prefo86 Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Do zamknięcia Odnośnik do komentarza
0 Wombat Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 wyjęciem żaróweczki spod lampki FI... zwróć na to uwagę jak bedziesz odbierał. Czy ona się zapala i gaśnie prawidłowo po przekręceniu kluczyka. Odnośnik do komentarza
0 dominikbuli Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 No w sumie masz rację.Sprawdzę to jak będę odbierać.Ale musiałby być zwykłym oszustem wykonująć taką machloje. Odnośnik do komentarza
0 Wombat Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 dla ciebie to "oszustwo" a dla kogoś to "drobny zabieg marketingowy" co go ma przed wydatkiem uchronić. Nigdy nie wiadomo na kogo trafisz wiec warto sprawdzić odbierając. Gównozjadztwo w naszym narodzie to straszna choroba i niezmiennie zadziwia mnie do dziś. Ale za to już się nauczyłem że istnieje. Odnośnik do komentarza
0 dominikbuli Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Wczoraj odbyła się nieudana próba odebrania skutera. Sprzedawca zapewniał przez telefon że skuter jest ewidentnie sprawny i przez niego dokładnie przetestowany.Niestety przy próbie uruchomienia silnika gdy silnik odpalił to od razu gasł nie trzymając obrotów.Niezwłocznie zawołał mechanika który ruszał wtyczką od przepustnicy i ewidentnie było widać iź jak trzymał wtyczkę to silnik pracował poprawnie a gdy puścił to gasł.Takźe skuter ponownie u niego zostawiłem.Skuter jest juź u niego od 28.04.A przywiózł mi go pod dom 24.04.takźe nawet się nim nie nacieszyłem.Dzwoniłem dziś do Rzecznika praw konsumenta i Pani mi doradzała aby przejść na drogę formalną.I wystosować pismo o niezwłocznie usunięcie usterki.Rejkomia mnie obowiązuje 2 lata od daty zakupu. Takźe czekam na usunięcie usterki.Przez te nerwy nie zwróciłem uwagi na kontrolkę FI czy się świeciła po przekręceniu stacyjki. Odnośnik do komentarza
0 szary1977 Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 To teraz zwróć uwagę czy nie dadzą jakieś opaski na tą wtyczkę żeby lepiej dociskała. Odnośnik do komentarza
0 Wombat Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 skoro nie stykała któraś z wtyczek przy przepustnicy to FI się świeciło na pewno. A w każdym razie powinno. Tak sobie myśle że skoro od razu (jeżeli od razu) wiedzieli gdzie trzymać i czym "ruszać" to znaczy że wiedzieli o tym że ta kostka lub jej gniazdko się sypie, złożyli to na jakimś patencie i liczyli na to że przejdzie. To pewnie wciąż ten IAT ale chyba nie tylko. Po odpięciu czujnika temp. powietrza silnik powinien pracować. Może byle jak - ale powinien. Odnośnik do komentarza
0 dominikbuli Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 Witam.Skuter naprawiony.Okazało się źe wtyczkę trzeba było lutować.Ale teraz zrobiłem juź około 100 km i nie było źadnych problemów. Aczkolwiek ostatnio gdyź stałem na światłach to zauważyłem iź obroty silnika oscylowały się między 1.5 a 2 tyś obrotów aź w końcu zaczęły opadać aź zgasł.Miałem tak 2 razy.Kontrolka Fi nie zaswieciła się. Takźe nie wiem czy czasami to normalne że tak się dzieję? Na razie testuje sprzęt ile mogę.W wtorek idę wymienić opony bo przednią jest z 2009 roku.Aź strach jeździć. Odnośnik do komentarza
0 djpj1 Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 Na pewno nie jest to normalne by gasł. Musisz poobserwować sprzęt...;-) Odnośnik do komentarza
0 Wombat Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 ale FI zapala się i gaśnie po włączeniu zapłonu? Odnośnik do komentarza
