Klubowicze Jack Opublikowano 27 Maja 2015 Klubowicze Opublikowano 27 Maja 2015 Podczas wyjazdu do Czarnogóry, przy prędkościach takich, żeby towarzyszące mi Burgmany 650 "nie wchodziły na czerwone pole" tankowałem zawsze ok. 1,5 - 2 litry mniej od Burgmanów. Średnie spalanie Integry (były też odcinki całkiem powolne) wyszło mi 4,2 litra.
Sinobrody Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Dzień dobry koleżankom i kolegom. I o ile szyby czy błotniki do Integry są w dostępne to problem mam ze wspominanymi już podnóżkami: http://www.ebay.com/itm/Dzell-CNC-Footrest-Kit-Silver-color-for-HONDA-INTEGRA-NC700D-NC750D-12-14/221795970149?_trksid=p2047675.c100011.m1850&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20140602152332%26meid%3D5e2f1f6e9afb471493684ed6cb230b55%26pid%3D100011%26rk%3D1%26rkt%3D1%26mehot%3Dlo%26sd%3D321554451678 Nie znalazłem ich w żadnym europejskim sklepie, strona producenta to dalekowschodnia kaligrafia, jedyny ślad to eBay. Czy ktoś z Was ma tam konto lub planuje zakup owych podnóżków? Chętnie się podłączę, z podziałem kosztów przesyłki oczywiście.
Drek Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Dzień dobry koleżankom i kolegom. I o ile szyby czy błotniki do Integry są w dostępne to problem mam ze wspominanymi już podnóżkami: http://www.ebay.com/...sd=321554451678 Nie znalazłem ich w żadnym europejskim sklepie, strona producenta to dalekowschodnia kaligrafia, jedyny ślad to eBay. Czy ktoś z Was ma tam konto lub planuje zakup owych podnóżków? Chętnie się podłączę, z podziałem kosztów przesyłki oczywiście. Tu masz: http://allegro.pl/honda-nc700-integra-set-lewy-prawy-set-i5361850140.html
Sinobrody Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Dzięki ale nie zrozumiałeś. Dałeś mi link do aukcji podnóżków pasażera. Przyjrzyj się jeszcze raz mojemu linkowi. To akcesoryjne "motocyklowe" podnóżki kierownika. Są tam dwa zdjęcia z już zamontowanymi. Może napiszę jaśniej - poszukuję źródła lub współkupujących akcesoryjne podnóżki kierowcy - na których można by jeździć Integrą również w pozycji motocyklowej, nie tylko skuterowej. Wygląda to tak:
Drek Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Hahhaha fajne Sorry za pomyłkę. Jak kupisz to pochwal się fotami Pomysł ciekawy i nietuzinkowy. Burgmany tak nie mogą
Sinobrody Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Najfajniej jest "na stojaka" A korzystając - kupował/montował ktoś coś w rodzaju tempomatu? http://www.nc700shop...le-trigger.html Ciekaw jestem jak się sprawdza.
Sysgone Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Na długą, prostą drogę jest ok, ale jak przyjdzie Ci jeździć po mieście, to może przeszkadzać. Można niechcący dodać gazu będąc w dużym złożeniu i nieszczęście murowane.
Raven Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Ja miałem kiedyś ten tempomat i.... kilka razy bym poszedł bokiem. Zdecydowanie lepsze są dźwignie blokujące się na rączce hamulca.
marek_m Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Na długą, prostą drogę jest ok, ale jak przyjdzie Ci jeździć po mieście, to może przeszkadzać. Można niechcący dodać gazu będąc w dużym złożeniu i nieszczęście murowane. ....lub w czasie przeciskania się w korkach Ja miałem kiedyś ten tempomat i.... kilka razy bym poszedł bokiem. Zdecydowanie lepsze są dźwignie blokujące się na rączce hamulca. Mechaniczne blokady manetki gazu nie są bezpieczne (szczególnie w zatłoczonej Europie).
pabloxl Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 I o ile szyby czy błotniki do Integry są w dostępne to problem mam ze wspominanymi już podnóżkami: http://www.ebay.com/...sd=321554451678 O ile się nie mylę, to Radoslav na takowe podnóżki zamontowane. Więc może on się wypowie.
Geni Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Mechaniczne blokady manetki gazu nie są bezpieczne (szczególnie w zatłoczonej Europie). Odpowiedź na pytanie: czy warto w motocyklu lub skuterze stosować mechaniczne blokady manetki gazu jest taka sama, jak na pytanie: czy warto sikać pod wiatr. Odpowiedź na obydwa problemy po użyciu odrobiny wyobraźni brzmi - nie warto . W przypadku moto z automatem, to bez możliwości natychmiastowego wysprzęglenia napędu, to nie warto do kwadratu.
