dr.big Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 Czytałem na forum BMW, że producent "zmienił nagle plan serwisowy" i teraz podobno w ramach serwisu 20 tkm GT/Sport wymieniany będzie łańcuch przeniesienia napędu (dość kosztowny) na tylne koło... Prawda to?
kmodzele Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 Czy co każde 20.000 km, czy tylko po pierwszych 20.000 km? Ja pierdziu ... BMW ... Będziesz Miał Wydatki.
Marcino1 Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 No dobra, dzisiaj oddałem GT do przeglądu. Zobaczymy ile to kosztuje i jak się chłopaki spiszą. Będę informował na bieżąco.
Bury Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Gdzie go oddałeś ?? Mam nadzieję, że nie do Inchcape... Jaki przebieg miał ?? ...a o wymianie łańcucha i paska napędowego wspominałem już na spocie w Mc'Donalds na Pułkowej w ubiegłym sezonie
Marcino1 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Do serwisu na Prymasa Tysiąclecia przy przebiegu 9.610 km.
Gość Alex Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 witam mam pytanie: jak oceniasz c 650 GT po prawie rocznej sksploatacji?jakie koszty serwisu?i inne wpadki? bo ja jeszcze zastanawiam się nad T maxem
Marcino1 Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 witam mam pytanie: jak oceniasz c 650 GT po prawie rocznej sksploatacji?jakie koszty serwisu?i inne wpadki? bo ja jeszcze zastanawiam się nad T maxem To dość dziwna prośba. Moje wrażenia z jazdy oraz eksploatacji motorka (i nie tylko moje zresztą) są dość dokładnie opisane w tym wątku. Poza tym z informacji o Tobie można odczytać, że zakupiłeś t-maxa 530 z 2013 roku więc nad czym się w sumie "jeszcze" zastanawiasz???
Bury Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 Marcino, już tydzień minął... oddali Ci go wreszcie ? W zeszłym roku miałem go oddać na wymianę paska napędu i wariatora... nie mieli odpowiednich kluczy i ściągaczy... żenada
Marcino1 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Marcino, już tydzień minął... oddali Ci go wreszcie ? W zeszłym roku miałem go oddać na wymianę paska napędu i wariatora... nie mieli odpowiednich kluczy i ściągaczy... żenada W piątek był gotowy do odbioru ale wyjechałem na łikend. Odbieram zatem w poniedziałek lub wtorek i natychmiast dzielę się wrażeniami. A tak swoją drogą czy ktoś się zastanawiał nad wymianą wariatora na J. Costę? Znane są plusy i minusy tego rozwiązania w GT?
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 31 Marca 2014 Administrator Opublikowano 31 Marca 2014 Tajne kamery przekazały wizję, z której wynika, że z Bielska do Warszawy przyjechał nowy C650GT... a nowy właściciel jakoś nie kwapi się chwalić
dr.big Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 Zgadzam się Z Jarkiem i Roninem. 700 sztuk w Niemczech, 900 sztuk w Italii. Jak na pierwszy rok jest OK. 700 sztuk w De, z czego dzisiaj "wisi" już na mobile czasami ponad półtora roku jakieś 450 sztuk ... Te "testówki" zapchały i mocno obciążyły przepływ używanych skuterów BMW w Niemczech... Dzisiaj kilkumiesięczny skuter BMW ze śladowym przebiegiem można kupić "cash" prawie taniej od AN650 , o Tmaxie 530 nawet nie wspominając . I takim "startem" BMW zapchało sobie rynek swoich skuterów na lata. Przynajmniej w Niemczech. Nie wiem jak jest we Włoszech, czy we Francji, ale wielkich odchyłek od tego co napisałem tam pewnie nie będzie... PS. Mariusz i tak to jest, jak się "odświeży" temat . A moja chłodna ocena sytuacji w niczym się ma do: Gratki dla nowego użytkownika , niech wozi bezawaryjnie i bezpiecznie.
Marcino1 Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 Skuter co prawda odebrałem z serwisu. Pojechałem również ze sztafetą do Lublina, było super. Ponieważ jednak po serwisie wystąpiły drobne acz upierdliwe niedogodności, jutro skuter wraca do serwisu. Wrażenia,kiedy w końcu odbiorę motorek bez zastrzeżeń....
Marcino1 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 A póki co nowe kolory GT na rok 2014 czyli błękitny i brązowy. Ładne? A tu może trochę lepiej widać C 600 sport też dostał nowy, biały kolorek
Mikołaj Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Dzisiaj kilkumiesięczny skuter BMW ze śladowym przebiegiem można kupić "cash" prawie taniej od AN650 , o Tmaxie 530 nawet nie wspominając . I takim "startem" BMW zapchało sobie rynek swoich skuterów na lata. Przynajmniej w Niemczech. Nie wiem jak jest we Włoszech, czy we Francji, ale wielkich odchyłek od tego co napisałem tam pewnie nie będzie... W GB obraz nędzy i rozpaczy Na ebay'u jest 1 sztuka gt i 2 sport, minimalne przebiegi, silniki jeszcze nie dotarte do końca, sport za ciut powyzej £6,000 (nowy w salonie to wydatek £9,500), gt za niecale £5,850 (nowy £9,800). Sporty wiszą już od długiego czasu, miesiąc temu przeglądałem ebay i już były. Domyślam się zatem że jeszcze można pewnie coś ugrać z ceny, bo popyt niemal zerowy.
