Bart1 Opublikowano 9 Lipca 2020 Opublikowano 9 Lipca 2020 Dostałem dziś lanie od NC 750x 😐 Myślałem że będzie większe 😉 nie wiem do jakiej prędkości ganiane było od świateł do świateł. Dostawałem za każdym razem długość do 1.5. Podejrzewam że jednak 20 kg różnicy na korzyść NC robi swoje, jakie są jeszcze różnice nie wiem. NC jest wyraźnie szybsza NC miało komin Ixil ja GPR Z innej beczki mam do Was pytanie po włączeniu opcji po zatankowaniu licznik A powinien się skasować automatycznie. Działa to u Was bo u mnie za cholerne nie 🙄
RONIN Opublikowano 9 Lipca 2020 Opublikowano 9 Lipca 2020 Inne przełożenia, integra też lepiej przyspiesza. U mnie chyba ze dwa razy się zresetował, nie mam pojęcia od czego to zależy?
Yarorot Opublikowano 9 Lipca 2020 Opublikowano 9 Lipca 2020 Co do resetowania to musi migać ostatnia kreska wskaźnika paliwa.Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
hormig Opublikowano 9 Lipca 2020 Opublikowano 9 Lipca 2020 Muszą być spełnione dwa warunki żeby Ci się zresetowało: - włączona ta funkcja w menu w liczniku - tankowanie paliwa dopiero po zapaleniu się rezerwy U mnie działa bezproblemowo, super opcja! 2 godziny temu, Bart1 napisał: Dostałem dziś lanie od NC 750x 😐 Myślałem że będzie większe 😉 nie wiem do jakiej prędkości ganiane było od świateł do świateł. Dostawałem za każdym razem długość do 1.5. Podejrzewam że jednak 20 kg różnicy na korzyść NC robi swoje, jakie są jeszcze różnice nie wiem. NC jest wyraźnie szybsza NC miało komin Ixil ja GPR Z innej beczki mam do Was pytanie po włączeniu opcji po zatankowaniu licznik A powinien się skasować automatycznie. Działa to u Was bo u mnie za cholerne nie 🙄 w jakim trybie jechałeś?
Bart1 Opublikowano 9 Lipca 2020 Opublikowano 9 Lipca 2020 1 godzinę temu, hormig napisał: Muszą być spełnione dwa warunki żeby Ci się zresetowało: - włączona ta funkcja w menu w liczniku - tankowanie paliwa dopiero po zapaleniu się rezerwy U mnie działa bezproblemowo, super opcja! w jakim trybie jechałeś? Dzięki za podpowiedź z kasowaniem licznika nie wiedziałem że musi być rezerwa żeby zadziałało. Moim zdaniem głupio BARDZO to rozwiązano 😐 Jechałem w S3 przygotowałem się.😎Wiedziałem że majster z NC będzie chciał się złapać 😉
Johny7205 Opublikowano 9 Lipca 2020 Opublikowano 9 Lipca 2020 Napiszcie proszę jak się uruchamia tą funkcję w liczniku. Nie posiadam książki obsługi.
Yazinz Opublikowano 9 Lipca 2020 Opublikowano 9 Lipca 2020 Dzisiaj miałem okazję przejechać z Siedlec do Białegostoku nowiutkim X-ADV. Fajnie się prowadzi, skrzynia biegów super, dużo plusów...... ale miejsca na nogi nie jest zbyt dużo i wieje mega mocno. Generalnie sprzęt bardzo fajny 👍
niko02 Opublikowano 10 Lipca 2020 Opublikowano 10 Lipca 2020 Też mi się zresetowało jak miga rezerwa, przy innym tankowaniu się nie resetuje.
hormig Opublikowano 10 Lipca 2020 Opublikowano 10 Lipca 2020 15 minut temu, Johny7205 napisał: Dzięki za fotki Hormig. Bardzo proszę 😉👍 Mam też po angielsku w PDF jak chcesz mogę podesłać..
virus Opublikowano 31 Lipca 2020 Opublikowano 31 Lipca 2020 Zrobiłem duży przegląd i przy okazji wymieniłem opony na Pirelli Rally STR. Wygląda to teraz tak. Wczoraj po południu od razu nakręciłem 200km, żeby dotrzeć nowe klocki hamulcowe i opony. Wyrażenia na świeżo po pierwszym dniu - na szutrach, trawie i piachu jest rzeczywiście mocna poprawa, wreszcie da się przewidywalnie pojeździć. Udało mi się nawet bez większego problemu wykopać z większego piasku, choć przy tej masie to żadna przyjemność. Na asfalcie duuużo głośniejsze od oryginalnych niestety. Szczególnie głośne są przy prędkości ok 60kmh. Do 50, praktycznie nie słychać, powyżej 70-80 też jakby ciszej.
RONIN Opublikowano 31 Lipca 2020 Opublikowano 31 Lipca 2020 Virus tak z ciekawości pytanie po jakim przebiegu klocki wymieniałeś? Jakby ktoś potrzebował to znalazłem oryginalne nissiny komplet na przód w garażu, a do Afryki raczej nie będą pasowały
virus Opublikowano 31 Lipca 2020 Opublikowano 31 Lipca 2020 Miałem prawie 23tys. Ja wróciłem z ten weekend z wyjazdu to usłyszałem metaliczne szorowanie z przodu - zjechałem przynajmniej jeden do zera. W ostatnie dwa weekendy zrobiłem po 1500km. Sprawdź dobrze te klocki, bo zamienniki są te same do X-ADV i Afryki. Musiałem kupić zamienniki, bo w Hondzie padł system i nie mogli mi zamówić. Oryginałów nie udało mi się namierzyć poza ASO.
virus Opublikowano 31 Lipca 2020 Opublikowano 31 Lipca 2020 Testy tym razem nie do końca pomyślnie. Z kopnego piasku nie wyjechał. 🤣 1
RONIN Opublikowano 31 Lipca 2020 Opublikowano 31 Lipca 2020 @virus na takie harce w piasku to przydałyby się pełne gmole hepco tylne koło 17 z kostką i gaz do dechy😉. Mam crf 1100 i nigdzie nie mogę znaleźć czy to te same klocki co w crf 1000.
