Skocz do zawartości
Forum Burgmania

MAXI by BMW model Concept C kiedyś... a dziś C600 Sport C650GT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

2:46 - widać na filmie podobne rozwiązanie jak w BMW K 1600GT, które bardzo świetnie działa kierując strugę pow. na korpus kierowcy.

Ciekawe jakie będzie miał osiągi? NIe mogę doczekać się testu!!!

Opublikowano

Co prawda oficjalnie ceny nie są jeszcze znane, ale "przecieki" mówią o cenie na Niemcy:

- C 600 Sport- 10.900 € (ok. 49050 PLN)

- C 650 GT- 11.150 € (ok. 50175 PLN)

  • Administrator
Opublikowano

Co prawda oficjalnie ceny nie są jeszcze znane, ale "przecieki" mówią o cenie na Niemcy:

- C 600 Sport- 10.900 € (ok. 49050 PLN)

- C 650 GT- 11.150 € (ok. 50175 PLN)

No to teraz czekamy jeszcze na preisliste extrasów !YES

Apropos cen... hit włoskiego rynku T-max będzie miał od 2012 roku poważny problem. Rzućmy okiem na tamtejsze ceny.

- Tmax 2012 ABS 10.790 €

No i jeszcze vs Suzuki

- Burgman 650 (powoli kustosz się za nim ogląda :pokey:) 9500 €

Oj będzie się działo !YES

Opublikowano

ło Matko! A ja marzę o T-maxie, chyba sobie pomarzę. Bedzie 2 razy droższy niż mój 2 letni samochód Ford Fusion z przebiegiem 20 tys km. A to BMW to już w ogóle nieźle. Burgman rzeczywiście wygląda przy nich jak eksponat muzealny. Pozdrawiam.

Opublikowano

wynika z tego, że Honda Integra we Włoszech za 8600 E to prawdziwa okazja !OKK

Opublikowano

wynika z tego, że Honda Integra we Włoszech za 8600 E to prawdziwa okazja !OKK

no bo jak się oszczędza i montuje skrzynkowy wahacz i łańcuch to się zyskuje 1,5 tys. euro

Opublikowano

Hej Radiolog miałeś wpasować się w BMW na targach... i co jak się siedzi? ;)

  • Klubowicze
Opublikowano

Ale mi się ten C650GT podoba :P No, trzeba go zabudżetować. Nie wiem tylko na który rok. Może Mikołaj ;) Czekam na oficjalny test Burgmanii i oczywiście na demo jazdę w PL. Cena trochę wysoka, ale winię za to wysoki kurs Ojro. Przy kursie 3,8 inaczej by to wyglądało.

Opublikowano

Hej Radiolog miałeś wpasować się w BMW na targach... i co jak się siedzi? ;)

Pozycja wg mnie jest bardzo dobra,zwłaszcza dla ludzi wysokich, przy moich 188 cm mogłem spokojnie w pełni wyciągnąć nogi, a kolanom daleko od schowków, więc żadnego obijania ( co było aż nadto odczuwalne we wszystkich koreańczykach (myroad, sym)

Pozycja za kierownicą wyprostowana, szyba elektrycznie regulowana na muży zakres ruchomościu, w najniższym położeniu sieała mi na wysokość szyi, w najwyższym nad głową.

Pełny komputer na desce roździelczej z wszystkimi potrzebnymi informacjami, nawet o ciśnieniu w oponach.

Tak jest na GT.

Opublikowano

Dzisiaj idę "zwiedzać" BMW Werk w Berlinie, niestety nie będę mógł oficjalnie zrobić żadnej fotki, dlatego lustrzankę zostawiam w domu. Ale na pewno sprawdzę, czy na taśmie montażowej widać już skutery !OKK ...

Opublikowano

W salonie na Łopuszańskiej (W-wa) powiedziano mi, że te skutery na pewno będą u nich w sprzedaży i że koło lutego będa mięli nawet testówkę! No to muszą je produkować, bo przecież inaczej nie da się ich sprzedawać.

Opublikowano

Niestety, skuterów nie było widać, więc nawet nie opłacało się ryzykować wykasowania pamięci i SIM, telefon pozostał w ukryciu :( . Bardzo fajnie składają nowego K1600... Ogólnie b. ciekawe zwiedzanie i nawet na koniec smycz BMW dostałem whist .

PS. Dla skuterów przygotowywana jest cała, nowa linia produkcyjna...

  • Sympatycy
Opublikowano

PS. Dla skuterów przygotowywana jest cała, nowa linia produkcyjna...

Raczej linia montażowa. Tylko, żeby dostawcy ze wschodu nie nawalili i dostarczyli na czas podzespoły tego skutera. whist Tak sobie myślę....

Swoją drogą ciekawe jakie firmy są głównymi kooperantami tego przedsięwzięcia.

Opublikowano

Na drugim zdjęciu widać zębatkę zdawczą. Czy to oznacza że będzie napedzany łańcuchem?

