Klubowicze arturo-bb Opublikowano 10 Listopada 2011 Klubowicze Opublikowano 10 Listopada 2011 Obie wersje !scooter ładne.Gdybym miał wybierać to wolałbym GT ,taki dodatek jak elektryczna szyba (jak w B650 ),większe możliwości przewożenia bagażu i niższe siodło mają dla mnie znaczenie.A 10% dopłaty jakoś bym przeżył(gdybym miał podstawowe 10 tyś.EUR !placz1 ) Ciekawe że przy tej cenie co T-Max ,BMW daje grzane manetki i siodło(przynajmniej tak jest na filmach reklamowych)
Klubowicze Campto Opublikowano 10 Listopada 2011 Klubowicze Opublikowano 10 Listopada 2011 Po obejrzeniu fotek znacznie bardziej skłaniam się do stwierdzenia, iż wersja GT jest zdecydowanie ładniejsza. !OKK Wersja sport taka wydaje mi się bardzo "surowa". Ale może o to chodziło konstruktorom?
dr.big Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 Podobno na 2 kaski na pewno typu jet (patrz zdjęcie) , wiecej już niedługo na stronie głównej... Ale że "czasami jedno zdjęcie mówi więcej niż 1000 słów"... Proszę . PS. Mam nadzieję, że zimowa pogoda pozwoli w przyszłości na jazdę próbną . PS2. Arturo, ja tylko C 600 Sport . Oddział zamknięty . Dwustopniowe i oddzielne podgrzewanie kanapy. Wygląda na zdejmowanie koła bez potrzeby demontażu wydechu . I ten wydech. Nierdzewka i kształt... WOW. Ogólnie powiem tak: Tmax będzie miał teraz ciężkie życie !w00t . A ceny BMW i Yamahy będą prawdopodobnie dość podobne.
Sympatycy Worlan Opublikowano 10 Listopada 2011 Sympatycy Opublikowano 10 Listopada 2011 Szczegóły wyglądają na perfekcyjnie dopracowane. Dwie wersje są piękne. Jak cena będzie porównywalna z T-maxem, to Yamaha już może zacząć trząść portkami. Kapitalny pomysł z rozkładanym kufrem. Można powiedzieć, że dwie gwiazdy zbliżają się do nas.
Administrator Artix Opublikowano 10 Listopada 2011 Administrator Opublikowano 10 Listopada 2011 Bardzo ladne, naprawde zwlaszcza model GT szczegolnie przypadl mi do gustu.
czaro69 Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 Wersja GT robi na mnie miłe wrażenie...Trzeba będzie obejrzeć na żywo !OKK bo programy graficzne mają duże możliwości !w00t
Szymek Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 No i chyba będą dwa różne silniki. Tak jak na zdjęciach "wyczytałem" model Sport ma 600cm3 a GT 650cm3. No i na zdjęciach plastiki są z górnej półki. Patrząc na BMki a to co Kymco z Myroadem ma do zaoferowania to wydaje mi się że trochę Kymco się spóźniło bo BMW wygląda rewelka zwłaszcza GT
dr.big Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 Silnik jest ten sam, pojemność, moc i moment obrotowy jest ten sam . Silnik ma 647 ccm. Moc silnika w obu modelach osiąga 60 KM (44 kW) przy 7500 obrotów/minutę, a maksymalny moment obrotowy 66 Nm przy 6000 obrotów/minutę .
Leo60 Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 każdy myśli o pasku napędu przy swoim skuterze a tu mamy AŻ trzy sztuki a czwarty jest łancuch
przemas Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 A gdzie ty dojrzałeś trzeci pasek? Wszystko super oprócz ... masy: Sport 249 kg GT 261 kg która tłumaczy niezbyt rewelacyjne (jak na tak fajny silnik) przyspieszenia 0-100 km/h: Sport 7,1 s GT 7,5 s
dr.big Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 A gdzie drugi, bo o trzecim nawet nie wspomnę ... PS. Ja widzę jeden pasek wario- sprzęgło, a później to już tylko 2 łańcuszki i 1 łańcuch.
