0 Piotr 125 s-wing Opublikowano 20 Marca 2015 Opublikowano 20 Marca 2015 Nikt nie rozpakował tematu ja zacznę. -125 Swing - 11KW (15 kM) -2010 - przebieg przy zakupie 32 tyś, - przyjechała z Francji - ogólna kondycja b/dobra -blachy ( ) nie bite brak oznak szlifu... mankamenty ; - do wymiany pasek i sprzęgło ( łożysko przeciwtalerza luz i zrywało pasek ) 700 zł pl.+ pasek 90zł. wymiana oleju ogólny przegląd całość 1000 zł ogólnie : Super w tamtym sezonie dookoła komina i do pracy prawie 7 tyś. średnia spalanie 3.l/100 km zbiornik 10,5 litra = co sprawia że za 50 zł 300 bez kłopotu . pzdr.Piotr
0 Marci M Opublikowano 13 Czerwca 2015 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Mam pytanie kolega kupił takie cudo i powyżej 40 km/h jest słyszalny jak by gwizd z napędu nie jest to jakoś bardzo dokuczliwe i słyszalne ale jest czy to normalne czy trzeba coś sprawdzić.
0 prefo86 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2015 Witam , jestem posiadaczem s-winga 125 już 2 sezon 0 problemów 8 tyś już nim przejechałem, co do gwizdania z napędu hmm u mnie nic nie gwizdze i nie piszczy ... tylko ze wario itp mam nowe napęd J. Costa evo3 ale na seri również było ok. Sprawdziłbym stan rolek w wariatorze ewentualnie sprzęgło. PS. Polecam te moto jest narawde super duże, pojemne oraz bardzo wygodne maks prędkoć 105km/h pare razy udało mi się jechać 120km/h ale to już jest niebezpieczne ...
0 Piotr 125 s-wing Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 Hey ,dawno nic nie dopisałem... Tak jak Kolega wyżej , polecam gorąco Skrzydełka ,, Ja juz ponad 14 tyś.bez żadnych złych przygód !piwko co do szybkiej jazdy ...mam dużą szybę więc przy silnych podmuchach ..niestety buja ...a powyżej 100 to już rodzi problemy , generalnie max co dokręcałem to 115 licznikowe , a w trasie 90 bez kłopotu utrzymuje nawet z córką .. Pzdr.
0 JaroS Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Witam Witam jestem nowy. Przymierzam się do zakupu skuterka 125. Jest to mój pierwszy motorek. Czy przy moim wzroście 186cm S-wing będzie odpowiedni?
0 Piotr 125 s-wing Opublikowano 24 Stycznia 2016 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Witam...Sugeruje posiedzieć chwilkę. postaw na centralnej stopce i pokombinuj ...ja mam 170 cm ..więc na każdej ,,kozie ,, mi wygodnie Co do samego użytku ...nie mam zastrzeżeń ... Po prostu leje i jadę ... Jeśli potrzebne dodatkowe info ,pisz śmiało. Pzdr
0 Farmerlibibi Opublikowano 5 Marca 2017 Opublikowano 5 Marca 2017 Witam. Właśnie zakupiłem honde s-wing 125 i potrzebuję kilku informacji. Olej w silniku wymieniłem na Motul 10w30. Filtr powietrza założyłem nowy papierowy i teraz pierwsze pytanie czy papierowy filtr też należy spryskać specjalnym sprayem czy dotyczy to tylko filtrów z gąbki? Jaki olej do przekładni i ile tego oleju tam wchodzi? Czy płyn chłodzący jest jakiś specjalny czy mogę nalać samochodowy np. venol?
0 robin67 Opublikowano 7 Marca 2017 Opublikowano 7 Marca 2017 Dobry wybór skuterka, mam honde pantheon, śmiga aż miło,a to jest ten sam silnik. Do przekładni wchodzi 0,19 lub 0,22L - pojemność remontowa- tak piszą na stronie Motul. Olej 7100 4T 10w-30, 5100 10w30, 3000 10w30, lub jaki Ci polecą w dobrym sklepie, wymiana co 2 lata- info ze stronki Motul. Płyn lałem borygo,petrygo, zależy jaki miałem. Nadmiar wycieknie przez korek pod lewą stopą.
