Klubowicze arturo-bb Opublikowano 22 Czerwca 2015 Klubowicze Opublikowano 22 Czerwca 2015 Szukam do Sw-T 600 takich rolek. ( 28x20 22gr ) Macie jakiś namiar na kogoś kto tym handluje ? Niby można bezpośrednio od producenta ale jak było by bliżej to lepiej. Albo jakieś zamówienie grupowe jak byli by chętni ?
Gość maxell Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Zapytaj tutaj ScooterKingZ GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce Górczewska 30 01-147 Warszawa http://www.scooterkingz.pl
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 22 Czerwca 2015 Autor Klubowicze Opublikowano 22 Czerwca 2015 Pytałem Rezygnują z dystrybucji
Gość maxell Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 No to chyba zostaje Ci strona producenta i ewentualnie jakieś grupowe zamówienie.
Raven Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Spokojnie kupuj od producenta, ceny wysyłki nie są drogie i z tego co pamiętam to wysyłka dociera ok. 7 dni.
mkapilkr Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 arturo-bb ja kupuje zawsze na stronie http://maksor-scooterparts.com/ Może stronie nie wygląda okazale - ale zawsze dochodzą i nie było problemu Kupywałem już 3-4 razy
szakal Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Byłbym zainteresowany rolkami do FJS 400 myślę o wymianie posiadam sprężynę centralną malossi biała sprzęgło również malosii sprężyny w sprzęgle białe myślałem o rolkach Pulleya tylko nie bardzo wiem jaka gramatura była by odpowiednia chodzi o dynamikę prędkość jest drugoplanowa
Jerry_R Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 http://www.drpulley....php?language=en Dzis kolega zamowil do AN400. Transport 3.50 EUR (najtansza przesylka) lub 7 EUR (przesylka sledzona i ubezpieczona).
grzech25 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Wiecie może dlaczego w nowszych modelach Majesty są cięższe rolki? Na stronie podanej wyżej znalazłem: Majesty 400, 25x15 <=2008 15 gr.; Majesty 400, 25x15 >=2009 18 gr.(19g?)
Tomii Opublikowano 8 Grudnia 2015 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Pytanko, czy smarować rolki w wariatorze czy lepiej żeby chodziły "na sucho" (tak chyba jest fabrycznie u mnie). Jakie mogą być uboczne skutki zastosowania w to miejsce niewielkiej ilości np smaru PTFE ?
Wombat Opublikowano 8 Grudnia 2015 Opublikowano 8 Grudnia 2015 teoretycznie smaruje się wariatory kasetowe/kompaktowe (szczelne) - tzn zamknięte na stałe w obudowie. Te "otwarte" tzn takie kiedy przy ściąganiu rozpada ci się w reku na wariator, rolki i blache ze ślizgami - raczej są suche. Niebezpieczeństwo jest takie że smar bedzie rozrzucany odśrodkowo z tego wariatora - a wiec dostanie i pasek i korektor momentu.. itd. a to części które nie lubią poślizgu.
Tomii Opublikowano 8 Grudnia 2015 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Smaru jest naprawdę minimalnie, pasek nie powinien dostać, ewentualnie smar przyklei się na obudowie vario
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 8 Grudnia 2015 Autor Klubowicze Opublikowano 8 Grudnia 2015 Jeżeli już smarować to " suchym smarem PTFE" Np takim
Gość maxell Opublikowano 9 Grudnia 2015 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Rolek się nie smaruje Ale jeśli już musisz to tylko na sucho
Tomii Opublikowano 9 Grudnia 2015 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Rolek się nie smaruje Ale jeśli już musisz to tylko na sucho no dobrze ale dlaczego się nie smaruje ?
Gość maxell Opublikowano 9 Grudnia 2015 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Chociażby z dwóch prostych powodów. Po pierwsze nic to nie daje. Nie wpływa ani na mniejsze zużycie wariatora czy rolek, ani na polepszenie osiągów. Po drugie przeczytaj co napisał wyżej Wombat.