Sinobrody Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Hola, hola Zdaję sobie sprawę z niebezpieczeństw ale nie wierzę, że ktoś może używać tego w mieście. Miałem na myśli jazdę 100km autostradą A4 - nie ryzykowałbym używania tego po Wrocławiu, na przykład. Pytałem raczej, czy zdaje egzamin, czy nie spada, nie ślizga się, nie obraca zmuszając do ciągłych poprawek ustawienia. Pytam właśnie o ten model bo wydaje się łatwy do demontażu przy wjeżdżaniu do miasta. Ale dziękuję za wszystkie opinie Kwestia podnóżków nadal aktualna - pomęczę Radoslava. A na marginesie - znalazłem przypadkiem taki test: Co za rozmach, co za fantazja! Jakbym czytał Stasiuka. We francuskich testach goście w dopasowanych płaszczach, wysokich lakierkach i matowych kaskach jeżdżą nadmorskimi bulwarami. W niemieckich - w sportowych kombinezonach, skóry, ochraniacze, tor wyścigowy. A tutaj koleś w mokasynach, kaszkiecie i marynarce z większego kolegi popyla szutrami... i to cudownie swojskie, rozczulające otoczenie Jednak to dwa różne światy. Nie ma sensu tego ujednolicać i oby nigdy to nie nastąpiło - różnorodność jest wspaniała Na samym końcu jednak testujący zjeżdża do "sklepu" i... widzieliście kiedyś coś takiego na "zachodzie"? Barak,chłopaki w gumiakach, klepisko. A na nim spokojnie kilkaset maszyn. Do wyboru, do koloru. Kto wie czy nie ma tam Waszej, która zniknęła Sam testujący - urodzony szołmen Jakie emocje, modulacja głosem. ewidentnie zachwycony motocyklem Wierzę mu od pierwszego słowa I znowu - Francuzi cedzą przez zęby suche uwagi, Włosi i Hiszpanie ujawniają jakies emocje ale gdzie im tam do tego gościa!
dr.big Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Tu masz więcej na temat tej wajchy -> http://www.forum.bur...e__hl__tempomat
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 11 Czerwca 2015 Klubowicze Opublikowano 11 Czerwca 2015 A ja taki tempomat używam od jakichś 40 tyś. km. i w trasie i po mieście. Dla mnie bomba. Trzeba uważać na dzikie ruchy nadgarstka ale ja nie mam pląsawicy Huntingtona ani innego Parkinsona. ADHD też nie mam i może dla tego dla mnie jest wygodnie. Jak ktoś łapami gmera bez końca albo nie uważa na to co robi to odradzam.
marek_m Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Odpowiedź na pytanie: czy warto w motocyklu lub skuterze stosować mechaniczne blokady manetki gazu jest taka sama, jak na pytanie: czy warto sikać pod wiatr. Odpowiedź na obydwa problemy po użyciu odrobiny wyobraźni brzmi - nie warto . W przypadku moto z automatem, to bez możliwości natychmiastowego wysprzęglenia napędu, to nie warto do kwadratu. Mam wrażenie, że napisałem dokładnie to samo, aczkolwiek mniej dosadnie
Sinobrody Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Jeszcze jeden mądrala Pytanie nie dotyczyło zasadności stosowania ale jakości samego elementu. Czekam teraz na rady typu "czy warto skakać z samolotu bez spodochronu i mieszać sół z cukrem" O podnóżkach nikt nic nie wie..?
