tomekmajesty Opublikowano 4 Marca 2021 Opublikowano 4 Marca 2021 Mam wrażenie że Honda w Europie słabo sprzedaje sięPodobnie inne marki japońskie Czy ma ktoś dane sprzedaży motocykli z podziałem na marki?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Geni Opublikowano 4 Marca 2021 Opublikowano 4 Marca 2021 https://www.motorcyclesdata.com/2021/01/02/european-motorcycles-sales/ Honda zanotowała spory spadek, ale jest liderem sprzedając na rynu europejskim 185tyś. pojazdów. Drugie miejsce ma grupa Piaggio z lekkim wzrostem i sprzedażą na poziomie 162tyś. Trzecie miejsce Yamaha z wynikiem 157tys.
dr.big Opublikowano 18 Marca 2021 Opublikowano 18 Marca 2021 "Archaiczne" czasy (2000r?)- pierwsze cyfrowe fotki, kiedy nie było jeszcze Burgmanii 🙂 . Mój ostatni DR BIG, bo bardzo mi wtedy deerki podpasowały. Dla "zainteresowanych"- od razu wiadomo skąd nick.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 21 Października 2021 Administrator Opublikowano 21 Października 2021 Po mocnym przestoju w klasie średniej Tour u Hondy... Jest nowy NT 1100 z DCT 😀 Debiut nowego tourera Hondy. Za punkt wyjścia projektu NT110 posłużyły kluczowe komponenty CRF1100L Africa Twin. Zbudowano jednak zupełnie inny motocykl, który zamiast sprawności w najtrudniejszym terenie potrafi zaoferować komfort, precyzję prowadzenia i przyjemne osiągi. Niskie położenie siedzenia i agresywnie dobrana geometria układu kierowniczego idzie w parze z zawieszeniem o świetnych parametrach, czego efektem jest produkt o wyraźnie sportowym zabarwieniu. Szyba z 5-stopniową regulacją wysokości i kąta nachylenia oraz górna i dolna owiewka dbają o aerodynamikę przy dużych prędkościach i stanowią doskonałą ochronę przed warunkami atmosferycznymi. Tempomat jest wyposażeniem standardowym, podobnie jak smukłe kufry boczne i podgrzewane manetki. Systemy wspomagania kierowcy oferują 3 domyślne tryby jazdy, 2 opcje indywidualnych ustawień wybranych przez użytkownika, system kontroli momentu obrotowego Honda Selectable Torque Control (HSTC) oraz system układ kontroli unoszenia przedniego koła Wheelie Control. Promieniowo montowane czterotłoczkowe zaciski przednie zapewniają budzącą zaufanie siłę hamowania, a opony 120/70-17 i 180/55-17 z przodu i z tyłu odpowiednią przyczepność do nawierzchni. 6,5-calowy ekran dotykowy TFT uzupełnia wyposażenie na poziomie premium i jest kompatybilny z Apple CarPlay® i Android Auto®.
Paul Opublikowano 21 Października 2021 Opublikowano 21 Października 2021 Moim skromnym zdaniem to jeden wielki ulepek, posklejali wszystkie swoje modele , przód XADV , silnik i rama Afryka , Kuferki tył NC-X. Ciekawe jak będzie wyglądał na żywo , z materiałów prasowych składak wyglada tak sobie .
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 21 Października 2021 Klubowicze Opublikowano 21 Października 2021 Godzinę temu, MariuszBurgi napisał: 6,5-calowy ekran dotykowy TFT uzupełnia wyposażenie na poziomie premium i jest kompatybilny z Apple CarPlay® i Android Auto®. Wreszcie jakiś motocykl ma tą prostą a jak przydatną funkcję .Każdy będzie mógł używać np navi jakiej chce a nie jakichś durnych strzałek jak w BMW czy Kymco. Ogólnie to taki nowy CBF 1000 Całkiem , całkiem👍
Klubowicze Jack Opublikowano 21 Października 2021 Klubowicze Opublikowano 21 Października 2021 Cena 62900 PLN na stronie honda.pl. Chyba to cena z bocznymi kuframi. Czyli z ubraniem do turystyki wyjdzie poniżej 70 koła. Taniej niż Afryka.
Paul Opublikowano 21 Października 2021 Opublikowano 21 Października 2021 Kufry, centralna stopka, grzane manetki są w cenie motocykla.
