Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Honda Integra NC 750d RC71 po upgrade MY2014 i kolejnym RC89 MY2016-18


𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

Rekomendowane odpowiedzi

Napisz moze, jaka rozwazasz alternatywe, moze link daj.

Dopoki nie pojawila sie opcja grzanej, raczej Shad'a nie rozwazalem - poduszka AirHawk zalatwia sprawe.

Odnośnik do komentarza

ooo ja tez to chce... wiec chyba Shada kupie tylko jakos tymczasowe rozwiazanie, bo jednak musze na czyms siedziec :) a potem sie sprzeda, jak tapicer wykona swietna robote.. no i grzanie zamontuje, bo Shad dal ciala :)

Czekam wiec na ceny i termin, mnie by pasowal koniec stycznia - teraz Swieta i Nowy Rok, wiec kasy brakuje :(

Odnośnik do komentarza

Nooooo...... na chwilę was zostawić i proszę. Ładne te wasze sprzęty, widać że teraz dużo szybsze :msn-wink:

Mój będzie szybszy za jakiś czas. W poniedziałek jedzie na wymianę licznika + demontaż plastików.

Chcę założyć czarnego Akrapovica, jednak nie bardzo wiem czy robić to Hondzie czy też szukać czegoś na rynku. Macie jakieś doświadczenia tej kwestii .

Odnośnik do komentarza

Drogo i nie ma Integry ...

Ja znazlem cos takiego - http://jbpartner.pl/pl/p/Mata-grzewcza-pod-tapicerke-plynna-regulacja-wers.-na-2-fotele/472

Mozna zrobic podgrzewanie siedzienia kierwocy, jak i pasazera - na wzor skutera BMW :)

Nie wiem tylko, czy sterownik jest wodoodporny... bo to samochodowe rozwiazanie.

Odnośnik do komentarza

Moja osobista opinia na temat Integry 2014 a przed liftingiem:

- na plus aluminiowy wahacz

- wiekszy schowek podreczny z przodu

- lepsze zestrojenie skrzyni i troszeczke wiecej mocy - nie jest to az tak zauwazalne.

Dodatkowo w testach stara Integra szybciej zbiera sie do 100 km/h, za to ma mniejsza predkosc maksymalna.

Uwazam, ze boczna linia starej Integry jest ladniejsza... te plastikowe wstawki oraz zmiana srebrnych plastikow na szare oraz ich kroj, nie do konca mnie przekonuje.

Odnośnik do komentarza

Ciekawy jestem, czy (kiedy) wyjdzie Integra z cichym, bezstopniowym napedem elektrycznym oraz systemem ABS dzialajacym w pochyleniu (awaryjne hamowanie w zakretach).

Odnośnik do komentarza

Jerry a po co ? Kto będzie Ciebie na ulicach słyszał . Nic nie zastąpi dźwięku Integry , inne to tylko odkurzacze przy większych obrotach :-)))

Odnośnik do komentarza

Ciekawy jestem, czy (kiedy) wyjdzie Integra z cichym, bezstopniowym napedem elektrycznym oraz systemem ABS dzialajacym w pochyleniu (awaryjne hamowanie w zakretach).

........ automatyczną klimatyzacją, poduszką powietrzną i sterowaniem radiem w kierownicy......:) :) :)

Odnośnik do komentarza

Nie wyjdzie :) , tak samo jak nie wyprodukowali jej (przez co ubolewam) z wałem, a użyli jedynie taniego łańcucha... Cięcie kosztów robi swoje...

PS. Integra sprzedaje się tak dobrze, nie oszukujmy się, ze względu na niską w porównaniu do konkurencji cenę. W Niemczech jest tańsza od wiodących skuterów o 4 tysie euro ( czyli prawie 17 tysi PLN)... I to właśnie cena wielu przekonuje do jej zakupu.

A jak to jest u nas na forum? Kto kupił głównie ze względu na (dodatkowo obniżoną) cenę zakupu? Honda zrobiła idealne posunięcie, to czego nigdy nie zawojowałaby samym pojazdem, zawojowała ceną ze ten pojazd.

Odnośnik do komentarza

I nad Tmaxem 530 też ubolewam. Zmienili sprawdzony od 2001 roku i kosztowny system zakapslowanych łańcuchów na jakiś tandetny pasek gumowy... Cięcie kosztów, zmniejszenie wagi i minimalnie mniejsze straty energii.

Odnośnik do komentarza

I nad Tmaxem 530 też ubolewam...

To tak jak ja :)

Łańcuch to nie jest tanie rozwiązanie, to jest po prostu dobre rozwiązanie. Wiedzą o tym, między innymi, spece od Enduro i Moto GP :)

Wał w ciężkim motocyklu typu cruiser jest OK, ale w skuterze to "overkill" i zbędne kilogramy.

