Administrator MariuszBurgi Opublikowano 21 Lutego 2018 Autor Administrator Opublikowano 21 Lutego 2018 Dnia 18.02.2018 o 22:43, EndriuBis napisał: W PL nie zbyt wielu ludzi dysponuje wolnymi 35 000,00 zł z przeznaczeniem na hobby - bo głównie tak u nas traktuje się jazdę na motocyklu i skuterze I niestety tu jest "rozbieżność" jaka nas dzieli od południowych nacji EU... Tam większość maxi skuterów służy ludziom jako środek transportu, jazda do pracy itp... U nas to nadal w większości hobby.
smarciu Opublikowano 21 Lutego 2018 Opublikowano 21 Lutego 2018 A tymczasem ośmiu włoskich śmiałków zakupiło QUADRO4
mojo Opublikowano 22 Lutego 2018 Opublikowano 22 Lutego 2018 14 godzin temu, MariuszBurgi napisał: I niestety tu jest "rozbieżność" jaka nas dzieli od południowych nacji EU... Tam większość maxi skuterów służy ludziom jako środek transportu, jazda do pracy itp... U nas to nadal w większości hobby. I banany u nas też nie rosną, taka sytuacja.
yossarian Opublikowano 22 Lutego 2018 Opublikowano 22 Lutego 2018 5 godzin temu, mojo napisał: I banany u nas też nie rosną, taka sytuacja. ***j z bananami, ale dramat że oliwki nie rosną 9 godzin temu, smarciu napisał: A tymczasem ośmiu włoskich śmiałków zakupiło QUADRO4 Ciekawe, czy z północy kraju czy z południa...
smarciu Opublikowano 28 Lutego 2018 Opublikowano 28 Lutego 2018 Nie wiem czy aż tak dokładnymi danymi dysponujemy, ale mają dowody na to, że na północnych górskich szlakach te wynalazki się sprawdziły: link.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 7 Marca 2018 Autor Administrator Opublikowano 7 Marca 2018 Kolejny raport z podsumowaniem sprzedaży na zamknięcie lutego. W IT kolejne wzrosty i ogólnie pozytywny obraz. Znaczący wzrost sprzedaży w stosunku do analogicznego lutego 2017 grupy maxi scooter 500 ccm>... za sprawą X-ADV. Reszta na lekkim plusie a jedynie grupa 150 - 250 nieznaczny spadek. Tak to wygląda w liczbach: 125 ccm: 4.675 sztuk (+7,4%) 300-500 ccm: 4.301 sztuk (+8,5%) 150-250 ccm: 2.835 sztuk (-9%) Powyżej 500 ccm: 1.353 sztuk (+95%) Top lista sprzedaży maxi (styczeń, luty 2018) Poz. Marka Model Ilość 1 HONDA ITALIA SH 150 1.199 2 HONDA ITALIA SH 125 1.046 3 HONDA ITALIA SH 300 721 4 YAMAHA XMAX 300 669 5 PIAGGIO BEVERLY 300 ABS 661 6 PIAGGIO LIBERTY 125 ABS 543 7 KYMCO AGILITY 125 R16 541 8 HONDA X-ADV 750 530 9 YAMAHA TMAX 500 376 10 PIAGGIO BEVERLY 350 371 11 KYMCO PEOPLE S 150 315 12 KYMCO PEOPLE ONE 125I 284 13 PIAGGIO VESPA GTS 300 268 14 PIAGGIO MEDLEY 125 246 15 KYMCO X-TOWN 300I 226 16 YAMAHA XMAX 400 220 17 PIAGGIO