Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A to wiadomo, wtedy bym brał nawet "S" ?.

Edit: ale 100 czy 90?

 

Opublikowano

No jasne, że 90S - pieprznąłem się.

  • Administrator
Opublikowano
Dnia 29.01.2019 o 17:15, dr.big napisał:

PS. Coś ciągnie mnie w tym kierunku w moto mimo, że rozsądek podpowiada- daj spokój ? .

 

...no i tak trochę niepolitycznie ?

Na zlot tym nie dadzą przyjechać ?

Opublikowano

To wtedy pojadę nim na zlot motocykli klasycznych BMW ? . Albo Ducati ? .

Edit: Teraz dopiero zorientowałem się co miałeś ma myśli z tym "niewinnym" 900SL ? ... Znalazłem ogłoszenie numeru 221 z wypuszczonych 309 sztuk z 27 Tkm przebiegu.. Całkiem przyjemny opis.

  • 2 miesiące temu...
  • Administrator
Opublikowano

Honda szykuje coś nowego. Dziś w Atessie wypatrzony taki zamaskowany "endurak". Z daleka wyglądał jak mniejsza Africa. Z bliska nie udało się cyknąć fotki, bo gnał jak zły
fe553b81cd53f75362433e6f2993b723.jpg

  • Klubowicze
Opublikowano

Ciekawe czy był z DCT ? Tego zapewne nie zauważyłeś ? ?

  • Klubowicze
Opublikowano

No i stało się... ? Też już mam alternatywę.
Kto był w zeszłym roku na Bluesie, ten widział jak kiepsko znoszę dłuższe wojaże na Beverly. Zacząłem się rozglądać za dużym moto bez łańcucha. Wybór padł na XJ 900 Diversion ale wszystkie upatrzone szybko mi konkurencja podkupywała. W pewnym momencie pchała się w ręce BMW R1200RT ale... jednak nie. I raptem, pewien uczynny Kolega zapytał: czemu nie FJR'ka?
No właśnie, czemu nie? Poszukiwania (pomimo skromnego budżetu) nawet nie trwały długo i takim to sposobem w dniu wczorajszym stałem się posiadaczem Fujarki z 2001r.
Pierwsze wrażenia, moje i kilku naszych kolegów, bardzo pozytywne ?
Trochę się jej boję... przejdzie mi... mam nadzieję.
Niniejszym prezentuję Koleżeństw Pipę:

 

 

  • Użytkownicy
Opublikowano

Paweł, to teraz kilometry Ci nie straszne będą
Niech służy bezpiecznie i bezproblemowo

  • Administrator
Opublikowano
1 godzinę temu, pgizi napisał:

Kto był w zeszłym roku na Bluesie, ten widział jak kiepsko znoszę dłuższe wojaże na Beverly

Paweł, bo Beverly to nie jest maxi skuter na takie dystansy. To pojazd z pozycją typowo miejską, krzesełkową. Myślę, że nawet sam producent, w najśmielszych założeniach nie brał użytkownika o takim profilu jak twój ?

Tak czy inaczej życzę zadowolenia z "fujary". Niech wozi bezpiecznie ☝️

  • Administrator
Opublikowano

O kurka Pgizi, solidna zmiana. Ostrożnie na początku, bo po latach na twoim "krzesełku" musisz się przystosować do tej rakiety.

  • Klubowicze
Opublikowano
37 minut temu, MariuszBurgi napisał:

"... o takim profilu jak twój ? ... "
 

??

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Dnia 6.10.2018 o 13:31, dr.big napisał:

(...)Panigale V2 trafia do muzeum (w WSBK od 2013r.) bez tytułu w WSBK  :(  ... Ciekawe jak będzie w przyszłym sezonie z nowym V4?

No i Bautista wręcz "miażdży" na razie wszystkich na nowym Panigale V4R?. Czasy świetności Duka w SBK powróciły?. Rea bezsilny.

Opublikowano

V4R to potwór straszny. Prawdę mówiąc Panigale V2 mi jakoś nie szkoda. Na pewno nie tak, jak pozbawionych elektronicznych wspomagaczy 1098 i 1198.