Klubowicze grzybek Opublikowano 21 Października 2021 Klubowicze Opublikowano 21 Października 2021 Tak jak zapowiedzieli, tak też się stało. Honda zaprojektowała nowy sprzęt w klasie turystycznej średniej, wprowadzając na rynek model NT1100. Tym samym wypełniła lukę w tej kategorii pojazdów (średni turystyk) także w odniesieniu do innych marek, np Kawasaki, Yamahy czy BMW. Narzucana norma Euro5 unicestwiła legendarne modele,np. ST1300, yamahę FJR1300 i inne. Z ostatnich publikacji wynika, że nowy model Hondy już w standardzie będzie posiadał kufry boczne, podgrzewane manetki, czy tempomat. Ponadto będzie do wyboru także 6 biegowa skrzynia DCT. Pełen wypas w systemy wspomagające, opcje pracy silnika i skrzyni biegów i sterowania przepustnicą, etc. Szkoda jedynie, że jak przystało na turystyka w modelu tym nie przewidziano przeniesienia napędu bezobsługowym wałem Kardana. Jak dla mnie, to jedyny minus NT 1100. Cena - jak wskazują media, mogłaby wynosić od 60-65tys. zł. Co do szczegółów zainteresowanych odsyłam do poniższych materiałów źródłowych. https://www.motocykl-online.pl/newsy/Nowa-Honda-NT1100-GALERIA-DANE-TECHNICZNE,15970,1 https://www.scigacz.pl/HONDA,NT1100,model,2022,Opis,zdjecia,dane,techniczne,43274.html
Użytkownicy Nazir Opublikowano 21 Października 2021 Użytkownicy Opublikowano 21 Października 2021 Zastanawia mnie, gdzie zmieściła te skrzypki🤔
gumis Opublikowano 21 Października 2021 Opublikowano 21 Października 2021 Poważnie się teraz zastanawiam nad sprzedażą mojego 3-letniego NC'ka i wymianą na nową NT1100 Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Sympatycy robert1973 Opublikowano 21 Października 2021 Sympatycy Opublikowano 21 Października 2021 Jestem ciekawy jak z miejscem dla pasażera, alternatywa dla BMW RT, która nowa kosztuje połowę mniej.
Klubowicze grzybek Opublikowano 21 Października 2021 Klubowicze Opublikowano 21 Października 2021 22 minuty temu, robert1973 napisał: Jestem ciekawy jak z miejscem dla pasażera, alternatywa dla BMW RT, która nowa kosztuje połowę mniej. I masz możliwość wyboru w pełnym automacie, a nie tylko quickshifter. Jest też od ERT-eka dużo lżejszy. Siedziałem a nawet prowadziłem RT - to kawał solidnej ale też i ciężkiej maszyny. Ma Kardana, a to też waży. Dodatkowo BMW ma też aktywny tempomat- w opcji. Ciekawe czy Honda NT1100 będzie miała elektryczne sterowanie wys. szyby. Nie ukrywam, ta Honda pozostaje w moim zainteresowaniu. Może jeszcze nie teraz...ale kiedyś....👍🙃 Teraz, grzybek napisał: I masz możliwość wyboru w pełnym automacie, a nie tylko quickshifter. Jest też od ERT-eka dużo lżejszy. Siedziałem a nawet prowadziłem RT - to kawał solidnej ale też i ciężkiej maszyny. Ma Kardana, a to też waży. Dodatkowo BMW ma też aktywny tempomat- w opcji. Ciekawe czy Honda NT1100 będzie miała elektryczne sterowanie wys. szyby. Nie ukrywam, ta Honda pozostaje w moim zainteresowaniu. Może jeszcze nie teraz...ale kiedyś....👍🙃 Trzeba będzie wlecieć do salonu Hondzi.
Użytkownicy Nazir Opublikowano 21 Października 2021 Użytkownicy Opublikowano 21 Października 2021 1 godzinę temu, grzybek napisał: Trzeba będzie wlecieć do salonu Hondzi. Koniecznie zabierz skrzypce☝️😁
Klubowicze grzybek Opublikowano 21 Października 2021 Klubowicze Opublikowano 21 Października 2021 A tak na serio. Gram na fortepianie. Tylko czy zmieści się choćby do kufra centralnego?🤣
Klubowicze grzybek Opublikowano 22 Października 2021 Klubowicze Opublikowano 22 Października 2021 W zapełnianiu luki w lekkich sprzętach turystycznych swoje dołożyło też Suzuki z modelem GSX-S1000GT, oferując nowy silniczek o poj. 999cm, mocy 152KM i momencie obrotowym 106Nm. https://motovoyager.net/slider/turystyczna-nowosc-suzuki-premiera-modelu-gsx-s1000gt-2021-dane-techniczne-zdjecia-informacje/?unapproved=60689&moderation-hash=c9608b15a255a12094b36b8140b8f0e3#comment-60689
Paul Opublikowano 22 Października 2021 Opublikowano 22 Października 2021 A więc Honda znowu wygrywa bo jest najtańsza W Uk Honda Nt jest tańsza od Yamahy Tracer 9GT o 1000 funtów i wychodzi na to że Suzuki zamyka stawkę Honda w salonie cena jeszcze nieznana Yamaha 61900 z kuframi , bez 50900 PLN Suzuki od 76900 z kuframi , bez 69900 PLN, jak się podobiera kilka drobiazgów w wersji Travel to wyjdzie tyle co Varsys 1000 , raczej Suzuki tak jak i Kawasaki nie będzie konkurencją dla Hondy. Tak na marginesie to w cenie GSX-a można kupić BMW R1250 RS golas 62900 max opcja 78000, zaznaczone wszystko łącznie ze stelażami do kuferków boki i tył , za kufry w Becie przy zakupie motoru 4000 PLN dopłaty.
