markali Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 42 minuty temu, pawelp napisał: Na pewno jest to więcej części niż pompa (choćby jakieś tarczki przy kołach, czujniki, coś co steruje tą pompą itd). Taniej pewnie sprzedać i kupić z ABSem - ja też wolałbym np jeździć wersją bez ABS, niż taką przeróbką manianą kołchozną. Dokładnie! Układ jest niby prosty ale również bym z tym nie kombinował i jak pisze pawelp sprzęta bym wymienił. Hamulce to ważna sprawa. http://motormania.com.pl/porady/abs-w-motocyklach-koniecznosc-czy-gadzet/ Nie wiem czy było ale fajny art.
kantor81 Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 Witam, w Kawasaki j300 świeci mi się kontrolka ABS. Nie działa prędkościomierz. Podczas przekręcania kluczyka gdy system robi test zegarów wskaźnik prędkościomierza normalnie test przechodzi. Czy ma ktoś z was sposób jak zczytać błędy ABS bez wpinania w komputer. U mnie w okolicy nie ma nikogo kto miałby sprzęt do diagnozy. Druga sprawa to błąd 49 w silniku. Wymieniłem elektrozawór na Przepustnicy /taki na 4 piny/ błąd nadal świeci. Próbowałem go kasować poprzez reset ECU ręcznie ale coś nie wychodzi. Numer części 16126. https://www.dropbox.com/s/12dks3anv8d3bk9/DSC_0009.JPG?dl=0
pawelecm Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 Mnie kiedyś wariowała kontrolka od ABS-u, włączała się podczas wolnej jazdy. Zrobiłem niby ręczny reset ECU ( gdzieś na forum wyczytałem) i pomogło: Przekręcić kluczyk, przejdzie test zegarów, manetka na full 10 sekund, odpuścić, poczekać i wyłączyć zapłon. U mnie pomogło, co wcale nie oznacza, że u Cienie pomoże, ale spróbować warto.
izdebski12 Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 6 godzin temu, kantor81 napisał: Witam, w Kawasaki j300 świeci mi się kontrolka ABS. Nie działa prędkościomierz. Podczas przekręcania kluczyka gdy system robi test zegarów wskaźnik prędkościomierza normalnie test przechodzi. Czy ma ktoś z was sposób jak zczytać błędy ABS bez wpinania w komputer. U mnie w okolicy nie ma nikogo kto miałby sprzęt do diagnozy. Druga sprawa to błąd 49 w silniku. Wymieniłem elektrozawór na Przepustnicy /taki na 4 piny/ błąd nadal świeci. Próbowałem go kasować poprzez reset ECU ręcznie ale coś nie wychodzi. Numer części 16126. https://www.dropbox.com/s/12dks3anv8d3bk9/DSC_0009.JPG?dl=0 Co do ABS-u i nie działającego prędkościomierza, to musisz skręcić kabel od czujnika w przednim kole - ten kabel który Ci się zerwał na wyboju i zwisa pod przednią czachą, obok prawej lagi. A co do błędu, to po wymianie podzespołów należy skasować błąd, bo ten dalej jest zapamiętany. Jeżeli skasujesz błąd a ten znowu się pojawi po chwili to znaczy, że masz zepsute dalej jak miałeś. Kasowanie błędu: Zapłon ON, kluczyk ON, liczysz powoli 10 sekund najlepiej 101 102 103 itd. potem manetka na max, znowu liczysz 10 sekund... 101 102 103, odpuszczasz, czekasz 5 sekund aż lampka błyśnie.
kantor81 Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 Kasowanie w ten sposób nie pomaga. Dodam że jak wypiałem wtrysk i wpiałem go ponownie to pokazał się dodatkowo błąd nr33. Błąd powinno się dać skasować ale niestety. Jeżeli chodzi o ABS to kabel został przecięty po to żeby zmierzyć ommomierzem i podmienić inny czujnik ale nic to nie dało. Hmmm ciekawe gdzie kolega Izdebski widział ten przecięty kabel. Może doradzi ktoś jakim sprzętem zdiagnozować j300. I gdzie jest wtyczka do diagnozy.