MEDLEY 150 208 18 HONDA SH MODE 125 204 19 PIAGGIO LIBERTY 150 ABS 204 20 KYMCO AGILITY 150 R16 202 21 KYMCO DOWNTOWN 350I ABS 178 22 PEUGEOT TWEET 125 175 23 KYMCO PEOPLE S 125 174 24 HONDA INTEGRA 153 25 KYMCO PEOPLE GTI 300 152 26 SYM SYMPHONY 200 ST 151 27 HONDA ITALIA VISION 110 150 28 PIAGGIO VESPA PRIMAVERA 125 148 29 KYMCO XCITING 400I 128 30 SYM SYMPHONY 125 S 124 31 SUZUKI AN400A BURGMAN 120 32 YAMAHA XENTER 125 120 33 KYMCO AK 550 106 34 YAMAHA TRICITY 155 101 35 BMW C 650 SPORT 99 36 PIAGGIO VESPA SEIGIORNI 300 96 37 SYM SYMPHONY 125 ST 96 38 KYMCO G-DINK 300I 92 39 SYM CRUISYM 300 92 40 YAMAHA XMAX 125 85 41 YAMAHA NMAX 155 84 42 YAMAHA NMAX 125 83 43 KYMCO AGILITY 125 CARRY 77 44 PIAGGIO MP3 300 LT YOURBAN 74 45 PIAGGIO VESPA PRIMAVERA 150 64 46 PEUGEOT TWEET 150 62 47 HONDA ITALIA PCX 125 58 48 SUZUKI AN650A BURGMAN 58 49 KYMCO LIKE 125 57 50 KAWASAKI J300 55 51 YAMAHA TRICITY 125 53 52 PEUGEOT BELVILLE 200 51 53 ASKOLL ES3 47 54 SYM JOYRIDE 200 S 43 55 YAMAHA XENTER 150 40 56 PIAGGIO VESPA SPRINT 125 38 57 SUZUKI UH200A BURGMAN 38 58 SYM CITYCOM S.300I 36 59 SYM JET 14 125 CBS 35 60 QUADRO QUADRO4 32 61 YAMAHA D'ELIGHT 32 62 BMW C 650 GT 31 63 PIAGGIO MP3 300 LT ABS 28 64 KYMCO X-TOWN 125 23 65 PIAGGIO VESPA GTS 125 23 66 SYM MIO 115 CBS 19 67 SYM CROX 125 17 68 KEEWAY LOGIK 125 16 69 PEUGEOT BELVILLE 125 15 70 SYM JOYMAX 300 MY12 15 71 PIAGGIO VESPA SPRINT 150 14 72 SYM FIDDLE III 125 12 73 SYM SYMPHONY CARGO 125 12 74 PEUGEOT METROPOLIS 11 75 HONDA FORZA 125 ABS 10 76 KEEWAY CITY BLADE 125 10 77 PIAGGIO MP3 500 LT ABS 10 78 BMW C EVOLUTION 9 79 SYM FIDDLE III 200I 9 80 LML NV 125 8 81 SYM MAXSYM 400 8 82 WANGYE WY5000DT16 8 83 DAELIM S3 ADVANCE 7 84 LML STAR DELUXE 150 7 85 QUADRO 350D 7 86 QUADRO QUADRO3 7 87 PIAGGIO MP3 300 LT 6 88 PEUGEOT SPEEDFIGHT4 125 5 89 PIAGGIO LIBERTY 125 CORPORATE 5 90 SYM JOYRIDE 125 S 5 91 KYMCO K-XCT 300I 4 92 KYMCO PEOPLE GTI 125 4 93 LML STAR 200 4 94 PIAGGIO VESPA 125 4 95 PIAGGIO VESPA GTS 150 4 96 PIAGGIO VESPA GTS 300 SUPER 4 97 WANGYE WY5000DT 4 98 APRILIA SCARABEO 125 3 99 DAELIM AROMA 125 3 100 KYMCO AGILITY 200I R16 3
Użytkownicy+ EndriuBis Opublikowano 7 Marca 2018 Użytkownicy+ Opublikowano 7 Marca 2018 Godzinę temu, MariuszBurgi napisał: Reszta na lekkim plusie a jedynie grupa 150 - 250 nieznaczny spadek. Bo ta grupa chyba staje się powoli niepotrzebna od kąt pojawiły się 300-ki. A Honda X-ADV to chyba szczególny wpływ ma na spadek sprzedaży Integry Czy mnie oczy bolą po całym dniu pracy i nie widzę, czy MAXSYM 600 nie jest we Włoszech sprzedawany ?
