Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 30 Listopada 2021 Użytkownicy+ Opublikowano 30 Listopada 2021 10 godzin temu, SlawoyAMD napisał: ....uda mi się wykorzystać moment obrotowy na wynik poniżej 4 litrów paliwa na setkę, to już chcę ją mieć... 😍 ... to idąc tym tropem to może lepsze będzie 125 cm3 😉 momentu "ni ma" ale spalanie będzie OK 🤣 Na razie to ja tego właśnie pojąć nie mogę - po co iść w większą pojemność jak 500 - 700 skoro wiem że zarówno Ty Sławek jak i Paweł (Gumis) jeździcie solo. No ale może słowo klucz to "na razie" 😀
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 30 Listopada 2021 Klubowicze Opublikowano 30 Listopada 2021 3 godziny temu, EndriuBis napisał: to idąc tym tropem to może lepsze będzie 125 cm3 😉 momentu "ni ma" ale spalanie będzie OK 🤣 No co Ty, Endriu... 125-palą często więcej, niż moja Integra. Miałem Piaggio X8, którym ciężko było zjechać poniżej 4.5 litra na setkę... 😜
Klubowicze grzybek Opublikowano 18 Stycznia 2022 Klubowicze Opublikowano 18 Stycznia 2022 No i stanie się. W dniach 28-29 stycznia 2022r wjeżdża do salonów nowość Hondy NT 1100. Będzie można się przymierzyć🙂 https://www.scigacz.pl/NT1100,nowy,motocykl,turystyczny,Hondy,juz,wkrotce,w,sprzedazy,44003.html
alkir Opublikowano 18 Stycznia 2022 Opublikowano 18 Stycznia 2022 No nie zachwyciła, myślałem że więcej w niej będzie obudowanego "szosowca" niż genów enduro (rozumianych mniej więcej jak klasa SUV w autach). Taka inna Multistrada im wyszła. Albo inaczej: wolałbym odchudzoną Paneuropan niż ugrzecznioną Africę…
Klubowicze grzybek Opublikowano 19 Stycznia 2022 Klubowicze Opublikowano 19 Stycznia 2022 13 godzin temu, alkir napisał: No nie zachwyciła.....Taka inna Multistrada im wyszła To sprawa gustu. Ale ja chciałbym ujeżdżać taką jak nazwałeś ,,inną Multistradę", lecz produkt Made in Japan. Nie włoszczyznę.
tomekmajesty Opublikowano 19 Stycznia 2022 Opublikowano 19 Stycznia 2022 A ja od japońszczyzny z daleka Ta Honda rzeczywiście nie zachwycaJak Honda to tylko Super CubWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
alkir Opublikowano 19 Stycznia 2022 Opublikowano 19 Stycznia 2022 Mi chodziło o to, że po latach spędzonych na różnych motocyklach postawiłbym obecnie na jak największy komfort płynący z owiewek, czyli im więcej owiewek tym ciszej, cieplej i b.sucho. A posiadane kiedyś kilka egzemplarzy tzw. Podróżnych enduro nauczyło mnie, że długie przeloty na nich niewiele różnią się komfortem od zwykłych nakedów, a i na polnych czy leśnych dróżkach pewniej czułem się na lżejszych i niższych nakedach. Czyli jeżeli turystyczny motocykl, to coś lżejszego od goldwinga i nowocześniejszego od deauville’a, ale z ich owiewkami. Stąd omawiana NT1100 nie wstrzeliła się w moje oczekiwania. Subiektywne oczekiwania, to indywidualne spojrzenie.
tomekmajesty Opublikowano 19 Stycznia 2022 Opublikowano 19 Stycznia 2022 Jednak do turystyki najlepsza jest Fujara czyli FJR1300Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Klubowicze grzybek Opublikowano 20 Stycznia 2022 Klubowicze Opublikowano 20 Stycznia 2022 10 godzin temu, tomekmajesty napisał: Jednak do turystyki najlepsza jest Fujara czyli FJR1300 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Tak. Przede wszystkim ma wał Kardana...
Paul Opublikowano 29 Stycznia 2022 Opublikowano 29 Stycznia 2022 Byłem zobaczyłem dosiadłem i przymierzyłem , w rzeczywistości wygląda fajniej niż w materiałach prasowych , nawet deler odpalił mi ją i stwierdzam że gada ładnie . Oczywiście nie omieszkałem się zapisać na jazdę testową jak tylko Czarnulkę zarejestrują a będzie to na koniec marca . Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
RONIN Opublikowano 29 Stycznia 2022 Opublikowano 29 Stycznia 2022 Ale oczywiście już podrożała, pierwsze informacje mówiły o cenie 62900 i 67500, teraz startują od 63600 i 67900. Niby to przerobiona Afryka ale zaskoczył mnie brak cornering ABS, malkontenci narzekają, że nie ma wału ale pamiętajmy, że konkurencja z wałem kosztuje już pod 130 tysi czyli dwa razy tyle.
