Jerry_R Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Tak, ma. Dodatkowo - skuter "uczy sie" uzytkownika i choc troche dostosowuje do jego "reki" (tryb DRIVE). Odnośnik do komentarza
marek_m Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Kolego Marek , Motorista, ale również na Prymasa też ściągają bez problemu... Nie do końca. Owszem kilka lat temu ściągnęli jednego Goldwing'a z magazynu centralnego w Austrii, ale na tym kończy się ich doświadczenie w tej materii. Reszta to tylko ustalenia ustne i gdybanie. Reasumując. Polski dealer, we współpracy z Honda Europe jest w stanie ściągnąć do Polski skuter, nie oferowany u nas, ale pod warunkiem, że stoi on na składzie celnym (skutery nie oclone). Taka operacja jest stosunkowo prosta i wymaga jedynie odrobiny dobrej woli kilku osób. Jeżeli natomiast chcemy kupić skuter znajdujący się już u dealera (np. we Włoszech lub Francji), to aby uniknąć podwójnego VAT'u, konieczne jest ściągnięcie tegoż skutera do magazynu centralnego i ponowna odprawa celna, tym razem do Polski. Oczywiście wędrują jedynie kwity, ale trochę zabawy z tym jest. Ponadto, konieczne jest przetransportowanie takiego skutera od dealera z Włoch / Francji do Polski i nie bardzo wiadomo kto miałby za to zapłacić. Innymi słowy, jeżeli skuter, który nas interesuje jest na składzie celnym, da się go przy odrobinie szczęścia kupić. Jeżeli natomiast został już wysłany do dealera (cło i VAT zostały już zapłacone) kupno bez solidnego przepłacania jest mało prawdopodobne. Odnośnik do komentarza
Klubowicze Cormoran Opublikowano 6 Października 2014 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Dziś w Hondzie Plaza na ul. Malowniczej widziałem wystawiona Integrę w czerwonym kolorze za 31,900 czyli jeszcze w promocyjnej cenie. Znaczy że jeszcze są dostępne. Odnośnik do komentarza
cheng13 Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Ja głównie jeżdżę w trybie "sport"- można też korygować i w pewnym zakresie wbijać biegi ręcznie. Po kilkukrotnym wbiciu np. wyższego biegu, motor "uczy się" tego stylu i potem zmienia już bieg sam w tym zakresie obrotów, w którym to wymusiłem ręcznie. Trybu "drive" w ogóle nie używam, czasami żeby nie zapomnieć jak to się jeździło na moto - jeżdżę na manualu. Szarpanie może się pojawiać po redukcji i zwolnieniu - wystarczy delikatnie dodawać gazu i problemu nie ma. Integra jest super, jadąc na "sporcie" spokojnie dotrzymuję kroku Varadero, którą jeździ brat. I wcale nie muszę się specjalnie spinać, żeby nie odstawać .Oglądałem na y-t te filmiki - uważam że większość "błędów" lub skarg na ten skuter spowodowane są winą kierujących - to nie jest 50-tka z CVT i trzeba trochę chociaż umieć jeździć na 2oo (czyt: biegowcach), a nie tylko odkręcać gaz 0-1. Ja nie mam Integrze nic do zarzucenia (na razie), jeździ się wspaniale, radość z jazdy ogromna. Jeszcze jedno: Integra ma geometrię motocykla, duże koła, itp., a to już wymaga innego stylu jazdy niż na typowym maxiskuterze. Poprzednio jeździłem Kymco XCT400i, którym teraz pomyka kol. Nurider - złego słowa na ten skuter nie powiem, bo jest naprawdę świetny. Ale przy nim (Kymco) Integra jest jak motocykl - inna jazda w zakrętach, składanie się, balans "siedzeniem" przy głębokich winklach - większe możliwości. Ja w Integrze widzę same zalety A największą z nich jest możliwość zmiany biegów (głównie redukcji) i wykorzystanie silnika w zakresie jego najkorzystniejszej mocy i momentu. Spalanie - czy to będzie 3,7, czy 4,8 ltr niewiele mnie interesuje - nie jeżdżę na 2oo z oszczędności, a dla jedynie dla swojej przyjemności. Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 (...)T-max - składany we Francji Hahaha, Francja ? PS. Dokładniej Iwata. Pierwsza litera numeru VIN- J jak Japonia ... JYASJ01..., JYASJ03..., JYASJ06... i JYASJ09... to cztery kolejne modele Tmaxa ... Edit: I już kończę OT. Odnośnik do komentarza