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 10 Listopada 2011 Klubowicze Opublikowano 10 Listopada 2011 Koledze się chyba coś poplątało z tematem Tmax'a... GT zdecydowanie ładniejszy. W takim "kuferku" mógłbym się już zakochać...
przemas Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 A gdzie drugi, bo o trzecim nawet nie wspomnę ... PS. Ja widzę jeden pasek wario- sprzęgło, a później to już tylko 2 łańcuszki i 1 łańcuch. Kontrowersje (jak rozumiem) może wzbudzać element przenoszący napęd z wału silnika na wałek wariatora - z wyglądu bardziej przypomina pasek...
Szymek Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 Bigu - Skoro silnik jest ten sam to dlaczego na obudowach Sporta i GT widnieją inne pojemności odpowiednio "600" i "650"?
dr.big Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 Marketing . Taki zabieg powoduje, że automatycznie myślimy o dwóch "oddzielnych" modelach. PS. Mieliśmy już np. Gilerę GP800 i Aprilię Mana 850 pomimo tego samego silnika o pojemności 839 ccm. PS2. Przemasie, nie jestem mechanikiem, ale już zdrowy rozsądek podpowiada nam, że jest to szeroki łańcuszek. A na tym poglądowym rzucie pasek gumowy zaznaczony jest na czarno, lańcuszki zaś na szaro...
Sympatycy Worlan Opublikowano 11 Listopada 2011 Sympatycy Opublikowano 11 Listopada 2011 Tu widać dokładnie, że to łańcuch.
dr.big Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 Coś do posłuchania i pooglądania :
Lucjan73 Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 Dzwięk pracy silnika i wydechu bardzo podobny do B 650, a model GT z przodu przypomina BMW 1200 RT A tak wogóle to nowe sprzęty i już mają popsute światła z przodu !yeah
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 11 Listopada 2011 Administrator Opublikowano 11 Listopada 2011 W związku z niemałą sensacją związaną z wypuszczeniem przez BMW nowego maxi... zapraszamy na stronę główną do pierwszej prezentacji tego modelu !OKK
T-Rex Opublikowano 12 Listopada 2011 Opublikowano 12 Listopada 2011 W obydwu skuterach zbyt blisko siebie są migacze z tyłu. W C600 z przodu są za nisko. Nie wiem skąd ten pomysł? Nie będzie widać migaczy nawet zza bagażnika jadącego przed skuterem auta. Jedno światełko z przodu ekonomia wkracza wszędzie. w C600 tylne światło mało widoczne. Ale za to jakie wyposażenie !OKK Plecak sam włącza podgrzewaną kanapę i jeszcze ma dwa stopnie grzania hehe Poza tym zegary piękne i ogólnie pierwszy raz jak zobaczyłem GT, to mi się nie spodobał, a teraz hmmmm Niemcy nie zerżnęli nic z innych marek. Brawa! O i w C600 niefortunnie niska szyba się podnosi i już jest ok Bardzo fajnie, bardzo.
Sent Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 Na motocykl.org chyba czytalem ich opisy. Jak dla mnie jedne najciekawszych maxi. Tmax ma grozna konkurencje. Jestem ciekaw jak wyglada komfort jazdy i prowadzenie. Czekam na testy Burgmanii.
Gość radiolog Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 Dzwięk pracy silnika i wydechu bardzo podobny do B 650, a model GT z przodu przypomina BMW 1200 RT Bardziej według mnie z przodu model GT jest upodabniany do K 1600 GT http://www.youtube.com/watch?v=_-5f6CDqGsw
dr.big Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 BMW planuje sprzedaż tych dwóch odsłon skutera na ponad 10 tys. sztuk rocznie. Czy się uda? Zobaczymy ... Ja im tego życzę, chociażby za odwagę wyprodukowania całkiem nowego skutera. PS. Technicznie może są one takie same, ale dla nas odbiorców, są to skutery pozwalające zaspokoić całkiem zróżnicowane oczekiwania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się