Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Ranking sprzedaży maxi skuterów - Italia 2010.......... 2022


𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator
Dnia 18.02.2018 o 22:43, EndriuBis napisał:

W PL nie zbyt wielu ludzi dysponuje wolnymi 35 000,00 zł z przeznaczeniem na hobby - bo głównie tak u nas traktuje się jazdę na motocyklu i skuterze

I niestety tu jest "rozbieżność" jaka nas dzieli od południowych nacji EU... Tam większość maxi skuterów służy ludziom jako środek transportu, jazda do pracy itp... 

U nas to nadal w większości hobby.

Odnośnik do komentarza
14 godzin temu, MariuszBurgi napisał:

I niestety tu jest "rozbieżność" jaka nas dzieli od południowych nacji EU... Tam większość maxi skuterów służy ludziom jako środek transportu, jazda do pracy itp... 

U nas to nadal w większości hobby.

I banany u nas też nie rosną, taka sytuacja.

Odnośnik do komentarza
5 godzin temu, mojo napisał:

I banany u nas też nie rosną, taka sytuacja.

***j z bananami, ale dramat że oliwki nie rosną :(

 

9 godzin temu, smarciu napisał:

A tymczasem ośmiu włoskich śmiałków zakupiło QUADRO4 :) 

Ciekawe, czy z północy kraju czy z południa...

Odnośnik do komentarza

Nie wiem czy aż tak dokładnymi danymi dysponujemy, ale mają dowody na to, że na północnych górskich szlakach te wynalazki się sprawdziły: link.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Kolejny raport z podsumowaniem sprzedaży na zamknięcie lutego. W IT kolejne wzrosty i ogólnie pozytywny obraz. 

Znaczący wzrost sprzedaży w stosunku do analogicznego lutego 2017 grupy maxi scooter 500 ccm>... za sprawą X-ADV.

Reszta na lekkim plusie a jedynie grupa 150 - 250 nieznaczny spadek.

 

Tak to wygląda w liczbach:

  • 125 ccm: 4.675 sztuk (+7,4%)
  • 300-500 ccm: 4.301 sztuk  (+8,5%)
  • 150-250 ccm: 2.835 sztuk (-9%)
  • Powyżej 500 ccm: 1.353 sztuk (+95%)

 

Top lista sprzedaży maxi (styczeń, luty 2018)