Bad Method Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Zastanawiam się, co kupić "w przyszłości", seria NC zainteresowała mnie ze względu na technologię, ale ponieważ będę celował raczej w używkę, to na 750 przyjdzie jeszcze poczekać Z tego co na razie przeczytałem, (włączając wasze wypowiedzi) to 700 mają kilka wad, które raczej mnie zniechęcają. Pomijam fakt, że bardziej niż nad Integrą zastanawiałem się nad eSem albo Xem, bo zawieszenie i układ napędowy włącznie z silnikiem są identyczne. Co do niestabilności przy zmianie biegu w winklu, to na filmie był właśnie X; a sam film był wypuszczony przez jakiś australijski portal/pismo motocyklowe, więc zakładam, że wiedzą jak się jeździ na 2oo (?) Odnośnik do komentarza
Lucjan73 Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Zastanawiam się, co kupić "w przyszłości", seria NC zainteresowała mnie ze względu na technologię, ale ponieważ będę celował raczej w używkę, to na 750 przyjdzie jeszcze poczekać Z tego co na razie przeczytałem, (włączając wasze wypowiedzi) to 700 mają kilka wad, które raczej mnie zniechęcają. Pomijam fakt, że bardziej niż nad Integrą zastanawiałem się nad eSem albo Xem, bo zawieszenie i układ napędowy włącznie z silnikiem są identyczne. Co do niestabilności przy zmianie biegu w winklu, to na filmie był właśnie X; a sam film był wypuszczony przez jakiś australijski portal/pismo motocyklowe, więc zakładam, że wiedzą jak się jeździ na 2oo (?) W ostatnim wydaniu Świata Motocykli jest porównanie najnowszej wersji X i S. Odnośnik do komentarza
Bad Method Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 Czytałem, dzięki, to był przyczynek do poszperania w necie głębiej. Znowu powracam do punktu, w którym, czego bym nie rozważał, jak dotąd cały czas wychodzi mi, że moje potrzeby najlepiej spełni XJ6 f z linią zepsutą kufrem centralnym Odnośnik do komentarza
Magda B. Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Radi, T-max jest jedynym skuterem Yamahy składanym w Japonii, jak już napisał dr Big. X max 400 jest z Francji. Odnośnik do komentarza
Geni Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Honda coś w Japonii na japoński rynek produkuje: http://www.honda.co.jp/motor-lineup/?from=top_pulldown U Yamahy też coś by się znalazło: http://www.yamaha-motor.co.jp/mc/scooter/ (Nie szukajcie T-maxa wśród skuterów, znajduje się w zakładce "Sportbike") Odnośnik do komentarza
filipmr Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Ciekawe że Honda Integra na 1 litrze paliwa przejedzie 39km,przy zakładanej prędkości 60km/ jak podaje Honda na swojej stronie w japonii. Odnośnik do komentarza
Jerry_R Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Najnizsza predk. na najwyzszym biegu, tryb DRIVE. Honda czesto podaje taki wynik dla roznych skuterow. Chodzi o jazde jednostajna, bez hamowania, przyspieszania, itp. Odnośnik do komentarza
cheng13 Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 To podane przez Hondę zużycie paliwa to jest właśnie tak policzone, jak Jerry_R pisze. Mnie w "normalnej" eksploatacji, bez oszczędzania komputer pokazuje 4,6 ltr/100km. I nie mam o to pretensji a za to mam radochę z jazdy Odnośnik do komentarza
