Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Od czego zaczynaliście?


Gość Pitaspp

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 268
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Geni

    10

  • 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

    9

  • dr.big

    3

  • Olsen

    3

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

  • 11 miesięcy temu...
  • Administrator

fajny temat - bierze na wspominki:)

Przy okazji taki mały OT, chociaż w sumie może i nie :)

Pamiętacie do czego to służyło w latach 80'tych? evilgrin0039.gif

mieszado_127.jpg

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

... rzecz niezbędna jeśli pod ręką był tylko olej LUX ;)

Pięknie się w tym mieszało niebieską bene 78 grin.gif

1388315919_by_lowkick_500.jpg

Ehh, wspomnienia ;)

Odnośnik do komentarza

Swoją drogą już lepszy był Lux 10 od nieszczęsnego Mixolu, który niby się mieszał, ale opinie co do jego właściwości smarujących były już takie sobie.

Ktoś pamięta pożyczanie paliwka na koreczki od baku? Taką metodę my chłopcy Rometowcy mieliśmy. Wiadomo baki prawie puste, a jakoś wrócić trzeba było, więc się spuszczało paliwko od kolegi do koreczka i ciach parę metrów się przejechało. Do tego wiecznie mostkujące świece i zapychające się kraniki.

Odnośnik do komentarza

1. Morotynka z silnikem od komarka - miały okrągły cylinder

2. Simson SR50 - różowy ;-)

3. Suzuk GSX 750 - tu był wypadek i na wiele lat dalem sobie spokoj, ale ciagnęło i wrócilem na spokojnie znowu do 50cc

4. Malaguti Phantom F12

5. Piaggio X-Evo 125

6. Burgman 400 - aktualnie sprzedaje

7. CDN

Odnośnik do komentarza
Gość Robert JAPAN

Simson Enduro (kupiony za ciężko uzbierane 1300zł ponad 10 lat temu) - przez około jeden sezon, ogólnie dość mocno go zajechałem bo miałem sporo crashów :)

A aktualnie czekam na na nowego Skuta

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Ktoś pamięta pożyczanie paliwka na koreczki od baku?

Faktycznie, w chudych okresach dystanse (lub spalanie) liczyło się na ilość korków pożyczonych od kolegi ;)

Chłopcy Rometowcy a później chłopcy Simsonowcy ;)

No dobra, wróćmy do tematu przewodniego :)

Odnośnik do komentarza

Komar kupiony w Polmozbycie na Nowolipki oczekiwanie na rozpakowanie i jest nówka sztuka za całe 5100 w roku 74. Jaka radość..

Odnośnik do komentarza

MZ ETZ 150

Przy okazji się pochwalę - MZ mam z powrotem :) i to ta sama sztuka - czeka na odnowienie :)

Mam do niej duży sentymet - dostałem od ojca na 18 urodziny.

Jawa TS 350

długo długo długo NIC

Burgman 400 K3

Odnośnik do komentarza

Witam JAWA TURISTIK ciągle przerabiana , KOMAR na pedały , długo nic no i renesans 3 lata temu PIAGGIO NRG SPORT i obecnie Kymczak DT :baby: Ale do Jawki mam największy sentyment

Odnośnik do komentarza

U mnie było tak:

1. Romet Kadet - nówka sztuka okolice 86 roku.

2. MZ 150 . 94 rok

3.Simson Enduro S51. 95 rok - bardzo żałowałem, że go sprzedałem, :(

4.Kymco Bet&Win 50 2008 rok - mam go do dziś ;)

5.Kymco Downtown 125i ABS - 2015

Odnośnik do komentarza

U mnie to szlo tak

Suzuki SV650

Kawasaki Z750

Kawasaki zx6r

Suzuki SV650S

Piaggio X9 125

suzuki burgman 400

Honda Forza 300

Piaggio X10 350

Honda PCX

Yamaha Xmax 400 obecnie

Ciag dalszy nastapi

Odnośnik do komentarza

1. Romet Ogar

2. Simson

3. WSK

4. SHL

5. Chińczyk 50cm3

6. Chińczyk 50/80cm3

7. Kawasaki ZZR600-wypadek ale żyję ;)

8. Yamaha Warrior XV1700

9. Obecnie Burgman 650

10. Hm... marzenie to HD Electra Ultra Clasic :D

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Zaczynałem od Jawy 50 w 1984 r (takiej jak na fotce) :

887.1.jpg

a później było x innych wozideł 2oo :-) i ponad 10 letnia przerwa. W tym roku powróciłem do miejskiego x-maxa.

Odnośnik do komentarza

Moja historia bardzo krótka. Pierwszy kontakt z jednośladem silnikowym to Simson S51 ale bardzo krótko. Mimo wszystko wystarczyło, żebym się zaraził. Po dłuugiej dłuuugiej przerwie postanowiłem i nabyłem obecnego burgmana. :)

Dla mnie to zbawienie w codziennych dojazdach do pracy.

Odnośnik do komentarza

Jako samodzielny kierowca własnego 2-oo zacząłem późno bo dopiero w 2006:

- CPI Oliver City 50 cc

- a od 2008 do dziś Suzuki Epicuro 150 - rocznik 2000

Ale marzenia zaczęły się w 1989 na Anderstorp w Szwecji na "Swedish motorcycle Grand Prix" gdzie byłem z kumplem jako "pomoc flagowa" więc naoglądałem się motorków z bardzo bliska i siedziało to w głowie aż kiedyś musiało wyjść ;-)

Odnośnik do komentarza
  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...