Skocz do zawartości
Forum Burgmania

MAXI by BMW model Concept C kiedyś... a dziś C600 Sport C650GT


magart

Rekomendowane odpowiedzi

I co w tym takiego nadzwyczajne, sporo 2oo ma tak. Burgman 400 X-K2 też tak ma i inne skutery też. Po prawej stronie są tylko wsporniki tłumika wyglądające jak ramię wahacza (AN 400 K2) :P

Odnośnik do komentarza

Zgoda, ale w przypadku AN400 silnik jest zintegrowany z wahaczem.

Tutaj mamy silnik mocowany w ramie (jak w T-max czy AN650) i dzięki wysoko poprowadzonemu tłumikowi można się spodziewać takiego "motocyklowego" efektu wizualnego jak np. w F800:

2007_BMW_F800S_tire.jpg

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Z tego co widzę to taki T-max ze stajni BMW.Jak dla mnie brak bagażnika eliminuje go ze strefy moich marzeń na temat nowego Maxi.Czekam cierpliwie na na nowego AN :P

Odnośnik do komentarza

Na razie,na podstawie dostępnych materiałów ciężko mi na temat tego skutera coś powiedzieć. Z dostępnych zdjęć na pewno nie podoba mi się przód (układ owiewek i ich kąty), b. interesujące jest przednie zawieszenie typu "upside- down", co w pełnym zakresie w skuterach jest nowością... poczekajmy do wnikliwych oględzin i jazd próbnych...

Odnośnik do komentarza

b. interesujące jest przednie zawieszenie typu "upside- down", co w pełnym zakresie w skuterach jest nowością...

Upside-down Showa w Elyseo - straszny szit, gdyby ktoś pytał...

hpim0004wl3.jpg

Odnośnik do komentarza

Upside-down Showa w Elyseo - straszny szit, gdyby ktoś pytał...(...)

"Pseudo" upside-down, dlatego napisalem "w pełnym zakresie", bo nawet w Piaggio TPH 50 czy Skipperze 125 była podobna kupa :) .

W tym skuterze BMW będzie już zasługujące na tą nazwę...

PS. Kiedyś, przy zakupie Runnera, trzeba było patrzeć właśnie na przednie "widełki", bo były dostępne obydwie wersje, jedna z kupą i druga klasyczna. Chyba nie muszę mówić, które zawieszenie było w Gilerce lepsze :( ?

Odnośnik do komentarza

Na tym zdjęciu z kufrem dopiero widać jak wysoko i daleko za kołem jest on zamontowany... Nie wróży to dobrze zachowaniu skutera przy przeładowanym (a to normalka) kufrze Topcase... Bo producent będzie pewnie zalecał nie więcej niż 5 kg :D .

PS. Jesli wydech Akra jest kompletny, to trzeba się pewnie liczyć z cena ok. + 3500 PLN ;) ...

PS. A tu ciekawa fotka silnika 600- ki BMW (60 KM?):

600sport1.jpg

Odnośnik do komentarza

PS. A tu ciekawa fotka silnika 600- ki BMW (60 KM?):

I co, do wymiany paska trzeba silnik "rozpoławiać"? I wał dzielić co np. 24 tys. km? Jakiś wynalazek diabła...

Pozdrawiam

M.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Na tym zdjęciu z kufrem dopiero widać jak wysoko i daleko za kołem jest on zamontowany... Nie wróży to dobrze zachowaniu skutera przy przeładowanym (a to normalka) kufrze Topcase... Bo producent będzie pewnie zalecał nie więcej niż 5 kg :D .

PS. Jesli wydech Akra jest kompletny, to trzeba się pewnie liczyć z cena ok. + 3500 PLN ;) ...

PS. A tu ciekawa fotka silnika 600- ki BMW (60 KM?):

600sport1.jpg

Znowu jakieś bezawaryjne paski,mało jeden to zrobili dwa.Ciekaw jestem jak będzie z trwałością,bo ostatnio BMW podupadło na jakości

Odnośnik do komentarza

No i "swieżynka" prosto z BMW... Kilka ciekawostek jest do wyczytania TU- KLIK

PS. Widać, że założeniem było aby zrobić wąski silnik, pasujący w ramę...

Krzytro, lepiej bezawaryjne niż "bezobsługowe- starczające niby na cały żywot skutera" !w00t . Zresztą, pożyjemy- zobaczymy :D ...

