bobby Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Panowie i jak wrażenia po kilku tygodniach?
pawulon Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Ja jestem bardzo zadowolony. Na razie docieram więc nie szaleję jakoś za bardzo, ale ostatnio w Warszawie na trasie Łazienkowskiej trochę się ścigałem z X-maxem tym nowym. Dopiero koło 100 km/h zaczął mi trochę odchodzić ale złożyłem to na sportowy wydech bo moał akrapa, ale jakiś taki wielki.... dopiero na Ostrobramskiej na światłach się okazało ze to nie 300 tylko 400 było i dlatego miał większy komin. Generalnie jest super. Jakość wykonania i spasowanie nieosiągalne u konkurencji. Widoczność w lusterkach super. Żaden sprzęt jakim do tej pory jeździłem nie miał takiej widoczności w lusterkach. Bałem się ze przez to ze jest wyższy od mojej starej Forzy 250 to będzie mniej stabilny ale tu też bez zarzutu. Mogę sobie praktycznie na światłach stanąć w miejscu i nawet się nie drgnie. Spalanie na razie mam niecałe 3.5. W salonie powiedzieli ze z czasem spadnie jeszcze.
marinero Opublikowano 21 Sierpnia 2018 Opublikowano 21 Sierpnia 2018 A jak spisuje się szyba w najwyższym położeniu? Czy strumień powietrza dmucha w głowę przy prędkościach pozamiejskich? Czy da się podnieść (zmienić) zakres podnoszenia szyby czy to jest zamocowane na amen i działa tylko w tym zakresie jaki wymyślili? I w ogóle jak odczucia przy jeździe "turystycznej" czyli powyżej lub w okolicach 100 km/h. Pytam o to bo na miasto to wiadomo, że raczej nie będzie się do czego przyczepić ale czy w trasie wiatr nie jest zbyt uciążliwy dla niej?
bobby Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Chciałem dopytac czy optycznie Forza 125 i 300 są podobne wielkością?Wczoraj miałem okazję podziwiać 125 na parkingu. Wyglądała pięknie ale wydawała mi się niewielka w porównaniu z np xmax'em. Według danych ze strony wersja 125 i 300 to podobna wielkość. Miał ktoś okazję porównać w rzeczywistości?
Geni Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Taka sama buda, podobnie jak w X-maxach, które też nadwozie mają takie same. Różnice są w napędach, tylnych zawieszeniach itp.
pawulon Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Poza napędem, tylnym zawieszeniem i kontrolą trakcji a raczej momentu obrotowego różnice są kosmetyczne: 300 ma na stałe świecące kierunki w lusterkach, bardziej „ekskluzywne” obicie kanapy, opony Pirelli Diablo Scooter zamiast Michelin. Co do samej jazdy turystycznej to na razie nie szalałem bardzo bo ciagle go docieram więc nie rozwinąłem jeszcze prędkości maksymalnej. Tak koło 110 jest ok, chociaż przy moim wzroście (188) przy maksymalnie podniesionej szybie trochę wieje mi po czubku kasku... jak się lekko przygarbiłem to problemu nie było wiec jak ktoś jest niższy to nie ok.
yossarian Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Porównywałem 300 i 125 w salonie i zauważyłem ciekawą różnicę: mniejsza ma osłonę tylnego koła tzw. hugger a 300 jej nie posiada. Czyżby poskąpili ?
Lincoln Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Dnia 10.04.2018 o 15:45, Lincoln napisał: Jest piękna. Znalazłem właśnie mój następny skuter:) Jak powiedziałem, tak zrobiłem. Pochwalę się, już mam:). Na razie oczywiście użytkuję delikatnie ale już widzę, że to jest to czego sie spodziewałem. No i dbałośc o szczegóły i jakość wykonania są dla mnie dość dużym szokiem.
pawulon Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2018 23 godziny temu, Lincoln napisał: Jak powiedziałem, tak zrobiłem. Pochwalę się, już mam:). Na razie oczywiście użytkuję delikatnie ale już widzę, że to jest to czego sie spodziewałem. No i dbałośc o szczegóły i jakość wykonania są dla mnie dość dużym szokiem. Też właśnie się zachwyciłem jakością wykonania. Ale żeby nie było tak do końca idealnie to wkurza mnie jeden detal - dekiel osłony napędu. Skuter jest cały nowocześnie "kanciasty" a tą cholerną obudowę musielii zrobić z tą wypukłością zaokrągloną...
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Administrator Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Ta wypukłość sięga 2007 roku, kiedy to pojawił się I gen. SH 300. Pomijając ten mało istotny detal - cały skuter jest
pawulon Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2018 do obłości w SH300 obudowa pasuje, w Forzie wolałbym coś bardziej kanciastego...