  • 3 miesiące temu...
  • Klubowicze
Opublikowano

Wygląda na to że Honda nie śpi i oprócz mniejszej X-ADV, szykuje odświeżonego turystyka klasy średniej Deauville.
Wał kardana i litrowa rzędówka i skrzynia DCT. Powiel nieźle się dzieje...hd_.thumb.jpg.7da8664629f92eaca2325c45ed2f3fdd.jpg
 

  • Użytkownicy+
Opublikowano

No kurcze fajniutka ta honda. Czyżby wsłuchali się w "narzekanie" użytkowników że 650 czy nawet 700 (Deauvill)  nie nadaje się do turystyki bo "nie jedzie" ?   

  • Klubowicze
Opublikowano
1 godzinę temu, EndriuBis napisał:

Czyżby wsłuchali się w "narzekanie" użytkowników że 650 czy nawet 700 (Deauvill)  nie nadaje się do turystyki bo "nie jedzie" ?   

Raczej mają teraz fajny silnik z modelu Africa Twin i poszerzają bazę modeli w niego wyposażonych... Jeśli dobrze wstrzelą się z ceną (trochę poniżej nowej Afryki), to może być hit... Chyba że wstawią ją, jako trochę tańszy odpowiednik Pan European 1300, wtedy będzie droższy od AT...

Z DCT na pokładzie sam bym pomyślał o rozstaniu z nerką... Do "ospałej" turystyki, jak znalazł, a zapas mocy około 95,2 KM (o ile lekko ją nie przydławią w Deauvill, dając większą elastyczność i niższe zużycie paliwa oraz by nie robić zbytniej konkurencji AT), byłby satysfakcjonujący, bo w Integra / X-ADV, faktycznie czasami, jakby lekko jej brakowało (choćby na Słowenii, przy 22-stopniowym podjeździe)... 

Opublikowano
Dnia 26.07.2019 o 18:35, SlawoyAMD napisał:

bo w Integra / X-ADV, faktycznie czasami, jakby lekko jej brakowało (choćby na Słowenii, przy 22-stopniowym podjeździe)... 

pytanie ile raz w życiu potrzebujesz mocy przy 22 stopniowym podjeździe ?

  • Klubowicze
Opublikowano

Oj często... w Alpach niemal non stop :D

Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka

  • Klubowicze
Opublikowano
53 minuty temu, kantos napisał:

pytanie ile raz w życiu potrzebujesz mocy przy 22 stopniowym podjeździe ?

 

46 minut temu, SlawoyAMD napisał:

Oj często... w Alpach niemal non stop ?

Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
 

No ale Alpy to nie CAŁE ŻYCIE ?

A np. ja nie dobieram pojazdu który będzie NAJLEPSZY przez dwa tyg. w sezonie tylko jako kompromis do całości potrzeb.

Opublikowano
Teraz, arturo-bb napisał:

A np. ja nie dobieram pojazdu który będzie NAJLEPSZY przez dwa tyg. w sezonie tylko jako kompromis do całości potrzeb.

O to chodzi. ?

 

  • Klubowicze
Opublikowano

A ja, który najmniej pali i tu Integra jest nie do pobicia, dlatego braki mocy są wybaczone...

Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka

  • Administrator
Opublikowano
19 minut temu, SlawoyAMD napisał:

A ja, który najmniej pali i tu Integra jest nie do pobicia [...]

W tej dziedzinie seria NC jest i jeszcze długo będzie - nie do pobicia.

A co do osiągów. Zbiera się lepiej niż T-max 530, AK 550 i AN 650... Wiadomo, że niektórym mocy będzie zawsze za mało.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

A może coś takiego ? ?

monkey.jpg

  • Administrator
Opublikowano

Apropos... Mi ostatnio chodzą po głowie dwa pojazdy. Jeden to powrót sentymentalny - Simson SR50. Drugi to ciekawy i bardzo rzadki jeździk, przez niektórych nazywany pieszczotliwie "skuter ławka"...Honda Motocompo. Zarówno pierwszy jak i drugi bardzo trudny do znalezienia w oryginale i odpowiednim stanie... Chociaż Simson jest bardziej realny ?

W JP Motocompo to już kult.

 

Opublikowano

A może elektryczny niepolityczny IŻ?

image.png.cc979aa9943712a6eb147a6945e5dee7.png

image.png.0e452d5382dcfeb8164c58b7fdb9405f.png

image.png.aa7ccc50f9c42fb1452e2b10bfb79455.png

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...