  • Administrator
Opublikowano

No nareszcie jakieś ruchy... !TAZ

381951_10150429975528467_262447113466_8464014_1013438091_n.jpg

379542_10150429975708467_262447113466_8464015_1757647295_n.jpg

387381_10150429975883467_262447113466_8464019_1530497547_n.jpg

387468_10150429975998467_262447113466_8464021_1133300434_n.jpg

Dobrze, dobrze panowie z BMW Werk Berlin... pracujcie, składajcie bo niektórzy już przebierają nogami by wpłacać zaliczki !w00t

Opublikowano

(...)pracujcie, składajcie bo niektórzy już przebierają nogami by wpłacać zaliczki !w00t

Na niemieckich forach natknąłem się już na parę osób, które złożyły zamówienia. Problem w tym, że na cały 2012 rok na Niemcy przeznaczonych będzie ok. 1000 sztuk, z czego większa część rozejdzie się jako testówki itp. itd. Do sprzedaży trafi ich naprawdę niewiele.

Ciekawe ile dostanie BMW Polska?

Gro produkcji pochłoną Włochy, Fancja, Hiszpania, USA i inne rynki...

Edit:

A tu krótki filmik, który był do obejrzenia w berlińskiej TV. Wyświetlany wczoraj, z okazji startu produkcji skuterów 01.12.2011 :) .

KLIK do wiadomości z rbb.

Składają niecałe 80 sztuk dziennie, 5 dni w tygodniu = niecałe 400 tygodniowo...

Ale silniki wyciągają w całości ze skrzynek :) ...

  • Administrator
Opublikowano

Ale silniki wyciągają w całości ze skrzynek :D ...

Na pewno mają jakiegoś zaufanego kooperanta whist;)

Składają niecałe 80 sztuk dziennie, 5 dni w tygodniu = niecałe 400 tygodniowo...

Przy tym ile "wchłoną" sami Włosi to niezbyt wiele :rolleyes: Szczegónie na samym początku kiedy będzie raczej spore ssanie...

  • Sympatycy
Opublikowano

Ale silniki wyciągają w całości ze skrzynek :D ...

Ciekawe jakie napisy są na tych skrzynkach :rolleyes:

No i jest tylko jedna trąbka, jak w chińskich t-maxach whist

  • Sympatycy
Opublikowano

Pan Monter na drugiej fotce kogoś mi odrobine przypomina...

Opublikowano

Silniki pewnie dostarcza Kymco. :rolleyes: Na swojej stronie chwalą się nową współpracą z BMW w kwestii produkcji jednostek napędowych.W takiej sytuacji pewnie wielu napalonych na nową maszynę z Bawarii ze wstrętem odwróci głowę. whist

Opublikowano

Silniki "ze skrzynki" są już ostro komentowane na niektórych forach ;) . Co najśmieszniejsze, nawet w trakcie zwiedzania fabryki, oprowadzający nie potwierdził mojego zapytania i twierdził, że jedynie Rotax jest zagranicznym silnikiem :rolleyes: . Podejrzewam, że reszta grupy "zwiedzaczy" mu uwierzyła jakie to niezłomne BMW jest whist .

Moim zdaniem, jest to jedyny haczyk ze względu na powiązanie z Kymco. Jeśli technicznie nie będzie żadnych niespodzianek, to pomimo faktu, że wiele osób będzie kręciło nosem (ja też :D ) projekt się powiedzie.

Swoją drogą ciekawe jaka jest z tego powodu oszczędność w końcowej cenie skutera?

Opublikowano

Pan Monter na drugiej fotce kogoś mi odrobine przypomina...

Ojciec Dyrektor???

  • Administrator
Opublikowano

Moim zdaniem, jest to jedyny haczyk ze względu na powiązanie z Kymco. Jeśli technicznie nie będzie żadnych niespodzianek, to pomimo faktu, że wiele osób będzie kręciło nosem (ja też :D ) projekt się powiedzie.

Swoją drogą ciekawe jaka jest z tego powodu oszczędność w końcowej cenie skutera?

Unifikacja to słowo klucz w dzisiejszych czasach. Jeździmy takim VW czy Oplem lub Mercedesem a różne podzespoły które mamy zamontowane (np. elektronika) pochodzą z CHRL i są wykorzystywane w innych markach (czasem w tych bardziej a czasem mniej prestiżowych).

Tutaj sytuacja jest trochę inna... Z tego co zdążyłem się dowiedzieć u źródła silniki montowane są w oddzielnych halach (nie tam gdzie produkcja/montaż modeli Kymco) należących do KwangYanga. Dokładnie ujmując: ziemia, hala, pracownicy i koszt: Made in Tajwan/KwangYang. Nadzór nad produkcją, kontrola jakości, testy końcowe: Made in Germany/BMW.

Analizując temat: myślę, że jest to obopólna korzyść dla jednej jak i drugiej strony. Niemcy są happy, bo mają "po taniościach" a Kymco może się szczycić, że produkuje dla takiej potęgi jak BMW silniki (rewelacyjna reklama). Klient też powinien być happy bo produkt końcowy jest tańszy... pytanie tylko czy faktycznie ten klient będzie szczęśliwy z owego faktu :)

Swoją drogą ciekawe jaka jest z tego powodu oszczędność w końcowej cenie skutera?

Cały napęd to najdroższy element skutera. Myślę, że produkcja jednostki napędowej w BMW Werk Berlin wymusiłaby wzrost ceny finalnej o jakieś 15- 20%... a to jest "bardzo dużo pieniądz" w skali produkcyjnej :)

Żeby zobrazować o jakich pieniądzach rozmawiamy... przy aktualnej produkcji 80 sztuk dziennie BMW produkując silniki na Tajwanie każdego dnia zaoszczędza ok. 202.400 € ! !w00t

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...