Tomjoz Opublikowano 15 Maja 2017 Opublikowano 15 Maja 2017 W downtown jest pod siedzeniem pod mała klapka w tylnej części myślę że J 300 tez tak maWysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka
Benek Opublikowano 20 Maja 2017 Opublikowano 20 Maja 2017 Mam problem z zegarkiem w sowim DT 300 ABS, tzn. chodzi o połowę wolniej zmienia minuty dopiero jak te kropki migną 120 razy a nie 60 . Ktoś tak miał można coś z tym zrobić? Podejrzewam, że to jakaś kombinacja przycisków, bo wcześniej chodził dobrze a ja mam ciągle problem z zapamiętaniem kombinacji kasowania licznika i chyba coś rzez przypadek namieszałem.
Wombat Opublikowano 20 Maja 2017 Opublikowano 20 Maja 2017 raczej nie ma kombinacji przycisków zmieniającej długość sekundy w czasomierzu :). To chyba stała fizyczna. To nie przestawienie z km na mile. Jak nie pomoże 100% zabranie prądu i restart zegarka to znaczy że się zapewne sam czasomierz posypał.
Benek Opublikowano 8 Czerwca 2017 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Dnia 20.05.2017 o 16:52, Wombat napisał: raczej nie ma kombinacji przycisków zmieniającej długość sekundy w czasomierzu :). To chyba stała fizyczna. To nie przestawienie z km na mile. Jak nie pomoże 100% zabranie prądu i restart zegarka to znaczy że się zapewne sam czasomierz posypał. Dzięki, pomogło odłączenie aku, długo to trwało, ale w końcu dziś mnie naszło na taką próbę.
zaq13 Opublikowano 7 Lipca 2017 Opublikowano 7 Lipca 2017 Witam ktoś z was wie albo ma instrukcje serwisową? Będę robił sam z kolegą samochodziarzem przegląd po 20 tys. Jaki powinien być luz na zaworach w dowtownie 300i? z góry dzieki
virus Opublikowano 10 Lipca 2017 Opublikowano 10 Lipca 2017 Kiedyś z netu ściągnąłem instrukcję serwisową do Downtowna, angielską. Jak nie znajdziesz mogę poszukać na dysku, powiniennem mieć. BTW, ze strony Motorlandu, Downtown z przebiegiem ponad 100 000 km bez remontu.
jogi Opublikowano 10 Lipca 2017 Opublikowano 10 Lipca 2017 Robiłem przegląd po 20 tyś miesiąc temu w swoim DT 300, ustawiałem 0,10 ssący i wydechowy. Oprócz tego do wymiany poszedł pierwszy raz pasek napędowy + klocki tył.
zaq13 Opublikowano 14 Lipca 2017 Opublikowano 14 Lipca 2017 Dzięki Jogi 4 zawory sprawdzone. Pasek jeszcze wygląda ok.
krzysztof.k Opublikowano 24 Lipca 2017 Opublikowano 24 Lipca 2017 Informacja od sprzedającego, po wymianie jednego z przekazników świeci check. Skuter śmiga że aż miło już ponad rok z tą kontrolką ,nie wyświetla żadnego błędu, żadnych niepokojących objawów.Jaka może być przyczyna. Gdzie szukać przyczyny, może jakiś reset.
Robertsonnh Opublikowano 27 Lipca 2017 Opublikowano 27 Lipca 2017 Witam. Dzisiaj zauważyłem w moim Kymco po lewej stronie obok tylniego koła - "plamy po oleju" i po przyglądnięciu się zauwazyłem że odłączył się wężyk u góry jak na zdjęciu. Czy ktoś może mi powiedzieć co się stało i czy będą jakies problemy bo zrobiłem tak z 20 km.
mojo Opublikowano 9 Września 2017 Opublikowano 9 Września 2017 Witam Zawitał do naszego garaży nowy Kymco Downtown 300i a dokładniej do mojej żony i niestety już mam pytanie: czy można jakoś awaryjnie otworzyć bagażnik (schowek pod siedzeniem)? Jak był niedawno wydawany w salonie to sprzedawca przy nas otwierał i działało, teraz kombinując i na zapłonie (wciskanie) i bez ( w lewo) słuchać tylko pukanie pod kanapą ale się nie otwiera PS Sposób za pomocą młotka i przecinaka znam
virus Opublikowano 9 Września 2017 Opublikowano 9 Września 2017 Linki idą wzdłuż skutera (chyba po lewej stronie). Wiem, że można otworzyć ciągnąć za te linki, tylko są bardzo głęboko. Trzeba się dostać od spodu.
