Bobas Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 To co Panowie, opracujemy nowy model Pająka ?
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 8 Stycznia 2016 Klubowicze Opublikowano 8 Stycznia 2016 Tylko PO CO ? Ustaliliście że : Ma mieć szybę elektryczną jak B650 Ma mieć grzane manetki jak B650 Ma mieć grzane siodło jak B650 Ma mieć składane lusterka jak B650 Ma mieć dwucylindrowy silnik jak B650 Ma mieć analogowe zegary jak w nowym B650 To nie prościej kupić po prostu nowego B650 ? :Jumpy:
Bobas Opublikowano 8 Stycznia 2016 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Pewnie, ze prościej, ale tu chodzi o sentyment. Nowa Syrena, ktora ma być za jakiś czas do kupienia też nie ma nic więcej od Golfa 3, a jednak....
lechuano Opublikowano 8 Stycznia 2016 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Dobra, dobra arturo-bb, spokojnie z tym B650... bo zaraz zaczniemy układać listę modyfikacji dla B650 - pewnie zaczynała by się od WIĘKSZYCH KÓŁ! ;) Żarty żartami, ale gdyby tak na poważnie zrobić listę modyfikacji, spisać ją np. w języku angielskim, skonsultować z kolegami z włoskich funklubów i innych sympatyków Spidermaxa (np. z tym kolegą http://malaguti-spid...x.blogspot.com/). Jakby był jakiś szerszy odzew to możnaby nawet spróbować zorganizować jakąś skromną kampanię na rzecz kontynuowania idei Spidermaxa. O ile dobrze pamiętam to był już kiedyś taki precedens z moim wcześniejszym sprzętem - podobno kiedyś Honda pod wpływem protestów wycofała się z decyzji o zakończeniu produkcji Helixa. Co prawda Honda w międzyczasie nie ogłaszała bankructwa ale co tam, próbować warto.
lechuano Opublikowano 12 Stycznia 2016 Opublikowano 12 Stycznia 2016 żeby nie było, że zabiłem ten temat jakąś abstrakcyjną mżonką... prawda jest taka, że Spidermax jest na tyle nietypowy, że dla miłośników trudno będzie znaleźć coś na jego miejsce i dlatego tak trudno pogodzić się z myślą, że coś się skończyło... Dla mnie osobiście Spidermax oprócz tego, że jest nietypowy jest też pewnym kompromisem pomiędzy skuterem do jazdy po mieście a pełnowymiarowym motocyklem turystycznym. Jak już Spidermax skończy u mnie służbę to pewnie pójdę w stronę dużych motocykli turystycznych: ubiegłego lata miałem demówkę BMW R1200 RT - moje marzenie ale raczej poza zasiegiem, może rozważę Hondę Deauvile lub Paneuropean, ew. Yamahę FJR. Ciekaw jestem czy Wy macie jakąś alternatywę dla Spidermaxa w zanadrzu?
damianus2222 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Moja alternatywa to przekrecić licznik 2 razy hahaha i czekac ze w miedzyczasie zrobia nowego spidera wg. W/w nowych propozycji
marekb9t Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Zawsze jest jakaś alternatywa tyle że na dzień dzisiejszy wszystkie alternatywne rozwiązania są po za moim zasięgiem finansowym z drugiej strony gdzie ja znajdę drugi taki paskudny motór za którym prawie każdy się ogląda . Dziś pogoda idealna minus 2 pada śnieg coś czuję że jest to dobry dzień że by w końcu pomału bestii w trzewia zajrzeć, rozebrać łatwo zobaczymy czy jakiś części nie zostanie na drugi po skończonej robocie Kocie bądź w gotowości
KOT66 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 ....oczywista oczywistosc w gotowosci.. alem siem pochwalem w ramach wolnego czasu wymienilem sem klocki hamulcowe przod i tyl szykujac sie pomalutku do sezonu....
marekb9t Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Rozkręcaj Marek ... looooozik ... a jak zostaną części zawsze możesz pogonić na aledrogo ... Jak zostaną to jeszcze Aprilkę mam to jest gdzie upchać
KOT66 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Opublikowano 29 Stycznia 2016 pytanko....ktos wymienial plyn hamulcowy w pajaku ??...
