Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Temat o 4oo


𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 175
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

    23

  • Artix

    10

  • dr.big

    9

  • ortos

    8

  • Klubowicze

JeĽdziłem japończykami - tak na prawde dobre s? tylko te z wyższej półki - najmilej wspominam Honde Legend - prawie 300kkm bez mechanika

japończyki te z trochę niższej półki tez s? niezłe - Toyot? starlet zrobiłem 340 tys. bez napraw (tylko czynno?ci eksploatacyjne)

Pozdórwko

Odnośnik do komentarza

japończyki te z trochę niższej półki tez s? niezłe - Toyot? starlet zrobiłem 340 tys. bez napraw (tylko czynno?ci eksploatacyjne)

Moja żona kupiła 3 lata temu nowego Yarisa. Do tej pory przejechała 21tys :) bezawaryjnie oczywi?cie. Jeżeli Yaris też osi?gnie 340 tys bez napraw to oznacza że żona nie będzie marudziła o nowy samochód przez jakie? 48 lat :):lol:

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Moja żona kupiła 3 lata temu nowego Yarisa. Do tej pory przejechała 21tys !OKK bezawaryjnie oczywi?cie. Jeżeli Yaris też osi?gnie 340 tys bez napraw to oznacza że żona nie będzie marudziła o nowy samochód przez jakie? 48 lat !scooter !OKK

bez przesady 48 lat.

Ja te km zrobiłem w 12 lat (przy czynnej pomocy żony i syna)

Pozdrówko

Odnośnik do komentarza

Bardziej interesuje mnie, czy wprowadza nakaz uzywania na moto kamizelek odblaskowych :D . Bo wtedy bede musial uderzyc do Orzecha !scooter .

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

W innym w?tku rozmawiali?my trochę o Phaetonie W12 i jego awaryjno?ci oraz cenach czę?ci ale.... Tu jest Polska, tu się takie "wozy" samemu naprawia ;)

zdjcie045wg9.jpg

zdjcie046un8.jpg

Burgmania wszystko naprawi... ;);)

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Na pierwszym zdjęciu wygl?da jakby Adam próbował urwać wycieraczkę... :)

NieĽle wygl?da ten motorek W12, niema za bardzo gdzie wsadzić łapy...

pzdr

Odnośnik do komentarza

no cóż jestem w tej szczę?liwej sytuacji, że jeżdżę autami do 100-200 tys i je odaję, i tak historycznie;

1. fiat palio 1,4 - ponad 100 tys, jedna awaria - stojan alternatora, zużycie przedniego zawieszenia 1 naprawa

2. fiat siena 1.6 - około 120 tys, brak awarii, zawieszenie 1 raz

3. vw passat 1,8 - 215 tys koniec silnika, przy 100 tys wymania kolumny kierowci, zawieszenia przednie 2 razy, dużo usterek elektryki, centralnego zamka, szyb elektrycznych, alarmu fabrycznego, pal?ce się żarówki o?wietlenia wnętrza przycisków, tablicy, itd

3. vw passat 1,8 - 210 tys, awarie takie same

4. fiat marea 1,9 jtd - 11o tys bez awarii, wymiana amortyzatorów przy 80 tys

5. renault laguna 2,0 - 140 tys., wymiana zawieszenia 11o tys, awaria klimatronica

6. vw passat 1,9 tdi 14okm, 5o tys, bez awarii, duże zużycie oleju - 1l/1000 km

7. peugeot 307 hdi - 50 tys., wymiana końcówek napędu 30 tys., bicie tarcz hamulcowych, spalenia się żarówki popielniczki

a oprócz tego:

1. daewoo tico 80 tys. wymiana baku paliwowego, kabli wysokiego napięcia, tłoczków hamulców tyłu, trochę rdzy

2. peugeot 206 50 tys - stabilizator, jeden z wtrysków

Odnośnik do komentarza
Gość elwood_blues

Taaa....... a większo?ć ludzi podchodzi nieufnie do Fiata. Trudno jest walczyć ze stereotypami.

A tutaj macie link do krótkiej lekcji pogl?dowej, jak traktuje się się Maybacha w Rumunii......brak mi słów...

Wła?ciciel Maybacha jest również wła?cicielem drużyny piłkarskiej Steaua Bukarest.

Ręce opadaj?...... !OKK

Odnośnik do komentarza
Teraz męczę Nissanka Mikrę K11 ta ma już 10 latek i 294 000 km. i oducza mnie mechaniki 
Polecam. A Gosia posuwa Micr? K11 2000 i na razie też nic...

