Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Honda X-ADV 750 - wątek zbiorczy


𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki osłonie łańcucha może być łatwiej zamocować scotoilera. Patrząc na tą masę przetłoczeń i załamań kształtów, to nie chciałbym jej czyścić po jeździe w terenie.

Odnośnik do komentarza

Zdecydowanie jest to moto dla mnie. Ponieważ aktualnie Integra spełnia moje oczekiwania co do wszystkiego, to będę czekał, aż będzie mnie stać na ADV :)
Super stylistyka, ekstra zegary :). Szukam skutera, super moto i enduro, więc wygląda, że już stworzono pojazd dla mnie :)

Odnośnik do komentarza

Integra wydaje sie zapewniac lepsza ochrone przed niepogoda.

http://www.scigacz.pl/Honda,X-ADV,2017,nadchodzi,nowe,29787.html

http://motocykle.onet.pl/eicma-2016-honda-x-adv-maksi-skuter-do-zadan-specjalnych/kkr3jk

 

PS:

Nowy TMAX ma miec kontrole trakcji i ABS pozwalajacy na hamowanie w pochyleniu, tak?

A w przypadku X-ADV nic w tym temacie..?

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
4 godziny temu, Jerry_R napisał:

Nowy TMAX ma miec kontrole trakcji

Tak

4 godziny temu, Jerry_R napisał:

i ABS pozwalajacy na hamowanie w pochyleniu, tak?

Nie :D. Nie ten czas, nie ten pułap cenowy.

4 godziny temu, Jerry_R napisał:

A w przypadku X-ADV nic w tym temacie..?

ABS i dwie tarcze na przednim kole.

Akurat dla mnie najważniejsze to: dwie klamki hamulca na kierownicy, DCT, motor serii NC. Czy X-ADV będzie jeździć w teren? Nie sądzę, podobnie jak Crossruner'em czy Crosstourer'em mało kto zapuszcza się dalej jak ewentualnie szutrowa droga. Teraz wszystko zależy od ceny. Jeśli nie okaże się zaporowa to stawiam, że Honda właśnie trafiła w dychę i będzie hit pt. "must have" :) 

Odnośnik do komentarza

Ja jestem "zachwycony" wyglądem :) . Jazda próbna jak tylko będzie dostępna. DCT przy tej mocy jak najbardziej ok. Na tylne koło jedynie dodatkowa osłona znana ze sportów (bo oryginalny błotnik baaaaardzo wysoko i będzie na 100% chlapał)...

Czekamy wszyscy na ogłoszenie ceny i promocje znane z Integry :) .

Odnośnik do komentarza

może ostudzę trochę zapał - oprócz wyglądu (swoją drogą świetnego, chyba najładniejszy skuter ever) to z enduro ma niewiele wspólnego. 

Jak na enduro to - bardzo ciężki, ma małe koła, nie można wstać, a nawet jak się wstanie - nie nie ma czego chwycić kolanami. Każda gleba to niszczenie sprzętu - te rurki za wiele nie pomogą. Kamień na drodze i felga z takim rantem pogięta. 

Można pokusić się o jazdę na dobrej jakości ubitej szutrówce, jak zresztą każdym innym motocyklem. Ale trzeba pamiętać, że nie ma idealnych dróg gruntowych - zawsze coś się trafi - a to dziura, a to błoto, a innym razem luźna sypka nawierzchnia. 

Jeśli ktoś ma zapędy enduro, niech kupi drugi motocykl enduro. 

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

A kto mówi, że to enduro? :)

Maxi Skuter Crossover, taki sam jak w 4oo X3, Q3, Sportage itp... Dokładnie o tym wspomniałem 2 posty wyżej.

Odnośnik do komentarza

No jest w 2 postach w dyskusji, ze enduro. Przynajmniej ja to tak odczytałem :)

Swoją drogą - szkoda, że ten wielki wyświetlacz nie jest kolorowy i że nie można tam odpalić nawigacji w jakimś fragmencie - było by to świetne rozwiązanie

 

Odnośnik do komentarza

Dokładnie tak. To tylko ma wyglądać jak połączenie skutera - enduro i czegoś tam jeszcze.  Pewnie bez wielkiej szkody można zamontować zwykłe opony szosowe. Nie mniej jednak X-ADV na pewno będzie się sprawniej poruszał po za asfaltem jak np. mój B400 :)  Dacia Stepway też ma piękną osłonę na silnik :D

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Kilka ujęć bezpośrednio z targów EICMA

Tu nawet z wydechem Termignoni :)

 

Odnośnik do komentarza

No i wygląda na to że handbary to standard, ale już gmole nie. (czerwona nie ma - widać tylko śruby). Ciekawe czy w GIVI już się gną rurki ? 

