Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Suzuki Burgman 650


pilot

Czy miałeś awarię skrzyni CVT  

140 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

  • Klubowicze

z góry przepraszam za OT.

JeĽdziłem burgim 250, teraz jest 400 i miał byc 650 (burgmany mi się po prostu podobaj?).

Ta sonda i wypowiedzi bardzo ostudziły moje chęci zakupu B650.

Czy jest aż tak Ľle????

Pozdrówko!

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 132
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • pilot

    24

  • MARCVS

    6

  • 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

    5

  • dr.big

    5

z góry przepraszam za OT.

JeĽdziłem burgim 250, teraz jest 400 i miał byc 650 (burgmany mi się po prostu podobaj?).

Ta sonda i wypowiedzi bardzo ostudziły moje chęci zakupu B650.

Czy jest aż tak Ľle????

Pozdrówko!

Jak SMP nie zmieni swojego postępowania to będzie jeszcze gorzej, bo gdyby im zależało na klientach to na pewno interweniowaliby u producenta a nas traktowaliby bardziej poważnie a nie, jako zło konieczne? Z tego, co zaobserwowałem to dla nich liczy się kasa a nie dobro marki SUZUKI a wszystko zganiaj? na ASO a tak naprawdę to oni rz?dz? i robi?, co chc?. Ja osobi?cie dziwię się, że dealerzy zgadzaj? sie na takie traktowanie i rozkładaj? ręce. Ja gdybym sie uparł się to dzi? jeĽdziłbym z nowymi czę?ciami CVT i nie musiał bym za to płacić ( zrobię wszystko, aby udowodnić, że CVT jest wad? konstrukcyjn? a SMP zwróci mi koszt poniesione za t? naprawę), ale metoda jeĽdzić aż padnie jest dobrym rozwi?zaniem. Ta sonda sama pokazuje, jaki jest procent usterek skrzyni CVT a nie wspomnę już łożysk i plastików. Więc wstrzymaj się z zakupem może co? się zmieni i nasze starania odbij? sie echem w Japonii. Bo skoro ja nie mogę doczekać się na odpowiedĽ od SMP i oni nie widz? innego rozwi?zania to może Japonia prędzej nam odpowie.

Odnośnik do komentarza

To może użytkownicy Antków zbior? się, napisz? petycję do SMP oraz do rzecznika konsumentów czy gdzie tam się tylko da? Pojedynczy przypadek SMP może ignorować, ale grupowego... Zwłaszcza jak to przez rzecznika praw pójdzie już nie tak łatwo.

Ostatnia akcja na autostradzie pokazała, że można sporo szumu narobić przynajmniej, a i pewnie jaki? efekt tego pozytywny będzie więc czemu nie zrobić smrodu koło SMP trochę? Sprzedaż im podupadnie to zm?drzej? może.

Odnośnik do komentarza

Ja to jestem ciekawy jakie było dokładnie okoliczno?ci tych uszkodzeń.

Jak to wada fabryczna...? Ten model jest genaralnie nie zmieniony poza pierdołami w stylu szyba czy abs czy składane lusterka od 2002. Sprzedało się tego na ?wiecie masę sztuk. I niemożliwe jest by z powodu "wady fabrycznej"

padły cvt w takim procencie sprzętów jak w Pilotowej s?dzie (na razie prawie 30%).

Więc..?

Odnośnik do komentarza
Ja to jestem ciekawy jakie było dokładnie okoliczno?ci tych uszkodzeń.

Jak to wada fabryczna...? Ten model jest genaralnie nie zmieniony poza pierdołami w stylu szyba czy abs czy składane lusterka od 2002. Sprzedało się tego na ?wiecie masę sztuk. I niemożliwe jest by z powodu "wady fabrycznej"

padły cvt w takim procencie sprzętów jak w Pilotowej s?dzie (na razie prawie 30%).

Więc..?

