Sent Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Analogiczna sytuacja jest na rynku samochodowym, czy kiedyś ktoś z Nas powiedział by wiele dobrych słów o Hyundai-u czy Kia - przecież to były marne jakościowo Koreańczyki takie jak dziś Chińczyki ....... a jednak dziś siedzą na podium ilości sprzedanych pojazdów a jakość wykonania jest na poziomie niejednokrotnie wyższym niż pojazdy z Europy przy cenie o wiele wiele wyższej. bajki opowiadasz , wg. raportu samar na 2010 koreańskie marki zajęły 8 i 9 pozycję Ale trzeba przyznać, że w niektórych klasach np. SUV, to koreańskie auta są liderami. Kia Ceed, ona też ma bardzo dobre wyniki sprzedaży. Hyundai i30 czy i20 też w miarę dobrze się sprzedają. Ale no brakuje np. dużego rodzinnego kombi w stylu Vectry czy Mondeo nie mówiąc już o autach typu Passat CC. Jakby brać wyniki sprzedaży z klas, w których mają swoje auta, to inaczej to by wyglądało Zobacz jaka mała różnica jest między Kia a Renault. Tylko, że Renault ma Mastera, Kangoo, które sprzedają się dość dobrze, a brak konkurenta u Kii. Odnośnik do komentarza
pablos Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Na podium nie znaczy, że należą do ścisłej trójki ..... napisałem też, że kiedyś by Nam przez myśl nie przyszło - Koreańczyki i Tajwańczyki wśród liderów rynko moto .... a czas pokazał - szybko się uczą i brną cały czas goniąc najlepszych czasem ich nawet przewyższając jakością wykonania,ceną i etc. Tak więc możemy się spodziewać , że istnieje realna szansa na to aby Koreańczyki, Tajwańczyki i na koniec Chińczyki zasiadały na szczycie rankingów sprzedaży, jakości ,nowinek tech itp. Kuleje jeszcze u Nich marketing ..... i bariery rynków oraz Nasze nastawienie na tzw. anty. Stąd też twierdzenie ..... rok temu MYRoad byłby wtedy super hitem, każdy dzień opóźnienia oddala szanse na zwycięstwo i dużą sprzedaż takie "nowinki" jakim był 2-lata temu MyRoad 700. Skośnookie kiedyś biedne i technologicznie ubogie narody pomijając (Japonię) są strasznie pracowite i uparte w dążeniach do bycia na szczytach finansowych. Japonię nie brałem pod uwagę gdyż to kraj z innej bajki .... zawsze był liderem i pozycji ugruntowanej chyba nigdy nie odda. Może tak się stać niedługo, że większym prestiżem będzie posiadanie np. KIA czy Hyundaia niż np. Passatta albo Mondeo. O klasach najwyższych narazie nie będę się wypowiadał bo to już też inna nieco bajka i tradycja wśród bogatszych tego świata . Pozdr. Pablos Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Może tak się stać niedługo, że większym prestiżem będzie posiadanie np. KIA czy Hyundaia niż np. Passatta albo Mondeo. Pablos... a od kiedy posiadanie Mondeo czy Passata oznacza jakiś "prestiż"? Fakt, że KIA mocno się podciągnęła spowodowane jest właściwymi decyzjami koreańczyków i silnym połączeniem marki z EU. Najlepszym przykładem jest Ceed (Made in Slovakia), którego nazwa wzieła się od CE (Community of Europe - Unia Europejska) i ED (European Design - projekt europejski). Można by długo pisać o KII, VW czy Fordzie... ale to nie wątek o tym !w00t Spójrzmy wstecz na Xcitinga (kiedy został wyposażony np. w ABS?), spójrzmy na pierwsze sztuki w Polsce..... Ja byłem chyba beta testerem, Ciochin miał też przypadłości wieku dziecięcego tychże pierwszych sztuk produkcji (niestety jego przypadek był groźniejszy). O ile dobrze kojarzę, chyba pierwsza sztuka XC jaka wyjechała z salonu w PL trafiła do mojego garażu . Zaraz po tym pojawił się pierwszy w sieci test tego modelu. Później byli kolejni beta testerzy Wracając do tematu: MyRoad także w 2011 ma szanse na sukces pod warunkiem, że cena będzie rozsądnie skalkulowana i oczywiście pojazd będzie wolny od wad. Rozsądna cena to powiedzmy 10 tpln więcej od Xcitinga. Myślę, że jest to realne... ps. Tak czy owak ważne, że "coś drgneło" w temacie MyRoad... świadczy o tym choćby ten artykuł: PRZYDUŚ Odnośnik do komentarza
misioooo Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Oj trzeba zaczac zbierac $$$... Auto mam BMW zagazowane - Bolid Mlodziezy Wiejskiej, to chociaz 2oo bede mial porzadne !w00t Szkoda, ze po wloskiemu ja nie panimaju... Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 (...)że cena będzie rozsądnie skalkulowana(...) Nie wiem jak w Polsce, ale w Niemczech widzialem cene 7995 Euro... PS. Xciting 500i evo kosztuje 6195. Odnośnik do komentarza
