jest z 2017 roku 🙂
Bart1 Opublikowano 23 Października 2020 Opublikowano 23 Października 2020 Eee taaam waaaalić nowe Hondy FORZA 750, INTEGRY, BMW, T MAXY i BURGMANY 😉 Może się mylę ale żaden z wymienionych modeli tak nie da rady 😎 2
virus Opublikowano 24 Października 2020 Opublikowano 24 Października 2020 Gdzie on ma wlot powietrza? Tak w standardzie, czy wzorem off roadu ma rurkę wyprowadzoną gdzieś za plecami? 😀
marycha Opublikowano 25 Października 2020 Opublikowano 25 Października 2020 Z racji tego, że zaczynam myśleć o x-ie mam b pytanie.Czytałem, że od któregoś roku był dostępny z kontrolą trakcji.Teraz pytanie, czy do pierwszych roczników można to dołożyć?To samo dotyczy programu do jazdy offWysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka
virus Opublikowano 25 Października 2020 Opublikowano 25 Października 2020 Kontrola trakcji i tryb G skrzyni pojawiły się w roczniku 2018. Tutaj nikt takich przeróbek nie robił. Telefon do ASO pewnie wyjaśni większość wątpliwości. Nie mam tych "udogodnień" i być może to kwestia przyzwyczajenia, ale nie czuję potrzeby ich posiadania. 🙂
Johny7205 Opublikowano 25 Października 2020 Opublikowano 25 Października 2020 Zgadzam się z Virusem. To kwestia przyzwyczajenia. Jak kupisz rocznik 2018 i będziesz miał w standardzie to ok. Jeśli kupisz 2017 to moim zdaniem nie warto kombinować z dokładaniem. Chyba że ciśniesz wyłącznie po szuterku lub lekkim i płytkim błotku.
dr.big Opublikowano 26 Października 2020 Opublikowano 26 Października 2020 No i od roku 2018 X-ADV ma obroty max. podwyższone o 900/min.
Bart1 Opublikowano 26 Października 2020 Opublikowano 26 Października 2020 Oj moim zdaniem różnic jest więcej Mogę napisać że np kultura pracy skrzyni między rokiem 19 a 20 uległa znacznej poprawie. Widać i czuć że pracują cały czas nad oprogramownaiem skrzyni i jest coraz lepiej. Miałem 2019 teraz mam 2020 Doadtkowo 2020 jest żwawszy od przedlifta(sprawdzone) no chyba że to była magia egzemplarzy 😉 Co do zdjęcia amfibi 🙂 to dolot do filtra jest umieszczony fabrycznie bardzo wysoko
Geni Opublikowano 26 Października 2020 Opublikowano 26 Października 2020 W dniu 25.10.2020 o 18:50, virus napisał(a): Kontrola trakcji i tryb G skrzyni pojawiły się w roczniku 2018. Tutaj nikt takich przeróbek nie robił. Nie mam tych "udogodnień" i być może to kwestia przyzwyczajenia, ale nie czuję potrzeby ich posiadania. 🙂 Rozwiń Najlepszą cechą kontroli trakcji jest możliwość jej wyłączenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się