0 Farmerlibibi Opublikowano 15 Marca 2017 Opublikowano 15 Marca 2017 W takim razie powiedz mi gdzie jest śruba wlewowa i spustowa oleju w przekładni? Jak byś miał jakieś foto to będę wdzięczny.Na obudowie mam wszystkie śruby jednakowe i nie chcę wszystkich odkręcać i sprawdzać która jest właściwa I jeszcze jedno jaki olej do przekładni bo motul swoje a w necie znalazłem że olej ten sam co do silnika i teraz nie wiem jaki ma być ?
0 1912michał Opublikowano 15 Marca 2017 Opublikowano 15 Marca 2017 34 minuty temu, Farmerlibibi napisał: I jeszcze jedno jaki olej do przekładni bo motul swoje a w necie znalazłem że olej ten sam co do silnika i teraz nie wiem jaki ma być ? Olej do przekładni taki sam jak do silnika, tak jest prawidłowo zgodnie z serwisów-ką we większych pojemnościach i w Twoim przypadku również.
0 Farmerlibibi Opublikowano 15 Marca 2017 Opublikowano 15 Marca 2017 Dziękuje bardzo za szybką odpowiedz . Silnik zalałem MOTUL 5100 10W30 czyli do przekładni też go wleję. Tylko proszę o podpowiedz które te śruby są właściwe? Kurcze właśnie doczytałem że chyba zalałem silnik złym olejem gdyż ten co wlałem nazywa się Motul 5100 10W30 TECHNOSYNTHESE ESTERT czyli zmniejsza zużycie paliwa a niby taki olej do s-winga jest nie dozwolony Kurcze bardzo proszę o podanie konkretnej nazwy oleju do tego silnika żeby nie przedobrzyć !!!
0 robin67 Opublikowano 15 Marca 2017 Opublikowano 15 Marca 2017 Co do oleju ok. może być do silnika i przekładni taki sam, strona "motul Lube Advisior", wylew najniższą śrubą a wlew dokładnie nie pamiętam, jak nie znajdziesz do jutra zrobie fotke i Ci pokaże.
0 Farmerlibibi Opublikowano 16 Marca 2017 Opublikowano 16 Marca 2017 Dzięki bardzo. Tylko o co chodzi z tym olejem Mam zalany Motul 5100 10W30 kolor etykiety zielony bo z jakimiś estrami jest a normalnie Motul 5100 ma inny kolor etykiety ( złoto-szary) Doczytałem tu strona 90-93 http://www.honda-montesa.es/manuales/FES125_150_07.pdf że chyba zalałem złym bo ten co mam aktualnie w silniku poprzez zawartość estrów wpływa na zmniejszanie zużycia paliwa a taki do S-Winga jest zły. Proszę mnie poprawić jak się mylę bo do przetłumaczenia strony wykorzystałem translatora google a tam wszystkiego dokładnie nie tłumaczy
0 Farmerlibibi Opublikowano 17 Marca 2017 Opublikowano 17 Marca 2017 Ok dzięki. Temat z olejem już ogarnięty. A powiedzcie mi czy to normalne że honda rusza z miejsca dopiero w okolicach 5000 obrotów? Fakt że moja waga to 98kg
0 Farmerlibibi Opublikowano 18 Marca 2017 Opublikowano 18 Marca 2017 Dzięki bardzo. Teraz tylko czekać na pogodę . pozdrawiam
0 Farmerlibibi Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Opublikowano 1 Kwietnia 2017 No i w końcu jest pogoda i pierwsze 150km zrobione. I jak to bywa kolejne problemy. Czy w s-wingu jest jakaś możliwość ustawienia zbieżności. W trakcie jazdy skuter jak puszczę kierownicę bez względu na prędkość ściąga w prawo. Raczej nie miał dzwona bo lakier jest oryginalny na całym moto a na plastikach są numery chyba od oznakowania więc wnioskuję że powinno być ok.. Jak wymieniałem olej zauważyłem że miał luźną jedną śrubę od mocowania zawieszenia więc ją po prostu dokręciłem ale tam chyba nie było żadnej możliwości regulacji więc nie wiem gdzie leży problem
0 Wombat Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Opublikowano 1 Kwietnia 2017 nierówno pracujące przednie lagi albo niestety krzywa rama. Może tylko przekoszony silnik na tulejach (wypracowane tuleje)
0 Farmerlibibi Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Na lagach nie widać wycieków ani pocenia. Przebieg autentyczny 32000 możliwe żeby tuleje były już do wymiany? A czy można coś zrobić jeśli rama jest krzywa - naprawia to ktoś jakie koszty? Można skrzywić ramę bez wypadku? Kurcze moto jest fajne i szkoda by było się go pozbywać.