Tomjoz Opublikowano 11 Września 2017 Opublikowano 11 Września 2017 Po lewej stronie u góry dwie linki ale czy od spodu się dostaniesz??Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka Co do tego warzyka to nic się nie stało. Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka
mojo Opublikowano 11 Września 2017 Opublikowano 11 Września 2017 No niestety żadna kombinacja z kluczykami, dociskaniem kanapy itp nie pomaga. Dzwoniłem do serwisu MotorLanda ale nic nowego do tematu nie wnieśli. Żeby się dostać do linek trzeba podobno przód rozebrać. Generalnie pierwsza usterka gwarancyjna ale mam nadzieję że to tylko jakiś jednorazowy pech. Zrobiłem dziś przy okazji klika rundek i jak się po rozgrzaniu przyciśnie to na zawalidrogę nie wygląda Czy ktoś z Was ściągał może taki plastik, który znajduje tuż pod tylnymi lampami. Musze go zdjąć do zamontowania stelaża i nie wiem gdzie podważyć lub pociągnąć aby nie połamać.
Bart1 Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 Ja przerabiałem temat ,próbowałem sobie wyregulować otwieranie bo mi się czasem kanapa nie chciała otworzyć i tak wyregulowałem te linki,że nie szło w ogóle otworzyć po zamknięciu. Pomęczyłem się i udało się otworzyć kanapę kręcąc kluczykiem i ciągnąc za linki które idą po prawej stronie skutera patrząc z przodu. Więc da się na 100% bez rozbierania Downtown to jest perzcinak wśród 300 i nie tylko.Dziś gościu poprzednim T-maxem do 120 nie dawał rady Ba naet do 100 byłem szybszy ,fakt ze mam trochę podłubane
mojo Opublikowano 27 Września 2017 Opublikowano 27 Września 2017 Dnia 14.09.2017 o 12:32, Bart1 napisał: Ja przerabiałem temat ,próbowałem sobie wyregulować otwieranie bo mi się czasem kanapa nie chciała otworzyć i tak wyregulowałem te linki,że nie szło w ogóle otworzyć po zamknięciu. Pomęczyłem się i udało się otworzyć kanapę kręcąc kluczykiem i ciągnąc za linki które idą po prawej stronie skutera patrząc z przodu. Więc da się na 100% bez rozbierania No tak ale jest to zabudowane. W którym miejscu (rozumiem że pod plastikami) do tych linek jest najlepszy dostęp? Wczoraj byłem po filtry w Motor Landzie i próbowałem z nimi o tym pogadać ale stwierdzili, że rozbierać trzeba a na moje pytanie jak te plastiki z przodu zdjąć to stwierdzili że do nich trzeba moto przyprowadzić. Nie chce mi się ciągnąć blisko 30 km sprzętu W ogóle odnoszę takie wrażenie że ML ma klientów detalicznych w poważaniu głębokim co mi pośrednio powiedzieli i odnośnie sprzedaży moto (jak chciałem kupić) i części a serwisu jeszcze nie przerabiałem oprócz pytania o kanapę. Moje kolejne pytanie: gdzie oprócz MotorLandu można (najlepiej w Wawie) kupić filtry, części do Kymco bo ML ma ceny kosmiczne a z resztą oni jak wspomniałem poważają tylko dilerów a klient detaliczny to dla nich balast zbyteczny. Jeszcze jedna sprawa nurtuje mnie w DT300 a mianowicie podawane różne moce odnośnie tego samego rocznika czyli tych samych norm - EURO4. Strona Kymco Polska/MotorLand - podaje (podawała bo ten model usunęli) 30 KM W teście sponsorowanym przez ML podano 33 KM Ja w certyfikacie fabrycznym mam wpisane 20,3 kW czyli 27,6 KM Próbowałem pytać w ML ale w sumie tylko "oczami przewracali" bo argument o innych normach raczej odpada bo chodzi o informacje o tym samym roczniku sprowadzanym na teren Polski przez 1 firmę w końcu. Dla celów marketingowych zawyżają parametry o 10-20%?