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 7 Marca 2018 Autor Administrator Opublikowano 7 Marca 2018 21 minut temu, EndriuBis napisał: czy MAXSYM 600 nie jest we Włoszech sprzedawany ? Nie jest. -> KLIK
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 16 Maja 2018 Autor Administrator Opublikowano 16 Maja 2018 Raport na zamknięcie kwietnia. Tendencja wciąż wzrostowa ale widać, że niektóre klasy maxi scooter lekko "osiadły". Inne się wzmocniły. 300-500 ccm: 13.008 sztuk (+6,3%) 125 ccm: 12.826 sztuk (+3,2%) 150-250 ccm: 7.013 sztuk (-21,9%) Powyżej 500 ccm: 3.646 sztuk (+57,9%) - tu bardzo wyraźny wzrost. Główny "napęd" grupy powyżej 500 ccm to oczywiście X-ADV ale w kwietniu ruszyła się także sprzedaż nowego Tmaxa. Aktualnie oba modele walczą o pozycję, z wyraźną przewagą reprezentanta Hondy. Top sprzedaży maxi scooter (styczeń- kwiecień 2018) LP. Marka Model Segment Całość 01-04.2018 1 HONDA ITALIA SH 150 Scooter 2.944 2 HONDA ITALIA SH 125 Scooter 2.648 3 HONDA ITALIA SH 300 Scooter 2.449 4 PIAGGIO BEVERLY 300 ABS Scooter 2.360 5 YAMAHA XMAX 300 Scooter 1.898 6 PIAGGIO LIBERTY 125 ABS Scooter 1.546 7 KYMCO AGILITY 125 R16 Scooter 1.407 8 HONDA X-ADV 750 Scooter 1.351 9 PIAGGIO BEVERLY 350 Scooter 1.260 10 YAMAHA TMAX 500 Scooter 1.139 11 PIAGGIO VESPA GTS 300 Scooter 850 12 KYMCO PEOPLE S 150 Scooter 839 13 PIAGGIO MEDLEY 125 Scooter 811 14 KYMCO X-TOWN 300I Scooter 703 15 PIAGGIO VESPA PRIMAVERA 125 Scooter 695 16 YAMAHA XMAX 400 Scooter 659 17 KYMCO PEOPLE ONE 125I Scooter 605 18 KYMCO PEOPLE S 125 Scooter 552 19 HONDA SH MODE 125 Scooter 540 20 PIAGGIO LIBERTY 150 ABS Scooter 530 21 KYMCO AGILITY 150 R16 Scooter 517 22 KYMCO DOWNTOWN 350I ABS Scooter 506 23 PIAGGIO MEDLEY 150 Scooter 485 24 SYM SYMPHONY 125 S Scooter 431 25 KYMCO PEOPLE GTI 300 Scooter 370 26 PEUGEOT TWEET 125 Scooter 359 27 SUZUKI AN400A BURGMAN Scooter 336 28 SYM SYMPHONY 200 ST Scooter 334 29 KYMCO XCITING 400I Scooter 323 30 KYMCO AK 550 Scooter 319 31 HONDA ITALIA VISION 110 Scooter 315 32 HONDA INTEGRA Scooter 311 33 YAMAHA XENTER 125 Scooter 303 34 BMW C 650 SPORT Scooter 300 35 YAMAHA TRICITY 155 Scooter 249 36 SYM SYMPHONY 125 ST Scooter 226 37 YAMAHA NMAX 125 Scooter 225 38 PIAGGIO VESPA SEIGIORNI 300 Scooter 209 39 KYMCO G-DINK 300I Scooter 208 40 YAMAHA XMAX 125 Scooter 199 41 YAMAHA NMAX 155 Scooter 198 42 YAMAHA TRICITY 125 Scooter 191 43 PIAGGIO