0 robin67 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Trywialne może, ale... ciśnienie w kołach sprawdziłeś?
0 Farmerlibibi Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Kurcze nie jutro sprawdzę faktycznie. Ale tego raczej bym nie obstawiał. Ściągania samej kierownicy nie wyczuwam raczej winny jest tył bądź rama. jak się mocno przemieszczę na fotelu (wychylę ) na lewo to jest lepiej. Jak siedzę normalnie to ściąga w prawo im wolniej tym szybciej ściąga. Przez 6 lat jeździłem enduro i choć lagi były trochę krzywe to się z czasem do skrzywionej kierownicy przyzwyczaiłem ale nie ściągało a teraz jest inaczej i na dłuższej trasie faktycznie jest to męczące. dzisiaj zrobiłem kolejne 50 po trasie i faktycznie nie jest fajnie. Niby 100km/h idzie bez problemu ale jakoś tak nie stabilnie. Na mokrym nie zaryzykuje
0 Farmerlibibi Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Ciśnienie zmierzone przód 1,75 tył 0,8 fakt mało bo powinno być 2-2,5 ale czy to może być problemem. Raczej nie wpływa to na ściąganie wyłącznie w prawo
0 Wombat Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Opublikowano 7 Kwietnia 2017 tu nie ma problemu z ciśnieniem innym w prawym czy lewym kole i wtedy ściąga. Jeżeli na prostej drodze motor nie jedzie prosto to coś ma krzywo lub jest krzywy - tak po prostu. Oprócz złego obsadzenia opony na feldze to drugą opcją jest rama w tym tuleje zawieszenia silnika.. może się zużyły z którejś strony i jest tam luz
0 Farmerlibibi Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Ciśnienie jednak w dużym stopniu wpływało na odczucie ściągania bo okazało się że jest go w oponach znacznie mniej niż pisałem wcześniej i po dopompowaniu jest znacznie lepiej a przy okazji myślę że chyba wpadłem już na trop mojego kłopotu.na przedniej feldze znalazłem odkształcenie które wskazuje na jakąś małą przypadkową przygodę z dziurą w jezdni i wygląda na to że pewnie któraś laga trochę oberwała ale sprawdzę to już na spokojnie. Mam kolejne pytanie odnośnie prędkości max. moja Honda bez względu na to czy jadę sam czy w dwie osoby nawet z górki z wiatrem w plecy czy odwrotnie wyciąga 105km/h przy ok 10000 obr/min. Czy w tym moto jest jakaś elektroniczna blokada ograniczająca prędkość?
Pytanie
prefo86
Do zamknięcia
Top użytkownicy dla tego pytania
28
25
14
14
Popularne dni
26 Kwi
10
15 Maj
9
12 Maj
8
12 Mar
7
Top użytkownicy dla tego pytania
dominikbuli 28 odpowiedzi
Wombat 25 odpowiedzi
szary1977 14 odpowiedzi
pawelot78 14 odpowiedzi
Popularne dni
26 Kwi 2017
10 odpowiedzi
15 Maj 2017
9 odpowiedzi
12 Maj 2017
8 odpowiedzi
12 Mar 2019
7 odpowiedzi
Popularne posty
Sebastian1313
Olej co 4 tys. km. Filtra olejowego nie ma jest sitko. Co 8 tys. dodakowo sprawdzić luz zaworów. Pozdrawiam, Sebastian
Opublikowane grafiki
158 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się