Klubowicze grzybek Opublikowano 23 Października 2021 Klubowicze Opublikowano 23 Października 2021 Ceny Hondy NT1100 są na stronie Hondzi, a także na otomoto i wynoszą od 62.900zł do 67.500zł. No zawsze możesz wyjść jeszcze poza tą cenę.😜 Mógłby być do pełni szczęścia wał Kardana. A to zawsze u jakiegoś sprzęta zawsze coś brakuje. Albo automatu, albo bezobsługowego systemu przeniesienia napędu (Kardan, pas ). NT będą w salonach luty/marzec 22r. Warto trochę poczekać, z rok-dwa lata. Sprzęty polatają i ew. wyjdą na jaw choroby dziecięcego wieku, choć ne podejrzewam ich zbyt wielu. Trafią się też do sprzedaży poprzednie roczniki.
Sympatycy robert1973 Opublikowano 23 Października 2021 Sympatycy Opublikowano 23 Października 2021 Generalnie czekam na testowe moto oraz na...reakcję konkurencji obojętnie z której strony, co do BMW proszę w Mojej obecności nie podawać przykładów🤣🤪
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 5 Listopada 2021 Klubowicze Opublikowano 5 Listopada 2021 Ahhh... Honda NT1100, czyli nowy obiekt moich westchnień... Jest śliczna 😍 Moto skrojone dla mnie... No może z pominięciem portfela 😛 1
Klubowicze grzybek Opublikowano 22 Listopada 2021 Klubowicze Opublikowano 22 Listopada 2021 Pierwszy trochę dłuższy test Hondy NT 1100 w Hiszpanii i wykaz dostępnych pakietów i dodatków. Czy mi się wydaje,że dopracowania wymaga poręczność mechanizmu regulacji wysokości szyby? https://www.scigacz.pl/Honda,NT1100,test,i,opinia,o,modelu,2022,43545.html
gumis Opublikowano 29 Listopada 2021 Opublikowano 29 Listopada 2021 NT1100 DCT zamówiony 😉 a moja NC750X DCT już wystawiona na sprzedaż
Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 29 Listopada 2021 Użytkownicy+ Opublikowano 29 Listopada 2021 7 minut temu, gumis napisał: NT1100 DCT zamówiony 😉 ........ 😜 czyli negocjacje zakończyły się sukcesem 👍 a pamiętam jak rok lub 2 lata temu taki jeden mój znajomy zarzekał się że nigdy "litra" nie kupi bo taki duży silnik nie jest do niczego potrzebny 🤣
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 29 Listopada 2021 Klubowicze Opublikowano 29 Listopada 2021 11 godzin temu, EndriuBis napisał: ... a pamiętam jak rok lub 2 lata temu taki jeden mój znajomy zarzekał się że nigdy "litra" nie kupi bo taki duży silnik nie jest do niczego potrzebny 🤣 Bo ja mam podobnie... Wiem, że tej mocy nie wykorzystam, ale lubię ją mieć... A jeśli w trakcie eksploatacji uda mi się wykorzystać moment obrotowy na wynik poniżej 4 litrów paliwa na setkę, to już chcę ją mieć... 😍 To jest piękne i użytkowe zarazem... A jeszcze ten sound.
Klubowicze grzybek Opublikowano 30 Listopada 2021 Klubowicze Opublikowano 30 Listopada 2021 Gumis, gratki i razem z Tobą nie możemy doczekać się twoich pierwszych relacji z jazdy twoim moto. Kiedy mniej więcej odbiór- luty/marzec 22r???Jaka wersje zamówiłeś? Na pewno DCT ale co więcej? i... How much?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się