Poz. Marka Model Ilość
1 HONDA ITALIA SH 150 1.199
2 HONDA ITALIA SH 125 1.046
3 HONDA ITALIA SH 300 721
4 YAMAHA XMAX 300 669
5 PIAGGIO BEVERLY 300 ABS 661
6 PIAGGIO LIBERTY 125 ABS 543
7 KYMCO AGILITY 125 R16 541
8 HONDA X-ADV 750 530
9 YAMAHA TMAX 500 376
10 PIAGGIO BEVERLY 350 371
11 KYMCO PEOPLE S 150 315
12 KYMCO PEOPLE ONE 125I 284
13 PIAGGIO VESPA GTS 300 268
14 PIAGGIO MEDLEY 125 246
15 KYMCO X-TOWN 300I 226
16 YAMAHA XMAX 400 220
17 PIAGGIO MEDLEY 150 208
18 HONDA SH MODE 125 204
19 PIAGGIO LIBERTY 150 ABS 204
20 KYMCO AGILITY 150 R16 202
21 KYMCO DOWNTOWN 350I ABS 178
22 PEUGEOT TWEET 125 175
23 KYMCO PEOPLE S 125 174
24 HONDA INTEGRA 153
25 KYMCO PEOPLE GTI 300 152
26 SYM SYMPHONY 200 ST 151
27 HONDA ITALIA VISION 110 150
28 PIAGGIO VESPA PRIMAVERA 125 148
29 KYMCO XCITING 400I 128
30 SYM SYMPHONY 125 S 124
31 SUZUKI AN400A BURGMAN 120
32 YAMAHA XENTER 125 120
33 KYMCO AK 550 106
34 YAMAHA TRICITY 155 101
35 BMW C 650 SPORT 99
36 PIAGGIO VESPA SEIGIORNI 300 96
37 SYM SYMPHONY 125 ST 96
38 KYMCO G-DINK 300I 92
39 SYM CRUISYM 300 92
40 YAMAHA XMAX 125 85
41 YAMAHA NMAX 155 84
42 YAMAHA NMAX 125 83
43 KYMCO AGILITY 125 CARRY 77
44 PIAGGIO MP3 300 LT YOURBAN 74
45 PIAGGIO VESPA PRIMAVERA 150 64
46 PEUGEOT TWEET 150 62
47 HONDA ITALIA PCX 125 58
48 SUZUKI AN650A BURGMAN 58
49 KYMCO LIKE 125 57
50 KAWASAKI J300 55
51 YAMAHA TRICITY 125 53
52 PEUGEOT BELVILLE 200 51
53 ASKOLL ES3 47
54 SYM JOYRIDE 200 S 43
55 YAMAHA XENTER 150 40
56 PIAGGIO VESPA SPRINT 125 38
57 SUZUKI UH200A BURGMAN 38
58 SYM CITYCOM S.300I 36
59 SYM JET 14 125 CBS 35
60 QUADRO QUADRO4 32
61 YAMAHA D'ELIGHT 32
62 BMW C 650 GT 31
63 PIAGGIO MP3 300 LT ABS 28
64 KYMCO X-TOWN 125 23
65 PIAGGIO VESPA GTS 125 23
66 SYM MIO 115 CBS 19
67 SYM CROX 125 17
68 KEEWAY LOGIK 125 16
69 PEUGEOT BELVILLE 125 15
70 SYM JOYMAX 300 MY12 15
71 PIAGGIO VESPA SPRINT 150 14
72 SYM FIDDLE III 125 12
73 SYM SYMPHONY CARGO 125 12
74 PEUGEOT METROPOLIS 11
75 HONDA FORZA 125 ABS 10
76 KEEWAY CITY BLADE 125 10
77 PIAGGIO MP3 500 LT ABS 10
78 BMW C EVOLUTION 9
79 SYM FIDDLE III 200I 9
80 LML NV 125 8
81 SYM MAXSYM 400 8
82 WANGYE WY5000DT16 8
83 DAELIM S3 ADVANCE 7
84 LML STAR DELUXE 150 7
85 QUADRO 350D 7
86 QUADRO QUADRO3 7
87 PIAGGIO MP3 300 LT 6
88 PEUGEOT SPEEDFIGHT4 125 5
89 PIAGGIO LIBERTY 125 CORPORATE 5
90 SYM JOYRIDE 125 S 5
91 KYMCO K-XCT 300I 4
92 KYMCO PEOPLE GTI 125 4
93 LML STAR 200 4
94 PIAGGIO VESPA 125 4
95 PIAGGIO VESPA GTS 150 4
96 PIAGGIO VESPA GTS 300 SUPER 4
97 WANGYE WY5000DT 4
98 APRILIA SCARABEO 125 3
99 DAELIM AROMA 125 3
100 KYMCO AGILITY 200I R16 3
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, MariuszBurgi napisał:

Reszta na lekkim plusie a jedynie grupa 150 - 250 nieznaczny spadek.

Bo ta grupa chyba staje się powoli niepotrzebna od kąt pojawiły się  300-ki.      A Honda X-ADV to chyba szczególny wpływ ma na spadek sprzedaży Integry :) 

Czy mnie oczy bolą po całym dniu pracy i nie widzę, czy  MAXSYM 600 nie jest we Włoszech sprzedawany ?

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
21 minut temu, EndriuBis napisał:

 czy  MAXSYM 600 nie jest we Włoszech sprzedawany ?

Nie jest. -> KLIK

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Raport na zamknięcie kwietnia. Tendencja wciąż wzrostowa ale widać, że niektóre klasy maxi scooter lekko "osiadły". Inne się wzmocniły.

  • 300-500 ccm: 13.008 sztuk (+6,3%)
  • 125 ccm: 12.826 sztuk (+3,2%)
  • 150-250 ccm: 7.013 sztuk (-21,9%)
  • Powyżej 500 ccm: 3.646 sztuk (+57,9%) - tu bardzo wyraźny wzrost.

Główny "napęd" grupy powyżej 500 ccm to oczywiście X-ADV ale w kwietniu ruszyła się także sprzedaż nowego Tmaxa. Aktualnie oba modele walczą o pozycję, z wyraźną przewagą reprezentanta Hondy.

