przemas Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 "Wyciosana" to IMHO świetne określenie co do stylistyki skuterów Kymco. Jednym się podoba, innym nie. Moja ocena jest taka, że w przypadku DT 300 "ciosy siekierą" były bardziej przemyślane...
Klubowicze Jack Opublikowano 21 Czerwca 2011 Klubowicze Opublikowano 21 Czerwca 2011 Jakby tak patrzeć, to Zacna stylistycznie też jest "wyciosana", a przecież nikt złego słowa nie powie. Zresztą wydaje się, że widać pewne podobieństwa. Dla mnie ważniejsze jest, jak będzie jeździł, niż jak będzie wyglądał. Może kiedyś pomyślę o zanabyciu, ale na pewno nie z pierwszych egzemplarzy, tylko tak po 2-3 latach produkcji, kiedy usuną już usterki "wieku dziecięcego".
Sympatycy Baltona Opublikowano 21 Czerwca 2011 Sympatycy Opublikowano 21 Czerwca 2011 Słyszałem plotkę, że prawdziwym powodem tego, że nie wszedł jeszcze do produkcji jest bardzo małe zainteresowanie tym modelem na rynku, a te usterki to taka ściema ale to plotka
przemas Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Jakby tak patrzeć, to Zacna stylistycznie też jest "wyciosana", a przecież nikt złego słowa nie powie. Zresztą wydaje się, że widać pewne podobieństwa (...) No tutaj Jack to już trochę pojechałeś... IMHO linie nadwozia w Hondzie są... mniej przypadkowe:
kmodzele Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Tak tak. Ten MyRoad to taki transformer. Od bidy ujdzie, jeśli wiemy, że da się go przeskładać na jakiegoś robota z karabinem, silnikeim odrzutowym, laserami itd. Tymczasem ... on się nie rozkłada! On po prostu tak wygląda. Błe Żałuję, że firma, która bierze się za projektowanie okrętu flagowego za (co by nie mówić) nie małe pieniadze, nie może znaleźć porządnego stylisty i wysmażyć czegoś naprawdę ładnego i praktycznego. Chyba konstrukcja silnika, zawieszenia, ramy, elektryki i elektroniki jest bardziej skomplikowana i wymaga naprawdę dużo wysiłku. Więc wg mojego rozumu, można by jeszcze trochę się pomęczyć i zrobić mu ładną i praktyczną karoserię. Tymczasem chyba zrobili to na odwal się. Wyszedł mix archeologii i nowoczesności. Ale jak wiadomo CCC; za 29.999 to się skuszę na tę poczwarę i będę sobie wmawiał, że mi się podoba. PS te same uwagi mam do Króla B650. Jak słowo honoru, za 40.000 PLN to wymagam czegoś więcej niż gniazdka 12V w schowku, do którego nic nie można podłączyć, bo pokrywka przeszkadza lub ... (dużo by pisać). Chodzi mi o to, że Kymco NIESTETY nie jest wyjątkiem w traktowaniu projektu nadwozia po macoszemu i nie posiadaniu wyrzutów sumienia, by żądać za tę fuszerkę góry pieniędzy, Ale jak pisaliśmy gdzie indziej - wyboru dużego nie ma i trzeba braż co dają. O ile w końcu dadzą. Eh
Klubowicze Jack Opublikowano 22 Czerwca 2011 Klubowicze Opublikowano 22 Czerwca 2011 No tutaj Jack to już trochę pojechałeś... IMHO linie nadwozia w Hondzie są... mniej przypadkowe:.. Nie, no... Chodziło mi o "nienachalne" podobieństwo do starszego modelu. Mam wrażenie, że Tajwańczycy trochę się wzorowali na SW
kmodzele Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 jest ! 43,25 kW czyli 58 KM 15 l w zbiorniku wygląda jak wygląda
Klubowicze Jack Opublikowano 22 Czerwca 2011 Klubowicze Opublikowano 22 Czerwca 2011 Nie, no - sorry! Przyjrzałem się dokładnie. Brzydki jest jak noc listopadowa. CHociaż sam pomykam kymcolotem, to ten mnie nie urzekł Szczególnie kształt i konstrukcja przedniego reflektora. Masakra! !yeah Ale zobaczymy jak będzie jeździł... kto wie...
Gość antybohater Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Nie jest zły, najpierw miałem mieszane uczucia ale zaczyna mi się podobać ciekawe ile będzie kosztować bo za 34000 idzie kupić Honde SW-T600 i jeszcze interesują mnie gabaryty bo na tym filmiku wygląda na sporą maszynkę !OKK
bogdan201 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 W chwili obecnej na stronie w danych technicznych jest 44KW czyli około 60ps - co chwile zmieniają dane techniczne może sami nie wiedzą jakiego "potwora" stworzyli !pomidor
Szymek Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Widać że zrezygnowali z tego zuwaka w stacyjce na tradycyjny kluczyk.