Klubowicze grzybek Opublikowano 29 Stycznia 2022 Klubowicze Opublikowano 29 Stycznia 2022 Wszystko drożeje. Brak kasy- kup chińczyka🤔 Paul, czy w tych kufrach na żywo jest faktycznie dość wąski?vide: ruch miejski
Paul Opublikowano 29 Stycznia 2022 Opublikowano 29 Stycznia 2022 Całkiem zgrabnie wygląda , wydaje mi się że Yamaha Tracer 9 gt z kuframi jest szersza
Administrator xmarcinx Opublikowano 30 Stycznia 2022 Administrator Opublikowano 30 Stycznia 2022 Ja też się przymierzyłem i mam takie odczucia: to jest duży motocykl, który na żywo jest większy niż na załączonych zdjęciach. Wsiada się dość ciężko bo kanapa jest wysoko. Pozycja jest bardzo wygodna. Jest wrażenie nowoczesności. Sprzęt z kuframi nie jest nadmiernie szeroki. Kufry boczne są bardzo estetyczne, a ich pakowność na dobrym poziomie. Ma się poczucie, że motocykl nie jest ciężki. Nie miałem poczucia, że siedzę na enduro, ale skok przedniego zawieszenia całkiem spory. Osłona kolan od wiatru całkiem dobra. To jest bardzo obiecujący sprzęt i wróżę mu sukces sprzedażowy.
tomekstw Opublikowano 30 Stycznia 2022 Opublikowano 30 Stycznia 2022 W dniu 20.01.2022 o 08:28, grzybek napisał: Tak. Przede wszystkim ma wał Kardana... U mnie to miało priorytet. I po B650 padło na niemieckie 1200 RT.
Kamil Opublikowano 30 Stycznia 2022 Opublikowano 30 Stycznia 2022 W dniu 20.01.2022 o 08:28, grzybek napisał: Tak. Przede wszystkim ma wał Kardana... Jeśli ktoś nie jest przyzwyczajony do konserwacji łańcucha to wał jest dobry, a nawet bardzo dobry. Np przy okazji dłuższej turystyki można powściekać się na bezdrożach i bez potrzeby późniejszego czyszczenia czy innej konserwacji... takie trochę dla leniuszków 🙂 Jednak co jak co ale fakt cen powala. Tegoroczny Triumph Tiger 1200 w zależności od wersji zaczyna się od 77 (85/92) tysi. 1
Klubowicze grzybek Opublikowano 30 Stycznia 2022 Klubowicze Opublikowano 30 Stycznia 2022 Po nowości Hondy czas na Yamah. Wiem, że jest Tracer ale bardziej mi chodzi a następcę Fujary 1.300 jako lepiej chroniącej przed wiatrem i i innymi niekorzystnymi warunkami pogodowymi- na co słusznie zwrócił uwagę powyżej "alkir". Może będzie model z Kardanem? Oczywiście wiem, że byłaby droższa.. Poczekamy, zobaczymy...
Klubowicze grzybek Opublikowano 4 Lutego 2022 Klubowicze Opublikowano 4 Lutego 2022 Dziś ja się przymierzyłem do NT- KA 1100. Na wejściu w luźnej rozmowie gościu mówi, że nawet nie przyjmuje zapisów na kartkę , do zeszytu. Bo nic ne wie jak będzie dalej. Wrażenia: mam 172 cm wzrostu i faktycznie moto jest wysokie gdy stoi na stopce centralnej. Trzeba unieść wysoko nogę na zdecydowanie wyższym siodle plecaczka aby przerzucić kończynę. Wszystko zależy od naszego wieku i zdolności gimnastycznych. Haczyłem o odpinany kufer prawy boczny. Tego nie doświadczyłem wsiadając z bocznej stopki. To kwestia obiektywna. Po drugie: przy lewej masz dużo funkcyjnych przycisków(gąszcz) a zupełnie na dole jest ten od kierunkowskazów i palec do niego nie trafia. Wymaga to wprawy po dłuższym czasie użytkowania. Po trzecie: należy użyć zdecydowanej siły stopy aby go postawić na centralną, choć może wynikało to z salonowego wykończenia podłogi z matą. Po czwarte: dopracowania wymaga ręczny system regulacji wys. szyby- porażka. Sam sprzedawca przyznał mi rację i myślę , że w tym turystycznym moto to poprawią. Oczywiście wszystko jest skalkulowane w tej cenie i mam tego świadomość. Przykładowo nastąpił by wzrost ceny w przypadku wyposażenia w el. podnoszoną szybę. Proszę jednak zwrócić uwagę na fakt, gdy @ZYBEX zakładał ten post w 2014 roku wskazując m.in. na BMW K 1200LT, używane z lat 2007 i n., a także Yamahę FJR 1300, to te przykładowe modele turystyczne już dawno były w to akcesorium m.in. wyposażone. A mamy 2022rok. Nie piszę o Kardanie, bo to przedrożało by cenę. Natomiast bez wątpienia jest na wysokim poziomie technologicznego zaawansowania, z szerokim zakresem elementów elektronicznych wspomagających kierownika, komfortem i super wyglądem. Pozostaje pytanie jak się zmieni cena, za jakie elementy z dzisiejszego wyposażenia w przyszłości już trzeba będzie dodatkowo dopłacić( kufy boczne, owiewki dłoni, stóp, etc). Ale tak czy siak,widzę dla tej Hondy przyszłość jako alternatywy dla bardziej szutrowej Afriki. Nie wiem jakie odczucia co do wysokości miał Paul jako podobnego wzrostu co ja. 🤔Może wywołam go do tablicy.
