Klubowicze Campto Opublikowano 31 Października 2016 Klubowicze Opublikowano 31 Października 2016 Ja tam cenię na długie trasy jak na razie tylko jeden sprzęt. Goldasik 1800 to jest to co tygrysy lubią najbardziej.
Klubowicze krzytro Opublikowano 1 Listopada 2016 Klubowicze Opublikowano 1 Listopada 2016 jak mi się uda to wstawię film z mojego lt-ka
Sympatycy pawel883 Opublikowano 2 Listopada 2016 Sympatycy Opublikowano 2 Listopada 2016 Dnia 31.10.2016 o 21:27, Campto napisał: Ja tam cenię na długie trasy jak na razie tylko jeden sprzęt. Goldasik 1800 to jest to co tygrysy lubią najbardziej. A ja lubię pobawić się swoją fujarką...... 2
Klubowicze krzytro Opublikowano 2 Listopada 2016 Klubowicze Opublikowano 2 Listopada 2016 To moja poprzednia Laleczka A to obecna, prawda że śliczna? 1
Geni Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 Betoniara w kategorii sprzętu budowlanego jest na 1wszym miejscu ;).
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 3 Listopada 2016 Administrator Opublikowano 3 Listopada 2016 Wygodny, opasły, ociężały... ale śliczny?
Klubowicze krzytro Opublikowano 3 Listopada 2016 Klubowicze Opublikowano 3 Listopada 2016 2 godziny temu, MariuszBurgi napisał: Wygodny, opasły, ociężały... ale śliczny? że opasły to się zgodzę ale że ociężały? Demon prędkości to nie jest,220 licznikowe na autostradzie pomyka bez problemu z pełnym obciążeniem.Przy tej prędkości spalanie na poziomie 6.0 l to chyba niezły wynik?A co do wygody ? Mega wygodny ! No i reasumując można go nazwać mega skuterem żeby miał jeszcze automatyczną skrzynię,to byłby ideałem 1
Sympatycy pawel883 Opublikowano 3 Listopada 2016 Sympatycy Opublikowano 3 Listopada 2016 Moja fujara...
Sympatycy zdun13m Opublikowano 7 Listopada 2016 Sympatycy Opublikowano 7 Listopada 2016 Krzysiu? 6 literków przy 200? Trochę cie poniosło. Zgodzę się na 7,5-8. Mój wariat do oszczędnych nie należy ale za to nie jest ospały i ociężały. Ale w piach bym nim nie wjechał. .
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 7 Listopada 2016 Klubowicze Opublikowano 7 Listopada 2016 15 minut temu, zdun13m napisał: Mój wariat do oszczędnych nie należy ale za to nie jest ospały i ociężały. Ale w piach bym nim nie wjechał. Zmień opony na Tkc80 to i w piachu da rady.
Sympatycy zdun13m Opublikowano 7 Listopada 2016 Sympatycy Opublikowano 7 Listopada 2016 On da radę. Ja 300kg nie utrzymam. Ale 300ml.zawszeWysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 7 Listopada 2016 Klubowicze Opublikowano 7 Listopada 2016 Ja tam jestem zdania że 0,7 na dwóch starczy. Pod warunkiem że jeden nie pije
dr.big Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 Sam byłem MOCNO zdziwiony niewielkim spożyciem paliwka przez tą ciężką "szafę" K1200LT... Miesciła się w 5,5 litrach przy naprawdę wartkiej jeździe solo i to z tą dużą, podniesioną na max. szybą . Tak więc częściowo potwiedzam. Ile przy 200 km/h w dwie osoby nie wiem. Ale przy 140- 160 luzik.
Sympatycy zdun13m Opublikowano 7 Listopada 2016 Sympatycy Opublikowano 7 Listopada 2016 Oooo tak. Te wartości są O.K Dotyczy postu Artura i Roberta.
dr.big Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 No przy tej pancernej wadze, pojemności 1200 i czterech cylindrach pali tyle co mój Tmax 530 ... Szacun.
Geni Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 Podobnie wciąga mój wtryskowy Bandyta 1250 - ok. 5,5l/100km przy prędkościach wspomnianych wyżej. Oczywiście komfortem jazdy daleko mu do panzerkampfwagena 1200LT.