Sent Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Z ciekawości porównałem z danymi Burgmana 650 i wychodzi, że Kymco jest w każdym wymiarze większe, a na zdjęciach nie wygląda !w00t Może to nie jest jakoś wizualnie atrakcyjny model, ale na pewno bardzo interesujący. Kymco wypuściło MyRoad'a, Honda już testuje nowy skuter z 3 kuframi (gdzieś na forum wczoraj widziałem). No to teraz Suzuki powinno dać nowego Burgmana, może też odgrzeją starego kotleta pod nazwą: Burgman 900 ?
Bobas Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Według mnie ceny nowych skuterów nie są do zaakceptowania. Wydajesz ponad 30 000 i dostajesz ramę z silniczniem i kupą plastików wątpliwej jakości. Całość tak naprawdę niczym szczególnym nie różni się od skuta 10- letniego w dobrym stanie w cenie 10 000. No, ale jak to mówią : każdy ma prawo wyboru !YES
kmodzele Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Według mnie ceny nowych skuterów nie są do zaakceptowania. [...] Całość tak naprawdę niczym szczególnym nie różni się od skuta 10- letniego w dobrym stanie w cenie 10 000. [..] Ale to już chyba głos w innym temacie; mianowicie "Czy warto kupowac nowe pojazdy". Są argumenty za i przeciw. Moze nowy wątek zróbmy z tego?
stapoz Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Jeśli już porównywać do Hondy to z wyglądu na pewno lepszy i nowocześniejszy pod każdym względem od SilverWinga, także od tego nowego. Co do właściwości jezdnych to trudno coś powiedzieć. Cena to inna kwestia. 30-40 tys za max-skuter to dobry żart (ale niestety prawdziwy - tyle kosztują wszystkie skutery po wyżej 250cm). Za tą cenę można bez problemów kupić nowy samochód miejski. To samo dotyczy używanych skuterów. 15-20 tys za skuter 5-7 letni to normalka. Za tą cenę dostaniemy czterocylindrowy motocykl nawet 3 letni o parametrach kilkukrotnie przewyższających maxi. Jest to niestety cena za 'oryginalność'. Gdyby maxi produkowano w takich ilościach jak motocykle - ich cena byłaby pewnie 2-krotnie niższa. A tak trzeba zaciskać zęby i płacić. Sam tego doświadczam poszukując An650, za którego muszę zapłacić ok 15tys za rocznik 2005-2006
przemas Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 jest ! 43,25 kW czyli 58 KM 15 l w zbiorniku wygląda jak wygląda ... i 265 kg na sucho, czyli 280kg zatankowany (gratuluję). !NOT Więc w kwestii osiągów, szału bym się nie spodziewał, za to częstych wizyt na stacji benzynowej - owszem...
Sent Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 ... i 265 kg na sucho, czyli 280kg zatankowany (gratuluję). !NOT Więc w kwestii osiągów, szału bym się nie spodziewał, za to częstych wizyt na stacji benzynowej - owszem... No właśnie tak się wcześniej zastanawiałem czy nie będzie za mało. 15 litrów ma też Burgman 650, przy spalaniu 6 litrów to jest 250 km, z tego niech 2,5 to rezerwa, to robi się lekko ponad 200 km. Ja mam u siebie w Deauville 19,5 litra, z tego 3,9 to rezerwa i jest dobrze.