Ja tylko nadmienię, że znam tylko jeden przypadek, który jeszcze się tu nie zgłosił, że CVT padło z winy użytkownika a przyczyn? było odł?czenie kabelka od centralki, co też dla mnie jest złym rozwi?zaniem, ponieważ taka pierdoła nie powinna rozwalić całego CVT. 30 % pojazdów tylko CVT to mi się wydaje że to bardzo dużo i nie jest to pojedynczy przypadek a nikt z SMP nie zwraca na to uwagi mało tego bagatelizuj? sobie to. Co do okoliczno?ci w jakich mi padła CVT były bardzo dziwne bo wszystko stało się przy stałej prędko?ci 110 i na trybie manualnym. Nagle skrzynia przestała ci?gn?ć a ja musiałem zjechać na pobocze. Z tego co mi przekazano niezniszczalny pasek sie rozleciał i co ciekawe narobił dodatkowych szkód które podniosły koszt naprawy o jakie? 3 tys.

Odnośnik do komentarza
Ja to jestem ciekawy jakie było dokładnie okoliczno?ci tych uszkodzeń.

Jak to wada fabryczna...? Ten model jest genaralnie nie zmieniony poza pierdołami w stylu szyba czy abs czy składane lusterka od 2002. Sprzedało się tego na ?wiecie masę sztuk. I niemożliwe jest by z powodu "wady fabrycznej"

padły cvt w takim procencie sprzętów jak w Pilotowej s?dzie (na razie prawie 30%).

Więc..?

Więc .... w takim razie s? to błędy w serwisowaniu albo do Polski trafiaj? odpady produkcyjne...... podobne problemy mieli / maj? wła?ciciele 400-etek kiepskie sprzęgła , wysysaj?cy olej silnikowy przez jednostkę napędow? itp. itd.

Więc ...... pozostaje kupować yamahy i kymco i apki te s? bardziej żywotne :o.

A tak fajnie się prowadzi B650 ..... :D

Odnośnik do komentarza

Strach ogarnia przed wej?ciem do garażu po powyższej lekturze... Swojego B650 kupiłem wiosn? 2007 w Rzymie bezpo?rednio od wła?ciciela z przebiegiem 6,5 tys km. Dzisiaj wracaj?c z Giżycka dobiłem prawie 40 tys km. Poza przegl?dami co 6 tys km nic w nim dodatkowo nie wymieniałem. Co prawda plastik pod tylnymi lampami się poluzował, ale opaska typu "trytka" nie pozwala mu odpa?ć. Trybu manualnego używam sporadycznie, bardziej z lenistwa, a trochę też po to, aby unikn?ć nieprzyjemnych szarpnięć przy redukcjach wykonanych nie w porę. Ale do rzeczy, zastanawia mnie jedna rzecz zwi?zana z CVT, która przyszła mi do głowy po ostrym awaryjnym hamowaniu. Sprzęt ma ABS więc słyszałem wyraĽnie popiskiwanie opon, czyli koła były blokowane na krótk? chwilę i odblokowywane dzięki elektronice. W motocyklu/samochodzie w czasie takiego hamowania wciskamy jednocze?nie dĽwignię/pedał sprzęgła, w Burgmanie zrobić się tego nie da. Ciekawi mnie jaki wpływ na przekładnię i silnik maj? te gwałtowne szarpnięcia, a co się wtedy dzieje z CVT i silnikiem w Burgmanach które nie maj? ABS-u? Czy kto? wie co? na ten temat?

Nadal czekam na B900. Póki co...

Odnośnik do komentarza

Znam jeszcze dwa przypadki uszkodzonej skrzyni CVT .Jeden w Hajnówce ,a drugi w Sieradzu.Ten pierwszy z podobnym przebiegiem jak u mnie 25 tysięcy i także K4 .A ten z Sieradza K6 19 tysięcy. :lol:

Odnośnik do komentarza
Znam jeszcze dwa przypadki uszkodzonej skrzyni CVT .Jeden w Hajnówce ,a drugi w Sieradzu.Ten pierwszy z podobnym przebiegiem jak u mnie 25 tysięcy i także K4 .A ten z Sieradza K6 19 tysięcy. :lol:

Czyli procent uszkodzeń CVT wzrasta. Pytanie ilu jest jeszcze których sie nie zgłosiło bo nie chce lub nie może ?

