alessandro Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Luz blues. Jestem kwiatem lotosu. A nawet orlenu. Sorry, jeśli moja argumentacja nie wydaje się przekonująca. To była moja opinia - nie chęć przekonania któregoś z Was, Panie i Panowie. Kontrargument, że oto ja jeżdżę 15-letnim BMW i jest lepsze niż inne marki, którymi jeździłem też do mnie nie przemawia, sorry, bo ja mam podobne zdanie o kilku innych markach - dla mnie na przykład PSA przewyższa BMW pod każdym niemal względem. No ale kręcimy się w kółko, a to w dodatku nie to forum, jak mówi dr. Big. Dla mnie tak naprawdę marka 200, czy 400 nie ma znaczenia. Jedno i drugie to blacha, płyny i elektronika. Liczą się indywidualne doznania. Opiekunka moich dzieci jeździ 5er 3.0. Lubię myśleć, że to chociaż duże auto, a dzieci są przez to bezpieczniejsze, niż w Yarisie, czy innym Polo. Tylko spokój może nas uratować!TAZ I dzięki za porównanie do dziewczyny z PMSem. Wszelkie poważne argumenty mile widziane.
Sympatycy szorstki Opublikowano 24 Lutego 2011 Sympatycy Opublikowano 24 Lutego 2011 Mnie przekonują np. takie eventy jak "Long Way Round" czy "Long Way Down" (?). Ewan McGregor & Charley Boorman, rozpatrywali co prawda początkowo KTM, ale w końcu jeździli na Beemkach. Ciekawe dlaczego nie kombinowali z jakimś "wiadrem" albo inną "deelką" ? Znam kilku mechaników samochodowych (właścicieli warsztatów) i każdy z nich, jakby usłyszał że PSA znaczy więcej w jakości, trwałości, technologii, etc od BMW, turlali by się ze śmiechu. !TAZ Bo są to PRAKTYCY a nie TEORETYCY. To, że jeżdżę "francuzem" (niepsującym się) nie powoduje u mnie ślepego zachwytu Francuzką myślą motoryzacyjną i deprecjonowanie niemieckiej myśli motoryzacyjnej. BMW ma swoją zasłużoną renomę, o której doskonale wiedzą profesjonaliści branży a nie teoretycy... Martwi mnie tylko, że kiedy już MAXI od BMW powstanie, to później i używki będą drogie pzdr
Klaud Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 A ja - poza przejazdem taksówką w Niemczech - nigdy nie jeździłem 4oo BMW, i nie zamierzam, bo kojarzą mi się albo z 'młodzieżą' z przedmieść, albo (te droższe modele) z dresiarstwem / klimatami mafijnymi. Ale : moje skojarzenie, moje prawo Co do - to do tej pory jestem miłośnikiem C-1, niemal kiedyś go nie nabyłem (choć trafił się inny z dachem, bo Benelli Adiva), a jeśli ten nowy maxi BMW okaże się "lepszą i mniej awaryjną wersją B650", to chętnie, chętnie... !TAZ
alessandro Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Sorry, czuję się wywołany do tablicy: Znam kilku mechaników samochodowych (właścicieli warsztatów) i każdy z nich,jakby usłyszał że PSA znaczy więcej w jakości, trwałości, technologii, etc od BMW, turlali by się ze śmiechu. Bo są to PRAKTYCY a nie TEORETYCY. Ja nie mówię o autach z lat 80, czy 90. Dla mnie auto >10 lat to już hobbystyczny eksponat. Nie znam, szczęście/nieszczęście żadnego mechanika, który by się odważył tknąć auto PSA z ostatnich 10 lat. Z takimi autami jeździ się do profesjonalistów z ASO. "Mechanik" może je tylko popsuć i wybacz, nie obchodzą mnie opinie takich mechaników. Słuchajcie, EOT, bo to się nudne robi. Jedni lubią blondynki, inni brodatych, tak? Skuter od BMW napewno będzie miał wzięcie i napewno przetestują go koledzy z motoRmani, więc można liczyć na obiektywizm. Howgh A
Goły Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 Ale wszyscy jeżdżą po Alessandro jak po Burej Suce . A ja myślałem że to forum jest także do wymiany opinii . Wygląda na to , że niektórzy koledzy wypowiedzi o BMW zbyt poważnie . Wracając do tematu to pięknie "wydumany skuterek " bo jak ktoś wcześniej zauważył to gdyby nie zapowiedziany Twin i duża pojemność to wg. proporcji ze zdjęcia wygląda jak większa 50tka , no chyba że ten gość ma ze 2 metry .
