Skocz do zawartości
Forum Burgmania

MAXI by BMW model Concept C kiedyś... a dziś C600 Sport C650GT


magart

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

Powiedzmy sobie szczerze... jest to jedyny poważny model/concept maxi- skuter, pokazany pod koniec '10, który ma realne szanse na wdrożenie do produkcji seryjnej.

Ogólnie przeglądając prasę i media można zauważyć, że faktycznie BMW podchodzi do tego projektu bardzo poważnie.

Teraz pozostaje dopracować całość, wyrównoważyć cenę finalną i wprowadzić do sprzedaży maxi skuter, który myślę, zrobi bardzo dużo zamieszania. Przy cenie zbliżonej do T-maxa rynek włoski może zmienić swojego faworyta w klasie 500 natomiast rodzimy niemiecki, przez wzgląd na lokalny patriotyzm także nie pozostanie bierny. Pamiętajmy, że BMW motorrad to nadal w 100% made in Berlin/Germany... !OKK

Osobiście przebieram nogami i wyglądam na horyzoncie kolejnych newsów nt Concept C. !OKK

Film Concept C dostępny także na > BMW TV BMW.jpg

Pierwsze szkice i prace nad BMW Concept C

2011bmwconceptcg.jpg

bmwconceptc501.jpg

2011bmwconceptch.jpg

Efekt

2011bmwconceptcc.jpg

kokpitcc.jpg

Odnośnik do komentarza
Nie wiem, czy zwrocil ktos uwage na proporcje ;) ...

Albo ten gostek ma 2,10m wzrostu, albo skuter jest dla ludzi majacych 1,50m w kapeluszu :P ...

bmwconceptj.jpg

Dokładnie, na tym zdjęciu pojazd prezentuje się jak miejskie jeździdełko a nie maxi !sciana ....

:lol:

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
robi się coraz ciekawiej w temacie tego maxi - wywiad z głównym projektantem - KLIK! !happybth

Link do tego filmu zamieszczałem kilka postów wyżej... !happybth

KLIK BMW.jpg

Czekamy na nowe wieści...

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Ciekaw jestem kto takie wypasione w elektronikę motocykle będzie naprawiał,jak w naszych serwisach nikt nawet plastików pożądnie nie umie poskładać !happybth

Odnośnik do komentarza

Faktycznie w proporcjach do tego gościa siedzącego na nim wyglada jak pięćdziesiatka. Ciekawe, czy taki będzie kierunek rozwoju maxi, czy może wszyscy producenci pójdą w stronę quadro !happybth Mnie to BMW się nie podoba, a quadro owszem.

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy
Ciekaw jestem kto takie wypasione w elektronikę motocykle będzie naprawiał,jak w naszych serwisach nikt nawet plastików pożądnie nie umie poskładać !happybth

Oooo tak Krzytro zgadzam się w całej rozciągłości z Tobą umiejętności, dokładność i dbałość o sprzęt podczas rozkładania aby nic nie połamać (urwać, porysować) często w serwisach te pojęcia są mało istotne. Jak rozbierają skutera to śmiać mi się chce bo kilka razy słyszałem przy rozbiórce najpierw trzask a potem ,,o udało się no to jesteśmy w domu" !happybth No ale gwarancja uczy nas pokory !happybth

Odnośnik do komentarza

Co do napraw, bym się nie obawiał. Naprawiać to będą ... w ASO BWM !happybth

Poza tym skuter ma jeździć i być raczej odporny na uderzenia i nawet przewrotki. Na pewno elementy delikatne pochowają tak, by byle szlif nei unieruchomił pojazdu.

Chciałbym podsumować. O ile pojazd będzie w sklepie wygladał z grubsza tak, jak na zdjęciach i opisach concept'a, to:

+ sportowa sylwetka

+ raczej ładny

+ raczej bardzo szybki (jak na skutery)

- raczej bardzo drogi (choć dla niektórych to pozytyw - mniejsza powszechność na ulicach)

- kompletny brak bagażnika. Z tego co widać na fotkach, pod siedzeniem jest ... elektronika. A schowki pod kierownicą, raczej kasku nie pomieszczą. W kwestii pakowności, T-Max będzie dla BMW niedoścignionym mastodontem !happybth

Tak po prawdzie ze skutera pozostaną sylwetka i nie duże (nie duże jak na motocykl) koła. Pakowność i osiągi to już raczej z półki motocykli.

Kiedy wreszcie powstanie coś o pakowności i komforcie Króla, szerokości "250"tki i szybkości GP-800? Ehhhhh, chyba nigdy. Wciąż mamy do wyboru te 3 ścieżki.

