pabloxl Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 Naklejki http://www.labelbike.it/index.php?id_category=49&controller=category&id_lang=6
Jerry_R Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 Jesli ktos zauwazyl wracanie odleglosci TRIP A do stanu z poprzedniego lub jeszcze wczesniejszego odpalenia - znam przyczyne jakby co. (dotyczy rodziny NC, nie tylko Integry)
pabloxl Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 Zauważyłem u siebie ten problem jakiś czas temu, zgłosiłem do Hondy. Stwierdzili, że podobno jakieś piny się poluzowały i mają to poprawić. Hondzia zapadła jednak w sen zimowy, wiec na wiosnę, jak dalej tak będzie, oddam ją na "warsztat". Wyczytałem na forum italia (za pomocą wujka google) że jest tam jakaś akcja serwisowa z wymianą licznika włącznie. Jeżeli jednak Jerry wiesz, jak sobie z tym poradzić, daj znać. Może zdzwonimy się wieczorem? Warto może jednak byłoby opisać to tutaj dla potomności...a Inni, mieliby również pożywkę, jaka to honda jest beee A tak na marginesie, teraz poruszam się moją starą poczciwą kymcową piećdziesiątką. Odczucie mam, jakbym rowerem jeździł. Odnoszę również wrażenie, że nic innego w gęste korki nie potrzeba... Fun jest zajefajny
Jerry_R Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 Chcialem wpierw uslyszec, czy inni (wlaczajac CTX) zauwazyli rowniez to nieprawidlowe zachowanie. Ja zauwazylem podczas tankowania, cos malo przejechalem, a bak pusty... Potem sprawdzenie przebiegu calkowitego potwierdzilo ubytek kilkudziesieciu km w TRIP A... Otoz - przekrecasz kluczyk. Czerwony napis HISS sie nie pojawia, jest wylaczony. Naciskasz przycisk A na kilka sek. - czerwony HISS sie pojawi. To wszystko, zostal wlaczony. Po wyjeciu kluczykow, wlozeniu, przekreceniu - bedzie sie znowu pojawial. TRIP A nie gubi juz km. Dlaczego? A jak wylaczylo sie pojawianie HISS? Nie wiem. Zatrwazajace jest jedynie to, ze Honda nie propaguje tej wiedzy do dealerow w UK, PL i reszty...
Raven Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 Hmmmmm..... to chyba CTX tak nie ma (przynajmniej na razie) U mnie Hiss się zawsze zaświeca po przekręceniu kluczyka.
Jerry_R Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 Moze jak postoi dluzej nieodpalany... Obserwuj
pabloxl Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 Wiesz Jerry, jak mam się za każdym razem zastanawiać jak zrobić, aby licznik się nie kasował, to raczej hondzie oddam do serwisu. Oczywiście nie omieszkam zapytać o istniejącą w Italii akcję serwisową. Wczoraj u Świętego Mikołaja zamówiłem; http://www.bruudtcnc...00-und-750.html mam nadzieję, że będę "pan zadowolony"
Rafcio Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 W UK jest akcja serwisowa wymiany liczników. Poniżej link do strony Honda UK gdzie można sprawdzić po VIN czy moto podlega akcji: http://www.honda.co..../recalls/#item3 Problem dotyczy wszystkich NC. Nie wiem czy pojazdy sprzedane w Polsce link pokazuje. Sprawdziłem swoją starą NC700S i niby jest OK.
radi Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 Siema , ja widzę że się łapie na akcje serwisową . Już mi wyświetliło na stronie . Do wymiany :-) . Cholera jasna . Chyba na wiosnę kupie sobie porządny rower na karbonie a co .