Drek Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Beta tester podaje wg włoskich źródeł, że w marcu ma ruszyć produkcja i późną wiosną pojawi się w sprzedaży. Z testów spalanie 15km/1 litr w ruchu mieszanym, 190km/h przy około 8000 obrotów max ale wg GPS 175km/h. Regulowane elektronicznie zawieszenie. Muszę przeczytać całość !w00t Odpalanie bez kluczyka co akurat bardzo mi się podoba bo jest wygodne. Odnośnik do komentarza
kmodzele Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Przyjżałem się zdjęciom. Przednie koło to 15 cali, a tylne jest mniejsze. Ale nie widać podanego rozmiaru. W tekście sie doczytałem, ze to 14 cali. No i te 15km/1 l = 6,66 lita na 100 km/Chleje jak smok, prawie 2 x tyle co moja iks-maksina dwieściepięćdziesiątka. Odnośnik do komentarza
krzys-68 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 (...)że cena będzie rozsądnie skalkulowana(...) Nie wiem jak w Polsce, ale w Niemczech widzialem cene 7995 Euro... PS. Xciting 500i evo kosztuje 6195. 8x4... czyt.32tys pln.Tak tanio to nie będzie.dojdą opłaty itd... Przy tej cenie to rynek by zniszczyli Odnośnik do komentarza
Goły Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Ciekawe ,że wchodzi na rynek dopiero teraz . znalazłem filmik z youtube na którym widać ten maxi . Wyglądał na mocno używany , był zarejestrowany a film pochodził z ulicy gdzieś na Taiwanie . z drugiej strony widać , że już chwilę temu go projektowali , np zegary czy wnętrze przedniego reflektora , ale dalej ma szansę się sprzedać Odnośnik do komentarza
Administrator 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚 Opublikowano 20 Lutego 2011 Autor Administrator Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 (...)że cena będzie rozsądnie skalkulowana(...) Nie wiem jak w Polsce, ale w Niemczech widzialem cene 7995 Euro... PS. Xciting 500i evo kosztuje 6195. 8x4... czyt.32tys pln.Tak tanio to nie będzie.dojdą opłaty itd... Hola, hola... jakie opłaty, itd? Motorland nie sprowadza z Niemiec tylko bezpośrednio z kraju producenta... czyli z Tajwanu... więc opłat się nie dubluje !OKK Poza tym sprawa najważniesza--- praktycznie każde Kymco jest tańsze w PL niż w DE. Wspomniany wcześniej Xciting 500 ABS na dzień dzisiejszy kosztuje u nas cennikowo 20900 pln a w Niemczech 24500 pln! Idąc drogą porównań, jeśli w Niemczech znana jest cena 7995 eur to z dużym prawdopodobieństwem można przypuszczać, że w PL MyRoad będzie kosztował ~ 29900 pln... Przy tej cenie to rynek by zniszczyli ...I nie sądzę aby tą ceną ktoś niszczył rynek !piwko . W moim odczuciu byłaby to cena adekwatna to produktu, dająca przy tym spore szanse na sukces (czyt. zadowalające wyniki sprzedaży). Odnośnik do komentarza
kmodzele Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 [...] z dużym prawdopodobieństwem można przypuszczać, że w PL MyRoad będzie kosztował ~ 29900 pln...[...] Amen, amen, amen! I tego się trzymajmy. Już idę odkurzyć portfel... Odnośnik do komentarza
Gość radiolog Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 W Krakowie, u dealera kymco już od dawna jest hehe nawet z ceną http://www.skuter-sklep.pl/index.php?cat=9&idp=108&p=1 Odnośnik do komentarza
dr.big Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Hmm, ciekawe jakie beda koncowe dane, bo 20 kg wiecej w porownaniu z AN650, 1 KM mniej oraz 50 Nm przy 6500 obr. (AN ma 62 Nm przy 5000 obr.) nie sa zbyt dobrymi osiagami... I moze sie szybko okazac, ze bedziemy mieli do czynienia z "przyciezkim TIRem" wsrod maxiskuterow !happybth ... Odnośnik do komentarza
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 20 Lutego 2011 Klubowicze Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Lubię markę Kymco, ale jak na mój gust, skopali sprawę z lusterkami na kierownicy... Kultywują to rozwiązanie uparcie, ja jednak wolę je wkomponowane zgrabnie w czaszę. Chyba że chodziło tu o połączenie stylu "ścigacza" z klasycznym rozwiązaniem z "Vespy"... No ale o gustach się ponoć nie dyskutuje... !happybth Odnośnik do komentarza
