Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 16 Września 2016 Administrator Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Jako kontynuacja dyskusji z tego tematu... rozpoczynamy nowy wątek. W kwestii X-ADV, dostałem właśnie oficjalne info od Honda Motor Europe Informacja Prasowa Honda potwierdza rozpoczęcie produkcji nowego typu motocykla „X-ADV” Nowy typ pojazdu łączy wygląd klasy Adventure z wszechstronnymi osiągami i funkcjonalnością. Oficjalna premiera modelu odbędzie podczas Targów EICMA w Mediolanie w listopadzie 2016 b.r. Honda Motor Europe z przyjemnością potwierdza rozpoczęcie produkcji nowego typu motocykla, przewidzianego do sprzedaży w 2017 roku o nazwie: ‘X-ADV’. Oparty na koncepcie City Adventure, który został zaprezentowany podczas Targów EICMA w Mediolanie w 2015 roku, X-ADV łączy ducha przygody z wyjątkową wszechstronnością, funkcjonalnością oraz komfortem dla zapewnienia maksymalnej przyjemności podczas jazdy miejskiej i weekendowych wypadów. Charakterystyczną cechą jest wyprostowana pozycja kierowcy zapewniająca dobrą widoczność, a wysoki skok zawieszenia jazdę po najbardziej wyboistych drogach. Jednocześnie X-ADV oferuje funkcjonalną 5-stopniową regulowaną przednią szybę oraz miejsce do przechowywania kasku do jazdy terenowej. X-ADV kontynuuje długą tradycję Hondy w znajdywaniu nowych sposobów na tworzenie produktów, które poprawiają i wzbogacają styl życia swoich klientów. Zgodnie z innowacyjnym konceptem X-ADV będzie posiadać unikalną Dwusprzęgłową Przekładnię Hondy DCT – zgodnie z duchem przygody – jako wyposażenie standardowe. X-ADV zostanie pokazany publiczności po raz pierwszy podczas Targów EICMA w Mediolanie, w dniach 8-13 listopada 2016 r. Pełna specyfikacja techniczna modelu zostanie udostępniona również w tym terminie. Odnośnik do komentarza
wojtek_pl Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Szkoda, że łańcuch... Ale kto wie? Może za kilka lat się skuszę. Jeżeli Burgman mi się znudzi. Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 18 Września 2016 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Oficjalna wersja dotychczasowego teasera tylko bez tajemnic, gdzie widać już większość elementów nowego X-ADV. Odnośnik do komentarza
Klubowicze Piootr Opublikowano 19 Września 2016 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Na ostatnim filmie X-ADV już pięknie pokazuje swe wdzięki szerokiej publiczności. Wygląda na poręczne 2oo, które grzecznie będzie słuchało poleceń kierujących go riderów. Na pierwszy rzut oka mi się podoba. Ładny, smukły przód z podwójnymi ledowymi reflektorami, które spowodują lepszą widoczność od zmierzchu do świtu. Nie będzie to mistrz ładowności i pojemności załadunkowej, a to dla mnie zaleta, a nie wada. Aha, łańcuch ? Najwyżej trzeba będzie przywyknąć. Będę się tej nowości bacznie przyglądał, bo przyjdzie w końcu czas wybrać się na moto zakupy, a wtedy będę miał większy wybór. 1 Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Fajny skuter w stylizacji offroadowej. Honda już kilka razy szła tą ścieżką: Zoomer, Big Ruckus. Realne możliwości terenowe ma zresztą zbliżone do w/w wymienionych, czyli niewielkie. Odnośnik do komentarza
wojtek_pl Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Bo to nie ma być terenowe, podobnie jak SUVy. Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Czy napisałem, że ma być? Wprawdzie zdarzy się zapewne ktoś, kto zjedzie nim z drogi utwardzonej, ale to już inna sprawa. Odnośnik do komentarza
Rogierro Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Very nice. Bardzo jestem ciekawy ceny, np w porównaniu do nowej Integry na którą na razie jestem zdecydowany. Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 3 Października 2016 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Napotkałem już głębokie rozważania na forach nt. tego czy X-ADV to skuter... choć faktycznie wygląda jak mix skutera, super moto i enduro (crossover) w jednym ... ale czy to źle? NC 750D Integra na początku wzbudzała podobne kontrowersje. Konstrukcja (przekrok) oraz skrzynia DCT i schowek pod kanapą (choć tu szału nie ma co oczekiwać) predysponują X-ADV jako >maxi skuter<, choć faktycznie tworzący nową przełomową kategorię, którą nazwałbym Maxi Skuter Adventure. Co już dziś, jeszcze przed oficjalną premierą, wiemy o nowym X-ADV: - Motor i skrzynia tożsama z serią NC - Przedni zawias USD - Oczywiście DCT - 5 stopniowa regulacja szyby - Wspomina się o schowku na kask ale podobnym do tego w Integrze - Felgi szprychowe - 2 tarcze hamulcowe na przodzie (nie jedna jak w serii NC) Czekamy do 8 listopada na szczegóły oraz oczywiście cenę Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Najważniejsze, że pojawia się coraz więcej "wariacji skuterowych" i mamy coraz więcej pojazdów do wyboru . Odnośnik do komentarza
niko02 Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 To chyba będzie mój typ na przyszłość zaraz po Integrze Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 7 Listopada 2016 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 No i są ! Pierwsze real foto finalnej X-ADV Odnośnik do komentarza
Klubowicze Piootr Opublikowano 7 Listopada 2016 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne. Ładne proporcje, ale outlook bardziej moto niż scoot. Zobaczymy na żywo. Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 No i chyba łańcuch jest w pełnej osłonie - duży plus. Odnośnik do komentarza