Złotym środkiem może być pasek zębaty, ale z wytrzymałością nadal bywa różnie.

Odnośnik do komentarza

Nie wyjdzie :) , tak samo jak nie wyprodukowali jej (przez co ubolewam) z wałem, a użyli jedynie taniego łańcucha... Cięcie kosztów robi swoje...

PS. Integra sprzedaje się tak dobrze, nie oszukujmy się, ze względu na niską w porównaniu do konkurencji cenę. W Niemczech jest tańsza od wiodących skuterów o 4 tysie euro ( czyli prawie 17 tysi PLN)... I to właśnie cena wielu przekonuje do jej zakupu.

A jak to jest u nas na forum? Kto kupił głównie ze względu na (dodatkowo obniżoną) cenę zakupu? Honda zrobiła idealne posunięcie, to czego nigdy nie zawojowałaby samym pojazdem, zawojowała ceną ze ten pojazd.

Bo nie każdego stać na maszynę za 40 tys zł . Do tego przyspieszenie i dźwięk silnika to nie odkurzacz :-)) Co do ceny nie każdy chce przepłacać za T-maxa . Wole zainwestować kasę w dobre ubranie .

Odnośnik do komentarza

Przeciąganki i blablabla. Napisałem, że cena przyczniła się do sukcesu- bo tak w 90% jest. To wszystko. Bez napisania słowa i wnikania kogo stać, a kogo nie. Jeden kupuje na kredyt, a drugi z kieszonkowego- nie moja sprawa i nie zaglądam do czyjegoś portfela.

PS. Zawsze twierdziłem (nawet wcześniej ten temat), że Integra jest ok. A że sukces osiąga głównie poprzez cenę? Nic w tym złego :) .

Odnośnik do komentarza

Nic dodać nic ujać . Tak wszystko się sprowadza do tego że każdy z nas ma odmienne gusta , ale nie można też mówić że dzięki cenie Integra odniosła sukces . Jak zobaczyć ile szt jeździło już przed obniżką . Nie mówie tu o 700 bo tu ceny już były poniżej 30 tys zł . Bardziej myślę , że powinniśmy oceniać bardziej nasz rynek a nie niemiecki .

Drugą sprawą jest wiczne czepianie się tego łańcucha , to tak ja w innych skuterach czepiać się że trzeba zdjąć połowe plastików aby dostać się do napędu .

Co do wątku o t-max to chyba jest inny wątek (temat na forum ) :-)))

PS .

Mi T-max podoba się najbardziej , zawsze chciałem go mieć . Uważam że nie ma lepszej maszyny i ładniejszej . Dalej tak uważam . Tylko mnie nie stać i chyba idę w innym kierunku . Bardziej Honda CB 1100EX . Kto wie , może next year :-))) jako druga maszyna

Odnośnik do komentarza
cena przyczniła się do sukcesu- bo tak w 90% jest

Moze i tak... Pewnie w duzej mierze...

Sa duze 17" kola, swietne zawieszenie (ani razu mnie nie bolal kregoslup, podczas gdy na roznych maxi sie zdarzalo), niskie spalanie, dobre przyspieszenie, swietny dzwiek silnika, brak strat w napedzie dzieki lancuchowi (jego eksploatacja nie taka wcale straszna jak maluja), nie zadne buu buuuu uuuu podczas przyspieszania z CVT i wiele wiele innych.

Odnośnik do komentarza

Zeby nie było tu zaraz ambarasu ;) i żebym nie został niewłaściwie zrozumiany... Na dzień dzisiejszy, zaraz po Tmaxie kupiłbym Integrę. Pomimo łańcucha :) .

Odnośnik do komentarza

Panowie dajcie spokój, nie dorabiajcie jakiejś ideologii lub legendy w stylu HD. Integra jest popularna bo jest w przyzwoinej cenie i tyle. Nie ma co się wstydzić ani oburzać. Producent rozsądnie skalkulował cenę ot i cała tajemnica "sukcesu" A tak na prawdę to ile sztuk sprzedano w Polsce tego modeu? Może na nasze warunki w "półce" maxiskuterów jest to jakaś znaczące cyfra bo patrząc na wyniki sprzedaży nowych maxi powżej 10 szt. u nas to już hit sprzedaży się robi. Luzik każdy kupuje przez pryzmat swoich potrzeb i portfela - ale żeby zaraz dorabiać do tego ideologię....

Odnośnik do komentarza

Jaką ideologię w końcu to forum i każdy ma prawo wyrażać swoje opinie . Czy w temacie T-maxa nikt nie pisze nikt o walorach tego sprzętu czy jego wadach ?

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...