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 20 Marca 2011 Administrator Opublikowano 20 Marca 2011 Pojawiło się kilka informacji oraz dokładniejszych fotek Concept C. Pierwsze niepotwierdzone spekulacje mówią o cenie rzędu 10.000- 11.500 eur. Produkcja miałaby ruszyć pod koniec br a do salonów Concept C trafiłby w marcu 2012 r. Ciężko jednoznacznie określić ile jest w tym prawdy ale tak mówią pewne francuskie źródła.
Kaper Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 widelec i tylny amorek zacne, hebelki też, silnik ... się zobaczy, zapowiedzi dwuszklankowego serduszka o supermocy brzmią zachęcająco. A design - mnie osobiście nie pasuje, ale to zdecydowanie rzecz gustu. Poczekamy do końca roku / czy też początku następnego - i wtedy może zobaczymy to-to z bliska. Na razie to czyste gdybanie. Pozdróweczka,
Sympatycy Baltona Opublikowano 20 Marca 2011 Sympatycy Opublikowano 20 Marca 2011 Wszystko fajnie projekt jest ale ten kabelek przy wydechu owinięty czarną izolacją to jakaś porażka przy takim poziomie wykonania całości
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 20 Marca 2011 Administrator Opublikowano 20 Marca 2011 Wszystko fajnie projekt jest ale ten kabelek przy wydechu owinięty czarną izolacją to jakaś porażka przy takim poziomie wykonania całości Przypomnę, że jest to concept/proto... Nie sądzę (jak znam BMW) aby w produkcie finalnym miało coś takiego miejsce.
Radu Opublikowano 21 Marca 2011 Opublikowano 21 Marca 2011 Moim zdaniem wygląda świetnie - a niebieskie opony to już kosmos Co do reszty się nie wypowiadam póki się nie przejadę - ale cieszy mnie bardzo, że bmw wchodzi do gry w segmencie maxi
eMKa Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Są nowe (chyba) dane dotyczące maxi spod znaku biało-niebieskiej szachownicy (niektórzy twierdzą, że śmigiełka): Concept C ma mieć dwucylindrową jednostkę napędową o pojemności 650 ccm. Premiera - późną jesienią. Co do bagażnika zaś - Concept C proponuje ciekawe rozwiązanie: patent polega na tym, że "dno" schowka pod tylnym siedziskiem jest ruchome . Podczas parkowania dno opuszcza się aż do zetknięcia z tylnym kołem, w ten sposób schowek bez problemu ma pomieścić kask. Automatyczny system zabezpieczający uniemożliwia uruchomienie skutera ze schowkiem w takim położeniu (blokada tylnego koła), zapominalscy nie powinni zatem mieć kłopotu. Pod przednim siedzeniem kask mieści się bez konieczności użycia żadnych patentów. Tyle wyczytałem w najnowszym numerze Moto Voyager'a
Gość radiolog Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Ponizej rysunek poglądowy działania schowka http://www.scigacz.pl/Skuter,BMW,faza,testow,i,ciekawych,rozwiazan,15004.html No to BMW i Honda poszły na wojnę w klasie maxi, 2012 miodnie, akurat przypadnie czas na wymianę Oba koncepty 650-700 ccm, honda na 17 kołach, z DST (oczywiście, że DCT - przejęzyczenie) Burkowi 650 po ich wprowadzeniu pozostanie tylko wąchać spaliny w/w
kmodzele Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Co to jest DST ? Nie znalazłem ani w wikipedii, ani w google, ani na naszym forum :-( To rodzaj silnika, czy przekładni biegów?
Drek Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Co to jest DST ? Nie znalazłem ani w wikipedii, ani w google, ani na naszym forum :-( To rodzaj silnika, czy przekładni biegów? To chyba pomyłka przedmówcy. Myślę, że chodziło mu o "DCT" Dual Clutch Transmission czyli podwójne sprzęgło mające funkcję automatycznej skrzyni biegów. Krótki opis działania: Dwa tryby automatyczne: S - o charakterystyce sportowej, oraz D - do normlanej jazdy, będą w pełni korzystały z systemu podwójnego sprzęgła. Jedno sprzęgło będzie obsługiwało biegi nieparzyste (1, 3, 5) a drugie parzyste (2, 4, 6). Zasada działania? Przykładowo kiedy mamy wrzuconą jedynkę, drugie sprzęgło ma już wbitą dwójkę i po osiągnięciu odpowiednich obrotów silnika skrzynia przechodzi na dwójkę, po czym pierwsze sprzęgło rozłącza jedynkę i wskakuje na trzeci bieg. Może się to wydawać skomplikowane ale jeśli system będzie funkcjonował prawidłowo i precyzyjnie może się okazać wielkim sukcesem. Konstruktorzy zapewniają, że dzięki temu systemowi zmiana będzie odbywać się szybciej i bez żadnych szarpnięć, a kompaktowa i lekka konstrukcja nie będzie zajmować dużo miejsca.