Bury Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Marcino.. a te kierowniczki to w komplecie do nowych modeli 2014 ??
Marcino1 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Marcino.. a te kierowniczki to w komplecie do nowych modeli 2014 ?? Takie słuchy chodzą, zamówiłem wersję brązową
Jarek_PL Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Takie słuchy chodzą, zamówiłem wersję brązową Wersja brązowa niczego sobie, ja tam brałbym w ciemno każdy z dodatków Ciekawy jestem co było nie tak po odbiorze GT z serwisu. A ja dostałem zaproszenie od BMW na bezpłatną wymianę czujnika stopki bo podobno awaryjne i uaktualnienie oprogramowania chociaż ja nie zauważyłem żadnej nieprawidłowości w jego działaniu. Marcin czy słyszałeś coś o bezpłatnej wymianie łańcucha przy 20-tu tysiącach?
dr.big Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Jarku, ona jest teraz ujęta w serwisie, ale nie bezpłatna... A BMW przewiduje jego wymianę co 20 tysi kilometrów. PS. Strasznie drogi nie jest, jakieś 80 euro plus robocizna...
Jarek_PL Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Jarku, ona jest teraz ujęta w serwisie, ale nie bezpłatna... No to dał bym plamę. Jestem umówiony w następną sobotę w serwisie, i pewnie wciskał bym im że w Niemieckich serwisach wymieniają łańcuchy w gratisie. Dobrze Bigu że się odezwałeś w tej kwestii.
Marcino1 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Wersja brązowa niczego sobie, ja tam brałbym w ciemno każdy z dodatków Ciekawy jestem co było nie tak po odbiorze GT z serwisu. A ja dostałem zaproszenie od BMW na bezpłatną wymianę czujnika stopki bo podobno awaryjne i uaktualnienie oprogramowania chociaż ja nie zauważyłem żadnej nieprawidłowości w jego działaniu. Marcin czy słyszałeś coś o bezpłatnej wymianie łańcucha przy 20-tu tysiącach? W ramach serwisu przeprowadzono akcje serwisowe polegające na: - sprawdzeniu dokręcenia stopki bocznej (to była przyczyna zgaśnięcia motorka na granicy chorwackiej), - wprowadzenia nowego oprogramowania, - sprawdzeniu dokręcenia uchwytów dla pasażera. Ponadto stwierdzono małą plamkę na prędkościomierzu - wysłano zapytanie gwarancyjne do Niemiec. Podczas odbioru okazało się również, że silnik szyby podczas regulacji w pewnym położeniu wydaje dźwięk, którego wcześniej nie było. I znowu wysłano zapytanie do BMW Niemcy. Tyle.
Jarek_PL Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Podczas odbioru okazało się również, że silnik szyby podczas regulacji w pewnym położeniu wydaje dźwięk, którego wcześniej nie było. To ciekawy zbieg okoliczności. Ja miałem przyjemność raz skorzystać z tego samego serwisu, ( fajne hostessy ) i po wyjeździe też pojawił się problem z mechanizmem opuszczania szyby.
dr.big Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Jarku, "w gratisie" to masz biało- niebieskie śmigło ...
Sympatycy smok.wawelski Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Sympatycy Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Z tym łańcuchem to nie tak: po 20K jest obowiązkowe sprawdzenie stanu zużycia łańcucha i dopiero ewentualna wymiana. Tak przynajmniej twierdzi serwis BMW z BB. Akcja serwisowa stopki dotyczy pierwszej serii C650GT z produkcji sprzed 10.2012. Po tym terminie - aktualizacja oprogramowania.
dr.big Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Nie wiem, przełączniki stopki były wymieniane w akcji serwisowej w De również w rocznikach produkcji (nie rejestracji!) 2013... Podobnie jak niemieckie DVD serwisowe BMW zaleca wymianę łańcucha. Sam nie mam skutera BMW, tak więc, jak by to powiedzieć, info mam zaledwie z drugiej ręki, czyli forum skuterów BMW ... Na moje zapytanie: sprawdzać czy wymieniać, otrzymałem jednoznaczną odpowiedź ->Przy serwisie 20 tkm serwis BMW zawiera wymianę łańcucha. Bez "sprawdzania". I tak jest co 20 tysi. Może BMW Polska ma dla swoich ASO inne zalecenia, ja zamieściłem tylko info do sprawdzenia przez użytkowników .
Sympatycy zdun13m Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Sympatycy Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Czy przypadkiem nie nadszedł czas aby jasno się wyrazić o tym modelu ? Szkoda tylko że nasi koledzy muszą tego wszystkiego doświadczać. Wydaje mi się że na tej płaszczyźnie BMW poniosło klęskę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się