Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Kymco Myroad 700... Nowość 2008> Start sprzedaży w EU 2012


𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

Rekomendowane odpowiedzi

"Wyciosana" to IMHO świetne określenie co do stylistyki skuterów Kymco. Jednym się podoba, innym nie. Moja ocena jest taka, że w przypadku DT 300 "ciosy siekierą" były bardziej przemyślane... :)

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Jakby tak patrzeć, to Zacna stylistycznie też jest "wyciosana", a przecież nikt złego słowa nie powie. Zresztą wydaje się, że widać pewne podobieństwa. Dla mnie ważniejsze jest, jak będzie jeździł, niż jak będzie wyglądał.

Może kiedyś pomyślę o zanabyciu, ale na pewno nie z pierwszych egzemplarzy, tylko tak po 2-3 latach produkcji, kiedy usuną już usterki "wieku dziecięcego".

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Słyszałem plotkę, że prawdziwym powodem tego, że nie wszedł jeszcze do produkcji jest bardzo małe zainteresowanie tym modelem na rynku, a te usterki to taka ściema ale to plotka :rolleyes:

Odnośnik do komentarza

Jakby tak patrzeć, to Zacna stylistycznie też jest "wyciosana", a przecież nikt złego słowa nie powie. Zresztą wydaje się, że widać pewne podobieństwa (...)

No tutaj Jack to już trochę pojechałeś...

IMHO linie nadwozia w Hondzie są... mniej przypadkowe:

Kymco_Myroad_700i_2008_st3pz.jpg

Honda_SW-T_600_GT_stgz.jpg

Odnośnik do komentarza

Tak tak. Ten MyRoad to taki transformer. Od bidy ujdzie, jeśli wiemy, że da się go przeskładać na jakiegoś robota z karabinem, silnikeim odrzutowym, laserami itd. Tymczasem ... on się nie rozkłada! On po prostu tak wygląda. Błe

Żałuję, że firma, która bierze się za projektowanie okrętu flagowego za (co by nie mówić) nie małe pieniadze, nie może znaleźć porządnego stylisty i wysmażyć czegoś naprawdę ładnego i praktycznego.

Chyba konstrukcja silnika, zawieszenia, ramy, elektryki i elektroniki jest bardziej skomplikowana i wymaga naprawdę dużo wysiłku. Więc wg mojego rozumu, można by jeszcze trochę się pomęczyć i zrobić mu ładną i praktyczną karoserię. Tymczasem chyba zrobili to na odwal się. Wyszedł mix archeologii i nowoczesności.

Ale jak wiadomo CCC; za 29.999 to się skuszę na tę poczwarę :) i będę sobie wmawiał, że mi się podoba.

PS te same uwagi mam do Króla B650. Jak słowo honoru, za 40.000 PLN to wymagam czegoś więcej niż gniazdka 12V w schowku, do którego nic nie można podłączyć, bo pokrywka przeszkadza lub ... (dużo by pisać). Chodzi mi o to, że Kymco NIESTETY nie jest wyjątkiem w traktowaniu projektu nadwozia po macoszemu i nie posiadaniu wyrzutów sumienia, by żądać za tę fuszerkę góry pieniędzy, Ale jak pisaliśmy gdzie indziej - wyboru dużego nie ma i trzeba braż co dają. O ile w końcu dadzą. Eh

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

No tutaj Jack to już trochę pojechałeś...

IMHO linie nadwozia w Hondzie są... mniej przypadkowe:..

Nie, no... Chodziło mi o "nienachalne" podobieństwo do starszego modelu. Mam wrażenie, że Tajwańczycy trochę się wzorowali na SW

honda-silverwing-400.jpg

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Nie, no - sorry! Przyjrzałem się dokładnie. Brzydki jest jak noc listopadowa. CHociaż sam pomykam kymcolotem, to ten mnie nie urzekł :( Szczególnie kształt i konstrukcja przedniego reflektora. Masakra! !yeah Ale zobaczymy jak będzie jeździł... kto wie... ;)

Odnośnik do komentarza
Gość antybohater

Nie jest zły, najpierw miałem mieszane uczucia ale zaczyna mi się podobać ciekawe ile będzie kosztować bo za 34000 idzie kupić Honde SW-T600 i jeszcze interesują mnie gabaryty bo na tym filmiku wygląda na sporą maszynkę !OKK

Odnośnik do komentarza

W chwili obecnej na stronie w danych technicznych jest 44KW czyli około 60ps - co chwile zmieniają dane techniczne może sami nie wiedzą jakiego "potwora" stworzyli !pomidor

Odnośnik do komentarza

Z ciekawości porównałem z danymi Burgmana 650 i wychodzi, że Kymco jest w każdym wymiarze większe, a na zdjęciach nie wygląda !w00t

Może to nie jest jakoś wizualnie atrakcyjny model, ale na pewno bardzo interesujący. Kymco wypuściło MyRoad'a, Honda już testuje nowy skuter z 3 kuframi (gdzieś na forum wczoraj widziałem). No to teraz Suzuki powinno dać nowego Burgmana, może też odgrzeją starego kotleta pod nazwą: Burgman 900 ?