Klubowicze robson Opublikowano 9 Lutego 2016 Klubowicze Opublikowano 9 Lutego 2016 Witajcie Spideromaniacy:). Może kogoś zainteresuje Pająk w świetnej kondycji : https://sprzedajemy.pl/malaguti-spidermax-gt500-nietuzinkowy-maxiskuter,33977022
Bobas Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Parę kilometrów zrobiłem na tym Pajaku. Test tego właśnie egzemplarza jest na naszym Forum.
Klubowicze ArtCho Opublikowano 9 Lutego 2016 Klubowicze Opublikowano 9 Lutego 2016 Idzie wiosna, więc coś dla miłośników Malaguta https://goo.gl/photos/cod3qomzKsc8vb3h6
marekb9t Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 Zestaw małego majsterkowicza. A przy okazji zamontowalem uchwyt do telefonu Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
romeo1971 Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 Widzę przygotowania do sezonu na całego
marekb9t Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 Widzę przygotowania do sezonu na całego kierowniczkę budowy trzeba czymś wozić jak coś się spierdzieli dotacje wstrzyma i rowerem będę jeździć
Klubowicze ArtCho Opublikowano 13 Lutego 2016 Klubowicze Opublikowano 13 Lutego 2016 A ja sobie zrobiłem ekran startowy w telefonie:
Rzelu Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 Ładne masz panele w dużym pokoju, ale tę ścianę to latem odmaluj...
marekb9t Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 No co ty Rzelu jeśli malować to tylko zimą lepszy klimat, latem to nie ma czasu na takie głupoty
Klubowicze ArtCho Opublikowano 13 Lutego 2016 Klubowicze Opublikowano 13 Lutego 2016 Ładne masz panele w dużym pokoju, ale tę ścianę to latem odmaluj... Rzelu, tak mam w garażu. A na ścianę przyjdzie czas
marekb9t Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 Zmieniłem pasek rolki ślizgi świeczki filtry oliwę i płyn hamulcowy zostało jeszcze tylko gniazdo elektryczne i Bestia gotowa do sezonu a i przy Aprili dziś też posiedziałem czyli sobota w garażu
KOT66 Opublikowano 14 Lutego 2016 Opublikowano 14 Lutego 2016 witam no tez sie pochwale o pracach przy pajaku klocki przod+tyl wymienieone a co idzie przy tym to i plyn hamulcowy zaczolem sam wymieniac tak wymienilem ze hamulce zgubilem ale odczego ma sie przyjaciol sobota z robssonem i temat garniety...pajak ma hamulce....ale...zylem w nieswiadomosci co do dzialania ukladu hamulcowego w pajaku...jest tak...lewa klamka hamuje tyl i prawy przod tarczy(tylko i wylacznie jedna tarcze przednia prawa)....prawa klamka hamuje przod dwie tarcze tylko(nie hamuje tylu)....a nie jak wczesniej pisalismy o % hamowaniu tylu i przodu....takze uzytkownicy pajakow zwroccie uwage co i jak wam hamuje...dalsze prace przygotowujace pajaka do sezonu w toku....
lechuano Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 lewa klamka hamuje tyl i prawy przod tarczy(tylko i wylacznie jedna tarcze przednia prawa)....prawa klamka hamuje przod dwie tarcze tylko(nie hamuje tylu)....a nie jak wczesniej pisalismy o % hamowaniu tylu i przodu.... Tak, też byłem zaskoczony jak wyczytałem o tym w instrukcji, coś mi się nie zgadzało z tym co na forum wcześniej czytałem, a teraz mamy spójność. Brawo! ...a na marginesie dodam, że siły hamowania trzeba dobrze poznać i wyczuć, bo jak "ktoś" nie czuje jak operować prawą klamką to ten "ktoś" może potem na mokrym przód zblokować, szlifa strzelić i żonie spodnie nowiuśkie poprzecierać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się