Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Honda Integra NC 750d RC71 po upgrade MY2014 i kolejnym RC89 MY2016-18


𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

Rekomendowane odpowiedzi

  • Sympatycy

Jeśli ktoś jest zainteresowany Integra z promocji w cenie 32000 pln

Jestem w tym momencie w honda plaza i jest dostępna jedna szt. Czarna

Osoby zainteresowane niech dzwonią Artur Ilinski 224310000 w 165

Odnośnik do komentarza

Zalozylem LED'y (CREE LED 10W, podobne do tych Marka) - wreszcie 4oo nie wyjezdzaja tak czesto, ale czekaja az przejade.

Do tego w nocy w lesie, polu - poprawiają widoczność poboczy oraz przestrzeni tuż przed maszyną.

Jakaś fotka ?

Odnośnik do komentarza

Ciekawe czy w roku 2015 znów będzie cięcie ceny kataną?

Przyznam że gdyby było miałbym mocny zgryz między prawie nowym Burgmanem 400 a Integrą 750... Ta ostatnia naprawdę kusi, szczególnie w malowaniu Mat Gunpowder Black Metallic.

Odnośnik do komentarza

Zapowiada się że nie zmienią . Kolor , który Tobie się podoba niestety jest tylko na specjalne zamówienie . Ściągają z rynku włoskiego lub fancuskiego . Sam byłem zainteresowany tym kolorem , nie dla złotych felg , bo tu akurat moda za chwilkę się zmieni i wszyscy zaczną u nas chwalić inny kolor felg , ale za matowy kolor , który w utrzymaniu czystości jest super .

Ja zdecydowałem się jednak na kolor czarny , wygrała jednak cena 31900 zł z kufrem centralnym , zamiast 36900 zł , bo za tyle może Tobie każdy salon sprowadzić z innego rynku . Niestety o rabatach musisz zapomnieć , robią tylko tak zwaną przysługę dla klientów w Polsce , aby później zarobić na Tobie w serwisie . Zawsze klient do przodu . Info sprawdziłem w pięciu salonach . Nawet złożyłem zamówienie na mat , ale cena wygrała :-))

Odnośnik do komentarza

... zamiast 36900 zł, bo za tyle może Tobie każdy salon sprowadzić z innego rynku...

Podaj mi proszę nazwę polskiego salonu, który deklaruje ściągnięcie Integry SE z innego rynku i sprzedaż w cenie katalogowej. Kiedy o to prosiłem kupując swoją Integrę na początku sezonu, sprawa była niemożliwa. Honda EU odmawiała realizacji takiego zamówienia na rynek polski, a odkupienie od dealera zagranicznego nowej sztuki oznaczało konieczność zapłaty 23% VAT.

Odnośnik do komentarza

marek_m: Nie jest tak, ze jak kupujesz na wywoz w obrebie UE, to moga wystawic Ci fakture 0% ? i wtedy placisz Vat w Polsce,

Ja kupilem nowke - uzywke, wiec nie musialem kombinowac :)

Odnośnik do komentarza

Podaj mi proszę nazwę polskiego salonu, który deklaruje ściągnięcie Integry SE z innego rynku i sprzedaż w cenie katalogowej. Kiedy o to prosiłem kupując swoją Integrę na początku sezonu, sprawa była niemożliwa. Honda EU odmawiała realizacji takiego zamówienia na rynek polski, a odkupienie od dealera zagranicznego nowej sztuki oznaczało konieczność zapłaty 23% VAT.

Kolego Marek , Motorista , ale również na Prymasa też ściągają bez problemu . Wszystko jest tylko kwestia dostepności na ich stoku . Jak mają dostępne w magazynie w Austri to nie ma problemu , jak nie ma to wysyłają info to salonów z Francji lub Włoch . Wszystko oczywiście załatwiają z pomocą naszej centrali Honda Polska .

Odnośnik do komentarza

O rodzinie NC700 ze skrzynią DCT można znaleźć negatywne głosy dotyczące jazdy w trybie automatycznym, tzn. zmiana przełożenia w górę albo redukcja w trakcie zakrętu (skutkująca

zaburzeniem równowagi - są nawet filmy na yt) i słaba dozowalność siły napędu podczas jazdy w korkach/ szarpania związane ze zmianą biegów...

Jakie są wasze, użytkowników, opinie i doświadczenia?

Odnośnik do komentarza

W 750 poprawiono soft - nic nie szarpie. Jazda w zakrętach - czysta przyjemność. Jedyne co może miłośnika CVT wkurzać to częste zmiany biegów 1/2 w korkach. Lekarstwem na to jest przejście w tryb "manual". Mnie, zapewne dlatego, że CVT nie kocham, to zupełnie nie przeszkadzało :)

Odnośnik do komentarza

Może ktoś wie gdzie (w jakim kraju) Honda produkuje Integrę a Yamaha T-Maxa.Czy są to produkty made in Japan?

A czy skrzynia DCT jest lepsza od "zwykłego "automatu.

Honda Integra 750 Japan,

T-max - składany we Francji

Odnośnik do komentarza

W 750 poprawili oprogramowanie względem 700 - ze wzgledow wspomnianych przez Ciebie.

DRIVE to tryb w trase, autostrade - kiedy przyspieszasz po to, zeby uzyskac predk. przelotowa.

SPORT eliminuje wspomniane dolegliwosci.

DRIVE mozesz rowniez uzywac w miescie - redukujac biegi np. przed wyprzedzaniem, albo wiaduktem - po to sa dodane przyciski +\- (da rade).

A np. w garazu podziemnym - MANUAL.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...