Odnośnik do komentarza

Według mnie ceny nowych skuterów nie są do zaakceptowania.

Wydajesz ponad 30 000 i dostajesz ramę z silniczniem i kupą plastików wątpliwej jakości.

Całość tak naprawdę niczym szczególnym nie różni się od skuta 10- letniego w dobrym stanie w cenie 10 000.

No, ale jak to mówią : każdy ma prawo wyboru !YES

Odnośnik do komentarza

Według mnie ceny nowych skuterów nie są do zaakceptowania.

[...] Całość tak naprawdę niczym szczególnym nie różni się od skuta 10- letniego w dobrym stanie w cenie 10 000.

[..]

Ale to już chyba głos w innym temacie; mianowicie "Czy warto kupowac nowe pojazdy". Są argumenty za i przeciw. Moze nowy wątek zróbmy z tego?

Odnośnik do komentarza

Jeśli już porównywać do Hondy to z wyglądu na pewno lepszy i nowocześniejszy pod każdym względem od SilverWinga, także od tego nowego. Co do właściwości jezdnych to trudno coś powiedzieć.

Cena to inna kwestia. 30-40 tys za max-skuter to dobry żart (ale niestety prawdziwy - tyle kosztują wszystkie skutery po wyżej 250cm). Za tą cenę można bez problemów kupić nowy samochód miejski. To samo dotyczy używanych skuterów. 15-20 tys za skuter 5-7 letni to normalka. Za tą cenę dostaniemy czterocylindrowy motocykl nawet 3 letni o parametrach kilkukrotnie przewyższających maxi.

Jest to niestety cena za 'oryginalność'. Gdyby maxi produkowano w takich ilościach jak motocykle - ich cena byłaby pewnie 2-krotnie niższa. A tak trzeba zaciskać zęby i płacić. Sam tego doświadczam poszukując An650, za którego muszę zapłacić ok 15tys za rocznik 2005-2006 :ph34r:

Odnośnik do komentarza

jest !

43,25 kW czyli 58 KM

15 l w zbiorniku

wygląda jak wygląda

... i 265 kg na sucho, czyli 280kg zatankowany (gratuluję). !NOT

Więc w kwestii osiągów, szału bym się nie spodziewał, za to częstych wizyt na stacji benzynowej - owszem...

Odnośnik do komentarza

... i 265 kg na sucho, czyli 280kg zatankowany (gratuluję). !NOT

Więc w kwestii osiągów, szału bym się nie spodziewał, za to częstych wizyt na stacji benzynowej - owszem...

No właśnie tak się wcześniej zastanawiałem czy nie będzie za mało. 15 litrów ma też Burgman 650, przy spalaniu 6 litrów to jest 250 km, z tego niech 2,5 to rezerwa, to robi się lekko ponad 200 km. Ja mam u siebie w Deauville 19,5 litra, z tego 3,9 to rezerwa i jest dobrze.

Odnośnik do komentarza

Cena to inna kwestia. 30-40 tys za max-skuter to dobry żart (ale niestety prawdziwy - tyle kosztują wszystkie skutery po wyżej 250cm).

Nie popadajmy w skrajnosci :helpsmilie: Kymco Xciting 500ABS - ~21000zl, Downtown 300 ~16000, People 300GT ~14000...

Niektore "zacne" i markowe marki cenia sobie znaczek chyba na obudowie i wtedy robi sie 40000zl... Ja bym tego Majrolda sklasyfikowal na max 30000 (elektroniczne zawieszenia i inne "bajery")

Odnośnik do komentarza

Moim zdaniem to nie skarajnosc, tylko wielkaaaaaa przesada. Ja rozumiem ze za produkty niszowe wiecej sie placie ale z maxi to juz przesada. Wezmy np SW-T 400 - 33000zl, a podstawowa oferta niezbyt zawansowanej technologicznie CBF600 - 24000zl. A tam jest wiekszy silnik 4 gary a nie jeden, prawdziwa skrzynia biegow co napewno jest drozsze w produkcji nic przekladnia cvt i dwa garnki. A plastiki przeciez nie sa droge w produkcji.

