dr.big Opublikowano 31 Stycznia 2019 Opublikowano 31 Stycznia 2019 A to wiadomo, wtedy bym brał nawet "S" ?. Edit: ale 100 czy 90?
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 31 Stycznia 2019 Administrator Opublikowano 31 Stycznia 2019 Dnia 29.01.2019 o 17:15, dr.big napisał: PS. Coś ciągnie mnie w tym kierunku w moto mimo, że rozsądek podpowiada- daj spokój ? . ...no i tak trochę niepolitycznie ? Na zlot tym nie dadzą przyjechać ?
dr.big Opublikowano 31 Stycznia 2019 Opublikowano 31 Stycznia 2019 To wtedy pojadę nim na zlot motocykli klasycznych BMW ? . Albo Ducati ? . Edit: Teraz dopiero zorientowałem się co miałeś ma myśli z tym "niewinnym" 900SL ? ... Znalazłem ogłoszenie numeru 221 z wypuszczonych 309 sztuk z 27 Tkm przebiegu.. Całkiem przyjemny opis.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Administrator Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Honda szykuje coś nowego. Dziś w Atessie wypatrzony taki zamaskowany "endurak". Z daleka wyglądał jak mniejsza Africa. Z bliska nie udało się cyknąć fotki, bo gnał jak zły
Klubowicze Piootr Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Klubowicze Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Ciekawe czy był z DCT ? Tego zapewne nie zauważyłeś ? ?
Klubowicze pgizi Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Klubowicze Opublikowano 7 Kwietnia 2019 No i stało się... ? Też już mam alternatywę. Kto był w zeszłym roku na Bluesie, ten widział jak kiepsko znoszę dłuższe wojaże na Beverly. Zacząłem się rozglądać za dużym moto bez łańcucha. Wybór padł na XJ 900 Diversion ale wszystkie upatrzone szybko mi konkurencja podkupywała. W pewnym momencie pchała się w ręce BMW R1200RT ale... jednak nie. I raptem, pewien uczynny Kolega zapytał: czemu nie FJR'ka? No właśnie, czemu nie? Poszukiwania (pomimo skromnego budżetu) nawet nie trwały długo i takim to sposobem w dniu wczorajszym stałem się posiadaczem Fujarki z 2001r. Pierwsze wrażenia, moje i kilku naszych kolegów, bardzo pozytywne ? Trochę się jej boję... przejdzie mi... mam nadzieję. Niniejszym prezentuję Koleżeństw Pipę: 1
Użytkownicy Długi 1973 Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Użytkownicy Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Paweł, to teraz kilometry Ci nie straszne będą Niech służy bezpiecznie i bezproblemowo
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Administrator Opublikowano 7 Kwietnia 2019 1 godzinę temu, pgizi napisał: Kto był w zeszłym roku na Bluesie, ten widział jak kiepsko znoszę dłuższe wojaże na Beverly Paweł, bo Beverly to nie jest maxi skuter na takie dystansy. To pojazd z pozycją typowo miejską, krzesełkową. Myślę, że nawet sam producent, w najśmielszych założeniach nie brał użytkownika o takim profilu jak twój ? Tak czy inaczej życzę zadowolenia z "fujary". Niech wozi bezpiecznie ☝️
Administrator xmarcinx Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Administrator Opublikowano 7 Kwietnia 2019 O kurka Pgizi, solidna zmiana. Ostrożnie na początku, bo po latach na twoim "krzesełku" musisz się przystosować do tej rakiety.
Klubowicze pgizi Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Klubowicze Opublikowano 7 Kwietnia 2019 37 minut temu, MariuszBurgi napisał: "... o takim profilu jak twój ? ... " ??
dr.big Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Dnia 6.10.2018 o 13:31, dr.big napisał: (...)Panigale V2 trafia do muzeum (w WSBK od 2013r.) bez tytułu w WSBK ... Ciekawe jak będzie w przyszłym sezonie z nowym V4? No i Bautista wręcz "miażdży" na razie wszystkich na nowym Panigale V4R?. Czasy świetności Duka w SBK powróciły?. Rea bezsilny.
Geni Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Opublikowano 16 Kwietnia 2019 V4R to potwór straszny. Prawdę mówiąc Panigale V2 mi jakoś nie szkoda. Na pewno nie tak, jak pozbawionych elektronicznych wspomagaczy 1098 i 1198.