Paul Opublikowano 4 Lutego 2022 Opublikowano 4 Lutego 2022 Godzinę temu, grzybek napisał: Nie wiem jakie odczucia co do wysokości miał Paul jako podobnego wzrostu co ja. 🤔Może wywołam go do tablicy. Całą stopą nie dane było stanąć przy moim wzroście tylko na paluszkach , zsiąść z motoru bez kopnięcia w kufer też mi się nie udało taka to moja przypadłość ( króciaka ) . Szkoda że Honda zaoszczędziła na IMU i o Cornering ABS można tylko pomarzyć a przecież mają gotową elektronikę rodem z Afryczki , tak dla porównania Tracer 9GT ma i kosztuje podobne pieniądze więc pytam Hondo po kiego takie cięcia ? W necie pojawiły się porównania Nt 1100 vs Tracera 9Gt 1
Klubowicze grzybek Opublikowano 5 Lutego 2022 Klubowicze Opublikowano 5 Lutego 2022 Obejrzane wysłuchane. Szkoda, że materiał obcojęzyczny, ale coś tam się wyłapało😉
Klubowicze grzybek Opublikowano 13 Maja 2022 Klubowicze Opublikowano 13 Maja 2022 Jak donoszą media, ogromna tęsknota za udanym modelem dual sport Hondy Dominator z lat 90tych, zaowocowała podjętymi pracami w kierunku produkcji następcy pod zastrzeżoną nazwą Honda NX500. Będzie zmodyfikowaną wersją CB500X – być może otrzyma większy skok zawieszenia, może nawet szprychowe koła, przeznaczone do jazdy w terenie. Wyposażona w nieco zmodyfikowany silnik od produkcyjnej wersji 471 cm3, znany np. z modelu CB500X. Zapowiada się całkiem ciekawy projekt motocykla, którego sylwetka -można by rzec- inspirowana jest modelem CRF 1100 L Africa Twin. Sumując: Honda nie śpi i wciąż poszerza ofertę Adventure Hondy, do której już wkrótce dołączy także nowy Transalp z dwucylindrowym silnikiem o pojemności około 750 cm3.👍😜 Na skuter to nie wygląda, więc wątek przeniesiony do właściwego działu. Administracja
Klubowicze grzybek Opublikowano 13 Maja 2022 Klubowicze Opublikowano 13 Maja 2022 Ok. Dzięki 😀 Wrzuciłem wątek w "Ogólne", bo jest tam też nie skuter- Honda X ADV
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 13 Maja 2022 Administrator Opublikowano 13 Maja 2022 8 minut temu, grzybek napisał: Wrzuciłem wątek w "Ogólne", bo jest tam też nie skuter- Honda X ADV X-ADV - od zawsze klasyfikowany na całym świecie jako skuter.
Klubowicze grzybek Opublikowano 14 Maja 2022 Klubowicze Opublikowano 14 Maja 2022 17 godzin temu, MariuszBurgi napisał: X-ADV - od zawsze klasyfikowany na całym świecie jako skuter. Sorki 🤔, zasugerowałem się klasyfikacją modelu Hondy X ADV 750 w klasie Adventure na oficjalnej stronie honda.pl. 🧐
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 14 Maja 2022 Administrator Opublikowano 14 Maja 2022 Rynki bardziej zmotoryzowane niż PL 😉 mówią, że X-ADV to faktycznie "Adventure" lub "Trail" ale widnieje przede wszystkim w dziale Scooter -> Honda Italia .... Honda France 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się