Odnośnik do komentarza

Brzoza...

Rozumiem, że Twój AeN miał około 25 ty? km a rok jego produkcji to 2004...

Mój AeN jest z roku 2006 i ma przejchanych 42 ty? km

Pilota AeN jest z roku 2007 i ma przejachanych ponad 60 ty? km...( :) )

Wydaje mi się, że z racji samych przebiegów jak i okresów w których zostały zrobione można domniemać, że awaryjno?ć lub w Twoim przypadku brak awaryjno?ci jest bezpo?redni? przyczyn? takiego stanu rzeczy jak napisałe?...

Grzesiu Worlanie... Nie zgadzam się z Tob?, że nie ma znaczenia kto jeĽdzi motocyklem...

Według mnie jest kilka sposobów używania motocykla:

1. Lanserski - mam to się "kajtnę", niech widz?... potem majty z d...py i pucowanie...

2. Oszczędny - Motocykl na miejsce docelowe wieziony jest na przyczepie...

3. Przeciętny - jak trzeba to pojadę... teraz jednak muszę zaczekać bo deszcz padał...

4. Normalny - taki jak mój i np. Twój... Trzeba to jedziesz, nie trzeba to... :)

5. Na Pilota... trzeba nie trzeba motocykl ma jechać... :D:lol::D

Z tego powodu zgadzam sie z Mareczkiem...

Brzoza mimo tego, że miał 2004 rok nie napisał nic złego na AeNa...

Ja mam dwa lata młodszego ale z większym przebiegiem i miałem pod górę...

A Pilot? A Pilot ma kibel w kształcie siodła od AeNa 650...

Ja widzę przyczynę i skutek...

Odnośnik do komentarza

Heja,

ja w trasie jestem (wawa-gory swietokrzyskie-zywiec-wawa) ale czarna testowka B650k9 z Yoshimura, bo moj "najwiekszy skuter w miescie" mial podwoja przygode:)

Dygresja: super ten wydech jest, samochody sie lepiej rozsuwaja, bardziej slychac a w trasie nawet nie meczy, da sie przyzwyczaic, i tak prycha przy zwalnianiu jak w moto, normalnie zupelnie inaczej niz na standartowym:)

Jesli chodzi o skrzynie to mi sie pierwszy raz rozleciala z przebiegiem 24 tysiecy km gdzies w czerwcu chyba. W sumie problem sie zaczal jak naszlo mnie na zmienianie biegow. Jakis czujnik padl czy cos. Naprawialem w PolandPosition i powiedzieli ze nigdy im sie nie zdarzylo tego naprawiac:) Takze moze to nie byla bezposrednio skrzynia. Ale jak sklejam fakty to rzeczywiscie padl mi w nocy po zylowaniu na manualu do maksa na Jagielonskiej. - no dobra, ale co? nie moge zylowac? To wiocha ze sie zepsulo.

Jak odebralem to powiedzieli zeby jezdzic, jezdzic, jezdzic bo jak ma sie znowu posypac to zeby zdarzyc z gwarancja (mija 23.08.2009)

No i jezdzilem, jezdzielem, jezdzielem. W miedzy czasie mielismy stluczke z samochodem we Wladyslawowie kolo ronda na Hel bo kolo w Tico:) nas nie zauwazyl i wyjechal w lewo, cale szczescie wolno mijam korki wiec sie skonczylo na przejechaniu boku Burgmana i skasowaniu calego boku Tico. - bez strat zdrowotnych na szczescie....- to byl moj pierwszy raz z puszka:( nie chce NIGDY tego powtorzyc...on twierdzil ze moja wina, ja ze jego, policja ze moja, wiec za telefon do przyjaciela czyli Burgiego i akurat jego znajomy policjant byl z nim i po opisaniu sytuacji poradzil zeby nie przyjmowac i do sadu...ciekaw jestem co Wy powiecie ale do tego watku musze sie przgotowac bo mam zdjecia tego miejsca tylko nie mam kiedy tego zrobic bo jezdze non-stop.

