Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Allegro kupa- widziałeś/oglądałeś skuter niezgodny z opisem? Ostrzeż innych...


rudy_56

Rekomendowane odpowiedzi

15 godzin temu, Mrozu napisał:

Bachytek do jakiej kwoty szukasz skutera?

3000zł - tak jak pisałem powyżej rozważałem też burgiego 400 oraz inne 250-tki. Niestety wybór nie jest ogromny albo po prostu drogi jak na moje możliwości. Handlarzy, szczególnie tych z maszynami z Włoch unikam więc jest jeszcze węższe pole manewru.

 

4 minuty temu, Lucjan73 napisał:

Burgman 250 to najbardziej awaryjny skuter. Silnik ma wadę,  poszukaj na forum było kilka przykładów. 

Wydaje mi się, że każdy silnik ma jakieś wady (szczególnie w tym wieku), pytanie tylko, jak bardzo kosztowne. Za chwilę poszukam tego, o czym mówisz. 

 

Pamiętam, jak 10 lat temu, jeżdżąc Kymco B&W 50 RR Sport (tak wiem, to tylko malowanie ale szczeniak się tym jarał) zrobiłem prawko A1 i chciałem coś 125. Marzeniem wtedy było kupić burgmana 125 - wielki kanapowiec. Padło na Hondę VT 125 Shadow i tak zaczęła się przygoda z biegówkami. Teraz ta nazwa burgman jakoś mnie ciągle przyciąga :)

Odnośnik do komentarza

To pytanie, czy w takim razie któraś 250-tka będzie "trwalsza"?
Albo może ten AN 400 - tylko pytanie, czy jest dużo droższy w utrzymaniu. Rozumiem, że z litr więcej wciągnie, ale jak z resztą "kosztów utrzymania". 400-tka odstrasza mnie bo szukam czegoś na miasto co będzie w miarę tanio mnie woziło. Od szybkich i drogich przejazdów mam swoje 1200ccm :)

 

Burgman 250 to najbardziej awaryjny skuter. Silnik ma wadę,  poszukaj na forum było kilka przykładów.  

Jeżeli szukasz sprawdzonej,  niezniszczalnej 250 to zapraszam po mojego Helixa ;)

Szukam środka lokomocji na miasto. Chyba szkoda mi by było Helixa.

Odnośnik do komentarza

Tu masz pierwszy z brzegu temat o AN 250, generalnie głowica jest "słaba" urywają się zawory http://forum.burgmania.net/topic/17837-zerwany-zawór-ssącywydechowy-an-250/?tab=comments#comment-301795

Z 250 w Twoim budżecie najlepszym wyborem będzie Kymco Grand Dink. Z wyglądu może trochę "dziwak" ale zacny bezawaryjny sprzęt.  Trudno za 3 tyś kupić coś dobrego co nie będzie wymagało nakładów.

Odnośnik do komentarza
Teraz, Lucjan73 napisał:

Tu masz pierwszy z brzegu temat o AN 250, generalnie głowica jest "słaba" urywają się zawory http://forum.burgmania.net/topic/17837-zerwany-zawór-ssącywydechowy-an-250/?tab=comments#comment-301795

Z 250 w Twoim budżecie najlepszym wyborem będzie Kymco Grand Dink. Z wyglądu może trochę "dziwak" ale zacny bezawaryjny sprzęt.  Trudno za 3 tyś kupić coś dobrego co nie będzie wymagało nakładów.

Tak, znalazłem ten i parę innych tematów o burgmanach 250.

Na Grand Dinki patrzyłem ale to faktycznie "dziwak" chodź to mnie aż tak nie boli. Tego po prostu nie ma na rynku, a jak są to na drugim krańcu świata u handlarzy.

A co z tą Hondą FES 250 z Radomia (którego ludzie się jak ognia boją?). Same silniki chyba uchodzą za niezawodne (ten sam był chyba w X9). Opis skutera handlarsko wygląda, ale człowiek ma tylko ten skuter w ogłoszeniach...

Ogólnie nie upieram się tylko przy burgmanie (co od razu pisałem). Majka 250 mnie odstrasza brakiem filtra = ciągłymi wymianami oleju (co max 3000km).

