kamil1984 Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 Aprilka dziś dostała: -nowy termostat -nowy olej 5w40 Power 1 Scooter -nowy płyn chłodniczy czekam jeszcze na regulator napięcia
antek771 Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 W swoim Xcitingu 500 wymieniłem olej w silniku i skrzyni(Motul), oczywiście filtr oleju i powietrza też. Zamontowałem nową osłonę wydechu i zamówiłem nową oponę Continental . Spasowałem lepiej czaszę i teraz tylko kulanie .
niko02 Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 Doszedł kufer: Potem nastąpiła zamiana na miesiąc na coś szybszego: Zakupione nowe buty: Przyciemnienie migaczy tył i oklejenie kufra folią odblaskową KEITI W trakcie montaż oświetlenia kufra LED Wersja pierwsza ale będą zmiany
Kakti Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 super to wygląda - zdjął bym tylko dwa górne paski albo je jakoś poprawił bo nieforemnie wyglądają (odczucie subiektywne) na żywca może być lux. Propozycja do admina - może by w technicznym przykleić dział DIY ( zrób to sam ) i w nim były by takie realizacje jak powyższe z dokładnym opisem wykonania. Jeśli jest taki dział to sorry - jeszcze się nie wczytałem - nowy
niko02 Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 To wersja pierwsza. Przeróbka - migacza będą 3 paski (teraz są właśnie te dwa) - pomarańczowa LED. Dodatkowo zostaną trochę wydłużone. Pozycja zostaje na dole tak jak jest teraz. Stop dokładam 3 paski w miejscu, gdzie są 4 kółka. (teraz to robi jako pozycja). Czekam na peszle oraz gniazda. Zdjęcie wogóle tego nie oddaje ale na żywo doskonale widać migacze, stop i pozycje. Taśmy są: Biała 3058 IP20 - pozycja (IP20 to może być błąd) Czerwona 5050 IP65 - stop Pomarańczowa 5050 IP65-migacz
Klubowicze pgizi Opublikowano 12 Lipca 2014 Klubowicze Opublikowano 12 Lipca 2014 Oj, dawno już nie dłubałem przy sprzęcie... Pojawił się pewien pomysł na wypad wakacyjny i w związku z nim trzeba byłoby zwiększyć funkcjonalność kufra przez dodanie bagażnika. Ponieważ kufer to "chińczyk" więc nie ma co się porywać na kosztowne "gotowce", i nie szkoda wywiercić kilka otworów. Trzeba coś zaadaptować... I tak też się stało: Są to uchwyty do szuflad (kuchennych) kupione w LerłaMerlę za ok. 15 PLN. Cokoliki, te pionowe, podszlifowane do krzywizny pokrywy kufra. Otwory uszczelnione silikonem co by do środka deszczówka nie zaciekała. Wydaje mi się, że przy okazji, pokrywa odrobinę się usztywniła - to dobrze.
stator Opublikowano 12 Lipca 2014 Opublikowano 12 Lipca 2014 Pomysł genialny w swej prostocie. Że też ja na to nie wpadłem..... SUPER! Kupuję ten pomysł.
antek771 Opublikowano 15 Lipca 2014 Opublikowano 15 Lipca 2014 Xciting dziś dostał nową oponę Continental na przód . Tył ma ponad 4 mm i polata do końca sezonu .
rafalwol Opublikowano 15 Lipca 2014 Opublikowano 15 Lipca 2014 Ten bagażnik to z cyklu Polak Potrafi. Brawo!!!