bobby Opublikowano 2 Września 2018 Opublikowano 2 Września 2018 1 godzinę temu, Paczka napisał: Skuter idealny, dla mnie bez wad Tego się obawiałem. Każdy się tak zachwyci że brakuje konkretnej recenzji. Jakby było źle to by było milion wpisów narzekań. A tak to ludzie się cieszą i jeżdżą Chociaż jakby nie patrzeć to chyba jednak na plus dla hondy
pawulon Opublikowano 2 Września 2018 Autor Opublikowano 2 Września 2018 Wady są, moja Forza 250 miała większy bagażnik trochę, może nie głębszy bo tu mi szczekowiec w rozmiarze XL wchodzi pod kanapę zarówno z przodu jak i z tylu, ale tam pod zadupkiem jeszcze można było wepchnąć trochę gratów... tyle ze stara forza dupsko miała jak katafalk
HerrBartnick Opublikowano 4 Września 2018 Opublikowano 4 Września 2018 Ja też za chwilę będę właścicielem nowej Forzy 300 - wziąłem ją na testy i stwierdziłem, że nie potrzebuję Burgmana 650, jest świetna. Niestety poznałem właśnie cenę dedykowanego kufra z otwieraniem elektrycznym i upadłem. Ponad 4 tysiące zł + montaż. Jak myślicie, warto?
bobby Opublikowano 4 Września 2018 Opublikowano 4 Września 2018 39 minut temu, HerrBartnick napisał: Jak myślicie, warto? To zależy ile masz jeszcze w portfelu. Jeśli dużo to bym brał, a jeśli tylko te 4 tys. to wolałbym kupić nieorginalny plus inne bajery jak np. grzane manetki. 41 minut temu, HerrBartnick napisał: wziąłem ją na testy Kiedy można spodziewać się obszerniejszego testu?
pawulon Opublikowano 4 Września 2018 Autor Opublikowano 4 Września 2018 dowalili z tym kufrem... ja generalnie jestem przeciw kufrom więc takiej kwocie mówię stanowcze nie, chociaż ja mam na firmę z pełnym odliczeniem VAT więc mnie wyjdzie ze 2700 ale manetki też mają kosztować koło 2k pln....
yossarian Opublikowano 4 Września 2018 Opublikowano 4 Września 2018 Godzinę temu, HerrBartnick napisał: Ponad 4 tysiące zł + montaż. Jak myślicie, warto? Nie warto. Dwa tygodnie temu w Profi w Łodzi nie znali jeszcze ceny kufra, ale domniemywali, że któraś z firm akcesoryjnych zrobi wcześniej czy później swoją wersję. I raczej tyle nie będzie kosztować
HerrBartnick Opublikowano 4 Września 2018 Opublikowano 4 Września 2018 Z drugiej strony Bona z rodu Forza jest tak fajnie zaprojektowana, że ze zwykłym "Dżiwi" może wyglądać bardzo słabo.
pawulon Opublikowano 4 Września 2018 Autor Opublikowano 4 Września 2018 20 minut temu, yossarian napisał: Nie warto. Dwa tygodnie temu w Profi w Łodzi nie znali jeszcze ceny kufra, ale domniemywali, że któraś z firm akcesoryjnych zrobi wcześniej czy później swoją wersję. I raczej tyle nie będzie kosztować Tym bardziej że i 125 i 300 mają taką sama "budę" więc liczba potencjalnych nabywców całkiem spora
Lincoln Opublikowano 4 Września 2018 Opublikowano 4 Września 2018 5 godzin temu, HerrBartnick napisał: Z drugiej strony Bona z rodu Forza jest tak fajnie zaprojektowana, że ze zwykłym "Dżiwi" może wyglądać bardzo słabo. Wszystko ok ale bez jaj. 4k za kufer to jest przegiecie i nie ma zadnego uzasadnienia dla takiej ceny niezaleznie od tego ile kto ma w portfelu.
pawulon Opublikowano 5 Września 2018 Autor Opublikowano 5 Września 2018 z montażem i stelarzem to wychodzi 20% wartości skutera. Ceny tych oryginalnych akcesoriów są na prawdę wyssane z dupy....
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 5 Września 2018 Administrator Opublikowano 5 Września 2018 18 godzin temu, HerrBartnick napisał: Ja też za chwilę będę właścicielem nowej Forzy 300 - wziąłem ją na testy i stwierdziłem, że nie potrzebuję Burgmana 650, jest świetna. Z moich obserwacji, w PL min. 50- 60% użytkowników AN650 nie potrzebuje cech jakie ów skuter posiada. 18 godzin temu, HerrBartnick napisał: Niestety poznałem właśnie cenę dedykowanego kufra z otwieraniem elektrycznym i upadłem. Ponad 4 tysiące zł + montaż. Jak myślicie, warto? Cena wynika z dwóch aspektów: - Konieczności "zakodowania" kufra do bezkluczykowego systemu Smart Key - Faktu, że to OEM Jeśli nie zależy Ci na centralnym zamykaniu/otwieraniu kufra i akceptujesz noszenie dodatkowego klucza przy pilocie zbliżeniowym to rozsądek (finanse) nakazuje brać akcesoryjny Top case set, np. od GIVI. Pewnie całość zainstalujesz za 1/4 ceny OEM.
HerrBartnick Opublikowano 5 Września 2018 Opublikowano 5 Września 2018 OK, stało się. Zamówiłem skuter z pełnym zestawem dodatków. Pedanteria wygrała z rozsądkiem, jak zawsze u mnie... Następny właściciel będzie bardzo zadowolony
pawulon Opublikowano 5 Września 2018 Autor Opublikowano 5 Września 2018 5 minut temu, HerrBartnick napisał: OK, stało się. Zamówiłem skuter z pełnym zestawem dodatków. Pedanteria wygrała z rozsądkiem, jak zawsze u mnie... Następny właściciel będzie bardzo zadowolony To ile kosztuje cały zestaw kufra z [płyta i montażem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się