Ciekawostka - w FES 250 wymiany niby też co 3000km według manuala, w X9 co 6000km (tak jest na burgmanii w dziale technicznym). To na pewno ten sam silnik? Czy po prostu w hondzie nie ma filtra a w piaggio jest? 

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Zarówno CN250 jak i FES250 ma wymianę oleju co 3 tkm (filtr siatkowy). Oil service zajmuje 10 min.

W X9 szły dwa motory. I -gen miał ten od FES250 a II- gen to już jednostka własna Piaggio 250 (quasar).

 

... ale zboczyliśmy z tematu Panowie. EOT!

Odnośnik do komentarza

bf4ad1b54ccb5a4439e2d47f99a045e7.jpgTo jedyne, na szybko które wrzuciłem już raz na forum.

 

Skuter odpalał, jeździł ale miał prawdopodobnie krzywe lagi i na pewno krzywą felgę przód. Cały połamany przód i boki. Nie badałem ramy bo szkoda była likwidowane z OC sprawcy.

 

Nie mówię, że na pewno jest to kupa złomu, może był prosty i ktoś go naprawił zgodnie ze sztuką - dlatego napisałem, by bardzo uważać na niego a nie z góry skreślać.

 

Odnośnik do komentarza

To tylko jeszcze informacyjnie dodam jak wyglądał dzwon:

 

3 pasy, jadę między środkowym a lewym, pojawia się luz na lewym więc zjechałem. Niestety już po tym, jak to zrobiłem kierowca Civica postanowił zmienić pas ze środkowego na lewy, i mimo hamowania nie było szans - uderzyłem w drzwi kierowcy, odbiłem się i poleciałem na lewy bok zaliczając obrót o 180 stopni przy okazji i uderzając w krawężnik.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Dnia 4.02.2019 o 20:15, Bachytek napisał:

Nie mówię, że na pewno jest to kupa złomu, może był prosty i ktoś go naprawił zgodnie ze sztuką - dlatego napisałem, by bardzo uważać na niego a nie z góry skreślać.

no właśnie i tu jest pies pogrzebany

wszystko można naprawić zgodnie ze sztuką nawet ramę 

tyle ze u nas wszystko jest robione mega po taniości i na odpierdol

dlatego takie odbudowy w większości przypadków to mina

i można się naprawdę rozczarować

oby tylko rozczarować bo bylem już oglądać motory

które podczas jazdy próbnej próbowały mnie zabić

na takim wysokim poziomie była wykonana naprawa

Odnośnik do komentarza

Integra widziana na forum i może były właściciel wypowie się na temat przebiegu.

W lutym 2019 miała najechane ponad 22tyś km. Miałem ja kupić, ale się spóźniłem. Była wystawiona dokładnie w takiej samej cenie jak teraz.

https://www.otomoto.pl/oferta/honda-nc-integra-750-raty-gwarancja-transport-cala-polska-2009r-ID6C7QKd.html?

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Integra była w moim posiadaniu od stycznia i w tym tygodniu zamieniłem ją na Burgmana. Jeśli chodzi o przebieg to była wystawiona z przebiegiem o którym mówisz. Przy zakupie okazało się że przebieg to zaledwie 8050km co potwierdzał stan motocykla i zamontowane na motocyklu opony DOT 48 2015. W tym momencie moto ma przebieg 12000 km i jest w stanie bardzo dobrym, tak więc nie pasuję do tego działu.

Dlaczego zamieniłem ? Chciałem spróbować i  po przejechaniu 4000 km muszę stwierdzić że jest to super sprzęt ale niestety nie dla mnie

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Robert, nie spodziewałem się, że sprzedałeś. Tyle rozmawialiśmy na Burgmanii nt/ Integry. Czyli kolejny "przypadek" powrotu do wygodnego kanapowca - AN650 z NC750D. Inny mi znany throwback miał @KriSSo

BTW. Czy ta przedłużka błotnika była już zamontowana czy sam to "modziłeś" ? Sam się nad tym zastanawiałem. Skrobnij @Trebor na PM.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze
1 godzinę temu, kupusso napisał:

Siedziałem na nim. Oglądałem go i miał na liczniku ponad 22tys km. Jestem bardzo zdziwiony cała sytuacją. 

To co widziałeś, z resztą ja początkowo też było datą na marginesie źle ustawioną, , po przejrzeniu menu okazało się że przebieg to 8050 km.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...