Uszkodzenia plastikow byly po tej stluczce takie ze moglem cale szczescie dalej jechac, wiec spoko na luzie nim wrocilismy z nad morza do Wawy. Nastepnego dnia wbijam na miasto Torunska i dokladnie kolo Jasklowskiego trace moc, przy gazowaniu idzie jakby mial blokade zalozona na 5km/h. Zjechalem jakos na rondo i idac na tuptusia i gazujac doczlapalem sie do Jasklowskiego.

Oni na komputer i ze skrzynia. Od czerwca dobilem do 30 tysi wiec to chyba juz czas na niego:)

Teraz plastiki z autocasco a skrzynia z gwarancji, mam nadzieje ze PP ( bo jednak przenioslem od Jaskuly do PP) tak to posklada ze sie juz nie zepsuje...

Wniosek mam taki ze Burgi to super skuter ale to skuter i jesli sie nim jezdzi non-stop w trasy to on tego nie wytrzymuje. Poza tym widze teraz po skucie ktorym teraz jezdze (przebieg 1500 km) jak bardzo po ostrym uzytkowaniu on sie "rozklekotywuje" - sorry nie wiem jak to napisac chodzi o to ze po 30 tysiach naprawde przestaje byc taki zwarty, zbity. Ten czarny co mam teraz chodzi jak marzenie - i ta Yoshimura:)

Jak biore swieze auto czyli ze ma np.30 tysi przebiegu to cos takiego obserwuje kolo 80-100 tysiacach, to jest taki moment ze juz sie rozgladam za czyms swiezszym. Po prostu Burgman ma ten moment wczesniej.

Oczywiscie sprzet powinien byc zrobiony tak zeby to wytrzymywal ale realia sa takie ze w krajach gdzie sie tego najwiecej opycha sa dobre drogi i nikt nie stuka tam takich przebiegow na Burgmanach, bo ci co chca jezdzic po swiecie to sobie jezdza duzymi turystykami a jak maja Burgmany to smigaja nimi po miescie i troche szybciej ale na obwodnicach.

Sila rzeczy awaryjnosc jest napewno w normie i prawde mowiac maja gdzies niusa ze Burgman tudziez kilkadziesiat Burgmanow w Polsce sie psuje bo maja dziurawe drogi i swirow co stukaja po 30-50 tysiecy na gwarancji oraz klikaja manualem tak jak ja klikalem - przy wyprzedzaniiu redukcja itd.itp.

Pilot, zartuje oczywiscie, zycze Ci szczescia i podziwiam zapal wynikajacy z wk..wa. Ja tez mam dola bo ta skrzynia mi pokazala ze powyzej pewnego przebiegu nie jest to maszyna na 100 procent, ze wiem ze dojade chocby nie wiem co. A jak sie jezdzi w sprawach ktorych nie da sie odwolac to ryzyko jest bardzo duze przypalu typu ze nie dojade...

Juz widze jak stoje na drodze przy padnietym Burgmanie i zamawiam takse ( bo tylko to wchodzi w gre) i mowie do sluchawki, ---tak, tak, stoje na autostradzie przy zepsutym skuterze, jestem w kasku, pan kierowca latwo mnie zauwazy, bede machal, kurs bedzie do Krakowa:):D:):lol::)

Tfu! tfu! tfu!

pozdrawiam z Zywca, z milego hoteliku posrod gor:)

pollacco

Odnośnik do komentarza

Do listy B650 z padem skrzyni dopiszcie mojego znajomego marcela , który zaraz po kapitalce skrzyni pozbył się "grata" zrażony uszkodzeniem i kosztami naprawy - jego skrzynka zaliczyła pad przy przebiegu 42000 km.

Odnośnik do komentarza

No to ładnie.W końcu zaczynam się bać... .Na pewno przeszło mi kupowanie młodszego egzemparza..:D.