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 31 Lipca 2020 Klubowicze Opublikowano 31 Lipca 2020 9 godzin temu, RONIN napisał: znalazłem oryginalne nissiny komplet na przód w garażu, a do Afryki raczej nie będą pasowały 5 minut temu, RONIN napisał: Mam crf 1100 i nigdzie nie mogę znaleźć czy to te same klocki co w crf 1000. Masz klocki w garażu i nową Afrykę też w garażu . To jaki problem sprawdzić czy to takie same ? Potrzeba do tego instrukcji ? Nie prościej zdjąć stare z Afryki i popatrzeć ? Wymiana klocków to nie naprawa promu kosmicznego 🤣
RONIN Opublikowano 31 Lipca 2020 Opublikowano 31 Lipca 2020 @arturo-bb Czarnula jest nowa, jeszcze nie czas wymieniać klocki😝, zwłaszcza, że nie wiadomo, czy uda się gdzieś dalej wyjechać w tym roku. Jak będę miał ponad 20tkm. to sprawdzę.
virus Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Dnia 31.07.2020 o 22:23, RONIN napisał: @virus na takie harce w piasku to przydałyby się pełne gmole hepco tylne koło 17 z kostką i gaz do dechy😉. Wcześniej z synem przejechałem bez problemu. Potem jechałem (pierwszy raz) z młodszą córką, ostrożnie. Efekt widać 😉
hormig Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Dnia 31.07.2020 o 22:43, RONIN napisał: Czarnula jest nowa, jeszcze nie czas wymieniać klocki😝, zwłaszcza, że nie wiadomo, czy uda się gdzieś dalej wyjechać w tym roku. Jak będę miał ponad 20tkm. to sprawdzę. Maciej pokusiłbyś się o porównanie X-adv i CRF 1100 ?
RONIN Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 @hormig nie da się 😉 to dwa różne światy, a tak poważnie Afryka to taka trochę lepsza i szybsza xadv z mniejszą minimalnie poręcznością w mieście, aaa i paląca trochę więcej 🤑. Jak wsiadłem pierwszy raz na testówkę to już wiedziałem, że to jest to!
niko02 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Maciek, że się nie pochwaliłeś... miesiąc temu kupowałem nowe nissiny do X-ADV. Na razie leżą. 29500 i dalej oryginały? Wymieniałeś je?
RONIN Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 No właśnie też kupiłem na zapas i znalazłem przy sprzątaniu garażu. Nigdy nie były wymieniane, dlatego zdziwiłem się, że virus już skończył klocki. Po ile teraz są nissiny?
QS1 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 2 godziny temu, RONIN napisał: @hormig nie da się 😉 to dwa różne światy, a tak poważnie Afryka to taka trochę lepsza i szybsza xadv z mniejszą minimalnie poręcznością w mieście, aaa i paląca trochę więcej 🤑. Jak wsiadłem pierwszy raz na testówkę to już wiedziałem, że to jest to! Mnie tez Afryka DCT chodzi po głowie cały czas, choć ja 95proc po miescie jeżdżę więc to czysta fanaberia, a nie realna „potrzeba” zmiany.. w trasie nie ma co porównywać - to chyba jasne, natomiast w miescie i przy parkowaniu (przynajmniej w testowej Adventure Sports) czuć całkiem inny rozkład masy.. i tu wychodzi na plus XAdv, którym łatwiej manewrować, jest dodatkowy schowek pod kanapą, a jakoś tam odpycha 😉 niemniej obstawiam ze kilku kierowników zrobi skok z Adva na Afrykę, choć to już znów kompletnie inna półka cenowa..
niko02 Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Opublikowano 4 Sierpnia 2020 20 godzin temu, RONIN napisał: No właśnie też kupiłem na zapas i znalazłem przy sprzątaniu garażu. Nigdy nie były wymieniane, dlatego zdziwiłem się, że virus już skończył klocki. Po ile teraz są nissiny? 440 kpl. na przód. 19 godzin temu, QS1 napisał: Mnie tez Afryka DCT chodzi po głowie cały czas, choć ja 95proc po miescie jeżdżę więc to czysta fanaberia, a nie realna „potrzeba” zmiany.. w trasie nie ma co porównywać - to chyba jasne, natomiast w miescie i przy parkowaniu (przynajmniej w testowej Adventure Sports) czuć całkiem inny rozkład masy.. i tu wychodzi na plus XAdv, którym łatwiej manewrować, jest dodatkowy schowek pod kanapą, a jakoś tam odpycha 😉 niemniej obstawiam ze kilku kierowników zrobi skok z Adva na Afrykę, choć to już znów kompletnie inna półka cenowa.. Tali mam plan, więc pewnie X w nowym sezonie zmieni właściciela ale zobaczymy. Na szczęście kolega w pracy ma 2018r. w DCT, juz się umówiłem na kilkudniową zamianę, więc będę miał odniesienie, czy mi to potrzebne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się