ruski28 Opublikowano 16 Lipca 2014 Opublikowano 16 Lipca 2014 Dzisiaj, a w zasadzie wczoraj( bo jest 13 po 24) podjąłem się regulacji luzu zaworowego, miało byś takie skomplikowane a tu taka prościzna. Dolotowe były już podparte, a wydechowe ponad 0.25mm. Tak więc mała korekta i mam wrażenie równiejszej pracy. Przymierzam się jeszcze do paska i rolek ale nie mogę znaleźć jakie rolki są seryjne( może ktoś podpowie?). No cóż jak na pierwsze miesiące z Burgmanem 400 jestem mile zaskoczony jego "prostocie" przy odrobinie doświadczenia w odkręcaniu śrubek ;D
Raven Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 Ponieważ udało mi się zdobyć używany uchwyt pasażera z XC 500 Ri ( taki sam jest w XC 400i) to wreszcie dorobiłem z tyłu dodatkowe relingi ( pomysł zaczerpnięty z tego forum) na potrzeby bezpieczniejszego przewożenia mojej 7-letniej córki. 1
Gość maxell Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 A ja wczoraj znowu musiałem pasek wymieniać. Kupiłem DAYCO Kevlar, bo innych już nie mieli. Trochę mi rolki hałasują i też trzeba pomyśleć o wymianie. Tylko jedna w sumie trochę się kwadratowa już robi. Prędkość licznikowa na nowym paseczku dzisiaj na Toruńskiej - 144 km/h. A lekki nie jestem. PS. Roleczki wymienione.
antek771 Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 Dzisiaj zrobiłem polisę OC ,ASSISTANS WYP+AWARIA + NW w Warcie 206 PLN .
barto Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 Dzisiaj odebrałem swoją maszynę z serwisu, gdzie przeszła gruntowny przegląd i wymianę podstawowych elementów eksploatacyjnych: - pasek napędowy gates, - rolki RMS 21 gramów (odnoszę wrażenie, że poprzednie były trochę lżejsze i skuter szybciej ruszał, ale zostanę przy tych), - wymiana uszczelniaczy przedniego zawieszenia, - wymiana płynu chłodniczego, - wymiana płynu hamulcowego, - smarowanie elementów ruchomych, tj. klamki, linki hamulcowe, - regulacja luzów zaworowych, - powierzchowne czyszczenie gaźnika (nie wymagał dokładnego czyszczenia), - wymiana oleju przekładniowego i silnikowego z filtrem, Motul 10w40, - czyszczenie filtra wariatora, - kontrola pracy zacisków hamulcowych, - czyszczenie filtra powietrza, - regulacja obrotów biegu jałowego.
wize60 Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 Ponieważ udało mi się zdobyć używany uchwyt pasażera z XC 500 Ri ( taki sam jest w XC 400i) to wreszcie dorobiłem z tyłu dodatkowe relingi ( pomysł zaczerpnięty z tego forum) na potrzeby bezpieczniejszego przewożenia mojej 7-letniej córki. No właśnie mam następny temat do rozwiązania w AN650 dla mojego plecaczka ale by miała wygodnie.Trzeba będzie się tym zająć.
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 20 Lipca 2014 Klubowicze Opublikowano 20 Lipca 2014 Powtórka z rozrywki, czyli skrzynia Burgmana ponownie na wierzchu... I to zaledwie po niespełna trzech tysiącach kilometrów od wymiany łożysk. Ani ja, ani Mitek z Hajnówki nie mamy pojęcia co się na stało. Na trasie przy hamowaniu silnikiem nagle szarpnęło, krótka blokada tylnego koła, zjazd na pobocze i silnik zgasł. Brak kontrolki FI, ale próby odpalenia nie powodzą się, bo objawy, jak zatartego silnika (kontrolki przygasają, rozrusznik nie kręci). Po 15 minutach odpala, ale z okolic skrzyni dochodzą niepokojące dźwięki... Po wymontowaniu skrzyni, wałek obraca się bardzo ciężko. Wstępna diagnoza - zatarte łożysko, które rozsypało się później ze swojego kosza. Paczka przygotowana do wysłania do Mirka i tylko czekać, kiedy wróci on ze swoich wojaży po Rosji i Norwegii... Łożyska przetrwały trasę na Burgmanię 1500 km w obie strony, sporo "kulanka" po niemieckich landach, a zawiodło przy powrocie ze Szczecina z dość umiarkowaną prędkością 110 km/h (dobrze że nie zablokowało mi koła na stałe, bo byłby szlif, jak nic), choć w dość gorący dzień... Mirek jest w szoku, że coś takiego miało miejsce, ale to już druga skrzynia, na którą miał reklamacje (ale tamta padła po 12K kilometrów), więc chyba trafił na jakąś felerną partię łożysk... Miejmy nadzieję, że kolejne będzie już OK, choć nabrałem już takiej wprawy w wyjmowaniu skrzyni, że robię to już błyskawicznie...