Co japońskie to japońskie. Moja żółciutka Micra jest super.

Odnośnik do komentarza
Gość Gładzior
A tutaj macie link do krótkiej lekcji pogl?dowej, jak traktuje się się Maybacha w Rumunii......brak mi słów...

Wła?ciciel Maybacha jest również wła?cicielem drużyny piłkarskiej Steaua Bukarest.

Ręce opadaj?...... !scooter

Nie wiem czemu ,ale jak na to patrzyłem to miałem co do tych ludzi odczucie jak do tych ,co katuj? zwierzęta na tego typu filmikach !piwko

Dzieci w Rumunii umieraj? z głodu ,a taki bogaty ?mieć robi co? takiego :lol:

Odnośnik do komentarza

Potwierdza to tylko znan? prawdę, że:

Cham zawsze zostanie chamem, po wieki wieków.

Amen.

Po prostu rumuński Dyzma !scooter .

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Sporo rozmawiali?my w tym w?tku o jako?ci, sposobie produkcji i (bez)awaryjno?ci aktualnie produkowanych modeli 4oo. Co rusz czytam, słyszę, mam doczynienia bezpo?rednio z sygnałami od wła?cicieli najnowszych samochodów czym jeżdż? i co sob? reprezentuj? dzisiejsze auta. Nie chcę w tym miejscu wymieniać konkretnych marek i znów zaczynać dyskusji co jest lepsze bo uważam, że na dzień dzisiejszy problem jest już globalny.

Wczoraj przeczytałem ciekawy artykuł w A|. Nie ukrywam, że pewne kwestie tam poruszone s? bardzo ciekawe i obnażaj? pewne fakty o których nikt z producentów aktualnie produkowanych modeli NIE MÓWI.

Polecam lekturę w wersji elektronicznej:

Auta europejskie... czyli jakie?

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Jedyna rzecz jaka padla mi w Toyocie to byla stacyjka nota bene Valeo, naprawde sie zdziwilem jak zobaczylem napis na stacyjce w japonskim aucie, az boje sie pomyslec co jeszcze nie jest japonskie !scooter a pewnie lista jest calkiem obszerna !piwko

Wiec jest w tym cos, co Mariusz podal i ma wiele wiele racji :lol:

tak czy siak moje nastawienie marketingowe bedzie mi kazalo wybrac "japonskie" auto niz wloskie choc Fiat 500 chodzi mi po glowie, ale w koncu jest robiony w Polsce a nie w Chinach.

Odnośnik do komentarza

Znana sprawa - cztery rodzaje pewnej czę?ci eksploatacyjnej stosowane w jednym roczniku pewnego modelu dosyć popularnego w Europie auta.

Brali z oferty "?wiatowych" producentów co się dało i było wystarczaj?co tanie.

Oczywi?cie poszukiwanie czę?ci w katalogu po numerze nadwozia nic nie daje dzięki artystycznemu burdelowi, który u tego producenta panuje.

Trzeba przynie?ć klocki w zębach, to się co? dobierze !scooter .

B.T.W.

Powyższe nie dotyczy produktu firmy FIAT.

Odnośnik do komentarza

co to jest, kolegi CLS z roku 2006:

dwa razy wymiana serwa układu kierowniczego, z tego raz we Włoszech,

brak o?wietlenia tablicy zegarów - woda wewn?trz

kilka razy padł akumulator po postoju 2-3 dni

super sprzęt za ponad 500 tys. zł :D

Odnośnik do komentarza
co to jest, kolegi CLS z roku 2006:

dwa razy wymiana serwa układu kierowniczego, z tego raz we Włoszech,

brak o?wietlenia tablicy zegarów - woda wewn?trz

kilka razy padł akumulator po postoju 2-3 dni

super sprzęt za ponad 500 tys. zł :lol:

Tylko weĽ pod uwage to jakie elementy zawiodły. Elementy układy kierowniczego jako czę?c eksploatacyjna się zużywaj? a airbag test czę?ci? jednorazowego użytku i raczej nie miało się co zużyć.

Podobnie jest z samochodami zaopatrzonymi w turbinę umieszczon? na wale korbowym, mało który wła?ciciel wie że takiego samochodu po jeĽdzie nie wolno gasić zaraz po zatrzymaniu (wyraĽnie napisane w instrukcji), tak samo jak diesla.

Podstawa to przeczytanie instrukcji.