VESPA SPRINT 125 Scooter 186 44 KYMCO AGILITY 125 CARRY Scooter 182 45 PIAGGIO VESPA PRIMAVERA 150 Scooter 174 46 KYMCO LIKE 125 Scooter 172 47 PIAGGIO MP3 300 LT YOURBAN Scooter 153 48 KAWASAKI J300 Scooter 146 49 PEUGEOT TWEET 150 Scooter 144 50 SYM CRUISYM 300 Scooter 139 51 PEUGEOT BELVILLE 200 Scooter 138 52 ASKOLL ES3 Scooter 124 53 SYM JET 14 125 CBS Scooter 124 54 SUZUKI AN650A BURGMAN Scooter 123 55 SYM CITYCOM S.300I Scooter 110 56 HONDA ITALIA PCX 125 Scooter 107 57 BMW C 650 GT Scooter 102 58 SYM JOYRIDE 200 S Scooter 93 59 SUZUKI UH200A BURGMAN Scooter 92 60 YAMAHA D'ELIGHT Scooter 85 61 QUADRO QUADRO4 Scooter 78 62 YAMAHA XENTER 150 Scooter 78 63 SUZUKI ADDRESS 110 Scooter 74 64 PIAGGIO MP3 300 LT ABS Scooter 66 65 PIAGGIO LIBERTY 125 CORPORATE Scooter 64 66 PIAGGIO VESPA GTS 125 Scooter 60 67 KYMCO X-TOWN 125 Scooter 57 68 PEUGEOT BELVILLE 125 Scooter 48 69 SYM MIO 115 CBS Scooter 42 70 KEEWAY LOGIK 125 Scooter 40 71 SYM SYMPHONY CARGO 125 Scooter 40 72 PIAGGIO VESPA SPRINT 150 Scooter 37 73 PIAGGIO MP3 500 LT ABS Scooter 36 74 SYM CROX 125 Scooter 35 75 HONDA FORZA 125 ABS Scooter 33 76 PEUGEOT METROPOLIS Scooter 30 77 SYM FIDDLE III 125 Scooter 28 78 SYM JOYMAX 300 MY12 Scooter 28 79 SYM FIDDLE III 200I Scooter 25 80 KEEWAY CITY BLADE 125 Scooter 24 81 BMW C EVOLUTION Scooter 18 82 KSR MOTO CLASSIC 125 Scooter 18 83 SYM MAXSYM 400 Scooter 18 84 KYMCO LIKE 150 Scooter 17 85 QUADRO QUADRO3 Scooter 17 86 KYMCO DOWNTOWN 125 Scooter 15 87 LML NV 125 Scooter 15 88 DAELIM AROMA 125 Scooter 13 89 KYMCO AGILITY 200I R16 Scooter 13 90 PEUGEOT SPEEDFIGHT4 125 Scooter 13 91 PIAGGIO VESPA GTS 300 SUPER Scooter 13 92 DAELIM S3 ADVANCE Scooter 12 93 PIAGGIO VESPA GTS 150 Scooter 12 94 SYM JOYRIDE 125 S Scooter 12 95 KYMCO PEOPLE GTI 125 Scooter 11 96 LML STAR DELUXE 150 Scooter 11 97 PIAGGIO MP3 300 LT Scooter 10 98 PIAGGIO VESPA 125 Scooter 10 99 KAWASAKI J 125 Scooter 8 100 WANGYE WY5000DT16 Scooter 8
yossarian Opublikowano 16 Maja 2018 Opublikowano 16 Maja 2018 Najpopularniejsza klasa 300-500 ccm: 13.008 sztuk (+6,3%) może jeszcze znacząco zyskać jesienią, o ile nowa Forza 300 będzie udanym produktem. Średniaki 150-250 ccm: 7.013 sztuk (-21,9%) znacząco pogłębiają spadek.
RONIN Opublikowano 16 Maja 2018 Opublikowano 16 Maja 2018 Cieszy mnie i nawet nie dziwi pozycja x adv, natomiast zaskoczyła sprzedaż Akacza 550, liczyłem na lepszy wynik.