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 9 Grudnia 2015 Autor Klubowicze Opublikowano 9 Grudnia 2015 Po pierwsze nic to nie daje. Nie wpływa ani na mniejsze zużycie wariatora czy rolek, ani na polepszenie osiągów. Skoro tak to po co smaruje się je w wariatorach zamkniętych ?
Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 10 Grudnia 2015 Użytkownicy+ Opublikowano 10 Grudnia 2015 A nie przypadkiem dlatego że w wariatorach "zamkniętych" do rolek nie dostają się zabrudzenia z zewnątrz. Przy "tradycyjnym" wariatorze nasmarowane rolki zadziałają jak magnes na wszystkie zanieczyszczenia. Prawdopodobnie po kilku tys. km rolki by się kleiły w mazi ze smaru i wszelkiego rodzaju "syfu".
Tomii Opublikowano 10 Grudnia 2015 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Potestuję i dam znać za jakiś czas co tam się dzieje z tym smarem w vario u mnie
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 10 Grudnia 2015 Autor Klubowicze Opublikowano 10 Grudnia 2015 Jeżeli już smarować to " suchym smarem PTFE" Np takim Dlatego można smarować wariatory otwarte ale tylko tak jak pisałem powyżej . Nic się nie klei bo to jest tylko powłoka ze sproszkowanego teflonu. Rolki lepiej przesuwają się w wariatorze i nie wycierają tak szybko. Żaden smar stały czy z dodatkiem PTFE. Tylko smar suchy !
Użytkownicy Długi 1973 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Użytkownicy Opublikowano 10 Grudnia 2015 Czyli wariatory tzw. "szczelne" smarujemy, a "otwarte" można, ale nie trzeba? A co mówi manual service?
Tomii Opublikowano 10 Grudnia 2015 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Czyli wariatory tzw. "szczelne" smarujemy, a "otwarte" można, ale nie trzeba? A co mówi manual service? Manual do X-maxa 125 z tego co widzę nie podaje aby smarować miejsce gdzie są rolki. Tak jak napisałem, pojeżdżę trochę i tam popatrzę czy rzeczywiście brud się zbiera, bo rozbierając teraz przy okazji wymiany paska było naprawdę czysto, może dlatego że bez smaru Obudowa Vario jest wentylowana więc chyba brudu tam za wiele się nie zbiera. U mnie w każdym razie było czysto ale nie wiem kiedy ostatnio francuz tam zaglądał
Wombat Opublikowano 10 Grudnia 2015 Opublikowano 10 Grudnia 2015 to nie ma reguły że kasetowe sie smaruje a otwarte nie. Stage6 do rolek precyzyjnych dołącza smar nie pytając co jakiego wariatora bedą wkładane - a z definicji i "dedykacji" bedą wkładane do wariatorów S6 (otwartych). I ten smar jest w formie "gluta" a nie domiedziowanego lub grafitowego proszku. Tu nie ma reguł. Istotna jest przytomność umysłu i rozumienie tego co się robi. Faktycznie instrukcja serwisowa lub instrukcja od aftermarketowego wariatora (tu gorzej) była by najlepszym źródłem. Brud pod pokrywą to nie smar tylko wilgoć+drobinki paska i rolek. Trzeba mieć też na względzie że 99% aftermarketowych produktów (wariatory, rolki, paski, dołączone smary.. itd) to zabawki w zasadzie sprawdzone latem i do letnich zastosowań. Istnieje ryzyko że przy 0 lub -10 znacząco stracą/zmienią właściwości. Wiec przy całorocznej eksploatacji trzeba zabawki dobierać przytomniej.
BOCIAN 16V Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Dodam coś od siebie.Ja zamontowałem DR.PULLEY do BMW C600 i dałem je na sucho,ponieważ jak wymontowałem oryginały,to na nich nie było niczego,tylko pyłek od zużycia,a ja byłem pierwszym rozbierającym ten wariator.Skoro fabryka nie dała nic,to ja nie chciałem fabryki poprawiać(w BMW pracują lepsze mózgi ode mnie)i wsadziłem PULLEYA na sucho i jak jeździłem to wszystko było idealnie. Nie polecam żadnych smarów ,chyba że fabryka danej maszyny zaleca.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się