Bart1 Opublikowano 27 Września 2017 Opublikowano 27 Września 2017 No tak ale jest to zabudowane. W którym miejscu (rozumiem że pod plastikami) do tych linek jest najlepszy dostęp? Wczoraj byłem po filtry w Motor Landzie i próbowałem z nimi o tym pogadać ale stwierdzili, że rozbierać trzeba a na moje pytanie jak te plastiki z przodu zdjąć to stwierdzili że do nich trzeba moto przyprowadzić. Nie chce mi się ciągnąć blisko 30 km sprzętu W ogóle odnoszę takie wrażenie że ML ma klientów detalicznych w poważaniu głębokim co mi pośrednio powiedzieli i odnośnie sprzedaży moto (jak chciałem kupić) i części a serwisu jeszcze nie przerabiałem oprócz pytania o kanapę. Moje kolejne pytanie: gdzie oprócz MotorLandu można (najlepiej w Wawie) kupić filtry, części do Kymco bo ML ma ceny kosmiczne a z resztą oni jak wspomniałem poważają tylko dilerów a klient detaliczny to dla nich balast zbyteczny. Jeszcze jedna sprawa nurtuje mnie w DT300 a mianowicie podawane różne moce odnośnie tego samego rocznika czyli tych samych norm - EURO4. Strona Kymco Polska/MotorLand - podaje (podawała bo ten model usunęli) 30 KM W teście sponsorowanym przez ML podano 33 KM Ja w certyfikacie fabrycznym mam wpisane 20,3 kW czyli 27,6 KM Próbowałem pytać w ML ale w sumie tylko "oczami przewracali" bo argument o innych normach raczej odpada bo chodzi o informacje o tym samym roczniku sprowadzanym na teren Polski przez 1 firmę w końcu. Dla celów marketingowych zawyżają parametry o 10-20%? ML to jest dealer na Polskę więc go nie ominiesz i taniej nie kupisz.Linki- szukasz łapką pod osłoną na wysokości środka kanapy. Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu TapatalkaML to jest dealer na Polskę więc go nie ominiesz i taniej nie kupisz.Linki- szukasz łapką pod osłoną na wysokości środka kanapy. Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka Moce są różne bo stary DT był mocniejszy. Ale miał problemy z szarpaniem,więc go wykastrowali mocowo, dali inne varioWysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
mojo Opublikowano 27 Września 2017 Opublikowano 27 Września 2017 7 godzin temu, Bart1 napisał: Moce są różne bo stary DT był mocniejszy. Ale miał problemy z szarpaniem,więc go wykastrowali mocowo, dali inne vario Szkoda tylko że Ty to wiesz a oficjalny importer nie Opisane przez mnie różne moce wg ML dotyczą tego samego rocznika a nie sądzę aby te zmiany od 33 do 27,6 KM weszły podczas w roku 2016. Brak kompetentnych i rzetelnych informacji wpływa na markę a Kymco ma dużo pochlebnych opinii na całym świecie np Ameryka Płn i Pd. Ja na Zinga też nie narzekam bo po przejechaniu już blisko 5500 km jedyne co się nadwyrężyło to uszczelniacz 1-dnej przedniej lagi i zaczyna puszczać olej, nic dokręcać nie musiałem więc biorąc pod uwagę 125-tki źle nie jest. Inna sprawa że cenom Kymco bliżej do markowych pojazdów niż chińskich wielomarkowców a to powinno do czegoś zobowiązywać. Generalny importer swoimi działaniami wpływa na wizerunek marki a tu garażowcy z ML wg mnie nie popisują. Może trochę popracują nad standardami jak poczytają Burgmanię i zacznie być jak być powinno.
mojo Opublikowano 9 Października 2017 Opublikowano 9 Października 2017 Założyłem temat o plastikach i ich demontażu w Downtownach - czy ewentualnie Koledzy mogą "rzucić okiem".
Benek Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 Mam pytanie odnośnie świadectwa homologacji DT 300 ? Gdzie mogę coś takiego znaleźć, potrzebuję coś takiego, bo czeka mnie sprawa w sądzie - nie przyjąłem mandatu za przekroczenie prędkości, bo pomiar wydał mi się niewiarygodny zmierzona prędkość 115 km. W danych technicznych podana jest prędkość max 130 km/h, chcę mieć do sądu taki "poważny" dokument, który to potwierdzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się