Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Kymco Myroad 700... Nowość 2008> Start sprzedaży w EU 2012


𝕄𝕒𝕣𝕚𝕦𝕤𝕫𝔹𝕦𝕣𝕘𝕚

Rekomendowane odpowiedzi

Analogiczna sytuacja jest na rynku samochodowym, czy kiedyś ktoś z Nas powiedział by wiele dobrych słów o Hyundai-u czy Kia - przecież to były marne jakościowo Koreańczyki takie jak dziś Chińczyki ....... a jednak dziś siedzą na podium ilości sprzedanych pojazdów a jakość wykonania jest na poziomie niejednokrotnie wyższym niż pojazdy z Europy przy cenie o wiele wiele wyższej.

bajki opowiadasz , wg. raportu samar na 2010 koreańskie marki zajęły 8 i 9 pozycję

218245d101dbe28ae93c288x300.jpg

Ale trzeba przyznać, że w niektórych klasach np. SUV, to koreańskie auta są liderami. Kia Ceed, ona też ma bardzo dobre wyniki sprzedaży. Hyundai i30 czy i20 też w miarę dobrze się sprzedają. Ale no brakuje np. dużego rodzinnego kombi w stylu Vectry czy Mondeo nie mówiąc już o autach typu Passat CC. Jakby brać wyniki sprzedaży z klas, w których mają swoje auta, to inaczej to by wyglądało ;)

Zobacz jaka mała różnica jest między Kia a Renault. Tylko, że Renault ma Mastera, Kangoo, które sprzedają się dość dobrze, a brak konkurenta u Kii.

Odnośnik do komentarza

Na podium nie znaczy, że należą do ścisłej trójki ..... napisałem też, że kiedyś by Nam przez myśl nie przyszło - Koreańczyki i Tajwańczyki wśród liderów rynko moto .... a czas pokazał - szybko się uczą i brną cały czas goniąc najlepszych czasem ich nawet przewyższając jakością wykonania,ceną i etc.

Tak więc możemy się spodziewać , że istnieje realna szansa na to aby Koreańczyki, Tajwańczyki i na koniec Chińczyki zasiadały na szczycie rankingów sprzedaży, jakości ,nowinek tech itp.

Kuleje jeszcze u Nich marketing ..... i bariery rynków oraz Nasze nastawienie na tzw. anty.

Stąd też twierdzenie ..... rok temu MYRoad byłby wtedy super hitem, każdy dzień opóźnienia oddala szanse na zwycięstwo i dużą sprzedaż takie "nowinki" jakim był 2-lata temu MyRoad 700.

Skośnookie kiedyś biedne i technologicznie ubogie narody pomijając (Japonię) są strasznie pracowite i uparte w dążeniach do bycia na szczytach finansowych.

Japonię nie brałem pod uwagę gdyż to kraj z innej bajki .... zawsze był liderem i pozycji ugruntowanej chyba nigdy nie odda.

Może tak się stać niedługo, że większym prestiżem będzie posiadanie np. KIA czy Hyundaia niż np. Passatta albo Mondeo. O klasach najwyższych narazie nie będę się wypowiadał bo to już też inna nieco bajka i tradycja :) wśród bogatszych tego świata :).

Pozdr.

Pablos

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
Może tak się stać niedługo, że większym prestiżem będzie posiadanie np. KIA czy Hyundaia niż np. Passatta albo Mondeo.

Pablos... a od kiedy posiadanie Mondeo czy Passata oznacza jakiś "prestiż"? :)

Fakt, że KIA mocno się podciągnęła spowodowane jest właściwymi decyzjami koreańczyków i silnym połączeniem marki z EU. Najlepszym przykładem jest Ceed (Made in Slovakia), którego nazwa wzieła się od CE (Community of Europe - Unia Europejska) i ED (European Design - projekt europejski). Można by długo pisać o KII, VW czy Fordzie... ale to nie wątek o tym !w00t

Spójrzmy wstecz na Xcitinga (kiedy został wyposażony np. w ABS?), spójrzmy na pierwsze sztuki w Polsce..... Ja byłem chyba beta testerem, Ciochin miał też przypadłości wieku dziecięcego tychże pierwszych sztuk produkcji (niestety jego przypadek był groźniejszy).