0 szary1977 Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 I napewno obroty nie powinny tak oscylować, kontrolka oświeci ci się dopiero jak jest całkowita awaria jakiegoś podzespołu układu zasilania. Może być że błędne wskazania dostaje komputer z mapsensora i tak właśnie będą obroty falować. Dokładnie możesz stwierdzić co jest jak podłączysz komputer i sprawdzisz wskazania poszczegulnych podzespołów. Odnośnik do komentarza
0 dominikbuli Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 Oki. Czyli najlepiej jak podjadę do jakiegoś warsztatu aby go podpieli pod komputer albo wrócę ponownie do tego handlarza aby ponownie wziął skuter na serwis i sprawdził co moźe być powodem gaśnięcia silnika.Dziwne jest to że nie zawsze mi gaśnie silnik.Na światłach we Wrocławiu zatrzymuje się co 5 minut i gaśnie raz na 10 zatrzymań. Odnośnik do komentarza
0 Wiiz Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 Może to taki mało sprytny system start/stop? Odnośnik do komentarza
0 Wombat Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 Godzinę temu, dominikbuli napisał: Oki. Czyli najlepiej jak podjadę do jakiegoś warsztatu aby go podpieli pod komputer.... Hondy się nie podpina pod komputer i nie daj się na to nabrać. Honda była na tyle miła że od system samodiagnostyki jest wbudowany w fabryczne ECU. Wkłada się zworkę z drucika lub spinacza biurowego w konektor serwisowy i ECU kontrolką FI wymiguje co zapamiętało. Odnośnik do komentarza
0 szary1977 Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 Wombad ja moją honde pantheon miałem podpinaną pod kompa i widziałem osobiście na kompie różne wskazania silnika tak że w s-wing też raczej się da bo to ten sam silnik. A dokładnie to pod taki interfejs https://www.bikestar.pl/interfejs-diagnostyczny-obd-suzuki-honda-kawasaki.html A samo diagnostyka to polega na tym jak już jest popsuty jakiś z elementów układu zasilania to możesz przez zworkę wywołać kod błędu, ale jak na przykład sonda lambda będzie podawał błędne dane do ECU np zaniżone wskazania to wtedy może nie pokazać błędu tylko ECU stwierdzi ze jest za mała mieszaka paliwowa. Odnośnik do komentarza
0 dominikbuli Opublikowano 13 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 Kontrolką Fi zapala się i gaśnie po przekręceniu stacyjki Dziś jechałem skuterem i miałem znów to samo.Stałem na światłach i patrzyłem na obrotomierz jak schodzi poniźej 1.5 tyś i zgasł po czym od razu go odpaliłem i pojechałem dalej.Takźe coś się dzieje. Postaram się nagrać filmik jak gaśnie. Witam.Starałem się nagrać filmik jak mi gaśnie silnik na światłach we Wrocławiu Ale zanim zdąźyłem włączyć nagrywanie to juź mi gasł.Nagrałem filmik na którym widać iź wskazówka obrotomierza spada do 1 tyś i podnosi się ale normalnie by zgasł.A tak się zastanawiam czy wymiana oryginalnego filtra na zamiennik za 25 zł na allegro mogła się do tego przyczynić źe silnik potrafi zgasnąć z powodu spadających obrotów ? http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6629230069 20170513_120456.mp4 Odnośnik do komentarza
0 szary1977 Opublikowano 13 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 Filtr nie będzie miał z tym nic wspólnego bo jak by był o złej przepustowości to silnik nie umiał by się zebrać na obroty. To będzie przyczyna jakiegoś podzespołu silnika związany z układem zasilania. Odnośnik do komentarza
