Geni Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 Oryginalna szyba zagościła na moim FES 150. Wysoka szyba Givi powędrowała na półeczkę. Być może kiedyś przy odsprzedaży okaże się, że nowemu właścicielowi taka będzie potrzebna.
emge Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Opublikowano 19 Marca 2013 Ja też musiałem do Pantheona swego czasu szybę kupować bo w garażu plastikowy basenik dla dziecka zsunął się tak niefortunnie, że chrupnęła. Szwagier czyli obecny jego właściciel właśnie bierze się za malowanie tych szarych plastików. Potem klejenie tego elementu przy kierunkowskazie. i lakierowanie reszty. Sąsiad nie docenił mocy takiego 2-taktu i stało się.
Sympatycy Worlan Opublikowano 19 Marca 2013 Sympatycy Opublikowano 19 Marca 2013 Ja dzisiaj pojechałem z moimi nowymi felgami i Dunlopami do Krzytra na montaż i wyważanie. Montaż przebiegł pomyślnie pod moim upierdliwym nadzorem, ale wyważanie zostało wykonane u Wyczułkowskiego na Połczyńskiej. Krzytro powiedział, że nie podejmuje się wyważenia kół w tak szybkim skuterze jakim jest T-max. No cóż ? W ubiegłym roku jak byłem u niego z kołami od C1-nki też mi tylko wymienił opony bez wyważenia, bo stwierdził, że C1 jest wolna i nie trzeba wyważać takich małych kółek. A tak na poważnie co ja bym zrobił bez naszego Krzytra >> dzięki Krzysiu Edit: Kółka już siedzą na tmaxie. Ale czy wyglądają lepiej od malowanych na czarno ? Hm.... Fotki robione telefonem, sorry za jakość Na żywo jest dużo lepiej
Lipiec61 Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 Co prawda nie dzisiaj ale w okresie około miesiąca udało mi się zrobić sporo rzeczy przy swojej SW 600 i duma mnie rozpiera więc muszę się podzielić tymi informacjami otóż: wymieniłem olej o lagach na 15W oczywiście nowe uszczelniacze i dokładne czyszczenie a było co czyścić bo chyba nikt wcześniej tego nie robił a według licznika skuter ma 39800kkm, przy okazji sprawdziłem łożyska i uszczelniacze w kole i główce ramy - bez uwag, klocki hamulcowe zużyte jakieś 10%, nowa opona Michelin Power Pure przód, na tył ten sam model wymieniłem jesienią (polecam),rozebrałem i wyczyściłem tylni napęd i tu niespodzianka bo niewiele było do czyszczenia naprawdę zadbany, po rozebraniu wariatora powierzchnie ślizgowe nosiły niewielkie rowki w górnym dolnym obwodzie zostały przeszlifowane i lśnią jak lustro, rolki praktycznie jak nowe, według informacji poprzedniego właściciela były wymieniane przy 27000 kkm, z ciekawości zważyłem je na wadze do listów za pośrednictwem bardzo uprzejmej pani na Poczcie Polskiej i o dziwo waga dokładnie 28 mg, wymieniłem olej w tylnej części napędu i tu niespodzianka było około 150 ml. mimo że nie ma żadnych zewnętrznych śladów świadczących o wycieku, zalałem zgodnie z instrukcją 320 ml. Po wyczyszczeniu wszystkiego benzyną ekstrakcyjną,umyciu filtra zabezpieczającego wariator skręciłem wszystko do kupy. Szczęśliwie części i śrub nie zostało .Nastąpił najbardziej oczekiwany moment czyli pierwsze w tym roku uruchomienie silnika oczywiście bez startera się nie obyło bo akumulator nadaje się do utylizacji mimo że ma niespełna rok ale tak to jest gdy człowiek da się namówić na jakieś tanie gówienko firmy " krzak". Ze startera silnik zaburczał natychmiast, z początku usłyszałem cichutkie dziwne odgłosy dochodzące z napędu trochę mnie to zaniepokoiło ale dodałem lekko gazu przytrzymując jednocześnie hamulec tylnego koła i niepokojące odgłosy ucichły. Niestety pogoda uniemożliwia jazdę próbną szczególnie że bardzo zależy mi sprawdzić przednie zawieszenie po wymianie oleju na gęściejszy no i oczywiście czy będzie wyczuwalna różnica w pracy wariatora bo było nieznaczne drżenie szczególnie przy delikatnym ruszaniu.Został mi jeszcze do wymiany olej i filtr oleju ale to musi poczekać do pierwszego.Bym zapomniał kupiłem i zamontowałem nowy kufer coocase taki bajerek z zamkiem na pilota ,alarmem, światłem stopu i bardzo porządną wyściółką wewnątrz z mikrogumy. Wykonanie dość porządne wygląda na solidny,zobaczymy jak będzie sprawował się podczas jazdy. I to na razie wszystko czym mogę się pochwalić. A jeszcze jedno może ktoś wie czy ten duży ubytek oleju w tylej przekładni mógł powstać przez odpowietrznik czy raczej to jakaś niedbałość przy wymianie.Dziękuję za uwagę.