Zreszt? przy moim użytkowaniu powinno wytrzymać, choć wła?nie niemiłoby było zaliczyć awarię gdzie? w trasie.

Trochę głupio, że chyba nie bardzo można zapobiec tym zjawiskom, bo co..? wymienić pasek..? Jak padnie jaki? czujnik to i tak go zmieli.

Czy przy przegl?dzie którym? tam zagl?da się do sprawnej skrzyni..???

Odnośnik do komentarza
No to ładnie.W końcu zaczynam się bać... 

Ja również zostałem wystraszony , więc postanowiłem sprzedać swego w pełni sprawnego bez uszkodzeń Burgmana na czę?ci.

http://www.burgmania.net/forum/index.php?showtopic=8364&hl=

Otrzymałem jak na t? chwile dwie propozycje, nie kupna czę?ci tylko całego :D

Skoro AN650 jest tak awaryjny to dziwi mnie że s? jeszcze zainteresowani kupnem całego skutera.

Odnośnik do komentarza

Wy sprzedajecie a ja sobie kupię jak tylko kasa i sytuacja pozwoli i to w samym SMP. A po co aby już nie naprawiać tylko wymieniać skoro oni nie chc? naprawiać to może wymieniać zaczn? wyjdzie im taniej. Tyle, że wymiany prawnikom zlecę.

Odnośnik do komentarza
Wy sprzedajecie a ja sobie kupię jak tylko kasa i sytuacja pozwoli i to w samym SMP. A po co aby już nie naprawiać tylko wymieniać skoro oni nie chc? naprawiać to może wymieniać zaczn? wyjdzie im taniej. Tyle, że wymiany prawnikom zlecę.

Niestety Pilocie... W samym SMP to możesz sobie kupić ale samochód... Oni już nie zrobi? drugi raz błędu ze sprzedaż? motocykla z SMP...

Wynika to z prostej sprawy... jak kupisz u nich to "wlaczysz" z nimi... jak do s?du to ich... jak kupisz u dealera to walczysz niestety z dealerem... jak do s?du to dealera...

Odnośnik do komentarza
Wy sprzedajecie a ja sobie kupię jak tylko kasa i sytuacja pozwoli i to w samym SMP. A po co aby już nie naprawiać tylko wymieniać skoro oni nie chc? naprawiać to może wymieniać zaczn? wyjdzie im taniej. Tyle, że wymiany prawnikom zlecę.

Niestety Pilocie... W samym SMP to możesz sobie kupić ale samochód... Oni już nie zrobi? drugi raz błędu ze sprzedaż? motocykla z SMP...

Wynika to z prostej sprawy... jak kupisz u nich to "wlaczysz" z nimi... jak do s?du to ich... jak kupisz u dealera to walczysz niestety z dealerem... jak do s?du to dealera...

Dragon wiem o co ci chodzi i dlatego kupie tam gdzie najbardziej stane na odcisk SMP. Będzie ich bolało. Wiem tez to że sam nie wiele zdziałam ale już w grupie bedzie raĽniej.

Odnośnik do komentarza

Nie przesadzajmy, ja AN650 kupie i nie bede sie zastanawial czy zepsuje mi sie akurat skrzynia. Na forum burgmana jest ok. 200 aktywnych uzytkownikow tego skutera, z czego czesc ma 10, czesc 20, czesc 40, a sa tez tacy ktorzy zrobili jedna sztuka 80- 100tkm... Do tej pory slyszalem o 4- 5 przypadkach awarii skrzyni, a ludzie jednak takie "przygody" opisuja...

PS. Jak wynika z ankiety, psuje sie ok. 30% skrzyn w AN650 obecnych na Burgmanii... Troche to dziwne, bo gdyby tak ksztaltowal sie odstetek swiatowy, to nie watpie, ze Suzuki cos by z tym fantem dawno zrobilo...