kmodzele Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Aa haaa, to takie DSG. Motocykl z taką przekładnią.. fiu fiu! Czy juz jakies moto z taką przekładnią da się kupić?
Drek Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Tak, np. Honda VFR 1200 ... A wcześniej TRX 420 FA10 DSG - biegi wrzucasz ręcznie za pomocą przycisku (automatyczne sprzęgło), DCT - możesz ręcznie również ale głównie całość ma działać na zasadzie automatu.
przemas Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 DSG - biegi wrzucasz ręcznie za pomocą przycisku (automatyczne sprzęgło), Gwoli ścisłości: DSG (Direkt-Schalt Getriebe) - dwusprzęgłowa skrzynia biegów wprowadzona na rynek przez koncern Volkswagena. Może pracować w trybie automatycznym oraz w trybie sekwencyjnym.
Radu Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Dajcie mi go, dajcie mi go !scooter !scooter !scooter !scooter
dr.big Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 Ogladalem program TV z berlinskiej fabryki moto BMW... Podane zostaly cztery ciekawostki, z czego jedna jest dla nas najbardziej interesujaca: - w kwietniu 2011 sprzedalo sie najwiecej moto marki BMW -> bylo ich az ok. 13 tysiecy... - niedawno obchodzono swieto wyprodukowania dwumilionowego motocykla marki BMW w Berlinie... - BMW ma zaczac w 2012 lub 2013 produkcje jakiegos jednosladu elektrycznego. - od konca 2011 bedzie produkowany maxi BMW Concept C, a od wiosny 2012 ma byc dostepny w salonach, jednak jeszcze nie wiadomo pod jaka nazwa!!!
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 17 Maja 2011 Administrator Opublikowano 17 Maja 2011 - od konca 2011 bedzie produkowany maxi BMW Concept C, a od wiosny 2012 ma byc dostepny w salonach, jednak jeszcze nie wiadomo pod jaka nazwa!!! Myślę, że fanów maxi- skuterów czeka wkrótce prawdziwe święto !OKK Czekamy na kolejne wieści... EDIT Pierwsze prezentacje na VIP rooma'ch, jak to określono, T-max killera od BMW !vampire
Sympatycy szorstki Opublikowano 17 Maja 2011 Sympatycy Opublikowano 17 Maja 2011 Zauważyliście jakie ma zaciski ? Zawieszenie upside down, a z tyłu bardzo ładnie wkomponowana w linię centralna amortyzacja. Ciekawie wygląda bieżnik ogumienia Ogólnie sprzęt bardzo fajny. Zastanawia mnie tylko pomysł zastosowania ekranów lcd zamiast lusterek. Jak to będzie wyświetlać obraz w bardzo słoneczny dzień ? pzdr
dr.big Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 Wiadomo juz, ze ze wzgledu na przepisy i oszczednosci kilka pokazanych rozwiazan nie znajdzie zastosowania w produkcji masowej. Kamery i wyswietlacze "lusterek" nie sa chyba dopuszczone do ruchu i miedzy innymi one tez nie beda mialy zastosowania w koncowym produkcie . Podobnie bedzie z "kolorowymi" oponami i tak dalej...
Sympatycy szorstki Opublikowano 17 Maja 2011 Sympatycy Opublikowano 17 Maja 2011 Wiadomo juz, ze ze wzgledu na przepisy i oszczednosci kilka pokazanych rozwiazan nie znajdzie zastosowania w produkcji masowej. Pewnie tak, chociaż pan, w prezentacji wrzuconej przez Mariusza mówił, że ten egzemplarz jest "very close" do docelowego. Oponki to od razu widać, że "bajer" przygotowany na prezentację. Ten "bieżnik" wygląda jak dzieło sztuki pzdr
T-Rex Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 A mnie zdziwiła jedna rzecz. Nie wiem czy tylko ja tak go odbieram ale ten skuter wydaje mi się bardzo mały. Jak siedzi na nim osoba, to widać, że powietrze z szyby będzie obcinało głowę na wysokości szyi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się