Klubowicze arturas Opublikowano 26 Lipca 2019 Klubowicze Opublikowano 26 Lipca 2019 Wygląda na to że Honda nie śpi i oprócz mniejszej X-ADV, szykuje odświeżonego turystyka klasy średniej Deauville. Wał kardana i litrowa rzędówka i skrzynia DCT. Powiel nieźle się dzieje... 1
Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 26 Lipca 2019 Użytkownicy+ Opublikowano 26 Lipca 2019 No kurcze fajniutka ta honda. Czyżby wsłuchali się w "narzekanie" użytkowników że 650 czy nawet 700 (Deauvill) nie nadaje się do turystyki bo "nie jedzie" ?
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 26 Lipca 2019 Klubowicze Opublikowano 26 Lipca 2019 1 godzinę temu, EndriuBis napisał: Czyżby wsłuchali się w "narzekanie" użytkowników że 650 czy nawet 700 (Deauvill) nie nadaje się do turystyki bo "nie jedzie" ? Raczej mają teraz fajny silnik z modelu Africa Twin i poszerzają bazę modeli w niego wyposażonych... Jeśli dobrze wstrzelą się z ceną (trochę poniżej nowej Afryki), to może być hit... Chyba że wstawią ją, jako trochę tańszy odpowiednik Pan European 1300, wtedy będzie droższy od AT... Z DCT na pokładzie sam bym pomyślał o rozstaniu z nerką... Do "ospałej" turystyki, jak znalazł, a zapas mocy około 95,2 KM (o ile lekko ją nie przydławią w Deauvill, dając większą elastyczność i niższe zużycie paliwa oraz by nie robić zbytniej konkurencji AT), byłby satysfakcjonujący, bo w Integra / X-ADV, faktycznie czasami, jakby lekko jej brakowało (choćby na Słowenii, przy 22-stopniowym podjeździe)...
kantos Opublikowano 29 Lipca 2019 Opublikowano 29 Lipca 2019 Dnia 26.07.2019 o 18:35, SlawoyAMD napisał: bo w Integra / X-ADV, faktycznie czasami, jakby lekko jej brakowało (choćby na Słowenii, przy 22-stopniowym podjeździe)... pytanie ile raz w życiu potrzebujesz mocy przy 22 stopniowym podjeździe ?
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 29 Lipca 2019 Klubowicze Opublikowano 29 Lipca 2019 Oj często... w Alpach niemal non stop :DWysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 29 Lipca 2019 Klubowicze Opublikowano 29 Lipca 2019 53 minuty temu, kantos napisał: pytanie ile raz w życiu potrzebujesz mocy przy 22 stopniowym podjeździe ? 46 minut temu, SlawoyAMD napisał: Oj często... w Alpach niemal non stop ? Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka No ale Alpy to nie CAŁE ŻYCIE ? A np. ja nie dobieram pojazdu który będzie NAJLEPSZY przez dwa tyg. w sezonie tylko jako kompromis do całości potrzeb. 1
kantos Opublikowano 29 Lipca 2019 Opublikowano 29 Lipca 2019 Teraz, arturo-bb napisał: A np. ja nie dobieram pojazdu który będzie NAJLEPSZY przez dwa tyg. w sezonie tylko jako kompromis do całości potrzeb. O to chodzi. ?
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 29 Lipca 2019 Klubowicze Opublikowano 29 Lipca 2019 A ja, który najmniej pali i tu Integra jest nie do pobicia, dlatego braki mocy są wybaczone...Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka 2
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 29 Lipca 2019 Administrator Opublikowano 29 Lipca 2019 19 minut temu, SlawoyAMD napisał: A ja, który najmniej pali i tu Integra jest nie do pobicia [...] W tej dziedzinie seria NC jest i jeszcze długo będzie - nie do pobicia. A co do osiągów. Zbiera się lepiej niż T-max 530, AK 550 i AN 650... Wiadomo, że niektórym mocy będzie zawsze za mało.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 2 Września 2019 Administrator Opublikowano 2 Września 2019 Apropos... Mi ostatnio chodzą po głowie dwa pojazdy. Jeden to powrót sentymentalny - Simson SR50. Drugi to ciekawy i bardzo rzadki jeździk, przez niektórych nazywany pieszczotliwie "skuter ławka"...Honda Motocompo. Zarówno pierwszy jak i drugi bardzo trudny do znalezienia w oryginale i odpowiednim stanie... Chociaż Simson jest bardziej realny ? W JP Motocompo to już kult. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się