 

Top sprzedaży maxi scooter (styczeń- kwiecień 2018)

LP. Marka Model Segment Całość 01-04.2018
1 HONDA ITALIA SH 150 Scooter 2.944
2 HONDA ITALIA SH 125 Scooter 2.648
3 HONDA ITALIA SH 300 Scooter 2.449
4 PIAGGIO BEVERLY 300 ABS Scooter 2.360
5 YAMAHA XMAX 300 Scooter 1.898
6 PIAGGIO LIBERTY 125 ABS Scooter 1.546
7 KYMCO AGILITY 125 R16 Scooter 1.407
8 HONDA X-ADV 750 Scooter 1.351
9 PIAGGIO BEVERLY 350 Scooter 1.260
10 YAMAHA TMAX 500 Scooter 1.139
11 PIAGGIO VESPA GTS 300 Scooter 850
12 KYMCO PEOPLE S 150 Scooter 839
13 PIAGGIO MEDLEY 125 Scooter 811
14 KYMCO X-TOWN 300I Scooter 703
15 PIAGGIO VESPA PRIMAVERA 125 Scooter 695
16 YAMAHA XMAX 400 Scooter 659
17 KYMCO PEOPLE ONE 125I Scooter 605
18 KYMCO PEOPLE S 125 Scooter 552
19 HONDA SH MODE 125 Scooter 540
20 PIAGGIO LIBERTY 150 ABS Scooter 530
21 KYMCO AGILITY 150 R16 Scooter 517
22 KYMCO DOWNTOWN 350I ABS Scooter 506
23 PIAGGIO MEDLEY 150 Scooter 485
24 SYM SYMPHONY 125 S Scooter 431
25 KYMCO PEOPLE GTI 300 Scooter 370
26 PEUGEOT TWEET 125 Scooter 359
27 SUZUKI AN400A BURGMAN Scooter 336
28 SYM SYMPHONY 200 ST Scooter 334
29 KYMCO XCITING 400I Scooter 323
30 KYMCO AK 550 Scooter 319
31 HONDA ITALIA VISION 110 Scooter 315
32 HONDA INTEGRA Scooter 311
33 YAMAHA XENTER 125 Scooter 303
34 BMW C 650 SPORT Scooter 300
35 YAMAHA TRICITY 155 Scooter 249
36 SYM SYMPHONY 125 ST Scooter 226
37 YAMAHA NMAX 125 Scooter 225
38 PIAGGIO VESPA SEIGIORNI 300 Scooter 209
39 KYMCO G-DINK 300I Scooter 208
40 YAMAHA XMAX 125 Scooter 199
41 YAMAHA NMAX 155 Scooter 198
42 YAMAHA TRICITY 125 Scooter 191
43 PIAGGIO VESPA SPRINT 125 Scooter 186
44 KYMCO AGILITY 125 CARRY Scooter 182
45 PIAGGIO VESPA PRIMAVERA 150 Scooter 174
46 KYMCO LIKE 125 Scooter 172
47 PIAGGIO MP3 300 LT YOURBAN Scooter 153
48 KAWASAKI J300 Scooter 146
49 PEUGEOT TWEET 150 Scooter 144
50 SYM CRUISYM 300 Scooter 139
51 PEUGEOT BELVILLE 200 Scooter 138
52 ASKOLL ES3 Scooter 124
53 SYM JET 14 125 CBS Scooter 124
54 SUZUKI AN650A BURGMAN Scooter 123
55 SYM CITYCOM S.300I Scooter 110
56 HONDA ITALIA PCX 125 Scooter 107
57 BMW C 650 GT Scooter 102
58 SYM JOYRIDE 200 S Scooter 93
59 SUZUKI UH200A BURGMAN Scooter 92
60 YAMAHA D'ELIGHT Scooter 85
61 QUADRO QUADRO4 Scooter 78
62 YAMAHA XENTER 150 Scooter 78
63 SUZUKI ADDRESS 110 Scooter 74
64 PIAGGIO MP3 300 LT ABS Scooter 66
65 PIAGGIO LIBERTY 125 CORPORATE Scooter 64
66 PIAGGIO VESPA GTS 125 Scooter 60
67 KYMCO X-TOWN 125 Scooter 57
68 PEUGEOT BELVILLE 125 Scooter 48
69 SYM MIO 115 CBS Scooter 42
70 KEEWAY LOGIK 125 Scooter 40
71 SYM SYMPHONY CARGO 125 Scooter 40
72 PIAGGIO VESPA SPRINT 150 Scooter 37
73 PIAGGIO MP3 500 LT ABS Scooter 36
74 SYM CROX 125 Scooter 35
75 HONDA FORZA 125 ABS Scooter 33
76 PEUGEOT METROPOLIS Scooter 30
77 SYM FIDDLE III 125 Scooter 28
78 SYM JOYMAX 300 MY12 Scooter 28
79 SYM FIDDLE III 200I Scooter 25
80 KEEWAY CITY BLADE 125 Scooter 24
81 BMW C EVOLUTION Scooter 18
82 KSR MOTO CLASSIC 125 Scooter 18
83 SYM MAXSYM 400 Scooter 18
84 KYMCO LIKE 150 Scooter 17
85 QUADRO QUADRO3 Scooter 17
86 KYMCO DOWNTOWN 125 Scooter 15
87 LML NV 125 Scooter 15
88 DAELIM AROMA 125 Scooter 13
89 KYMCO AGILITY 200I R16 Scooter 13
90 PEUGEOT SPEEDFIGHT4 125 Scooter 13
91 PIAGGIO VESPA GTS 300 SUPER Scooter 13
92 DAELIM S3 ADVANCE Scooter 12
93 PIAGGIO VESPA GTS 150 Scooter 12
94 SYM JOYRIDE 125 S Scooter 12
95 KYMCO PEOPLE GTI 125 Scooter 11
96 LML STAR DELUXE 150 Scooter 11
97 PIAGGIO MP3 300 LT Scooter 10
98 PIAGGIO VESPA 125 Scooter 10
99 KAWASAKI J 125 Scooter 8
100 WANGYE WY5000DT16 Scooter 8
 
