Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Kymco Myroad 700... Nowość 2008> Start sprzedaży w EU 2012


𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

Rekomendowane odpowiedzi

Masz rację Mariusz. Nie ma co ich męczyć bo wyjdzie na to że ja jestem niepoważny co jakiś czas pytając się o to samo. Pozostao nam tylko czekać..czekać..czekać...

Odnośnik do komentarza

Niby nic nowego, ale zawsze cieszy.

Pozwolę sobie zacytować maila otrzymanego z MOTOR-LANDU (dystrybutora Kymco):

From: PG [...]

Sent: Thursday, September 15, 2011 11:56 AM

To: 'Krzysztof Modzelewski'

Subject: RE: MyRoad 700

Witam,

[..] Na 90% w przyszłym sezonie powinien być u nas w ofercie My Road 700. Przewidywana cena detaliczna tego modelu to około 30 tys. brutto.

Będę Pana informował o postępach.

Pozdrawiam

PG [...] /Brand Manager/

Odnośnik do komentarza

Kymco MyRoad 700 - luksusowy maksiskuter za 35 tysięcy:

http://www.scigacz.pl/Kymco,MyRoad,700,luksusowy,maksiskuter,za,35,tysiecy,16814.html

No, obejrzałem sobie zdjęcia i poza większą pojemnością (i może spalaniem?) Kymco absolutnie nie przewyższa Króla :)

Skąpe schowki, nie wygodna kanapa (tak, nie siedziałem na MR700, ale na podobnej siedziałem), mało miejsca na nogi dla kierowników pow. 175cm wzrostu (czyli takich, jak ten na zdjęciach) i nie wygodny wlew paliwa, tj. za wysoko.

Cena nie adekwatna, dałbym może 27tyś max.

Odnośnik do komentarza

Coś im współpraca z BMW nie wyszła, bo miało byś ESA, a jest MCS, albo stwierdzili, ze za drogie pełne regulowanie i zostawili zubożoną wersję ESA.

Coś ten tył nie pasuje, wyglada jak owad w wielką d....ą

No i ciągle objanie kolan, bo akurat schowki chyba wypadają akurat na ich wysokości.

I co to znaczy wachacz jako napęd - czy to takie rozwiązanie jak B400?

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Pewnie,że jest do "bani" i gdzie mu tam do "zacnej" nie mówiąc już o super nowoczesnym "królu",ale ja i tak sobie kupię! :P

Oj Geddy, czy ty kiedyś siedziałeś na innym skuterze, niż tym ze stajni Kymco?

Moim zdaniem cena jest zbyt wysoka (może kalkulacja taka ze dwa razy więcej cylindrów niż Xcitingu to i cena dwa razy taka :) ), tym bardziej, że jest to nowa konstrukcja i jeszcze sporo czasu upłynie zanim wszystkie choroby wieku dziecięcego zostaną wyeliminowane, a pierwsi klienci będą testować za swoje peniądze niezbyt pewną maszynę. Generalnie prezentuje się dość ciekawie, ale pozycja kierowcy jest taka mocno krzesełkowa i raczej trudno będzie wyprostować nogi, aby nie oprzeć się kolanami o schowki. Poza tym plecaczek jakby siedział kierowcy na plecach. Szyba jest dość niska i stoi prawie pionowo, więc aerodynamika trochę dziwna. Stacyjka umieszczona jest prawie poziomo i w takim miejscu, że jest narażona na zalanie przez deszcz. Ten przycisk z prawej strony przy przycisku rozrusznika to chyba regulacja zawieszenia, trochę dziwne miejsce. Na zdjęciach prezentuje się nieźle, ale trzeba to cudo zobaczyć w realu to można będzie powiedzieć coś więcej. No i zobaczyć ile przejedzie bez problemów (np ze skrzynią i zawieszeniem tym hydraulicznym ze sterowaniem elektronicznym).

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Geddy rulezz :P

Sugeruję to co napisał Wrzonio... pojeździj innymi sprzętami i przestań się niepotrzebnie Xciting'ować bo Ci żyła wyjdzie :Jumpy: a zdrowie mamy jedno :)

Co do tematu... nie bardzo wiem, skąd w necie pojawiła się informacja jakoby MyRoad miał kosztować 35 tpln. Domyślam się, że bazowano na artykułach włoskich i przeliczono tamtejszą (sugerowaną) cenę euro>pln i wyszła kaczka dziennikarska :eek:

Prawda jest taka, że w/g aktualnych wyliczeń przewidywana cena MyRoad'a w PL wynosić będzie 31.900 pln przy założeniu utrzymania się aktualnego kursu euro. Jeśli euro by spadło możemy liczyć na cenę nawet 29900 pln. Niestety, ceny w PL na modele 2012 mogą okazać się wyższe i to na wszystkie jednoślady... i wina leży tu oczywiście w rzeczonym kursie eur.