Na pewno dużym plusem jest wprowadzenie wersji 600 Sport oraz 650 GT... Zaczyna się już inną pozycją za kierownicą, el. lub mech. szyba, inne kierunki, inne oświetlenie, różne rozwiązania schowka pod kanapą... itp....

Odnośnik do komentarza

No sport trochę przypomina concept. Ale nadal uważam, że jakiś Helmut przesadził z kątem pochylenia szyby. Wysokim osobom na dużych skuterach wiatr wali w czoło, a tu! Porażka.

Kuferek też :( Będzie drugim mój burek z mega shimmami.

Miejmy nadzieję, że to będzie łańcuch w silniku. Narobili tych pasków, kółek i na koniec łańcuch. Mogli się postarać o wał ;) Hm marzenie :D

Ale cyferblacik jak najbardziej mi się podoba. Prztyczków elektryczków na kierownicy. Ciekawe od czego są, no ciekawe... ;)

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Technika tego skutera do mnie przemawia. Wierze, że BMW postarało i nie będzie wtopy.

Optyka-- mam jak narazie mieszane uczucia patrząc na same zdjęcia (szczególnie wersja GT)... kufer faktycznie mocno wysunięty w tył (wersja sport) :(. Zegary bardzo ciekawe. Patrząc na wyposażenie manetek już widzę listę extrasów i widniejące przy nich kwoty € !w00t

Jeżeli uda mi się dotrzeć to tuż po EICMIE opiszę swoje wrażenia live :P

Jeśli nie, to mam nadzieję dokładnie obejrzeć to cacko jeszcze w tym roku w berlińskim salonie BMW :)

Tak czy owak brawa dla Bayerische Motoren Werke za odwagę w tych jakże ciężkich dla nowości !scooter czasach !V

Odnośnik do komentarza

Znowu jakieś bezawaryjne paski,mało jeden to zrobili dwa.Ciekaw jestem jak będzie z trwałością,bo ostatnio BMW podupadło na jakości

Hmm , nie zauważyłem tego spadku jakości.

Ale już jutro napiszę, jak się na nim siedzi :(, jak tylko go pokażą na EICMA.

Odnośnik do komentarza

I jeszcze kilka fajnych fotek tu: KLIK

W 600 sport podoba mi się rozwiązanie znane z Westfalii (ach te rozkladane do spania dachy na busach VW !kisss ), w czasie jazdy sportowa sylwetka, a jednak przy postoju można schować kask.

600sport.jpg

Odnośnik do komentarza

W 600 sport podoba mi się rozwiązanie znane z Westfalii (ach te rozkladane do spania dachy na busach VW kisss.gif ), w czasie jazdy sportowa sylwetka, a jednak przy postoju można schować kask.

...i jedno ciachnięcie nożem i kasku nie ma.

Ja przepraszam, że ja tak negatywnie, ale... advocatus diaboli ze mnie wychodzi ;) A poza tym osobiście mi się nie podoba, odpowiadają mi bardziej obłe kształty i nie lubię... hmm zbyt szczupłych zadków... w skuterach :rolleyes:

Pozdrawiam

M.

Odnośnik do komentarza

...i jedno ciachnięcie nożem i kasku nie ma.(...)

Ze zdjęcia można zdecydowanie wywnioskować, że wyciągnięcie integrala inaczej niż górą (no chyba, że odkręcimy koło ;) ) jest niemożliwe. Idąc tym tropem, to jaki to problem dla złodzieja ukraść kufer TopCase np. z dwoma kaskami? Zapięcie kufra to raczej zabawka.

Dla mnie argument z nożem nie gra żadnej roli :) , bo jeżdże z kufrem Topcase, w którym trzymam też kask...

PS. Dla mnie ważne jest, aby kask nie był wystawiony na działania atmosferyczne, na wandalizm itp. Dlatego nigdy nie używam linki dodanej np. w Tmaxie do mocowania kasku na postoju. Schowany przed wzrokiem kask, nie drażni potencjalnego wandala i nie pozwala na np. obsranie go przez ptaki :rolleyes: .

A w przypadku kradzieży kasku czy kufra i tak wkracza ubezpieczenie (co przy skucie za min. 45 tysi jest chyba zrozumiałe :) ).

Odnośnik do komentarza
a jednak przy postoju można schować kask.

Ha! A jednak to zastosowali. Wygląda to jak kosz od mojej kosiarki B) Ale schowek na kask jest <_< Nie widać, nie korci.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...