Odnośnik do komentarza
On 08/11/2016 at 8:56 AM, dr.big said:

Skuter typowo na miasto i promień 100km wokół miejsca zamieszkania

Mnie bardziej typowo na miasto pasuje: wezsza kierownica (ta wyglada na szersza niz w Integrze), mniejsza masa, moc.

Co nie znaczy, ze ADV nie bedzie sie fajnie jezdzic po miescie, ale w korkach bez modyfikacji kierownicy - na pewno ustapi wezszym, lzejszym, krotszym maszynom.

Odnośnik do komentarza

A to się zupełnie nie zrozumieliśmy :) ... "Na miasto" w mojej wersji nie zawiera "skracania" kiery o 1 cm czy 1,5 cm, bo się mniej zawadza o lusterka.

Napisałem "na miasto", a nie "do przeciskania się w korkach".

Jeśli o taką "przydatność" do miasta się rozchodzi, to jasne, ktoś znajdzie inny sprzęt. Może mniejszy, może węższy, może lżejszy i co tam jeszcze potrzebne mu w liczbach :D .

Dla zobrazowania zostańmy przy Hondzie... Dla mnie "bardziej miastowy" jest taki X-ADV, niż np. PCX czy np. Forza 125. Ale to każdy musi sam sprawdzić i dopasować do swoich umiejętności oraz potrzeb. Bo jeden nawet SW-T przejedzie szybciej  przez potężny korek, niż inny PCXem... Widywałem takich na drodze nie raz...

Co dla jednej osoby jest "skuterem miejskim", nie jest nim automatycznie dla innej :) . Inne oczekiwania, wyobrażenia i możliwości.

PS. Dla mnie X-ADV to skuter głównie na miasto, dla kogoś innego może on być enduro. Nie mam też nic przeciwko, jak dla kogoś będzie po prostu np. ładnie prezentował się w garażu, a kto inny powie, że to super skuter, bo sąsad aż zielenieje z zazdrości. Kwestia upodobań :) .

 

Edit: A dla mnie akurat to skut miejski i promień 100 km... Co wcale nie znaczy, że na majówkę do Swinoujścia jest nim za daleko...





 

Odnośnik do komentarza

Hmmm, na zdjęciach wygląda fajnie....ale wiemy przecież, że trzeba dotknąć, usiąść i przymierzyć się, żeby mieć jakieś porównanie. Czekałem na nią niecierpliwie, ale szczerze napiszę, że jakoś.... szału we mnie nie wywołała. Poczekajmy, aż pojawi się w salonach. Póki co, wolę Integrę. 

Odnośnik do komentarza
Dnia 8.11.2016 o 11:58, EndriuBis napisał:

 

Handbary, szprychy, gmole, osłona (silnika ? :) ) - no kurcze enduro jak nic. A jak nie enduro to skuter dla leśniczego - mieszka w głębokim lesie, czasem wyjeżdża na zakupy do miasta. Taki jest chyba przekaz filmu reklamowego. :D 

O prorok jakiś? Ja jestem właśnie leśniczym, co prawda nie mieszkam w głębokim lesie, ale też mnie się to coś podoba. Zobaczymy jak będzie na żywo.

Odnośnik do komentarza
Gość Robert JAPAN

witam

ciekawe jak bedzie wygladala sytuacja Hondy w Polsce. Przed chwila wykonalem tel i dowiedzialem sie ze beda duze zmiany. Interesowal mnie silver wing jest dostepny w it 400 i fr 600 jednak na ta chwile nie moga sprowadzac z innych rejonow eu. W przyszlym roku ma sie to zmienic.

Odnośnik do komentarza

Honda właśnie zrobiła nawet ciekawe obniżki cen - wyskoczyła mi reklama googlowa klikłem i... nie jest źle, może pozostali wielcy zmuszeni trochę, też tak obniżą? :D

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Wyświetlacz jak w nowej Afryce... a nawet bogatszy + regulacja szyby na podobnej zasadzie jak w Crosstourerze :)

Produkcyjna sztuka na małej prezentacji

 

Odnośnik do komentarza

Bardzo fajny motocykl. Fajny pomysł! Z pewnością bardziej uniwersalny niż typowy skuter i bardziej przydatny niż typowe enduro. Oczywiście ich z osobna nie zastąpi. Podoba mi się!!! Szkoda że poza moim zasięgiem!

 

Odnośnik do komentarza

Szkoda, że ma smartkeya, ale dzisiaj to powoli każdy pakuje to rozwiązanie do pojazdu :mellow: ...

No i ten wystający amortyzator kanapy... Jak w starej szafie ;) ... Z Tmaxa jestem do czego innego przyzwyczajony. Ale wygląd tej Hondy X-Adv ogólnie zajebiaszczy...

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...