Wszystko okaże się w przyszłym roku, kiedy MyRoad trafi także do Polski... tak sądzę :naughty:

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Teraz oglądam cennik na stronie Hondy - zacna 600 kosztuje 35200, zacna 400 kosztuje 33000... Rozumiem że miłość do marki Kymco może być ślepa ale bez przesady... Realna cena tak jak wyżej pisał Mariusz powinna być < 30k... A, ja też jeżdżę w/w marką już kilka lat ale za tę kasę wolę zdecydowanie kupić zacną...

Odnośnik do komentarza

Pożyjemy- zobaczymy :P , ja sam uwierzę w bajki o MyRoadzie dopiero wtedy, jak będzie stał w salonach do kupienia (i to nie dummy :) ), bo do tej pory Kymco okazało się w przypadku tego modelu zupełnie niepoważne :naughty: .

Odnośnik do komentarza

Pewnie,że jest do "bani" i gdzie mu tam do "zacnej" nie mówiąc już o super nowoczesnym "królu",ale ja i tak sobie kupię! :naughty:

Geddy ciekawy jestem dlaczego wybrałeś Xciting`a, czy nie aby dlatego bo w porównywalnym segmencie sprzętów był tańszy od innych ? chyba że wybrałeś Kymco dla urody :P Ja uważam że jeżeli Xciting, B 400 i YP 400 można było by nabyć w tych samych pieniądzach miałbyś inny podpis w profilu :)

A co do meritum, fajnie że coś się dzieje, poczekamy, potestujemy !scooter a później będzie można napisać czy Myroad ma wady lub zalety. Trudno coś osądzić po fotkach w necie lub oglądając atrape na wystawie !NOT

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Co prawda w obcej mowie ale może kogoś zainteresuje:

http://www.skuterowo.com/kymco-myroad-700-z-bliska/

Filmy od dawna dostępne w necie :P (sugeruje prześledzić chociażby ten topic), natomiast sama treść wprowadza w błąd... MyRoad ma motor o mocy 59 KM a nie jak podano 44 KM.

Aha, jest już oficjalnie podana cena tego skutera na rynku włoskim: 8065 eur z VAT.

Dostępna jest też opcja dopłaty za gwarancję na 3 lata... można więc domniemać, że w 2015 roku będziemy mieli prawdziwy wysyp MyRoad'ów z importu prywatnego :)

Odnośnik do komentarza

A może nie interesują go zbytnio problemy związane z kupnem starego złomu i tematy typu :

Zdechł mi, chodzi jak traktor, a dopiero kupiłem ?

Jak bym się tym za bardzo nie interesował to raczej odpuścił bym sobie ryzyko związane z kupnem używki,

a dobrą alternatywą jest sprawdzony nowy pojazd za cenę niewiele wyższą niż 2-3 letni Burgman, a do tego

dochodzi gwarancja która dla wielu ludzi ma decydujące znaczenie.

Osobiście bym Xctinga nie kupił, nie podoba mi się itp...ale bez przesady żeby tak na siłę udowadniać

komuś, że ma się lepszy pojazd i, że kupił tylko dlatego, że nie miał kasy na lepszy.

@Edit

To jak już tyle napisałem to napiszę coś o temacie...

Tak jak ktoś wyżej napisał ceny w innych krajach UE przeliczone na sucho

zawsze będę zabójcze.Wystarczy wejść sobie na stronę chociażby Fiata w Italii

i porównać ceny z Polskimi.Będą wyższe :)

Design mi się podoba chociaż za bardzo trzymają się tego plastiku przed nogami

rodem z t-Maxa i ten wlew paliwa wbrew pozorom jest bardzo niepraktyczny.

Odnośnik do komentarza

...

Aha, jest już oficjalnie podana cena tego skutera na rynku włoskim: 8065 eur z VAT.

Dostępna jest też opcja dopłaty za gwarancję na 3 lata... można więc domniemać, że w 2015 roku będziemy mieli prawdziwy wysyp MyRoad'ów z importu prywatnego :)

Na ten wysyp to bym nie liczył, bo na tym samym rynku mamy: B650 za 9500 eur z VAT, SW-T600 za 8875 eur z VAT (z kufrem w cenie)...

Czyli różnice w cenie nie rzucają na kolana.