 
 
 
Odnośnik do komentarza

Najpopularniejsza klasa 300-500 ccm: 13.008 sztuk (+6,3%) może jeszcze znacząco zyskać jesienią, o ile nowa Forza 300 będzie udanym produktem.

Średniaki 150-250 ccm: 7.013 sztuk (-21,9%) znacząco pogłębiają spadek.

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Integra 311 i X-ADV 1300 ? CO jest do diabła? Przecież mnóstwo ludzi nie ma nawet możliwości pojeździć tym sprzętem, bo jest dla Guliwerów. Czyli dalej typowy standardzik - SH w różnych wariantach i Beverly 300 i od lato to samo. NUDA.

Odnośnik do komentarza

Krisso, rzeczy kupuje się też dlatego, bo są ładne i się podobają ;) . Nie muszą być "niezbędnie" potrzebne :D . Np. po co komu wielkie SUVy w miastach? A są przebojem wsród sprzedawanych nowych.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
Godzinę temu, KriSSo napisał:

Integra 311 i X-ADV 1300 ?

Gdyby nie X-ADV, Integra miałaby pewnie wynik sprzedaży 2 lub 3 razy lepszy. Taka jest specyfika rynku IT. Pisałem o tym już na samym początku wprowadzenia do sprzedaży tego skutera, że w IT to będzie hit. Tak jak kiedyś mała BW'S. 

Poza tym doskonały wynik X-ADV to także odebrani klienci Yamahy (T-max). Ta jednak wyrównuje sobie "straty" X-max'em 300... I jakoś się to kręci.

 

Godzinę temu, KriSSo napisał:

Czyli dalej typowy standardzik - SH w różnych wariantach

Względy czysto praktyczne i odbiorcy bardzo różnych pokrojów. Poza tym SH to od zawsze ponadnormatywna odporność na trudy "pracy" a w IT to bardzo ważne.

 

Godzinę temu, dr.big napisał:

Np. po co komu wielkie SUVy w miastach? A są przebojem wsród sprzedawanych nowych.

Niekoniecznie wielkie ale te małe i średnie są lubiane m.in za dobrą widoczność czy wygodne wsiadanie / wysiadanie.

W przypadku X-ADV akurat wsiadanie / zsiadanie jest średnio komfortowe ;)

Odnośnik do komentarza

Ja i tak wsiadan i 

1 godzinę temu, MariuszBurgi napisał:

(...)W przypadku X-ADV akurat wsiadanie / zsiadanie jest średnio komfortowe ;)

Ja i tak "od zawsze" na skutery wsiadam/zsiadam po "motocyklowemu" i, dziwnym trafem, właśnie używanie tej muldy w przekroku jest dla mnie nienaturalne i mocno kłopotliwe. Naturalne dla za to jest dla mnie przekładanie nogi ponad siedziskiem pasażerskim nawet z kuframi czy topcasem.

Mnie ranking nie dziwi. X-ADV ma zaslużoną pozycję na liście sprzedażowej jako pierwszy skuter dwucylindrowy.