radi Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 Siema , ja widzę że się łapie na akcje serwisową . Już mi wyświetliło na stronie . Do wymiany :-) . Cholera jasna . Chyba na wiosnę kupie sobie porządny rower na karbonie a co . Licznik w serwisie już zamówiony . Motorista potwierdza akcje serwisową . Trzeba podać tylko numer VIN . Moja niestety się załapała :-(
Sympatycy Worlan Opublikowano 28 Listopada 2014 Sympatycy Opublikowano 28 Listopada 2014 Ale mało kosztowała
Jerry_R Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 Ale goni Tajna Sekte Sprzedaz WLOCHY I - X 2013: 4 YAMAHA TMAX 500 Scooter 4.169 (74%) 17 HONDA INTEGRA Scooter 1.495 (26%) I - IX 2014 6 YAMAHA TMAX 500 Scooter 2.939 (57%) 10 HONDA INTEGRA Scooter 2.211 (43%) PS: moja Integra rowniez sie kwalifikuje do wymiany licznika.
radi Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 Ale mało kosztowała Złośnik :-) To że licznik do wymiany nie zmienia to faktu Że kochamy swoje Integry :-)
Sympatycy Worlan Opublikowano 29 Listopada 2014 Sympatycy Opublikowano 29 Listopada 2014 E tam złośnik, to takie przekomarzanie. Najlepszym się zdarza
cheng13 Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 A wiecie jaki Świat byłby nudny, gdyby wszyscy mieli takie same upodobania ? Worlan pewnie nam zazdrości i dlatego się wyzłośliwia .... też by sobie chciał chciał licznik wymienić na koszt producenta, a nie może Pozdrawiam Sekciarzy
Lucjan73 Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Ciekawe czy liczniki wystartują od zera ? Czy może jest jakiś sposób aby ustawić realny przebieg ?
Sympatycy Worlan Opublikowano 30 Listopada 2014 Sympatycy Opublikowano 30 Listopada 2014 Też się nad tym zastanawiałem. Ideałem byłoby, żeby po wymianie komputer sam ustawił ilość km na liczniku ale czy to jest możliwe ? Jeżeli po wymianie będzie zerowy przebieg to trochę słabo a jak serwis będzie ingerował i sam "wbijał" jakieś nowe wartości to "kiszka". Już słyszę te rozmowy klientów z serwisem
dr.big Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Przy wymianie licznika dostałem kiedyś w ASO jedynie "papier" na którym zapisany był przebieg wcześniejszy i fakt wymiany na licznik z przebiegiem 0 km. Zostało to też odnotowane w bazie danych systemu. Jak jest dzisiaj traktowana taka wymiana, tego nie wiem. PS. Czy Marcino1 nie dawał czasami wymieniać tacho w swoim 650GT?
Sympatycy KriSSo Opublikowano 30 Listopada 2014 Sympatycy Opublikowano 30 Listopada 2014 W samochodzie przy wymianie zegarów w ASO (VW Touran 2011) nie było z przebiegiem żadnego problemu - stan zapisany w ECU, podłączenie, zakodowanie nowych zegarów, przebieg faktyczny od razu sie pojawił. W przypadku nowoczesnego motocykla, jakim jest powyższy w temacie, jest z tym jakiś szczególny problem?
Jerry_R Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Radiemu powiedzieli w Motoriscie, ze nie ma zadnego problemu, na nowym liczniku pojawi sie poprzedni przebieg.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Administrator Opublikowano 30 Listopada 2014 W sztuce, którą jeździłem nie było żadnych problemów z "budzikiem" ale podczas montażu kufra w ASO mechanik wspominał, że mają już zgłoszenia o jakimś problemie, właśnie z zegarami. Ważne, że Honda działa i nie wypiera się możliwego defektu.
marek_m Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Problem jest stary i znany, ponieważ dotyczy całej serii NC (wszystkie wersje maja te same zegary).
radi Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Radiemu powiedzieli w Motoriscie, ze nie ma zadnego problemu, na nowym liczniku pojawi sie poprzedni przebieg. Prawda , do tego zaoferowali mi że odbiorą ode mnie maszynkę z domu w systemie door to door . Przy okazji zajmą się wyklejeniem do wersji sport . Taki mały tuning optyczny :-))
ALFI Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Możesz wrzucić jakieś poglądowe zdjęcie tej wersji. Zastanawiam się nad "podrasowaniem" swojego sprzęta i chętnie zobaczę w jakim kierunku idzie twoja Hondzia..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się