Odnośnik do komentarza

Już w latach 70 prowadziłem MZ kolegi a ona miała przyczepkę z tyłu.Duże to nie było ale mieściło podręczne leki i narzędzie lekarza weterynarii.Może i do tego sie da cos przypiąć ? Widziałem różne przyczepki do moto.

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy
Już w latach 70 prowadziłem MZ kolegi a ona miała przyczepkę z tyłu.Duże to nie było ale mieściło podręczne leki i narzędzie lekarza weterynarii.Może i do tego sie da cos przypiąć ? Widziałem różne przyczepki do moto.

A co to ma wspólnego w BMW?

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
Już w latach 70 prowadziłem MZ kolegi a ona miała przyczepkę z tyłu.Duże to nie było ale mieściło podręczne leki i narzędzie lekarza weterynarii.Może i do tego sie da cos przypiąć ? Widziałem różne przyczepki do moto.

A co to ma wspólnego w BMW?

No jak co? BMW CC trailer wetscoot !OKK

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

OK, może i przyczepka zwiększy nam przestrzeń na manele ale wtedy nasze BMW straci na prędkości, zwinności i generalnie będzie do bani !OKK

Odnośnik do komentarza

Ale jest jeszcze lans.Samo BMW to unikat a tu jeszcze coś doczepione.Ludziska karki skręcą tak się będą oglądać ! A ile tam różnych diod można zamontować ! A i bezpieczeństwo najechania z tyłu spada.Pierwszy impet przyjmie doczepka.

Odnośnik do komentarza
Faktycznie w proporcjach do tego gościa siedzącego na nim wyglada jak pięćdziesiatka. Ciekawe, czy taki będzie kierunek rozwoju maxi, czy może wszyscy producenci pójdą w stronę quadro !OKK Mnie to BMW się nie podoba, a quadro owszem.

Ufff... a już myslałem, że jestem odosobniony w poglądach... :)

Odnośnik do komentarza
robi się coraz ciekawiej w temacie tego maxi - wywiad z głównym projektantem - KLIK! !OK

Link do tego filmu zamieszczałem kilka postów wyżej... !OK

KLIK BMW.jpg

Czekamy na nowe wieści...

to nie jest link do flimu tylko do - wywiadu z głównym projektantem ! !V

Odnośnik do komentarza

Votum Separatum

Marka BMW jest dla mnie mocno przereklamowaną - jak wiele niemieckich produktów - firmą produkującą naprawdę dość przeciętne auta za koszmarne pieniądze.

Gdyby porównać obiektywnie bezpieczeństwo bierne, czynne, innowacyjność rozwiązań, komfort jazdy, ekonomiczność napędów (w dzisiejszych czasach dla mnie jest to argument bardzo ważny) oraz bezawaryjność, oraz gdyby dodać do tego już stricte subiektywne doznania dot. wygody zawieszeń, czy ergonomii, okazałoby się, że to mierne pojazdy.

Jeśli chodzi o motocykle - to jeśli czyta się w przedrukach prasy niemieckiej, że golasy BMW są lepsze od Street Triple'a, a ich GS1200 jest - o zgrozo - lepsze niż Multistrada, to wybaczcie, ale nie można brać tej marki na poważnie.

Rozumiem kult, rozumiem przekonanie en masse, że to auto marzenie i zwieńczenie marzeń o motoryzacji, ale sorry, dla mnie te auta są brzydkie, niewygodne, drogie i nieekonomiczne, a ich motocykle... cóż, podobnie.

Ten "suspens" związany z tym skuterkiem jest komiczny. Ani to duże, ani wygodne, ani ładne.A jak będzie jeździć, zobaczymy...

Liczę, że wielu z nas na tym forum będzie na tyle oryginalnych, że nie z...e mnie jak burego psa za to, że mam odmienne zdanie heh.

Howgh!

Howgh!

Odnośnik do komentarza

O samochodach nie bede dyskutowal, bo to nie to forum...

Co do moto i skuterow, mam jedno pytanie: na ilu modelach BMW i innych markach jezdziles lub je doglebnie ogladales (nie na zdjeciach !piwko ), ze masz tak jasno wyrobione zdanie o tych produktach?

Odnośnik do komentarza

Przyznam się szczerze: dokonuję tu ekstrapolacji hehe z własnych doświadczeń dotyczących 400. Jeśli chodzi o 200 BMW, to tylko raz GS800. Mało, wiem.

Ale ponieważ tj. w przypadku 400 po przejechaniu się nie zrobiło toto na mnie żadnego wrażenia (być może dlatego, że oczekiwania są duże kto to wie?), uznałem, może na wyrost, że produkty 200 BMW są równie przeciętne, jak 400.

Wiem, że 1000RR jest obecnie szczytem osiągów technologicznych, ale to nie jest maszyna dla mnie, więc pozwalam sobie zostawić ją poza nawiasem.