Sympatycy robert1973 Opublikowano 7 Listopada 2016 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Jestem ciekaw skoków zawieszenia jak i ogólnych wymiarów, już na pierwszy rzut oka widzę że nie przypadnie mojej Pani do gustu z powodu symbolicznego miejsca dla plecaczka, choć to całkiem ciekawa alternatywa dla trzymania 2-ch moto w garażu (skuter i enduro-turystyk)...poczekamy aż będzie można zobaczyć na własne oczy wtedy będzie można coś więcej powiedzieć Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 7 Listopada 2016 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Czysto optyczna ocena: za bardzo kojarzy mi się z supermoto a za mało z maxi skuterem ale pewnie na żywo będzie lepiej Pomijając ten drobny fakt - mamy przedstawiciela nowej klasy maxi No i napęd od serii NC na plus. 1 Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 8 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 Skuter typowo na miasto i promień 100km wokół miejsca zamieszkania. Mi osobiście się podoba. Muszę tylko bliżej przyjrzeć się rozwiązaniom przeniesienia napędu łańcuchem. Ale optyka kozak . Przemówiła do mnie min. 2 razy "mocniej" niż nowy Tmax . PS. Muszę sobie zrobić porównanie tego przeniesienia napędu: odkryty pasek vs. schowany łańcuch. Bo do tej pory najbardziej przeszkadzał mi syf dookoła nasmarowanego łańcucha. Ale skoro tu jest w osłonie... ? Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 8 Listopada 2016 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 Official Video Sukcesywnie w tym wątku będę dodawał nowe fotki. Opis za moment. Odnośnik do komentarza
EndriuBis Opublikowano 8 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 33 minuty temu, dr.big napisał: Skuter typowo na miasto Szprychowa koła mają raczej sugerować możliwość zastosowanie poza miastem i po za asfaltem. Opony dętkowe (chyba ?), bieżnik też na lekki teren. Ciekawe czy opony typowe, czy jakaś specjalna konstrukcja dla tego modelu ? Mi się podoba, ale i tak rozglądał się za nim będę dopiero za 5 - 6 lat - na rynku wtórnym. No chyba że wygram w Totolotka Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 8 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 Opony raczej nie są dętkowe, bo szprychy wchodzą w rant felgi poza oponą. Koła są szczelne tak jak np. BMW GS (koła szprychy). Skuter z naciskiem na poza asfaltem? No to JA życzę powodzenia . Optyka jest a'la adventure i to wszystko... A że łatwiej jechać nim po dukcie leśnym niż sportem? To jasne . W takim razie mamy sprzęt "poza miasto" . Ja tam patrzę na pozycję za kierą, na załadunek, na sylwetkę... i wychodzi mi miasto z promieniem max 100 km. Fiatem 126p też się dawało jechać w 4 osoby z bagażem na wczasy do Bułgarii... I co z tego ? Just for fun i głównie miasto... Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 8 Listopada 2016 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 Jest Tricolore Mamy tu napęd 750 z DCT, przednią szybę z 5 stopniową regulacją, schowek na kask, hand bary, mega wypasiony kokpit tacho LCD z BC oraz bezkluczykowy system Smart - Key. Przednie zawieszenie USD z regulacją twardości oraz hamulce 4 tłoczkowe na każdej z dwóch tarcz przedniego koła. 18 minut temu, dr.big napisał: Just for fun i głównie miasto... Ja tam zamierzam X-ADV latać także w trasy Odnośnik do komentarza
pabloxl Opublikowano 8 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 Wg mojej oceny, pozycja za kierą wyklucza użytkowanie w leśnym terenie - położenie podestów i sporo odsunięta kanapa w tył, utrudnia raczej swobodne, szybkie uniesienie zadka na sporych nierównościach - są one po prostu za krótkie. Konieczne będzie pewnie, dołożenie dodatkowych setów. Pytanie też, jak z wagą tego sprzętu oraz jego wyważeniem. Integra w tej kwestii pozostawia wiele do życzenia, a przecież napęd mają bardzo podobny. Na pewno, gdy pojawi się testówka, nie omieszkam rozwiać moje wątpliwości ;). Wygląd to chyba w tym momencie jego największy atut... Odnośnik do komentarza
EndriuBis Opublikowano 8 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 2 godziny temu, dr.big napisał: Opony raczej nie są dętkowe, bo szprychy wchodzą w rant felgi poza oponą. Dlatego własnie napisałem - chyba. Dopiero na nowych zdjęciach zamieszczonych przez MariuszaBurgi widać że szprychy wychodzą po za oponę. 2 godziny temu, MariuszBurgi napisał: Handbary, szprychy, gmole, osłona (silnika ? ) - no kurcze enduro jak nic. A jak nie enduro to skuter dla leśniczego - mieszka w głębokim lesie, czasem wyjeżdża na zakupy do miasta. Taki jest chyba przekaz filmu reklamowego. Odnośnik do komentarza
Szagal Opublikowano 8 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 Sprzęt prezentuje się świetnie. Rury po boku mogę się przydać Jak położywszy (czy jadąc czy na postoju) MAXI na zawsze lakier się porysuje, a tu "problem" się rozwiązał Chętnie się przejadę jak będzie możliwość Najbardziej w tej chwili mnie ciekawi jednak specyfikacja tj. waga, cena. Odnośnik do komentarza
Sympatycy grzegorz76 Opublikowano 8 Listopada 2016 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 Strasznie mi sie podoba.Z przyjemnością się przejadę.Nie myślalem o zmianie ,ale jak mi podpasuje to kto wie... Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się