O ile dobrze kojarzę, chyba pierwsza sztuka XC jaka wyjechała z salonu w PL trafiła do mojego garażu :) . Zaraz po tym pojawił się pierwszy w sieci test tego modelu. Później byli kolejni beta testerzy whist

Wracając do tematu: MyRoad także w 2011 ma szanse na sukces pod warunkiem, że cena będzie rozsądnie skalkulowana i oczywiście pojazd będzie wolny od wad. Rozsądna cena to powiedzmy 10 tpln więcej od Xcitinga. Myślę, że jest to realne...

ps. Tak czy owak ważne, że "coś drgneło" w temacie MyRoad... świadczy o tym choćby ten artykuł: PRZYDUŚ

kymco-myroad-700i-a9931e1bc9c2588367a6a2ee2aa2f08a.jpg

kymco-myroad-700i-e9ad8fa252b2f15bdbf47e5939d7b1f7.jpg

Odnośnik do komentarza

Oj trzeba zaczac zbierac $$$...

Auto mam BMW zagazowane - Bolid Mlodziezy Wiejskiej, to chociaz 2oo bede mial porzadne !w00t

Szkoda, ze po wloskiemu ja nie panimaju...

Odnośnik do komentarza
(...)że cena będzie rozsądnie skalkulowana(...)

Nie wiem jak w Polsce, ale w Niemczech widzialem cene 7995 Euro...

PS. Xciting 500i evo kosztuje 6195.

Odnośnik do komentarza

Beta tester podaje wg włoskich źródeł, że w marcu ma ruszyć produkcja i późną wiosną pojawi się w sprzedaży. Z testów spalanie 15km/1 litr w ruchu mieszanym, 190km/h przy około 8000 obrotów max ale wg GPS 175km/h. Regulowane elektronicznie zawieszenie. Muszę przeczytać całość !w00t Odpalanie bez kluczyka co akurat bardzo mi się podoba bo jest wygodne.

Odnośnik do komentarza

Przyjżałem się zdjęciom. Przednie koło to 15 cali, a tylne jest mniejsze. Ale nie widać podanego rozmiaru. W tekście sie doczytałem, ze to 14 cali.

No i te 15km/1 l = 6,66 lita na 100 km/Chleje jak smok, prawie 2 x tyle co moja iks-maksina dwieściepięćdziesiątka.

Odnośnik do komentarza
(...)że cena będzie rozsądnie skalkulowana(...)

Nie wiem jak w Polsce, ale w Niemczech widzialem cene 7995 Euro...

PS. Xciting 500i evo kosztuje 6195.

8x4... czyt.32tys pln.Tak tanio to nie będzie.dojdą opłaty itd...

Przy tej cenie to rynek by zniszczyli

Odnośnik do komentarza

Ciekawe ,że wchodzi na rynek dopiero teraz . znalazłem filmik z youtube na którym widać ten maxi . Wyglądał na mocno używany , był zarejestrowany a film pochodził z ulicy gdzieś na Taiwanie . z drugiej strony widać , że już chwilę temu go projektowali , np zegary czy wnętrze przedniego reflektora , ale dalej ma szansę się sprzedać

Odnośnik do komentarza
  • Administrator
(...)że cena będzie rozsądnie skalkulowana(...)

Nie wiem jak w Polsce, ale w Niemczech widzialem cene 7995 Euro...

PS. Xciting 500i evo kosztuje 6195.

8x4... czyt.32tys pln.Tak tanio to nie będzie.dojdą opłaty itd...

Hola, hola... jakie opłaty, itd? :)

Motorland nie sprowadza z Niemiec tylko bezpośrednio z kraju producenta... czyli z Tajwanu... więc opłat się nie dubluje !OKK

Poza tym sprawa najważniesza--- praktycznie każde Kymco jest tańsze w PL niż w DE.

Wspomniany wcześniej Xciting 500 ABS na dzień dzisiejszy kosztuje u nas cennikowo 20900 pln a w Niemczech 24500 pln!

Idąc drogą porównań, jeśli w Niemczech znana jest cena 7995 eur to z dużym prawdopodobieństwem można przypuszczać, że w PL MyRoad będzie kosztował ~ 29900 pln...

Przy tej cenie to rynek by zniszczyli

...I nie sądzę aby tą ceną ktoś niszczył rynek !piwko .

W moim odczuciu byłaby to cena adekwatna to produktu, dająca przy tym spore szanse na sukces (czyt. zadowalające wyniki sprzedaży).

Odnośnik do komentarza
[...] z dużym prawdopodobieństwem można przypuszczać, że w PL MyRoad będzie kosztował ~ 29900 pln...[...]

Amen, amen, amen! I tego się trzymajmy. Już idę odkurzyć portfel...