Bury Opublikowano 20 Lipca 2014 Opublikowano 20 Lipca 2014 Wczoraj: mycie, przedmuchiwanko, pompowanko i woskowanko
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 20 Lipca 2014 Klubowicze Opublikowano 20 Lipca 2014 Ja jeszcze dokonałem przy okazji silnika na wierzchu, dokładnej inspekcji... W okolicach pompy wody odkryłem brzydkie zaolejenie... Więc zaraz siadam i szukam kompletu naprawczego, a przy okazji zobaczyłem, jak to się robi...
pabloxl Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 Mając na względzie przygodę urwanego paska w kymkaczu Pitera223 przy przebiegu 18,5 tys. oraz niepokojącego u mnie klepania w okolicy przekładni, zakupiłem i wymieniłem swój pasek. Nakręciłem 19,4tys. więc nie warto było ryzykować do serwisowych 20tys. Paseki w porównaniu stary /nowy; - nowy szerszy o 0,5mm oraz trochę krótszy - stary trochę spękany od wewnętrznej strony Nakręcone dwa filmiki obrazują ich pracę; stary nowy Przy okazji wyczyściłem cały wariator i sprzęgło. Po całej operacji nastała cisza oraz ustały wibracje.
niko02 Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 U mnie Padł aku, więc wymiana na nowy, przy okazji świeca: Po wymianie oleju w lagach padły łożyska w przednim kole, więc również wymiana. Prędkość maksymalna wzrosła do 140k,/h, znikło pukanie i szum przedniego koła.:
ptaku_1 Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 Może nie do końca ja ale przy pomocy renault laguna dziś w moim skuterze zostały zrobione następujące rzeczy Porysowany lewy i potrawy próg Porysowana osłona tłumika Zdarta, do wymiany osłona napędu Porysowana i połamaną czacha
morgan2000 Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 W swojej Mai 125 - wymieniłem tylną oponę - olej silnikowy - poprawiłem odbojnik prawej klamki hamulca (tarczowego) - zamontowałem czyjnik przy rawej klamce czujnik światła STOP Zostało jeszcze kilka rzeczy do zrobienia,ale wszystko sukcesywnie da się zdziałać
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 22 Lipca 2014 Klubowicze Opublikowano 22 Lipca 2014 ptaku_1 współczujemy. Wiem z autopsji, jak bolą takie szramy na sprzęcie... Ponoć dobrze się wygadać w takim stresie, więc jak możesz, zapodaj fotki, i koniecznie napij się piwa (raz że nawadnia organizm w upały, dwa witamina B12, a trzy czyści nerki)... Ja dziś wysłałem skrzynie do Mirka i też się stresuję, czy przy blokadzie łożyska nie ucierpiał cholernie drogi pasek... Twoje zdrowie ptaku_1...
ptaku_1 Opublikowano 22 Lipca 2014 Opublikowano 22 Lipca 2014 Ogólnie nie jest źle prędkość byla mała to i szkody sa kosmetyczne i co najwazniejsze moje gnaty tez sa cale Teraz szukam warsztatu co by naprawil to z OC sprawcy i dal przy okazji pojazd zastępczy (z autami zastępczymi nie ma klopotu a jak pytam o 2oo to nigdzie nie ma)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się