Odnośnik do komentarza
Krisso, rzeczy kupuje się też dlatego, bo są ładne i się podobają  . Nie muszą być "niezbędnie" potrzebne  . Np. po co komu wielkie SUVy w miastach? A są przebojem wsród sprzedawanych nowych.
I czasem zazdroszczę ludziom, którzy potrafią wyłączyć tę opcję ;) . Ja się cholera uparłem na X10 co piekielnie utrudnia poszukiwanie sprzętu.
Jest dużo na prawdę praktycznych modeli. Ranking świadczy, że jednak dużo Włochów potrafi przymknąć oko na estetykę i przedłożyć funkcjonalność ponad to.
SH, Beverly to chyba idealne skutery miejskie.

Wysłane z mojego ASUS_Z017D przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
6 godzin temu, KriSSo napisał:

bo jest dla Guliwerów. Czyli dalej typowy standardzik - SH w różnych wariantach i Beverly 300 i od lato to samo. NUDA.

To mi komplement napisałeś, do tej pory nikt mnie dużym oprócz syna nie nazywał !jump, dodam, że mam tylko 176 cm wzrostu, ot i cały Guliwer. Testowałem na Burgmanii, chyba w 2014r. Integrę 750 i mocno mnie zawiodła, może dlatego, że testowałem również bmw c650gt, a potem wsiadłem na swoją GP800, więc integra nie miała szans. Xadv jest prawie idealna, ewentualnie trochę poszerzyłbym przednią owiewkę i płozy na nogi, poza tym działa efekt nowości, niby coś zupełnie nowego a jednak silnik i napęd to i pewna i znana konstrukcja. Takie połączenie to musiał być sukces. Wychodzi że jestem nudny i pragmatyczny bo w garażu mam obok xadv sh150. A co do wysokości xadv za 42 euro można zakupić kości obniżające tylne zawieszenie o 35 mm.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Każdy pojazd (2oo czy 4oo) to suma +/- , które dla każdego mogą być totalnie różnie postrzegane . Kiedyś rozmawiałem ze znajomym, który na dealerce 4oo "zjadł zęby". Pracował jako sprzedawca u kilku przedstawicieli różnych marek, w tym i premium. Jednym z jego stwierdzeń było: "Jakie ludzie czasem mają kryteria to aż trudno uwierzyć!" To, co dla jednego bywa wielką zaletą dla drugiego okazuje się nieakceptowalną wadą... itp. Rozbieżności i skrajności długo by wymieniać. Tak samo jest z naszym hobby. 

Ostatnio liczyłem, że każdego dnia (średnio) wsiadam i zsiadam na/z 2oo od 15 do 20 razy. Latam 80% miasto, 99% równe drogi i 90% w pojedynkę. Po analizie X-ADV jest dla mnie mniej sensownym wyborem niż Integra, która jest niższa (wsiadanie/zsiadanie), węższa (kierownica- jazda w korkach) i przede wszystkim ma nisko umieszczony środek ciężkości (co wyjątkowo u mnie preferowane)... czego niestety o X-ADV powiedzieć nie można. Poza tym ma lepszą ochronę przed wiatrem/deszczem (tu X-ADV ma zauważalne braki), dzielona kanapa (dla mnie to akurat często ważne) i kilka innych, może już nie tak ważnych cech. 

Pomijając kwestię indywidualnych preferencji, X-ADV to doskonały sprzęt i pomimo tego, że swoje kosztuje wart jest każdej wydanej na niego złotówki.

 

7 godzin temu, dr.big napisał:

Ja i tak "od zawsze" na skutery wsiadam/zsiadam po "motocyklowemu" 

Zależy od sprzętu. Integra zdecydowanie TAK. SH 300 - zdecydowanie nie ma takiej potrzeby ;)

 

Odnośnik do komentarza

Czytam analizuję, analizuję jeszcze raz i znów czytam

Postanowiłem przesiąść się z tzw. "motocykli" na skuter.
Kupuję skuter. Potrzebuję malutkiej podpowiedzi. 

Co wybrać : pieniądze podobne. około 11k zł.
Honda 2008 rok. 2 cylindry, pięknie pracuje/ Jest trochę braków ale to mnie nie przeraża. 30 000 km

Suzuki burgman 400 2012 rok.  Po rozgrzaniu do pracy silnika nie mam zastrzeżeń. przebieg 42 000 km.

