Szymek Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 2:46 - widać na filmie podobne rozwiązanie jak w BMW K 1600GT, które bardzo świetnie działa kierując strugę pow. na korpus kierowcy. Ciekawe jakie będzie miał osiągi? NIe mogę doczekać się testu!!!
dr.big Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 Co prawda oficjalnie ceny nie są jeszcze znane, ale "przecieki" mówią o cenie na Niemcy: - C 600 Sport- 10.900 € (ok. 49050 PLN) - C 650 GT- 11.150 € (ok. 50175 PLN)
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 22 Listopada 2011 Administrator Opublikowano 22 Listopada 2011 Co prawda oficjalnie ceny nie są jeszcze znane, ale "przecieki" mówią o cenie na Niemcy: - C 600 Sport- 10.900 € (ok. 49050 PLN) - C 650 GT- 11.150 € (ok. 50175 PLN) No to teraz czekamy jeszcze na preisliste extrasów !YES Apropos cen... hit włoskiego rynku T-max będzie miał od 2012 roku poważny problem. Rzućmy okiem na tamtejsze ceny. - Tmax 2012 ABS 10.790 € No i jeszcze vs Suzuki - Burgman 650 (powoli kustosz się za nim ogląda ) 9500 € Oj będzie się działo !YES
Magda B. Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 ło Matko! A ja marzę o T-maxie, chyba sobie pomarzę. Bedzie 2 razy droższy niż mój 2 letni samochód Ford Fusion z przebiegiem 20 tys km. A to BMW to już w ogóle nieźle. Burgman rzeczywiście wygląda przy nich jak eksponat muzealny. Pozdrawiam.
ŁukaszWP Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 wynika z tego, że Honda Integra we Włoszech za 8600 E to prawdziwa okazja !OKK
Gość radiolog Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 wynika z tego, że Honda Integra we Włoszech za 8600 E to prawdziwa okazja !OKK no bo jak się oszczędza i montuje skrzynkowy wahacz i łańcuch to się zyskuje 1,5 tys. euro
Szymek Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 Hej Radiolog miałeś wpasować się w BMW na targach... i co jak się siedzi?
Klubowicze Piootr Opublikowano 22 Listopada 2011 Klubowicze Opublikowano 22 Listopada 2011 Ale mi się ten C650GT podoba No, trzeba go zabudżetować. Nie wiem tylko na który rok. Może Mikołaj Czekam na oficjalny test Burgmanii i oczywiście na demo jazdę w PL. Cena trochę wysoka, ale winię za to wysoki kurs Ojro. Przy kursie 3,8 inaczej by to wyglądało.
Gość radiolog Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 Hej Radiolog miałeś wpasować się w BMW na targach... i co jak się siedzi? Pozycja wg mnie jest bardzo dobra,zwłaszcza dla ludzi wysokich, przy moich 188 cm mogłem spokojnie w pełni wyciągnąć nogi, a kolanom daleko od schowków, więc żadnego obijania ( co było aż nadto odczuwalne we wszystkich koreańczykach (myroad, sym) Pozycja za kierownicą wyprostowana, szyba elektrycznie regulowana na muży zakres ruchomościu, w najniższym położeniu sieała mi na wysokość szyi, w najwyższym nad głową. Pełny komputer na desce roździelczej z wszystkimi potrzebnymi informacjami, nawet o ciśnieniu w oponach. Tak jest na GT.
dr.big Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 Dzisiaj idę "zwiedzać" BMW Werk w Berlinie, niestety nie będę mógł oficjalnie zrobić żadnej fotki, dlatego lustrzankę zostawiam w domu. Ale na pewno sprawdzę, czy na taśmie montażowej widać już skutery !OKK ...
kmodzele Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 W salonie na Łopuszańskiej (W-wa) powiedziano mi, że te skutery na pewno będą u nich w sprzedaży i że koło lutego będa mięli nawet testówkę! No to muszą je produkować, bo przecież inaczej nie da się ich sprzedawać.
dr.big Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 Niestety, skuterów nie było widać, więc nawet nie opłacało się ryzykować wykasowania pamięci i SIM, telefon pozostał w ukryciu . Bardzo fajnie składają nowego K1600... Ogólnie b. ciekawe zwiedzanie i nawet na koniec smycz BMW dostałem . PS. Dla skuterów przygotowywana jest cała, nowa linia produkcyjna...
Sympatycy Worlan Opublikowano 26 Listopada 2011 Sympatycy Opublikowano 26 Listopada 2011 PS. Dla skuterów przygotowywana jest cała, nowa linia produkcyjna... Raczej linia montażowa. Tylko, żeby dostawcy ze wschodu nie nawalili i dostarczyli na czas podzespoły tego skutera. Tak sobie myślę.... Swoją drogą ciekawe jakie firmy są głównymi kooperantami tego przedsięwzięcia.
Gość radiolog Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Właśnie podali ze w dniu wczorajszym z linii montażowej zjechał pierwszy c650 sport są nawet zdjęcia w trakcie montażu http://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.10150429975243467.384874.262447113466&type=3
Szymek Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Na drugim zdjęciu widać zębatkę zdawczą. Czy to oznacza że będzie napedzany łańcuchem?