Sympatycy KriSSo Opublikowano 19 Maja 2018 Sympatycy Opublikowano 19 Maja 2018 Integra 311 i X-ADV 1300 ? CO jest do diabła? Przecież mnóstwo ludzi nie ma nawet możliwości pojeździć tym sprzętem, bo jest dla Guliwerów. Czyli dalej typowy standardzik - SH w różnych wariantach i Beverly 300 i od lato to samo. NUDA.
dr.big Opublikowano 19 Maja 2018 Opublikowano 19 Maja 2018 Krisso, rzeczy kupuje się też dlatego, bo są ładne i się podobają . Nie muszą być "niezbędnie" potrzebne . Np. po co komu wielkie SUVy w miastach? A są przebojem wsród sprzedawanych nowych.
Sympatycy KriSSo Opublikowano 19 Maja 2018 Sympatycy Opublikowano 19 Maja 2018 EDIT: Dobra, niech Wam będzie.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 19 Maja 2018 Autor Administrator Opublikowano 19 Maja 2018 Godzinę temu, KriSSo napisał: Integra 311 i X-ADV 1300 ? Gdyby nie X-ADV, Integra miałaby pewnie wynik sprzedaży 2 lub 3 razy lepszy. Taka jest specyfika rynku IT. Pisałem o tym już na samym początku wprowadzenia do sprzedaży tego skutera, że w IT to będzie hit. Tak jak kiedyś mała BW'S. Poza tym doskonały wynik X-ADV to także odebrani klienci Yamahy (T-max). Ta jednak wyrównuje sobie "straty" X-max'em 300... I jakoś się to kręci. Godzinę temu, KriSSo napisał: Czyli dalej typowy standardzik - SH w różnych wariantach Względy czysto praktyczne i odbiorcy bardzo różnych pokrojów. Poza tym SH to od zawsze ponadnormatywna odporność na trudy "pracy" a w IT to bardzo ważne. Godzinę temu, dr.big napisał: Np. po co komu wielkie SUVy w miastach? A są przebojem wsród sprzedawanych nowych. Niekoniecznie wielkie ale te małe i średnie są lubiane m.in za dobrą widoczność czy wygodne wsiadanie / wysiadanie. W przypadku X-ADV akurat wsiadanie / zsiadanie jest średnio komfortowe
dr.big Opublikowano 19 Maja 2018 Opublikowano 19 Maja 2018 Ja i tak wsiadan i 1 godzinę temu, MariuszBurgi napisał: (...)W przypadku X-ADV akurat wsiadanie / zsiadanie jest średnio komfortowe Ja i tak "od zawsze" na skutery wsiadam/zsiadam po "motocyklowemu" i, dziwnym trafem, właśnie używanie tej muldy w przekroku jest dla mnie nienaturalne i mocno kłopotliwe. Naturalne dla za to jest dla mnie przekładanie nogi ponad siedziskiem pasażerskim nawet z kuframi czy topcasem. Mnie ranking nie dziwi. X-ADV ma zaslużoną pozycję na liście sprzedażowej jako pierwszy skuter dwucylindrowy.
Sympatycy KriSSo Opublikowano 19 Maja 2018 Sympatycy Opublikowano 19 Maja 2018 Jest świetny. Tylko szkoda, że nie dla wielu osób mojego wzrostu .