misioooo Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Cena to inna kwestia. 30-40 tys za max-skuter to dobry żart (ale niestety prawdziwy - tyle kosztują wszystkie skutery po wyżej 250cm). Nie popadajmy w skrajnosci Kymco Xciting 500ABS - ~21000zl, Downtown 300 ~16000, People 300GT ~14000... Niektore "zacne" i markowe marki cenia sobie znaczek chyba na obudowie i wtedy robi sie 40000zl... Ja bym tego Majrolda sklasyfikowal na max 30000 (elektroniczne zawieszenia i inne "bajery")
ptaku_1 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Moim zdaniem to nie skarajnosc, tylko wielkaaaaaa przesada. Ja rozumiem ze za produkty niszowe wiecej sie placie ale z maxi to juz przesada. Wezmy np SW-T 400 - 33000zl, a podstawowa oferta niezbyt zawansowanej technologicznie CBF600 - 24000zl. A tam jest wiekszy silnik 4 gary a nie jeden, prawdziwa skrzynia biegow co napewno jest drozsze w produkcji nic przekladnia cvt i dwa garnki. A plastiki przeciez nie sa droge w produkcji. Poprostu producenci na maxi z racji tego ze nie sa tak popularne ale maja zawziete grono zwolennikow kroja duzo wieksze pieniazki niz na tradycyjnych 2oo. 1
gutek janus Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Dywagacje cenowe tego modelu krążą w okolicach cytuję: "the 700iwill retail for around £4900" "if the Kymco 500 currently sells for $6,100, I'mguessing a 700cc model would probably be $6,999" Są to dywagacje brytyjsko-amerykańskie, być może bliskie prawdy. Popatrzmy na to z płaszczyzny wynagrodzeń, a nawet i po przeliczniku bankowym. Mały OT. Rok 2001 styczeń, Subaru Outback 3.0, cena Usa 22 495$, dealer Polska 186 000pln. ps: napisałem to by przypomnieć, że ceny te sa skalkulowane na rynki potencjalnych prawdziwych odbiorców, dających realny zysk z całej inwestycji. Tak na wesoło, choć tu nie miejsce na dowcipy, jak to mówią Czeszki cyt: "no tak Polaki mają morze, ale my mamy drogi"
kmodzele Opublikowano 26 Czerwca 2011 Opublikowano 26 Czerwca 2011 A tak sobie zauważyłem, że wątek powstał we wrześniu 2007. I juz wtedy było wiadomo jak sprzęt wygląda i jaki ma silnik. To znaczy że już 4 lata się czają i zaczną sprzedawać pojazd zaprojektowany 4 lata temu. Trudno to nazwac dopieszczaniem Klienta. raczej dręczeniem :-)
Szymek Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Po oficjalnym wprowadzeniu do sprzedarzy tego modelu nic się nie dzieje. Szukałem jakiś testów w necie ale tu nic tylko na You Tube oficjalna prezentacja kopiowana przez innych. Dlatego swego czasu napisałem do Motorlandu jak to będzie z tym modelem u Nas. Odpowiedzieli mi cyt: Witam, na dzień dzisiejszy jeszcze nie została podjęta decyzja o ew. wprowadzeniu do oferty modelu MyRoad 700i. Proszę na bieżąco "śledzić" aktualności na naszej stronie. W momencie podjęcia takiej decyzji, informacja zostanie upubliczniona. Pozdrawiam Piotr GONTARSKI /Brand Manager/ Może macie jakieś informację odnośnie tego modelu, jakieś testy czy cuś, ile pali i jak się zbiera. Jakoś tak mizernie o nim
dr.big Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Ja przestałem interesować się na poważnie tym skuterem po dwóch latach zabawy "w kotka i myszkę" przez Kymco. Zachowanie niepoważne, zwłaszcza, że przez lata usłyszeć można było od Kymco że już "tuż tuż" :) . Kiedyś to się nudzi.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Administrator Opublikowano 10 Sierpnia 2011 [...] Dlatego swego czasu napisałem do Motorlandu jak to będzie z tym modelem u Nas. Odpowiedzieli mi cyt: Piotr GONTARSKI /Brand Manager/ Może macie jakieś informację odnośnie tego modelu, jakieś testy czy cuś, ile pali i jak się zbiera. Jakoś tak mizernie o nim Sugeruję aby przestać "męczyć" Gontara, bo jeśli będą jakieś konkrety nt MyRoad'a to możecie być pewni, że dowiecie się o tym pierwsi z naszego forum Faktem jest to o czym pisze dr.big... postawa Kymco.com jest w tym przypadku, delikatnie ujmując, niepoważna. Nie ten wątek ale marka ta sama... więc mogę wspomnieć o pewnej nowości, którą szykuje Kymco. Będzie to zupełnie nowa jednostka napędowa o pojemności 400 ccm, która posłuży wkrótce za bazowy napęd do nowego........... No dobra, więcej zdradzić na dziś nie mogę . Szczegóły za jakiś czas
Lucjan73 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Sugeruję aby przestać "męczyć" Gontara, bo jeśli będą jakieś konkrety nt MyRoad'a to możecie być pewni, że dowiecie się o tym pierwsi z naszego forum Faktem jest to o czym pisze dr.big... postawa Kymco.com jest w tym przypadku, delikatnie ujmując, niepoważna. Nie ten wątek ale marka ta sama... więc mogę wspomnieć o pewnej nowości, którą szykuje Kymco. Będzie to zupełnie nowa jednostka napędowa o pojemności 400 ccm, która posłuży wkrótce za bazowy napęd do nowego........... No dobra, więcej zdradzić na dziś nie mogę . Szczegóły za jakiś czas Mariusz te 400 to jeden czy dwa garnki ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się