Odnośnik do komentarza

Hmm, ciekawe jakie beda koncowe dane, bo 20 kg wiecej w porownaniu z AN650, 1 KM mniej oraz 50 Nm przy 6500 obr. (AN ma 62 Nm przy 5000 obr.) nie sa zbyt dobrymi osiagami...

I moze sie szybko okazac, ze bedziemy mieli do czynienia z "przyciezkim TIRem" wsrod maxiskuterow !happybth ...

Odnośnik do komentarza
  • Klubowicze

Lubię markę Kymco, ale jak na mój gust, skopali sprawę z lusterkami na kierownicy... Kultywują to rozwiązanie uparcie, ja jednak wolę je wkomponowane zgrabnie w czaszę. Chyba że chodziło tu o połączenie stylu "ścigacza" z klasycznym rozwiązaniem z "Vespy"... No ale o gustach się ponoć nie dyskutuje... !happybth

Odnośnik do komentarza

Patrząc na te zdjęcia Myroad to stwierdzam że plecaczek to będzie miał "trochę" szeroko nogi rozstawione widząc gdzie są stopki pasażera, które się rozkładają. No i to jego kolana będą wyznacznikiem przeciskania się po między puszkami a nie mówiąc już o dalszej jeździe w deszu. Chociaż mogę się mylić.

Wysłałem zapytanie do Motorland'u czy w związku z pojawiającymi się informacjami dot. ruszenia produkcji Myroad będzie dostępny u nas w tym roku. Oto odp:

Bardzo nam przykro ale model o który Pan pyta nie będzie dostępny w naszej

ofercie w tym roku. Mamy jeden egzemplarz depozytowy w naszym salonie,

niestety nie jest on przeznaczony do sprzedaży.

Maxi skuterem o największej pojemności silnika, oferowanym przez naszą

firmę jest New Xciting 500 (również w wersji z ABS).

Cena 19400 lub 20900 (ABS) pln brutto.

Pozdrawiam

Piotr GONTARSKI

/Brand Manager/

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

Nagle jak się pojawi na rynku Myroad i wszyscy będziemy nagle chcieli sprzedać swoje sprzęty to ciekawy jestem gdzie znajdziemy tylu kupców. HI HI cena będzie musiała odegrać główną rolę. A może się umówimy i będziemy sprzedawać używane xciting 500 np. po jednej sztuce w miesiącu. I tym samym rynek będzie nasz. !sciana !OKK

Odnośnik do komentarza

A mi Motorland nic nie odpisał . . . !sciana

Dzięki Bogu żadna firma, choćby bardzo chciała, nie jest monopolistą na rynku. Jak tylko się towar pojawi w Europie, zaraz niezależni importerzy będą zacierać ręce. !OKK

Odnośnik do komentarza
  • 3 miesiące temu...

Fajnie wygląda, choć na pierwszy rzut oka niewiele się różni poza plastkami i zegarami od XCitinga :D

Dopiero jak usiadłem na takim w MotorLandzie, to zobaczyłem że jest jednak większy...

Podwójna rura = dwucylindrowy? Będzie mniej trzęsło na wolnych obrotach :D

Poza tym coraz bardziej mi się podobają białe moto, choć moja Czarna Strzała ma swój urok :)

Odnośnik do komentarza
  • Sympatycy

2:21 -> Wygląda na to, że KwangYang nareszcie dopracowało

kwestię ładowności !OK

Bardzo ładne nadwozie, chociaż tłumik wydaje się nieproporcjonalnie

wielki.

No i legendarne już pytanie:

jak będzie z dostępnością tego modelu ? :)

pzdr

Odnośnik do komentarza

Dla mnie wygląda jak cadillac sts, wśród skuterów thumbup1.gif. Włosi przetestują, może dotrze i do nas.

Co by nie mówić, zawsze może się podobać, albo może się nie podobać. Moim zdaniem nie jest najgorszy z wyglądu. Jeżeli jeszcze wrażenia z jazdy byłyby dobre, zamieniłbym Xcitinga 500 na większego kolegę thumbup.gif

Odnośnik do komentarza

Mam mieszane uczucia jak patrze na ta ,,700,, jest przyciezka optycznie jakby ,,wyciosana,, jednym slowem siermiezna a koles ktory nia jedzie to zakrety bierze na kwadratowo hehe.

Hitem to owszem jest ale DT 300 mimo ze nie mozna na nim przyjac pozycji lezacej (co jest w mojej ocenie wada) .

Mysle ze chcac wprowadzic nowy model o tej pojemnosci na rynek musza go gruntownie ,,odmoldzic,, bo kariery nie zrobia a tak to tylko odgrzeja kotleta nie pierwszej swiezosci.

robix

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...