Klubowicze Jack Opublikowano 15 Czerwca 2015 Klubowicze Opublikowano 15 Czerwca 2015 Moja Integra stała się skuterem. W dupcię miękko i wygodnie. NIestety nie jest idealnie: teraz za mało miejsca na nogi. Zdjęcie się nie wyświetla w poście, ale link działa. https://lh3.googleusercontent.com/8jVw9VHUfivd8eHUeQ0uNGNYxPaTHd9gzKdNxbgWmGc=w859-h644-no
ALFI Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Uffff.....wracamy do żywych, widzę że nastał czas zmiany, u mnie też praca wre nad siedziskiem. W zeszłym tygodniu była pierwsza przymiarka......nie wygodnie, za wysoko, za daleko do kierownicy a wyglądało to tak Zależało mi na tym aby pozostawić w miarę nie zmieniony charakter siedzenia, bo jako część tego skutera podoba mi się. Dzisiaj po ostatecznych zmianach, szlifach, doklejkach itp. całość wygląda tak: Delikatnie podniesiony przód, maksymalnie opuszczony tył oraz podwójne załamanie na za doopą. Zdjęcie już z opisem materiałów Całość poszerzona w takim stopniu aby pasowała do kształtu skutera Bardzo zależało mi na tym aby zniknęło nałożenie przedniej kanapy na tył......wyszło takie coś. Mam nadzieję że po ostatecznym doszlifowaniu gąbek i nałożeniu pokrycia będzie wyglądać ok. Reasumując, wymiary. Przednia kanapa z przodu podniesiona ok 1,5 cm, z tyłu pozostała prawie fabryczna zmiana w postaci wcięcia w głąb dla uzyskania bardziej płaskiej powierzchni. Poszerzona z tyłu ok 3 cm. Zadupek na dole +2 cm, na górze + 4cm + załamanie. Tylna, podniesiona, poszerzona i wyprofilowana Mam nadzieję odebrać w tym tygodniu więc pewnie się pochwalę. Próbna jazda ok 30 min dużo lepiej, jednak nic nie przebije SW-T, ale przecież to Królowa......
Sinobrody Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Wygląda konkretnie Choć de facto przesunie kierownika do przodu. Jeśli masz miejsce na kolana to ok, Mnie czeka odsunięcie ze dwa cm w tył. Królowa królową a księżniczki też czekają na swoją szansę
Klubowicze Jack Opublikowano 15 Czerwca 2015 Klubowicze Opublikowano 15 Czerwca 2015 Alfi, Ty się jeszcze zastanów, czy robić ten zadupek. W weekend zrobiłem parę setek km na nowym siodle, i wszystko pięknie i wygodnie, ale nogi za mocno zgięte w kolanach. Przez zadupek nie ma możliwości odsunąć się w tył (choćby tymczasowo wyprostować nogi). A ja lubię wyciągnąć nogi (bez cudzysłowu). Wizualnie siodło jest piękne. Miękkość, komfort siedzenia i wygląd - wszystko miodzio. A, kurde, nie jestem zadowolony Aha, ja mam wstawione "rizersy" przybliżające kierownicę o 9 cm, więc siedzę zupełnie skuterowo wyprostowany. Teraz po zmianie siodła chciałbym mieć jeszcze tylko miejsce na wyprostowanie nóg. Fajnie byłoby zamontować "spacerówki", ale w Integrze nie ma do czego zamontować. Tam same plastiki
Sinobrody Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 A mi się marzy coś takiego. Siedzisko kierownika jest węższe. Uskok za tyłkiem zniwelowany a całość spłaszczona tak, że łatwiej się przesunąć w tył. Jednoczesnie alcantara nie pozwala na ślizganie. Kolor szwów do przemyślenia http://www.autoevolution.com/news/honda-integra-sport-edition-makes-spectacular-appearance-68133.html#agal_3
ALFI Opublikowano 16 Czerwca 2015 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Jacek, prawda jest taka że ten zadupek, przynajmniej w moim przypadku, powoduje że siedzę większą powierzchnią doopy i to jest bardzo dobre. Owszem nóg całkowicie nie wyprostuję, ale i na światłach dosięgam stopami do ziemi i mogę podeprzeć skuter. Na samym początku miałem przesunięty zadupek max do tyłu jednak miałem za daleko do kierownicy, a co gorsze dotykałem ziemi jedynie palcami. Dodatkowo wydłużenie siedziska zmniejszyło ilość gąbki na stelażu do ok 1 cm i to nie było zbyt komfortowe. Co by nie robić i tak będzie źle. To co udało się mi wykombinować jest absolutnym kompromisem. Muszę trochę pojeździć i zobaczyć jak będzie. Nie wykluczam że być może będą jeszcze jakieś poprawki, czas pokaże. Sinobrody, Miejsca jest dokładnie tyle samo, może z 1 cm więcej na długość. Musisz pamiętać że plastik pod kanapą z tyłu "idzie" mocno do góry, więc chcą nie zmieniać wysokości, musisz zmniejszać grubość siedzenia. Co począć taki live.
Sinobrody Opublikowano 16 Czerwca 2015 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Ależ owszem, najniższy punkt siedziska podnieść o jakiś 1cm celem dołożenia gąbki. Może nawet wkładka żelowa się zmieści... najwięcej obaw mam do materiału - jak zniesie wycieranie tyłkiem i czy łatwo go wyczyścić...
ALFI Opublikowano 16 Czerwca 2015 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Muszę podnieść szybę, kto wie gdzie zamówić prowadnice do szyby. Szukałem ale jakoś nie wychodzi, Pomożecie???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się