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

To ja dołożę swoje 5 groszy:

- naprawa skrzyni biegów - gwarancja

- wymiana przedniej szyby wraz z ramk? - gwarancja

- naprawa skrzyni - gwarancja

- wymiana kierownicy - gwarancja

- wymiana konsoli steruj?cych prawa i lewa - gwarancja

- naprawa skrzyni biegów - gwarancja

- wymiana klaksonu - gwarancja

- wymiana płyty bagażnika - pękła - gwarancja

- wymiana łożysk kół tylnych - dwukrotnie-gwrancja

- przepalane litry oleju..........

dalej usterkami s? dzwoni?ca ramka szyby, wykleszczaj?ca się obudowa w przekroku, odpadaj?ca osłona tylna

do tego jeszcze wymiana zaworu, wymiana tłoków pier?cieni, kół,kółeczek i innych gówien które się po prostu pier....ol?.

PYTANIE - ILE mam to znosić!

a obecnie co? zaczyna klekotać ........ i znowu wizyta..........znowu rozbieranie...znowu docieranie na mój koszt........

DO|Ć!! DO|Ć!! DO|Ć!! DO|Ć!! DO|Ć!! DO|Ć!!

Obecnie prawnicy przejęli sprawę, powołany został z mojej strony rzeczoznawca i gromadzę dokumentację do s?du, TV i innych zainteresowanych mediów

Jeżeli SMP - uważam z mojej strony, że prowadzi nieuczciw? grę to ja już sentymentu do Burgiego nie mam i wstyd mi jak Pilotowi że wszystkim opowiadałem jaki to cudowny skuter..........

Ile razy można rozbierać, składać,rozbierać, składać.........

Ile?

Gdzie rozs?dek i zdrowa kalkulacja?

Oto odpowiedĽ """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""":

Szanowny Panie,

Sprawdziłem wszelakie możliwo?ci udzielenia Panu pomocy. Wymiana silnika nie wygl?da na szczę?liwe rozwi?zanie. Pozwolę sobie podsumować, co mógłbym Panu zaproponować:

1. Sprzedaż nowego pojazdu ze specjalnym upustem w wysoko?ci 8% od ceny detalicznej.

2. Wymiana silnika na nowy - Pański udział w kosztach wyniósłby 10.000 PLN. Dodatkowo długotrwała procedura powoduj?, iż to rozwi?zanie nie jest zbyt korzystne.

3. Weryfikacja zgłoszenia nadmiernego zużycia oleju + ew. naprawa.

Uprzejmie proszę o Pańsk? decyzję, co do wybranego rozwi?zania.

Z poważaniem"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Zaznaczę że skuter cały czas jest na gwarancji i innych niż autoryzowane serwisy nie widział!

Czy w powyższym obliczu Pan Bogusławski nie jest gór??

Czy warto zakup z oficialnego Ľródła? - skoro proponuje się odpowiedzialno?ć przenie?ć na klienta?

Kto? z Was może powiedzieć ale głupki tu pisz? o swoich usterkach przecież nikt Wam już tego złomu nie kupi!

I będzie maiła racje!!!!

Lecz na tym polega uczciwo?ć żeby wzajemnie się informować i przekazywać informacje a nie czarować, że pierwszy wła?ciciel garażowany na dywanie , dziadek, nie pal?cy, i tylko 30 ty?!!!! bo 200 już cofnięto i złożono z trzech innych!

Piszcie co Wam w Burgim piszczy, klekocze, wali się, - ?miało!

Odnośnik do komentarza

Ale jaja...

Czytam to i mam wrażenie, że ?nię...

Motocykl za prawie 40 tysięcy złotych... równowarto?ć samochodu klasy ?redniej...

Nie to jest najgorsze... najgorsze jest to, że w SMP siedz? i ?miej? się z nas do rozpuku...

Ale cóż można spodziewać się po ludziach z SMP, którzy w oczy mówi?, że jazda z odkręconym przednim kołem nie jest niebezpieczna zarówno dla kieruj?cego motocyklem jak i dla innych użytkowników ruchu...

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Tak sobie czytam te posty i.....kurcze ręce opadaj?