Apolinary Baj Opublikowano 19 Maja 2018 Opublikowano 19 Maja 2018 Krisso, rzeczy kupuje się też dlatego, bo są ładne i się podobają . Nie muszą być "niezbędnie" potrzebne . Np. po co komu wielkie SUVy w miastach? A są przebojem wsród sprzedawanych nowych. I czasem zazdroszczę ludziom, którzy potrafią wyłączyć tę opcję . Ja się cholera uparłem na X10 co piekielnie utrudnia poszukiwanie sprzętu. Jest dużo na prawdę praktycznych modeli. Ranking świadczy, że jednak dużo Włochów potrafi przymknąć oko na estetykę i przedłożyć funkcjonalność ponad to.SH, Beverly to chyba idealne skutery miejskie.Wysłane z mojego ASUS_Z017D przy użyciu Tapatalka
RONIN Opublikowano 19 Maja 2018 Opublikowano 19 Maja 2018 6 godzin temu, KriSSo napisał: bo jest dla Guliwerów. Czyli dalej typowy standardzik - SH w różnych wariantach i Beverly 300 i od lato to samo. NUDA. To mi komplement napisałeś, do tej pory nikt mnie dużym oprócz syna nie nazywał , dodam, że mam tylko 176 cm wzrostu, ot i cały Guliwer. Testowałem na Burgmanii, chyba w 2014r. Integrę 750 i mocno mnie zawiodła, może dlatego, że testowałem również bmw c650gt, a potem wsiadłem na swoją GP800, więc integra nie miała szans. Xadv jest prawie idealna, ewentualnie trochę poszerzyłbym przednią owiewkę i płozy na nogi, poza tym działa efekt nowości, niby coś zupełnie nowego a jednak silnik i napęd to i pewna i znana konstrukcja. Takie połączenie to musiał być sukces. Wychodzi że jestem nudny i pragmatyczny bo w garażu mam obok xadv sh150. A co do wysokości xadv za 42 euro można zakupić kości obniżające tylne zawieszenie o 35 mm.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 19 Maja 2018 Autor Administrator Opublikowano 19 Maja 2018 Każdy pojazd (2oo czy 4oo) to suma +/- , które dla każdego mogą być totalnie różnie postrzegane . Kiedyś rozmawiałem ze znajomym, który na dealerce 4oo "zjadł zęby". Pracował jako sprzedawca u kilku przedstawicieli różnych marek, w tym i premium. Jednym z jego stwierdzeń było: "Jakie ludzie czasem mają kryteria to aż trudno uwierzyć!" To, co dla jednego bywa wielką zaletą dla drugiego okazuje się nieakceptowalną wadą... itp. Rozbieżności i skrajności długo by wymieniać. Tak samo jest z naszym hobby. Ostatnio liczyłem, że każdego dnia (średnio) wsiadam i zsiadam na/z 2oo od 15 do 20 razy. Latam 80% miasto, 99% równe drogi i 90% w pojedynkę. Po analizie X-ADV jest dla mnie mniej sensownym wyborem niż Integra, która jest niższa (wsiadanie/zsiadanie), węższa (kierownica- jazda w korkach) i przede wszystkim ma nisko umieszczony środek ciężkości (co wyjątkowo u mnie preferowane)... czego niestety o X-ADV powiedzieć nie można. Poza tym ma lepszą ochronę przed wiatrem/deszczem (tu X-ADV ma zauważalne braki), dzielona kanapa (dla mnie to akurat często ważne) i kilka innych, może już nie tak ważnych cech. Pomijając kwestię indywidualnych preferencji, X-ADV to doskonały sprzęt i pomimo tego, że swoje kosztuje wart jest każdej wydanej na niego złotówki. 7 godzin temu, dr.big napisał: Ja i tak "od zawsze" na skutery wsiadam/zsiadam po "motocyklowemu" Zależy od sprzętu. Integra zdecydowanie TAK. SH 300 - zdecydowanie nie ma takiej potrzeby
stan924 Opublikowano 19 Maja 2018 Opublikowano 19 Maja 2018 Czytam analizuję, analizuję jeszcze raz i znów czytam Postanowiłem przesiąść się z tzw. "motocykli" na skuter. Kupuję skuter. Potrzebuję malutkiej podpowiedzi. Co wybrać : pieniądze podobne. około 11k zł. Honda 2008 rok. 2 cylindry, pięknie pracuje/ Jest trochę braków ale to mnie nie przeraża. 30 000 km Suzuki burgman 400 2012 rok. Po rozgrzaniu do pracy silnika nie mam zastrzeżeń. przebieg 42 000 km. No i jak w bajce ....."osiołkowi w żłoby dano, w jeden owies w drugi siano" Może coś podpowiecie Bardzo dziękuję za każdą podpowiedź.