Odnośnik do komentarza
Podobnie jest z samochodami zaopatrzonymi w turbinę umieszczon? na wale korbowym,

yyy przepraszam, czy mógłby? mnie o?wiecić ?? słyszałem tylko o dwóch rodzajach turbin - napędzana spalinami (czyli zwykła typowa suszara) i zwykły kompresor na pasku.

Ja również je?li chodzi o marki obstawiam Japonię. W mojej stajni jest już 3 japończyki. Pierwszy to owcors AN400, potem jest 15 letnia Mazda MX6 GD 2,2 z turbin? i 7-letnia Honda civ 1,5 Vtec.

Ze wszystkich jestem zadowolony, choć nie ukrywam że u mnie na pierwszym miejscu stoi Mazda. jestem już wieloletnim użytkownikiem marki, a teraz mam już drugi model GD (pierwsze było 5d a teraz coupe) I wła?nie ten model 626 GD (88-91 r) (poza nowymi szóstkami) uważam za najbardziej udany i bezawaryjny. Auto przerastało w tamtym czasie konkuręcję a w nowych modelach 3/6/5/2 nadal przerasta, choć cena zwala z nóg. Między rokiem 92 a 2000 na markę łapę położył Ford i tamte modele to niestety padaki.

Moja ma 15 lat i około 250 tkm na liczniku, zawieszenie co prawda wytłukło sie na naszych drogach i jest już praktycznie nowe, ale silnik jeszcze oliwki nie łyka (no może jak mu wstawie w p... na wy?cigach na zlotach - ale to uroki turbiny) i jest naprawdę w idealnym stanie. Żadnego dymienia, stukania, wycieków itp. miodzio.

To auto które mam zostaje ze mn? do póki go wiatr po podwórku nie rozwieje :lol: , a korozji na nim nie wiele, więc pewnie parę latek jeszcze razem spędzimy hehe, a następna też będzie MIAZGA ;)

A honda jak to honda. 150 TKM przeleciane, wymienione kies gumki na wahaczu przednim i pozatym nic. Zero awarii, nic nie stuka, nie puka, silnik miodzio 115 km ale 1,5 więc moment mikry i słabo ci?gnie. A jak się przesiadam ze swojej to mam lęki przy wyprzedzaniu (u mnie jest około 180 ;) ) |rodek toporny i brzydki, ale nie trzeszczy i z mozliwych materiałów. Ogólnie może być.

Japończycy potrafi? robić dobre autka, ale pod warunkiem że robi? je sami, bo jak widzę Toyotki z Turcji to mnie krew zalewa, mimo że s? ładne to niestety nie dorównuj? juz bezawaryjno?ci? modelom z przed lat.

Odnośnik do komentarza

To co pisz? w Auto|wiecie wcale nowo?ci? nie jest w legendarnym i powojennym Garbusie na przekaĽnikach i czę?ciach elektrycznych znajdziemy logo VW i 4 obr?czki Audi podobnie i w leciwych cytrynkach i peugeotach znajduj? sie elementy sygnowane podwójnymi znaczkami

Po co wyważać drzwi które już dawno z ostały otwarte fabryce nie opłaca sie zatrudniać sztabu ludzi wystarczy kupić gotowy produkt pozostaje tylko kwestia ceny.

Fordowski Motocraft żarówki Philipsa pakuje w swoje czerwono białe pudełka i cena w serwisie jest nieco nieprzyzwoita :lol:

Ja z racji wykonywanego zawodu dosiadam dostawczaki i w ostatnim musiałem wymienić turbo Renault Master 2,8 td podaję cenę zakupu

Serwis Renault - kosmos - 8200zł nowa, 6000 regenerowana(pod warunkiem że oddam star?) czas oczekiwania do 7 dni

Garettowska 4800zł z montażem inaczej nie chcieli mi sprzedać czas oczekiwania 5 dni

Regeneracja 1400zł (700 regeneracja + 700 nowy wałek i łopatki bo zostały zmielone) czas oczekiwania 3 dni

Efekt finalny jest tam silnik ten sam co 2,8td Iveco, turbo KK lub Mitsubishi cena 1700 zł wraz z uszczelkami do montażu leży na półce w Chorzowskim sklepie (nieautoryzowanym) i sie ?mieje

Nie muszę pisać co wybrałem

ps.

Moje marzenie choć w innym malowaniu !scooter zaraz sie Kauli odezwie że to on go wyszperał w necie

http://moto.allegro.pl/item212246186_chevr...camaro_72_.html

ech .... miodzio

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...