Szymek Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Patrząc na te zdjęcia Myroad to stwierdzam że plecaczek to będzie miał "trochę" szeroko nogi rozstawione widząc gdzie są stopki pasażera, które się rozkładają. No i to jego kolana będą wyznacznikiem przeciskania się po między puszkami a nie mówiąc już o dalszej jeździe w deszu. Chociaż mogę się mylić. Wysłałem zapytanie do Motorland'u czy w związku z pojawiającymi się informacjami dot. ruszenia produkcji Myroad będzie dostępny u nas w tym roku. Oto odp: Bardzo nam przykro ale model o który Pan pyta nie będzie dostępny w naszej ofercie w tym roku. Mamy jeden egzemplarz depozytowy w naszym salonie, niestety nie jest on przeznaczony do sprzedaży. Maxi skuterem o największej pojemności silnika, oferowanym przez naszą firmę jest New Xciting 500 (również w wersji z ABS). Cena 19400 lub 20900 (ABS) pln brutto. Pozdrawiam Piotr GONTARSKI /Brand Manager/ Odnośnik do komentarza
Sympatycy zdun13m Opublikowano 21 Lutego 2011 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Nagle jak się pojawi na rynku Myroad i wszyscy będziemy nagle chcieli sprzedać swoje sprzęty to ciekawy jestem gdzie znajdziemy tylu kupców. HI HI cena będzie musiała odegrać główną rolę. A może się umówimy i będziemy sprzedawać używane xciting 500 np. po jednej sztuce w miesiącu. I tym samym rynek będzie nasz. !sciana !OKK Odnośnik do komentarza
kmodzele Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 A mi Motorland nic nie odpisał . . . !sciana Dzięki Bogu żadna firma, choćby bardzo chciała, nie jest monopolistą na rynku. Jak tylko się towar pojawi w Europie, zaraz niezależni importerzy będą zacierać ręce. !OKK Odnośnik do komentarza
Szymek Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Coś nowego w temacie http://www.youtube.com/watch?v=GxlupaZ6Wp0 Odnośnik do komentarza
gutek janus Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Coś nowego w temacie http://www.youtube.c...h?v=GxlupaZ6Wp0 Dla mnie wygląda jak cadillac cts, wśród skuterów . Włosi przetestują, może dotrze i do nas. Odnośnik do komentarza
Prof2k Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Fajnie wygląda, choć na pierwszy rzut oka niewiele się różni poza plastkami i zegarami od XCitinga Dopiero jak usiadłem na takim w MotorLandzie, to zobaczyłem że jest jednak większy... Podwójna rura = dwucylindrowy? Będzie mniej trzęsło na wolnych obrotach Poza tym coraz bardziej mi się podobają białe moto, choć moja Czarna Strzała ma swój urok Odnośnik do komentarza
Sympatycy szorstki Opublikowano 21 Czerwca 2011 Sympatycy Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 2:21 -> Wygląda na to, że KwangYang nareszcie dopracowało kwestię ładowności !OK Bardzo ładne nadwozie, chociaż tłumik wydaje się nieproporcjonalnie wielki. No i legendarne już pytanie: jak będzie z dostępnością tego modelu ? pzdr Odnośnik do komentarza
Bulba Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Wzornictwo przyjemne. 0:24 ups.. O malo co Odnośnik do komentarza
GOODWAY Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Dla mnie wygląda jak cadillac sts, wśród skuterów . Włosi przetestują, może dotrze i do nas. Co by nie mówić, zawsze może się podobać, albo może się nie podobać. Moim zdaniem nie jest najgorszy z wyglądu. Jeżeli jeszcze wrażenia z jazdy byłyby dobre, zamieniłbym Xcitinga 500 na większego kolegę Odnośnik do komentarza
michalu Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Ja tu widzę wielki mix różnych pojazdów, jednak efekt wyszedł całkiem niezły Odnośnik do komentarza
robix Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Mam mieszane uczucia jak patrze na ta ,,700,, jest przyciezka optycznie jakby ,,wyciosana,, jednym slowem siermiezna a koles ktory nia jedzie to zakrety bierze na kwadratowo hehe. Hitem to owszem jest ale DT 300 mimo ze nie mozna na nim przyjac pozycji lezacej (co jest w mojej ocenie wada) . Mysle ze chcac wprowadzic nowy model o tej pojemnosci na rynek musza go gruntownie ,,odmoldzic,, bo kariery nie zrobia a tak to tylko odgrzeja kotleta nie pierwszej swiezosci. robix Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się