0 dominikbuli Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Kontrolką Fi zapala się i gaśnie po przekręceniu stacyjki Dziś jechałem skuterem i miałem znów to samo.Stałem na światłach i patrzyłem na obrotomierz jak schodzi poniźej 1.5 tyś i zgasł po czym od razu go odpaliłem i pojechałem dalej.Takźe coś się dzieje. Postaram się nagrać filmik jak gaśnie. Skontaktowałem się dzisiaj z sprzedającym i on twierdzi źe duźo skuterów Tak ma źe producent zaleca rozgrzanie silnika przed jazdą gdyź w przeciwnym przypadku na postoju w momencie przejścia z ssania na wolne obroty moźe zgasnąć.Czy inni uźytkownicy hondy swing mogą to potwierdzić? Odnośnik do komentarza
0 Boguslaw_Bak Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Jakie jest prawidłowe ciśnienie w kołach w swingu 125? Instrukcja niby podaje 1,75 na przód i 2 na tył, a z pasażerem 2,5 na tył... ale jakoś mało się to wydaje... Odnośnik do komentarza
0 dominikbuli Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Godzinę temu, Boguslaw_Bak napisał: Jakie jest prawidłowe ciśnienie w kołach w swingu 125? Instrukcja niby podaje 1,75 na przód i 2 na tył, a z pasażerem 2,5 na tył... ale jakoś mało się to wydaje... Ja tak mam. Z przodu mam 1.8 a z tyłu 2 . I nie raz jeżdżę z pasaźerem a nie raz sam I jest ok. Ale zastanawiam się czy nie napompować koło do 2.5 ze względu na pasażera którego nie raz woźę. Odnośnik do komentarza
0 pawelp Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 3 godziny temu, Boguslaw_Bak napisał: Instrukcja niby podaje 1,75 na przód i 2 na tył, a z pasażerem 2,5 na tył... ale jakoś mało się to wydaje... Jak wiesz lepiej, to dymaj mocniej. Dominik, sprzedający wciska Ci kit - nie ma nic gasnąć! Kupiłeś po prostu podrutowaną sztukę (może akumulator jest już nieświeży - różne dziwne rzeczy potrafią się dziać przy padającym aku). Odnośnik do komentarza
0 dominikbuli Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Teź mi się to wydawało dziwne. Ale twierdził że inne marki skuterów mają tak samo.Pojezdze trochę jak będzie to się ciągle powtarzać to mu ja zawiozę aby usunął usterkę. Jeszcze z ciekawości zadzwonię do Hondy i się spytam. Odnośnik do komentarza
0 djpj1 Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 31 minut temu, dominikbuli napisał: Ale twierdził że inne marki skuterów mają tak samo. Zapytaj go - jakie marki ma na myśli? Chyba takie marki handlarzy jak on... Odnośnik do komentarza
0 dominikbuli Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 48 minut temu, Wombat napisał: Przepraszamy, wystąpił mały problem (╯°□°)╯︵ ┻━┻ Strona którą próbujesz otworzyć, nie jest dostępna dla twojego konta. .·´¯`(>▂<)´¯`·. Kod błędu: 2C171/1 tak mam. Rozmowa z handlarzem skuter honda swing 125.mp3 Odnośnik do komentarza
0 Klubowicze arturo-bb Opublikowano 15 Maja 2017 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Tak samo i teraz Odnośnik do komentarza
0 Wombat Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 co i tak ie ma większego znaczenia skoro handlarz twierdzi że "ten typ tak ma" oraz że "większość ma tak samo" to akurat w jakież to konkretnie słowa ubrał jest drugorzędne. Odnośnik do komentarza
Pytanie
prefo86
Do zamknięcia
Odnośnik do komentarza
Top użytkownicy dla tego pytania
28
25
14
14
Popularne dni
26 Kwi
10
15 Maj
9
12 Maj
8
12 Mar
7
Top użytkownicy dla tego pytania
dominikbuli 28 odpowiedzi
Wombat 25 odpowiedzi
szary1977 14 odpowiedzi
pawelot78 14 odpowiedzi
Popularne dni
26 Kwi 2017
10 odpowiedzi
15 Maj 2017
9 odpowiedzi
12 Maj 2017
8 odpowiedzi
12 Mar 2019
7 odpowiedzi
Popularne posty
Sebastian1313
Olej co 4 tys. km. Filtra olejowego nie ma jest sitko. Co 8 tys. dodakowo sprawdzić luz zaworów. Pozdrawiam, Sebastian
Opublikowane grafiki
158 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się