Gdyby włosi, tak jak polacy, "oglądali" każde Euro przed wydaniem na maksi, to nie kupowali by tylu T-max'ów :P

Odnośnik do komentarza

Jak na topowy skuter widać sporo niedociągnięć :P Kolana prosto w kanciastą owiewkę to porażka. Widać też, że facet na fotkach nie bardzo jak miałby wyprostować nogi. Na swoim starym burku wyciągam nogi tak, że muszę się do kierownicy pochylić, a tutaj trochę mało miejsca.

U siebie mam wysunięte oparcie na maks, ale spokojnie mógłbym je dosunąć i chyba miałbym więcej miejsca niż tu. Co prawda nie używam regulacji, ale może niższy człowiek by to zrobił, a w tym Kymco został pozbawiony tej możliwości i na dodatek siedzenie słabo przylega do tyłka. Najgorsza jest część dla plecaka. Zjeżdżalnia. Jedyna możliwość to oparcie się o kierownika. Od klasycznych 2oo odróżnia nas to, że pasażer może oprzeć się wygodnie i nie leżeć na kierowniku, a tutaj przez profil siedzenia kiepsko to wygląda. No ale pożyjemy zobaczymy.

Kwestia gustu jest wiadomo jaka. Czyta się że w Downtown są światła do kitu. Mnie się podobają. Za to w Myroad pojechali na maksa. Normalnie lokomotywa spalinowa.

Wlew paliwa whist przypadkowe rozlanie i spod kierownicy będzie w kółko śmierdziało benzyną :(

Pewnie znajdzie się jeszcze kilka minusów, bo nie ma ideału.

Na plus regulowane klamki, gniazdo zapalniczki, ABS ale czy w dzisiejszych czasach to nie powinien być standard?

Zawieszenie sterowane elektronicznie. To jest fajna sprawa, ale znów pytanie czy nie będzie to awaryjne? Niestety wstępny ręczny naciąg sprężyny psuje założenie takiego bajeru !NOT

Moim zdaniem z taką ceną Myroad nie jest zagrożeniem dla Hondy i Burgmana. W ogóle bym się nie zastanawiał nad wyborem i dołożył te kilka tys, dostając w zamian sprawdzoną jakość i rozwiązania.

Jak ukształtują się ceny używek za kilka lat? Tu może powstać konkurencja pod warunkiem, że to będzie solidny skuter.

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Design jest kwestią gustu, ale czemu tak skopali przednią lampę? Osobiście nie mogę patrzeć na ten zlepek reflektorów. Może to nowoczesne (soczewkowe), ale do mnie nie trafia zupełnie. Podzielone zdania były już w Hondzie SilverWing o światłach w "monokloszu", więc producent zrobił "piękną buzię", choć może bardziej konserwatywną w nowym modelu SW, na którego jestem osobiście "chory", ale niestety kasa nie ta !placz1 Tył MyRoad piękny, ogólna linia całkiem poprawna, ale front mnie drażni straszliwie... !winkiss

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Gdyby włosi, tak jak polacy, "oglądali" każde Euro przed wydaniem na maksi, to nie kupowali by tylu T-max'ów :)

Oj muszę powiedzieć, że ostatnio patrzą na każde euro i mocno je oglądają. Wystarczy spojrzeć na wskaźniki sprzedaży ostatnich miesięcy...

Wskaźnik lipca w sztukach (wszystkie maxi) adekwatnie do lat ubiegłych

mercato2011-07.gif

Tak źle nie było od bardzo dawna !NOT

A T-max we Włoszech to zupełnie oddzielna bajka. Jego bytność i sprzedaż w tym kraju rządzi się swoimi prawami... choć i ten model także ostatnio sprzedaje się gorzej... choć nie tak jak pozostałe modele.

Ojcze Dyrektorze:ja naprawdę się nie Xcitinguje gdyż jestem przepełniony Boża miłością i kocham wszystkich,a skutery to przecież dar Boży i przyzwolenie na zabawę dla nas.Pozdrawiam Geddy!!!

I taj trzymaj !OKK

Odnośnik do komentarza

Analizując przytoczone statystyki sprzedaży (pełna wersja tutaj) widać że w kryzysie najlepiej sprzedają się pojemności 125-300cc.

Biorąc pod uwagę cenę i kontrowersyjną stylistykę Myroad 700 przewiduję, że jego debiut okaże się pierwszą spektakularną porażką marketingową koncernu KYMCO...

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Dopiero teraz zwróciłem uwagę na istotną rzecz w BIG Kymco... Zbiornik paliwa ma tylko 14 litrów, zacne 400 i 600 mają 16 litrowe... Czyli silnik 700 i tankowanie co 150 - 200 km ?

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...