Anubis Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 Też dopiero co wymieniałem olej w przekładni i miałem dokładnie taką samą sytuację, też mi zleciało ok 150ml , jak rozbiorę napęd to sprawdzę dokładniej czy gdzieś nie wycieka. Ja wczoraj sprawdziłem miernikiem czy z prądami u mnie wszystko Ok, znaczy czy ładowanie na akku jest prawidlowe. Założyłem też deflektor na szybę ale chyba wyleci bo jest na wysokości oczu i trochę zasłania drogę.
Klubowicze pazdzioch Opublikowano 22 Marca 2013 Klubowicze Opublikowano 22 Marca 2013 Ja dzisiaj zamówiłem torby kufrów bocznych do mojej Integry.Są na allegro dostępne sakwy boczne ale jako torby wewnętrzne nie bardzo się nadają. Fotki wkleję jak odbiorę moto-skuta i torby.
jaro_4setka Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 dzisiaj zrobiłem szybko-złącze płyta kufer,miałem taki patent w poprzednim skuterze,ale wszystko sprzedałem... dodatkowe światło stop zamontowałem już wcześniej,została kwestia połączenia kuferka z płytą,bez konieczności rozpinania przewodów... a że zima nie odpuszcza,to zabrałem się za to dzisiaj... kilka fotek z efektów mojej pracy a tak wygląda w środku...
Sympatycy Cormoran Opublikowano 23 Marca 2013 Sympatycy Opublikowano 23 Marca 2013 Dziś ze Strażakiem i Patrycją rozebraliśmy napęd w SW-T 400: po małej weryfikacji okazało się że lekko zużyte są rolki i slajdy wariatora. Części zamówione, w przyszły piątek złożymy sprzęt z nowymi częściami, świecami itp. i jestem gotowy do jazdy na cały sezon. Pasek i sprzęgło w porządku. Olej wymieniony.
Piitersonn Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 Dziś zdemontowałem wariator i sprzęgło. Poz zakupie skutera lubie sprawdzić co jest w środku. Yamaszka ma licznikowo przejechane 15 tyś, więc musiałem zweryfikować przebieg. Nie dawały mi spokoju odgłosy wydobywające się ze sprzęgła, przy delikatnym dodaniu gazu było słychać dziwne dzwięki. Po zdemontowaniu napędu wykonałem pomiary, wymiary rolek 25 mm, okładziny na sprzęgle ok 4 mm, pasek 28,6 mm. Co do odgłosów sprzęgła, to słyszałem że Majeczka już tak ma ale musiałem to sprawdzić. Do tej operacji zrobiłem ściągacz do wariatora i dzwona sprzęgła. Prawie 5 godzin roboty, ale ściągacze są jak serwisowe. Śruby które trzymają wario i dzwon sprzęgła są naprawde mocno dokręcone, więc bez ściągaczy nie ma się co zabierać do pracy. Jak znajdę chwile, to wrzuce foty ściągaczy.
Geni Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 Hej. Udało mi się bez problemu usunąć klej z założonej niedawno szyby. Martwiłem się, że zostaną jakieś ślady, ale obyło się bez komplikacji. Aha przy okazji wymieniłem żarówkę z tyłu i przypomiałem sobie dlaczego uważam Phanteona za mniej przyjaźnie skonstruowany pojazd od Helixa. W Helixie dostęp do lampy tylnej to była bajka. W Phanteonie trzeba zdemontować dolny plastik, żeby dostać się do lamp, a z tym już jest znacznie więcej odkręcania i szarpania. zmierzyłem też różnicę w rozmiarach szyb. Givi jest wyższa od oryginału o około 9cm i szersza o ok. 8cm szersza.
pawelpaciorek Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 Pracowity weekend za mną. Ze względu na mały szlif w zeszłym sezonie musiałem wymienić jeden plastik i w związku z tym Majka dostała nowy lakier. Oprócz tego świeżutkie klocki hamulcowe i przewód w stalowym oplocie !
ettore Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 Witam, Wczoraj wieczorem udało mi się wreszcie skończyć jesienno-zimowo-wiosenny projekt przeróbki tylnych świateł na LED. Kształt tylnych lamp w X8 (i Xevo) zawsze mnie intrygował i wręcz sugerował taką "linię światła". I jeszcze filmik. Niestety ani na filmie ani na zdjęciach nie widać naprawdę pięknego czerwonego koloru, którego używany aparat nie potrafi odwzorować.
Maser Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 Dziś zakupiłem po okazyjnej cenie: OHS-500 i BHS 300U firmy ALBRECHT (zestaw słuchawek i mikrofonu wraz z przyciskiem PTT na kierownicę) i to będzie współpracować już niedługo z Intek SY-101 sprzęgniętego odpowiednio z anteną LEMM 900. Czyli szykuję CB/PMR na skuter.