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 2 Grudnia 2011 Administrator Opublikowano 2 Grudnia 2011 No nareszcie jakieś ruchy... !TAZ Dobrze, dobrze panowie z BMW Werk Berlin... pracujcie, składajcie bo niektórzy już przebierają nogami by wpłacać zaliczki !w00t
Gość radiolog Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 a na oficjalnej stronie BMW Polska już wkradła się gafa. Podpisy sie nie zgadzają http://www.bmw-motorrad.pl/
dr.big Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 (...)pracujcie, składajcie bo niektórzy już przebierają nogami by wpłacać zaliczki !w00t Na niemieckich forach natknąłem się już na parę osób, które złożyły zamówienia. Problem w tym, że na cały 2012 rok na Niemcy przeznaczonych będzie ok. 1000 sztuk, z czego większa część rozejdzie się jako testówki itp. itd. Do sprzedaży trafi ich naprawdę niewiele. Ciekawe ile dostanie BMW Polska? Gro produkcji pochłoną Włochy, Fancja, Hiszpania, USA i inne rynki... Edit: A tu krótki filmik, który był do obejrzenia w berlińskiej TV. Wyświetlany wczoraj, z okazji startu produkcji skuterów 01.12.2011 . KLIK do wiadomości z rbb. Składają niecałe 80 sztuk dziennie, 5 dni w tygodniu = niecałe 400 tygodniowo... Ale silniki wyciągają w całości ze skrzynek ...
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 2 Grudnia 2011 Administrator Opublikowano 2 Grudnia 2011 Ale silniki wyciągają w całości ze skrzynek ... Na pewno mają jakiegoś zaufanego kooperanta Składają niecałe 80 sztuk dziennie, 5 dni w tygodniu = niecałe 400 tygodniowo... Przy tym ile "wchłoną" sami Włosi to niezbyt wiele Szczegónie na samym początku kiedy będzie raczej spore ssanie...
Sympatycy Worlan Opublikowano 2 Grudnia 2011 Sympatycy Opublikowano 2 Grudnia 2011 Ale silniki wyciągają w całości ze skrzynek ... Ciekawe jakie napisy są na tych skrzynkach No i jest tylko jedna trąbka, jak w chińskich t-maxach
Sympatycy smok.wawelski Opublikowano 2 Grudnia 2011 Sympatycy Opublikowano 2 Grudnia 2011 Pan Monter na drugiej fotce kogoś mi odrobine przypomina...
Geddy Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Silniki pewnie dostarcza Kymco. Na swojej stronie chwalą się nową współpracą z BMW w kwestii produkcji jednostek napędowych.W takiej sytuacji pewnie wielu napalonych na nową maszynę z Bawarii ze wstrętem odwróci głowę.
dr.big Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Silniki "ze skrzynki" są już ostro komentowane na niektórych forach . Co najśmieszniejsze, nawet w trakcie zwiedzania fabryki, oprowadzający nie potwierdził mojego zapytania i twierdził, że jedynie Rotax jest zagranicznym silnikiem . Podejrzewam, że reszta grupy "zwiedzaczy" mu uwierzyła jakie to niezłomne BMW jest . Moim zdaniem, jest to jedyny haczyk ze względu na powiązanie z Kymco. Jeśli technicznie nie będzie żadnych niespodzianek, to pomimo faktu, że wiele osób będzie kręciło nosem (ja też ) projekt się powiedzie. Swoją drogą ciekawe jaka jest z tego powodu oszczędność w końcowej cenie skutera?
Geddy Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Pan Monter na drugiej fotce kogoś mi odrobine przypomina... Ojciec Dyrektor???
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 3 Grudnia 2011 Administrator Opublikowano 3 Grudnia 2011 Moim zdaniem, jest to jedyny haczyk ze względu na powiązanie z Kymco. Jeśli technicznie nie będzie żadnych niespodzianek, to pomimo faktu, że wiele osób będzie kręciło nosem (ja też ) projekt się powiedzie. Swoją drogą ciekawe jaka jest z tego powodu oszczędność w końcowej cenie skutera? Unifikacja to słowo klucz w dzisiejszych czasach. Jeździmy takim VW czy Oplem lub Mercedesem a różne podzespoły które mamy zamontowane (np. elektronika) pochodzą z CHRL i są wykorzystywane w innych markach (czasem w tych bardziej a czasem mniej prestiżowych). Tutaj sytuacja jest trochę inna... Z tego co zdążyłem się dowiedzieć u źródła silniki montowane są w oddzielnych halach (nie tam gdzie produkcja/montaż modeli Kymco) należących do KwangYanga. Dokładnie ujmując: ziemia, hala, pracownicy i koszt: Made in Tajwan/KwangYang. Nadzór nad produkcją, kontrola jakości, testy końcowe: Made in Germany/BMW. Analizując temat: myślę, że jest to obopólna korzyść dla jednej jak i drugiej strony. Niemcy są happy, bo mają "po taniościach" a Kymco może się szczycić, że produkuje dla takiej potęgi jak BMW silniki (rewelacyjna reklama). Klient też powinien być happy bo produkt końcowy jest tańszy... pytanie tylko czy faktycznie ten klient będzie szczęśliwy z owego faktu Swoją drogą ciekawe jaka jest z tego powodu oszczędność w końcowej cenie skutera? Cały napęd to najdroższy element skutera. Myślę, że produkcja jednostki napędowej w BMW Werk Berlin wymusiłaby wzrost ceny finalnej o jakieś 15- 20%... a to jest "bardzo dużo pieniądz" w skali produkcyjnej Żeby zobrazować o jakich pieniądzach rozmawiamy... przy aktualnej produkcji 80 sztuk dziennie BMW produkując silniki na Tajwanie każdego dnia zaoszczędza ok. 202.400 € ! !w00t
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się