Poprostu producenci na maxi z racji tego ze nie sa tak popularne ale maja zawziete grono zwolennikow kroja duzo wieksze pieniazki niz na tradycyjnych 2oo.

Odnośnik do komentarza

Dywagacje cenowe tego modelu krążą w okolicach cytuję: "the 700iwill retail for around £4900"

"if the Kymco 500 currently sells for $6,100, I'mguessing a 700cc model would probably be $6,999"

Są to dywagacje brytyjsko-amerykańskie, być może bliskie prawdy. Popatrzmy na to z płaszczyzny wynagrodzeń, a nawet i po przeliczniku bankowym.

Mały OT. Rok 2001 styczeń, Subaru Outback 3.0, cena Usa 22 495$, dealer Polska 186 000pln.

ps: napisałem to by przypomnieć, że ceny te sa skalkulowane na rynki potencjalnych prawdziwych odbiorców, dających realny zysk z całej inwestycji.

Tak na wesoło, choć tu nie miejsce na dowcipy, jak to mówią Czeszki cyt: "no tak Polaki mają morze, ale my mamy drogi" :msn-wink:

Odnośnik do komentarza

A tak sobie zauważyłem, że wątek powstał we wrześniu 2007. I juz wtedy było wiadomo jak sprzęt wygląda i jaki ma silnik. To znaczy że już 4 lata się czają i zaczną sprzedawać pojazd zaprojektowany 4 lata temu. Trudno to nazwac dopieszczaniem Klienta. raczej dręczeniem :-)

Odnośnik do komentarza

Po oficjalnym wprowadzeniu do sprzedarzy tego modelu nic się nie dzieje. Szukałem jakiś testów w necie ale tu nic tylko na You Tube oficjalna prezentacja kopiowana przez innych. Dlatego swego czasu napisałem do Motorlandu jak to będzie z tym modelem u Nas. Odpowiedzieli mi cyt:

Witam,

na dzień dzisiejszy jeszcze nie została podjęta decyzja o ew. wprowadzeniu

do oferty modelu MyRoad 700i.

Proszę na bieżąco "śledzić" aktualności na naszej stronie.

W momencie podjęcia takiej decyzji, informacja zostanie upubliczniona.

Pozdrawiam

Piotr GONTARSKI

/Brand Manager/

Może macie jakieś informację odnośnie tego modelu, jakieś testy czy cuś, ile pali i jak się zbiera. Jakoś tak mizernie o nim :)

Odnośnik do komentarza

Ja przestałem interesować się na poważnie tym skuterem po dwóch latach zabawy "w kotka i myszkę" przez Kymco. Zachowanie niepoważne, zwłaszcza, że przez lata usłyszeć można było od Kymco że już "tuż tuż" :) :) :) . Kiedyś to się nudzi.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

[...] Dlatego swego czasu napisałem do Motorlandu jak to będzie z tym modelem u Nas. Odpowiedzieli mi cyt:

Piotr GONTARSKI

/Brand Manager/

Może macie jakieś informację odnośnie tego modelu, jakieś testy czy cuś, ile pali i jak się zbiera. Jakoś tak mizernie o nim :(

Sugeruję aby przestać "męczyć" Gontara, bo jeśli będą jakieś konkrety nt MyRoad'a to możecie być pewni, że dowiecie się o tym pierwsi z naszego forum :)

Faktem jest to o czym pisze dr.big... postawa Kymco.com jest w tym przypadku, delikatnie ujmując, niepoważna.

Nie ten wątek ale marka ta sama... więc mogę wspomnieć o pewnej nowości, którą szykuje Kymco. Będzie to zupełnie nowa jednostka napędowa o pojemności 400 ccm, która posłuży wkrótce za bazowy napęd do nowego........... No dobra, więcej zdradzić na dziś nie mogę :) . Szczegóły za jakiś czas :)

Odnośnik do komentarza

Sugeruję aby przestać "męczyć" Gontara, bo jeśli będą jakieś konkrety nt MyRoad'a to możecie być pewni, że dowiecie się o tym pierwsi z naszego forum :)

Faktem jest to o czym pisze dr.big... postawa Kymco.com jest w tym przypadku, delikatnie ujmując, niepoważna.

Nie ten wątek ale marka ta sama... więc mogę wspomnieć o pewnej nowości, którą szykuje Kymco. Będzie to zupełnie nowa jednostka napędowa o pojemności 400 ccm, która posłuży wkrótce za bazowy napęd do nowego........... No dobra, więcej zdradzić na dziś nie mogę :) . Szczegóły za jakiś czas :)

Mariusz te 400 to jeden czy dwa garnki ?

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...