Nie chce się m?drzyć bo nie jezdziłem 650-ka ale to co pisze Zybex i Pilot to brzmi jak jaki? zły sen.Zwłaszcza podej?cie SMP do użykowników Suzuki.

Tak czy inaczej życze wam panowie wytrwało?ci w walce z SMP bo co? mi się wydaje że przed Wami baaaaardzo długa droga.

Odnośnik do komentarza

No tak gdybym napisał to sam to mogło wygl?dać, że zmy?lam, ale jest już tyle opisów, że to nadaje się do prasy nie tylko do s?du. Może opiszemy to wszystko i wy?lemy do której? z fachowych gazet. Jestem też ciekaw jak inne modele Suzuki. Może warto nasz temat rzucić na inne fora. Dragon masz racje najdroższy skuter na ?wiecie tylko i wył?cznie przez nieudolno?ć i olewactwo przedstawicieli Suzuki idzie na samo dno. Przez dwa lata szczyciłem się Suzuki dzi? jest mi głupio, że tacy ludzie jak SMP reprezentuj? t? markę. Mam nadzieje, że nowy Prezes SMP zrobi tam porz?dek i zacznie walczyć o zmianę opinii. Chyba, że się mylę i chyba kończyć nie muszę. Więc tu apel do Prezesa SMP niech Pan zrobi porz?dek w tej Firmie a klienci, którzy wydaj? tak duże pieni?dze na swoje pojazdy byli szanowani, bo wtedy i oni będ? szanowali SMP. Z drugiej strony to lepiej organizować imprezy Firmowe niż wydawać pieni?dze na naprawy pojazdów, których tak naprawdę naprawić się nie da ( przykład ZYBEXA).

PS. My tak tu piszemy i piszemy ale czy SMP wogóle to czyta a zwłaszcza Prezes może warto by było wysłać mu linka z tym tematem.?

Odnośnik do komentarza
PS. Jak wynika z ankiety, psuje sie ok. 30% skrzyn w AN650 obecnych na Burgmanii... Troche to dziwne, bo gdyby tak ksztaltowal sie odstetek swiatowy, to nie watpie, ze Suzuki cos by z tym fantem dawno zrobilo...

Bigu ale 30 %-owy wynik klasyfikuje już do "wady lub nazywaj?c po imieniu bubla technicznego" tak zreszt? jak rozłaż?ce się plastiki przekroku i koło tylnej lampy czy też inne nagminnie powtarzaj?ce się awarie.

Wychodzi na to, że SMP jak i samo Suzuki ma w d..... wszystkich klientów bo jak do tej pory mieli pseudo największe i najszybsze , najwygodniejsze i najpakowniejsze oraz naj i naj skutery więc .... lec?c na tych wszystkich naj nieobawiali się spadków sprzedaży ...... a tu pojawiły się inne marki oferuj?ce coraz lepiej i coraz więcej za coraz mniejsze pieni?żki.

Miałem kiedy? chrapkę na B650 ..... ale po tym co usłyszałem i zobaczyłem mówię nigdy w życiu .... nie skuszę się na to "g" bez urazy.

PS. A wydawało by się kiedy? , że kupuj?c jakie? tam "Tajwańskie G - spod znaku Kymco" miałbym same problemy zarówno z towarem jak i sprzedawc? / importerem a tu miła niespodzianka .... nawet niektórym po gwarancji usuwano usterki, które wyst?piły w innych pojazdach z pierwszych lat produkcji.

Dla takiego dealer/importera czy samej marki człowiek ma chęć na dalsze zakupy.

Z pozdr. od zawsze posiadaj?cy jedn? b. dobr? markę w swoim garażu choć niebawem ma się to zmienić ale napewno nie na Suzuki.

Co? jest w tym powiedzeniu "chcesz mieć stuki kup suzuki" !OKK.

Odnośnik do komentarza
Miałem kiedy? chrapkę na B650 ..... ale po tym co usłyszałem i zobaczyłem mówię nigdy w życiu .... nie skuszę się na to "g" bez urazy.

też doszedłem do tego samego wniosku !OKK

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...