marek_m Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 T-Max, jeżeli ma być radocha, żąda 5,7 litra Odnośnik do komentarza
Jerry_R Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 ORYGINALNA SZYBKA Dla mnie dobra na lato, ewentualnie po miescie. Jest dosc niska, przez co czuc wiatr i moze byc glosno w kasku. Rowniez da sie czuc powiew wiatru na klatce (powietrze wpada przez maly otwor na dole), ramionach, dloniach. GIVI D1109ST (72 x 69 cm) (aktualna ogolna oferta GIVI) Szyba do turystyki. Na miasto w chlodniejsze miesiace. Szyba zarowno szeroka jak i wysoka. Powietrze nie wieje wprost na kask, jest duzo ciszej, duzo mniej wieje na ramiona, klatke, dlonie (szyba zastepuje handbary). * Przy moich 175cm wzrostu - linia wzroku pada tuz nad gorna krawedzia szyby. Dla mnie szyba moglaby byc: - 2-3 cm nizsza, szczegolnie w miescie (korki, miedzypas) - 8-10 cm nizsza - wtedy idealnie by bylo zalozyc ruchomy deflektor Na trasie to az tak nie przeszkadza, gdyz patrzymy zazwyczaj dalej przed siebie. Mozna opcjonalnie sie podniesc na kanapie 1-2 cm (poduszka AirHawk 2). GIVI D1109STG (62 x 69 cm) Ze zdziwieniem zobaczylem ta szybe u Bogarta, Integra 700 sprowadzona z Niemiec. Szyba ma zalety powyzszej, ale jest nizsza, wiec idealnie pasuje do niej deflektor. Ma czarna obramowke i troche inny ksztalt. Wyglada, ze jest dostepna tylko na rynek niemiecki??? Chodzi o jakies standardy bezpieczenstwa? Wie ktos o co chodzi? Dr. Big - slyszales cos o tym? "A C H T U N G, wichtiger Hinweis: Diese ABE hat ausschließlich für Windschilder Gültigkeit, die für den deutschen Markt produziert wurden und die hier in Deutschland vertrieben werden. Für im Ausland erworbene Windschilder ist die ABE nicht gültig." Odnośnik do komentarza
radi Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Sorki Jerry , ale obie te szyby wyglądają jak nie z tej planety . Co do zalet to chyba takie że wmawiasz sobie że to działa po zakupie takiej szyby , która nie jest tania . Miałem w xmax400 też szybę turystyczną , za którą zapłaciłem kupę kasy . Zdejmowałem ją po miesiącu .Robiła za żagiel . A to nie wpływa na nasze bezpieczeństwo . Z tego co wiem już wróciłeś do oryginalnej :-)) Czy się mylę ? Również byłem bardzo zadowolony .... ale T-Max też jest OK Każdy skuter jest inny. Każdy ma swoje wady i zalety Marku gdzie kupowałeś tą przyciemnianą szybę do Integry ? Odnośnik do komentarza
marek_m Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Szybę do Integry kupowałem bezpośrednio od MRA Polecam ponadto prowadnice Bruudt Odnośnik do komentarza
radi Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 O i to rozumiem , wygląd i uniwersalność :-) . No i bez żagla Odnośnik do komentarza
cheng13 Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 I naprawdę sprawdza się w jeździe. Poza tym Integra ma raczej sportowo-motocyklowy charakter i takie wielkie żagle psują to. Zresztą…..kwestia gustu, więc nie komentuję dalej. Handbary mi niepotrzebne, zawsze w rękawicach. Marek wymienił również klamki hamulców i kierownicę - chyba widać na zdjęciach różnicę w stos. do seryjnej? I pomimo, że nie jest to aż tak bardzo transparentnie widoczne - to jest odczuwalne. Całość się ładnie komponuje i jest b.wygodne w prowadzeniu. A tak na marginesie Marku, to chyba powinieneś u siebie w garażu otworzyć warsztat tuningowy….. miejsca masz przecież dosyć Odnośnik do komentarza