No i jak w bajce ....."osiołkowi w żłoby dano, w jeden owies w drugi siano"

Może coś podpowiecie

Bardzo dziękuję za każdą podpowiedź.

Odnośnik do komentarza
45 minut temu, stan924 napisał:

Może coś podpowiecie

Bardzo dziękuję za każdą podpowiedź.

Pytania nie w tym temacie!!!

Bierz Hondę , co dwa cylindry to nie jeden

Odnośnik do komentarza

Dziękuję za sugestię.

Przepraszam za "wcinkę"  nie w temacie.
Wiedziałem, że to nie ten temat ale był "najcieplejszy" więc zaryzykowałem. :)
Może obejdzie się bez bana.

Jeszcze raz przepraszam.
Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Dnia 19.05.2018 o 11:31, KriSSo napisał:

Jest świetny. Tylko szkoda, że nie dla wielu osób mojego wzrostu emoji46.png.

A ile masz wzrostu? Ja mam 177 i czuje że to sprzęt skrojony pode mnie.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Top 15 Maxi Scooter - sprzedaż w IT lipiec 2018

1 HONDA ITALIA SH 300:  1.493 szt.
2 HONDA ITALIA SH 150:  1.393 szt.
3 HONDA ITALIA SH 125:  1.376 szt.
4 PIAGGIO BEVERLY 300 ABS: 1.168 szt.
5 PIAGGIO LIBERTY 125 ABS:  798 szt.
6 YAMAHA XMAX 300:  788 szt. 
7 KYMCO AGILITY 125 R16:  633 szt. 
8 HONDA X-ADV 750:  538 szt.
9 YAMAHA TMAX 500:  499 szt. 
10 PIAGGIO BEVERLY 350:  473 szt.
11 PIAGGIO VESPA GTS 300:  390 szt.
12 KYMCO PEOPLE S 150:  382 szt.
13 PIAGGIO VESPA PRIMAVERA 125:  366 szt.
14 PIAGGIO MEDLEY 125:  348 szt.
15 KYMCO X-TOWN 300:  320 szt.

 

No i jeszcze ciekawe tabelka jak wygląda sprzedaż jednośladów w EU (2017 vs 2018 /styczeń-czerwiec/). U nas nie za mocno... ale np. w motorowerach jesteśmy przed Rumunią ;)

 

Kraj

Motocykle
Sty-Czer 2017
Motocykle
Sty-Czer 2018
Zmiana % Motorowery
Sty-Czer 2017
Motorowery
Sty-Czer 2018
Zmiana %
Bulgaria - n.d. - - n.d. -
Cyprus - n.d. - - n.d. -
Czech Republic - n.d. - - n.d. -
Malta - n.d. - - n.d. -
Hungary 1.352 1.779 +31,6 - n.d. -
Greece 13.474 16.936 +25,7 - n.d. -
Sweden 6.482 6.907 +6,6 - n.d. -
France 91.494 98.664 +7,8 42.542 27.644 -35,0
Netherlands 8.536 8.678 +1,7 37.032 26.731 -27,8
Germany 88.322 97.626 +10,5 17.607 12.790 -27,4
Italy 125.086 130.458 +4,3 12.570 10.002 -20,4
Belgium 13.673 14.847 +8,6 7.883 9.056 +14,9
Poland 8.957 8.337 -6,9 12.586 8.405 -33,2
Austria 16.036 17.066 +6,4 8.209 6.254 -23,8
Spain 67.373 72.904 +8,2 9.185 6.020 -34,5
Slovenia 1.575 1.468 -6,8 14.614 2.765 -81,1
Finland 2.010 2.091 +4,0 3.609 2.735 -24,2
Denmark 1.930 2.289 +18,6 3.685 2.645 -28,2
UK 53.549 55.351 +3,4 3.128 2.433 -22,2
Portugal 11.478 12.761 +11,2 1.199 1.230 +2,6
Croatia 1.339 1.223 -8,7 789 1.029 +30,4
Latvia 422 514 +21,8 545 410 -24,8
Estonia 363 400 +10,2 316 320 +1,3
Lithuania 276 284 +2,9 303 197 -35,0
Luxembourg 1.169 1.187 +1,5 327 118 -63,9
Ireland 769 744 -3,3 80 115 +43,8
Slovakia 3.038 3.181 +4,7 149 65 -56,4
Romania 534 647 +21,2 304 17 -94,4
             
Łącznie 519.237 556.342 +7,1 176.662 120.981 -31,5

 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...