Jeszcze słowo: to nie jest tak, że mam jakąś niechęć - po prostu są to dla mnie przeciętne produkty i wkurza mnie czasem, że potrafimy - czy to w przypadku 200, czy 400 - skrobać dziesiątki stron wątku o produkcie tej firmy z takimi wypiekami na twarzy, jakby to było nie wiadomo co...

Odnośnik do komentarza

Dla mnie miarodajna wykladnia moze byc np. ktos, kto posluguje sie argumentami. Wykonanie, jakosc, uzyte materialy, sposob prowadzenia sie, wygoda uzytkowania, spadek wartosci uzywek itp. itd.. Jedynym minusem moze byc cena zakupu, ale nie zapominajmy, gdzie sa produkowane... Mialem kontakt z "paroma" moto BMW i z niecierpliwoscia czekam na ich nastepny skuter. Bo bedzie on na pewno ciekawy. Mocno drogi, ale ciekawy.

PS. Podejscie bazujace na zasadzie (w duzym skrocie) "nie podoba mi sie, bo jest przereklamowany", kojarzy mi sie z probami "argumentacji" dziecka... tupie ono noga w ziemie krzyczac "nie bo... nie" !piwko ...

Odnośnik do komentarza
"nie podoba mi sie, bo jest przereklamowany", kojarzy mi sie z probami "argumentacji" dziecka... tupie ono noga w ziemie krzyczac "nie bo... nie" !piwko ...

Jak dla mnie to kobieta podczas "trudnych dni" tak właśnie się zachowuje !OKK

Wracając do tematu - ja mam 4oo BMW... Ma toto 15 lat już i nadal praktycznie nic nie skrzypi, nie trzeszczy i auto jeździ elegancko (choć poprzedni właściciel nie dbał o nie wogóle). Jeździłęm starszymi (podobny wiek) citroenem, daewoo, volvo, peugeot, audi i co mogę powiedzieć? Jak dla mnie Bolid Młodzieży Wiejskiej jest najwygodniejszy z nich wszystkich i najlepiej wykonany jeśli chodzi o wnętrze (materiały, ergonomia i funkcjonalność) !piwko

Skuterem na pewno się zainteresuję - zwłaszcza, że za jakieś 2 latka trzeba będzie zmienić kymcolota (dobrze, że skuter-widmo zwany MyRoad700 pojawia się też na horyzoncie!)

Odnośnik do komentarza
Votum Separatum

Marka BMW jest dla mnie mocno przereklamowaną - jak wiele niemieckich produktów - firmą produkującą naprawdę dość przeciętne auta za koszmarne pieniądze.

Gdyby porównać obiektywnie bezpieczeństwo bierne, czynne, innowacyjność rozwiązań, komfort jazdy, ekonomiczność napędów (w dzisiejszych czasach dla mnie jest to argument bardzo ważny) oraz bezawaryjność, oraz gdyby dodać do tego już stricte subiektywne doznania dot. wygody zawieszeń, czy ergonomii, okazałoby się, że to mierne pojazdy.

Jeśli chodzi o motocykle - to jeśli czyta się w przedrukach prasy niemieckiej, że golasy BMW są lepsze od Street Triple'a, a ich GS1200 jest - o zgrozo - lepsze niż Multistrada, to wybaczcie, ale nie można brać tej marki na poważnie.

Rozumiem kult, rozumiem przekonanie en masse, że to auto marzenie i zwieńczenie marzeń o motoryzacji, ale sorry, dla mnie te auta są brzydkie, niewygodne, drogie i nieekonomiczne, a ich motocykle... cóż, podobnie.

Ten "suspens" związany z tym skuterkiem jest komiczny. Ani to duże, ani wygodne, ani ładne.A jak będzie jeździć, zobaczymy...

Liczę, że wielu z nas na tym forum będzie na tyle oryginalnych, że nie z...e mnie jak burego psa za to, że mam odmienne zdanie heh.

Howgh!

Howgh!

Jasne, że Cię nikt nie zj...e, bo tu same kulturalne ludzie są !piwko

Ale - alessandro - więcej luzu i wyrozumiałości. Nie ma co się tak zacietrzewiać. Nie podoba Ci się temat, to zmień sobie czytanego posta. Twoja argumentacja faktycznie wypadła dość blado !piwko ...

Poza tym de gustibus non disputandum est. Jednemu podoba się BMW, innemu Kymco a jeszcze innemu cudaczne Piaggio !OKK I chociaż kompletnie nie jestem fanem BMW (a jeździłem OSOBIŚCIE wieloma, naprawdę wieloma różnymi: i 400, i 200) to kiedyś chciałbym jednego mieć. Po prostu. Aby spróbowac wszystkiego !OKK

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...