Jerry_R Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Zamontowalem znowu szybe GIVI, wreszcie jak w domu. Komfort wysokiej szyby jak w Hondzie SH \ Yamaha Xenter. Bedac do tego przyzwyczajonym - trudno pogodzic sie z czyms slabszym, szczegolnie, ze pozycja i odleglosc do szyby zblizona (w przeciwienstwie do np. Burgmana, SW, itp.). Jakos pogodzilem sie z wysokoscia GIVI. Przejechalem sie wczoraj wieczorem obwodnica 160 kmh z oryginalna, a potem z GIVI. Oryginalna odpada w przedbiegach zarowno przy jezdzie turystycznej, jak i teraz, w chlodniejsze dni i noce. Jesli chodzi o sama Integre - to ja charakteru sportowego raczej nie widze, mocno zabudowany, komfortowy turystyk i\lub skuter. Tak samo - nie wiem o co Wam chodzi z zaglem, coz, mamy rozne podejscia, a pewnie przede wszystkim rozne potrzeby co do samej jazdy. PS: Cheng13 - nie rozumiem argumentu o handbarach, ja tez zawsze w rekawicach :-) Mysle, ze sprawa rozchodzi sie gl. o jedno - jak ktos jezdzi kiedy chce, wycieczkowo, przy lepszej pogodzie - ma luzniejsze podejscie. Jak ktos jezdzi regularnie, codziennie, niezaleznie od pogody, nie chce zonglowac roznymi ciuchami - ma podejscie bardziej praktyczne. Odnośnik do komentarza
radi Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 No i Jerry mówisz w końcu jak człowiek . Każdy z nas jest inny . Ja raczej idę zawsze w oryginał . Ty latasz głównie wieczorami . Moja szyba do mojego wzrostu 168 cm , wystarczy . Raczej będę zmieniał na taką samą jak miał Marek . Klameczki raczej sobie daruje . Co do charakteru Integry , powiem jedno , po moim xmax 400 jeszcze nie ogarniam tej dynamiki A już 700km za mną . Skoro jesteśmy przy doskonaleniu najlepszego to może macie jakieś info o lepszych żarówkach na przód ? Odnośnik do komentarza
Jerry_R Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 po moim xmax 400 jeszcze nie ogarniam tej dynamiki A ja po kilku przejazdzkach z sasiadami na 1400 i 1800 - rozumiem teraz slowa kuzyna, ktory mowi, ze pon. 1000 to on nie schodzi. Rozumiem, nie znaczy, ze bede nasladowal Odnośnik do komentarza
radi Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Ta nazywa się chyba apetyt :-) Swoją drogą zmeniałeś może żarówki na blue ? Są chyba lepsze Odnośnik do komentarza
Jerry_R Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Ja dolozylem swiatla: 2x 10W CREE LED. One, moze jeszcze boczne kufry biale - i auta rozjezdzaja mi sie jak jade miedzypasem. Glowna zarowke zmienil Pabloxl, niech sie wypowie. * * * OK, zdjecia telefonem zrobione, jakosc garazowa... CREE LED 10W FLOOD Zestaw kabli złącze wtyk HALOGEN LED Montaż - MCS. Ich slusarz dorobil uchwyty, obejmy. Włącznik na kierownicy (0\I) - dodał od siebie MCS: W dzialaniu: LED'y sa skierowane lekko w dol, nie na wprost, prawy troche bardziej na zewnatrz, aby oswietlal pobocze. Odnośnik do komentarza
pabloxl Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Owszem, zainstalowałem żarówkę NIGHT BREAKER UNLIMITED +110%, ale szału nie robi. Jedynie co może wyróżnia ją od fabrycznie instalowanej, to bardziej białe światło wpadające w niebieskie. Za to wymiana to już wyzwanie. Chińskie rączki wręcz wskazane. Odradzam wykonywanie tej czynności wg instrukcji obsługi... i tak nie będzie dużo łatwiej - lepiej wymienić ją nie zdejmując plastików. Ja za to wczoraj założyłem motomufki Tucano Urbano dedykowane do Integry. Robią dobrą robotę, a przy tym nie ograniczają dostępu do wszystkich "klawiszy"... jak to się ma przy innych modelach. Jak Marek poleca, przymierzam się do zakupu, na razie, prowadnic szyby Bruudt. Później może będzie również szyba MRA Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się