Klubowicze krzytro Opublikowano 8 Listopada 2016 Klubowicze Opublikowano 8 Listopada 2016 Panowie mam już drugiego L-teka,pierwszy palił nieco więcej bo miał tylko 98 km.Ten obecny ma 18 km.więcej i dzięki temu mniej pali
ALFI Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 Jestem mocno zaskoczony wartościami przy prędkościach powyżej 180 km. Mam jakieś doświadczenie z K 1600 i przy jeździe do 140, pali dokładnie tyle samo co T-max - sprawdzone. Powyżej zaczyna się robić wir w zbiorniku i przy ponad 200 wypije 8-9 ltr, co w sumie nie dziwi, ale 5-6 ltr to doskonały wynik..... ....ale po namyśle traktuję go lekko z przymrużonym okiem
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 8 Listopada 2016 Administrator Opublikowano 8 Listopada 2016 4 godziny temu, krzytro napisał: Panowie mam już drugiego L-teka,pierwszy palił nieco więcej bo miał tylko 98 km.Ten obecny ma 18 km.więcej i dzięki temu mniej pali Kolejny przy 200 km/h będzie spalał jedynie 3 l./100 km .... A tak poważnie LT 1200 116 PS spala przy 120 km/h ~ 6l/100, przynajmniej tak podaje producent w danych fabrycznych a te jak wiadomo są często zaniżane -> BMW LT dane techniczne Sugeruję, też zwrócić uwagę na ważny zwrot - bei konstant Mi ostatnio w trasie VFR1200X przy stałej prędkości na S'ce rzędu 180 km/h, którą udało się jechać >constans< jakieś 20 km, pokazywał spalanie chwilowe ~ 9 l/100... no ale to tylko Honda!
dr.big Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 W każdym pojeździe wiadomo, że prędkość zbliżona do maksymalnej = prawdziwy wir w zbiorniku . A w elektrykach prędkość zbliżona do maksymalnej = wręcz błyskawiczne "wysysanie" zasięgu ... 1
Klubowicze krzytro Opublikowano 8 Listopada 2016 Klubowicze Opublikowano 8 Listopada 2016 33 minuty temu, MariuszBurgi napisał: Kolejny przy 200 km/h będzie spalał jedynie 3 l./100 km Pisałem o spalaniu tego ostatniego,słabszy palił więcej.Moje spalanie okreslam na podstawie wskazań komputera,pojemności zbiornika i ilości przejechanych kilometrów
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 8 Listopada 2016 Administrator Opublikowano 8 Listopada 2016 Czyli jechałeś constans 200 km/h "od stacji do stacji"?
ALFI Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 Zgoda, dlatego też uważam że bez względu na możliwości sprzętowe i zasobność portfela najprzyjemniejsza jazda oscyluje w okolicach 120-160 km/h oooo coś tu wejszło w między czasie...
lechuano Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 Podoba mi się ten LT'ek ze względu na zintegrowane kufry, ale dla mnie chyba i tak trochę za duży. Szukam następcy dla Spidermaxa - motocykla przede wszystkim do jazdy po miescie, w którym zmieści się pasażer i sporo bagażu (tak jeżdże na co dzień po mieście z żoną i z bagażami, nie pytajcie mnie dlaczego, zapytajcie o to moją żonę ) Tradycyjne kufry boczne raczej nie wchodzą w grę - za szerokie. W przypadku LT'ka może szerokość byłaby OK. ale ze względu na długość i masę pewnie ciężko byłoby manewrować w korkach, chociaż spidermax też mały nie jest i szybko się można przyzwyczaić. Myślałem o PanEuropie choć design ma już trochę niedzisiejszy. Dowiedziałem się, że PanEuropa nie będzie już produkowana. Rozważyłem parę nowych propozycji Hondy ze względu na DCT, wypróbowałem to w Afryce i spodobała mi się koncepcja motocykli ADV i Dual myśle jeszcze o crosstourerze ale wszedzie kufry boczne musiałbym instalować. Chodzą plotki o nowej PanEuropie, zapewne z DCT, ciekawe czy wciąż miałaby zintegrowane kufry, to by było coś, ale na razie nic nie wiadomo. Obrazki z nową PanEuropą, które można zobaczyć w necie to pewnie tylko domysł zniecierpliwionych fanów. https://www.google.pl/search?q=new+st+1300&client=firefox-b&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjw5v_Z-ZjQAhUJhywKHUw_BkYQ_AUICCgB&biw=1366&bih=657#imgrc=Y5fFniKXSdXMSM%3A https://www.google.pl/search?q=new+honda+st+1400&client=firefox-b&biw=1366&bih=657&tbm=isch&imgil=fXH9OF5upZl6vM%3A%3BrK3F9Q0xkXP0GM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.st1100.fora.pl%252Faktualnosci-i-linki%252C4%252Fctx1300-zepsuli-st1300%252C3115-30.html&source=iu&pf=m&fir=fXH9OF5upZl6vM%3A%2CrK3F9Q0xkXP0GM%2C_&usg=__27FsepLZ3zBmb_h-gH2K2JFsPdM%3D&ved=0ahUKEwiT6Lf9-ZjQAhWEDiwKHdACBlEQyjcILA&ei=LakhWNOdDISdsAHQhZiIBQ#imgrc=fXH9OF5upZl6vM%3A Może ktoś coś więcej słyszał. Kolejna premiera hondy 18 listopada. Czekamy... http://pl.hondamotoglobal.com/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się