RONIN Opublikowano 19 Maja 2018 Opublikowano 19 Maja 2018 45 minut temu, stan924 napisał: Może coś podpowiecie Bardzo dziękuję za każdą podpowiedź. Pytania nie w tym temacie!!! Bierz Hondę , co dwa cylindry to nie jeden
stan924 Opublikowano 19 Maja 2018 Opublikowano 19 Maja 2018 Dziękuję za sugestię. Przepraszam za "wcinkę" nie w temacie. Wiedziałem, że to nie ten temat ale był "najcieplejszy" więc zaryzykowałem. Może obejdzie się bez bana. Jeszcze raz przepraszam. Pozdrawiam
Cairo Opublikowano 24 Czerwca 2018 Opublikowano 24 Czerwca 2018 Dnia 19.05.2018 o 11:31, KriSSo napisał: Jest świetny. Tylko szkoda, że nie dla wielu osób mojego wzrostu . A ile masz wzrostu? Ja mam 177 i czuje że to sprzęt skrojony pode mnie.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Autor Administrator Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Top 15 Maxi Scooter - sprzedaż w IT lipiec 2018 1 HONDA ITALIA SH 300: 1.493 szt.2 HONDA ITALIA SH 150: 1.393 szt.3 HONDA ITALIA SH 125: 1.376 szt.4 PIAGGIO BEVERLY 300 ABS: 1.168 szt.5 PIAGGIO LIBERTY 125 ABS: 798 szt.6 YAMAHA XMAX 300: 788 szt. 7 KYMCO AGILITY 125 R16: 633 szt. 8 HONDA X-ADV 750: 538 szt.9 YAMAHA TMAX 500: 499 szt. 10 PIAGGIO BEVERLY 350: 473 szt.11 PIAGGIO VESPA GTS 300: 390 szt.12 KYMCO PEOPLE S 150: 382 szt.13 PIAGGIO VESPA PRIMAVERA 125: 366 szt.14 PIAGGIO MEDLEY 125: 348 szt.15 KYMCO X-TOWN 300: 320 szt. No i jeszcze ciekawe tabelka jak wygląda sprzedaż jednośladów w EU (2017 vs 2018 /styczeń-czerwiec/). U nas nie za mocno... ale np. w motorowerach jesteśmy przed Rumunią Kraj Motocykle Sty-Czer 2017 Motocykle Sty-Czer 2018 Zmiana % Motorowery Sty-Czer 2017 Motorowery Sty-Czer 2018 Zmiana % Bulgaria - n.d. - - n.d. - Cyprus - n.d. - - n.d. - Czech Republic - n.d. - - n.d. - Malta - n.d. - - n.d. - Hungary 1.352 1.779 +31,6 - n.d. - Greece 13.474 16.936 +25,7 - n.d. - Sweden 6.482 6.907 +6,6 - n.d. - France 91.494 98.664 +7,8 42.542 27.644 -35,0 Netherlands 8.536 8.678 +1,7 37.032 26.731 -27,8 Germany 88.322 97.626 +10,5 17.607 12.790 -27,4 Italy 125.086 130.458 +4,3 12.570 10.002 -20,4 Belgium 13.673 14.847 +8,6 7.883 9.056 +14,9 Poland 8.957 8.337 -6,9 12.586 8.405 -33,2 Austria 16.036 17.066 +6,4 8.209 6.254 -23,8 Spain 67.373 72.904 +8,2 9.185 6.020 -34,5 Slovenia 1.575 1.468 -6,8 14.614 2.765 -81,1 Finland 2.010 2.091 +4,0 3.609 2.735 -24,2 Denmark 1.930 2.289 +18,6 3.685 2.645 -28,2 UK 53.549 55.351 +3,4 3.128 2.433 -22,2 Portugal 11.478 12.761 +11,2 1.199 1.230 +2,6 Croatia 1.339 1.223 -8,7 789 1.029 +30,4 Latvia 422 514 +21,8 545 410 -24,8 Estonia 363 400 +10,2 316 320 +1,3 Lithuania 276 284 +2,9 303 197 -35,0 Luxembourg 1.169 1.187 +1,5 327 118 -63,9 Ireland 769 744 -3,3 80 115 +43,8 Slovakia 3.038 3.181 +4,7 149 65 -56,4 Romania 534 647 +21,2 304 17 -94,4 Łącznie 519.237 556.342 +7,1 176.662 120.981 -31,5
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się