Klubowicze Jack Opublikowano 25 Marca 2013 Klubowicze Opublikowano 25 Marca 2013 ettore bardzo fajnie to wygląda, sam bym coś takiego wsadził, ale czy policja do tego się nie przyczepi ? Do tych świateł wokół kufra trochę można się przyczepić. Światła tylne czerwone nie powinny być widoczne z boku pojazdu. Tymczasem ja wymodziłem coś takiego... i muszę przyznać, że nie podoba mi się Niestety, te okrągłe reflektorki nie bardzo pasują do ostrych linii SW. Zabieg nie był dla bajeru, lecz dla poprawy widzialności (nie widoczności). Co 3 światła, to nie jedno. Skoro już zrobione, to musi zostać, ale zadowolony z efektu estetycznego nie jestem PS. Kabelki oczywiście będą pochowane. Na pierdolnik w garażu proszę nie patrzeć
Sympatycy Anton Opublikowano 26 Marca 2013 Sympatycy Opublikowano 26 Marca 2013 Co prawda nie dziś, ale wczoraj i przedwczoraj ... uszyłem sobie torbę na przekrok. Pojemność około 27 litrów. Na drobnostki powinno wystarczyć Byłby ktoś zainteresowany, proszę o kontakt na privat. Podam siatkę wykroju, materiał, nici, i pozostałe tajniki Się rozumie dla 250 i 400. Reszty nie znam
siekier01 Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 Witajcie. Założyłem dziś nowe rolki dr.Pulliego do przeszlifowanego miesiąc wcześniej wariatora nowy pasek napędowy sprzęgło po powrocie z regeneracji (nowe okładziny koszt 200.- ) przetoczony dzwon szprzegła ( zebrane 0,01 mm) założyłem zacisk tylnego hamulca z modelu K2. Nowe klocki. Wymieniłem płyn hamulcowy przy okazji. Wszystko działa !!! Nowe oponki czekają na wymiana Diablo Kanapa czeka na odbiór od tapicera (troszke wiecej gąbki tu i tam). Jak śnieg zniknie pojedzie na zaworki i czyszczenie gaźnika.
AndrzejS Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 Hej, wczoraj w moim AN 650 rozebrałem do końca CVT (teraz muszę kupić łożyska i simering i składam), przykręciłem stelaz pod tylne lampy. We wtorek odbieram polakierowane plastiki na biało, jeszcze regulacja zaworów i zaczynam składać strazłe ))
Pawols Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 Usiadłem, pokręciłem kierownicą, pogłaskałem ..... wytrzymaj jeszcze mam nadzieję max 2 tygodnie ...
Gość Opublikowano 31 Marca 2013 Opublikowano 31 Marca 2013 Dziś dałem Hondzi zeżreć jajko. Jutro z nią wywalę litra. Tyle z niej pożytku w tym roku.
wladek Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 W sobotę dokończyłem sładanie mojego Burga , dzwon przetoczony , sprzęgło zakupione od kolegi z forum plus nowe łożyska , nowe rolki , nowe simerbloki wahacza zawieszenia silnika (likwidacja luzów , sprawdzenie efektu po stopnieniu śniegów , głównie zakręty i nierówności ) naprawa tulei napędu licznika , nowe klocki hamulcowe tył i przód , nowe łożyska w kole przód , wszystko działa , pojeździłem ......w garażu dwa metry do przodu , po naładowaniu aku , pali na dotyk , aż rwiemy się do jazdy niestety warunki niesprzyjające i skończyło się na pokręceniu kierownicą , włączeniem świateł i kierunków oraz wylaniem połowy opakowania PLACKA do kokpitów i wypolerowaniem karoserii . Efekt zapiera dech również przez zapach w garażu
wujcio jancio Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Ja dzisiaj kupiłem sobie rękawice na motobazarze Dotego chciałem odpalić burka, żeby sobie trochę pospacerował na wolnych obrotach, ale nie zapalił, wyciągnąłem więc aku i ładuję w domu. Mam nadzieję, że jeszcze tylko kilka dni.....
Klubowicze pgizi Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Klubowicze Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Zakończyłem pracę przy "platformie medialnej" na której będzie montowana kamera. Niestety nie dałem rady wykonać prób w ruchu, może w czwartek w drodze na spota... Pinu, dzięki za udostępnienie sprzętu do przymiarki. Przewiduję dla niej jeszcze jedną funkcję ale o tym na razie; sza! Wszystko w swoim czasie. To coś nad zegarami to mocowanie do telefonu/nawigacji - również hand made.
Geni Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 A ja pogłaskałem Pantheona i powiedziałem, że pożegnam się z nim, jak stać mnie będzie na zamianę go na Duśkę 749 (czyli ma spokojnie zapewnioną przyszłość) .
Sympatycy robert1973 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Sympatycy Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Witam a ja z samiuśkiego ranka wyskoczyłem do garażu i wymieniłem kompletne wario (rolki, slizgi, tulejka, talerz....) no i przy tej robocie zauważyłem nastepną.... uszczelniacz wału zaczyna się pocić, no cóż nówka sprzęt to nie jest ale...dajemy rade z "kymkaczem-pomykaczem" Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi