Skocz do zawartości
Forum Burgmania
  • 0

Kawasaki J125 czy Forza125, a może X- Max125?


marcinde

Pytanie

Witam wszystkich. Jestem tu nowy, bo dopiero rozpoczynam (a w zasadzie mam zamiar) przygodę ze skuterem.

Moją uwagę podczas poszukiwań przykuł skuter kawasaki j125.

Czy ktoś z Was, bardziej doświadczonych użytkowników, miał do czynienia z tym pojazdem?

Warto iść w stronę kawasaki?

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 100
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy dla tego pytania

  • marcinde

    37

  • Yarorot

    12

  • Tomjoz

    7

  • keniol91

    5

Top użytkownicy dla tego pytania

Opublikowane grafiki

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Moj sąsiad ma forze a ja mam xmaxa. Szczerze to jest kwestia głównie gustu. Mi się xmax bardziej podoba + szybciej jedzie (minimalnie ale jednak szybciej).

Co do kawasaki j125/300 to jest bardzo interesujące zastanawiam sie czy go nie kupic w przyszlosci. Tylko strasznie irytuje mnie ta keirownica, nie da sie patrzec..

Odnośnik do komentarza
  • 0

Niby jak się patrzy z boku to forza przez oświetlenie led wygląda nowoczesniej ale x max ma swoj styl . To ciekawe , że przy większej masie i minimalnie mniejszej mocy Yamaha jest szybsza . Dla mnie teź lepej się siedzi na x maxsie alw moze to powod akcesoryjnego siedziska zamontowanego w ogladanym egzemplarzu . I zwróciłem uwagę na to że moc i moment obr yamaha uzyskuje przy nizszych obrotach . Więc powiem tak wybor padł na styl x maxa .

Guzik dzięki za info , a powiedz ile na prostej wycisniesz na full ?

Odnośnik do komentarza
  • 0

To prawda, z kanapa shad jest znacznie wygodniej. Na prostej moj skuter leci powiedzmy 120 ale jest to wartość bardzo wrażliwa na kierunek wiatru czy ukształtowanie terenu. Jadąc z lekkiej górki ostatnio okazało się, że jest coś takiego jak odcinka. Przy 125kmh/10500 silnik wyłącza dopływ paliwa. Jak ktoś mówi, że jego xmax leci 130 to nie wierzcie w to, chyba ze ma cos poprzerabiane.

Odnośnik do komentarza
  • 0

Ja wyznaje zasadę, że jednośladu nie kupuje się rozumem tylko sercem, ma sprawiać frajdę! :D

Sercem to wybieram sobie tylko jakiś model- bo konkretnie taki chcę mieć... Później czytam miarodajne recenzje (nie jakieś głupkowate opisy) na jego temat, "za i przeciw"- bardzo ważne. I podejmuję decyzję TAK/NIE. A docelową sztukę z tego modelu kupuję tylko rozumem.

A, i jeszce w ramach tematu :D ...

Na placu boju zostały już tylko forza i xmax.(...)

No i nie wiem jak to się stało, ale wybór padł na kawasaki. (...)

I po co cokolwiek doradzać argumentując i pisząc sążniste posty :D . Pomiędzy jednym, a drugim postem zaledwie kilkanaście dni przerwy :D .

Odnośnik do komentarza
  • 0

No właśnie, kilkanaście dni :) tylko i aż.

W każdym razie 500km za mną, i jest spoko, wygodnie, muchy na zębach są. Niedługo olej do wymiany i będzie można trochę mocniej manetkę odkręcić :)

Odnośnik do komentarza
  • 0

Tak informacyjnie, Forza 125 ma beznadziejnie umiejscowione lusterka i nic nie widać.

I jest jeszcze Yamaha N-max 125. Taki nowoczyśniejszy odpowiednik PCXa.

Odnośnik do komentarza
  • 0
  • Klubowicze

Silnik i napęd Kymco Downtown 125i

I rama pewnie też ;)

Na powiększeniu widać tabliczkę znamionową (między stopką boczną a centralną) z napisem KWANG YANG MOTOR CO. ...

IMG_0725.jpg

Odnośnik do komentarza
  • 0

Komputer sterowanie silnikiem i 1km mniej

Właśnie przeglądałem dane

o 6kg cięższy od Donka więc nie wiem dlaczego pozbyli go tego 1km

Typ silnika Chłodzony cieczą, czterosuwowy jednocylindrowy Pojemność silnika 125 cm³ Średnica x skok tłoka 54.0 x 54.5 mm Stopień sprężania 11:7:1 Układ rozrządu/ilość zaworów SOHC, 4 zawory Układ zasilania Wtrysk paliwa: ø27 mm x 1 Zapłon Kontrola ECU (tranzystorowy) Rozrusznik Elektryczny Smarowanie Smarowanie wymuszone, mokra miska Typ ramy Stalowa Kąt pochylenia główki ramy / Wyprzedzenie 28.0° / 113 mm Skok przedniego zawieszenia 110 mm Skok tylnego zawieszenia 100 mm Opony, przód 120/80-14 M/C 58S Opony, tył 150/70-13 M/C 64S Kąt skrętu, lewy / prawy 40˚ / 40˚

Moc maksymalna 10.3 kW (14 KM) / 9,000 obr./min. Maksymalny moment obrotowy 11.5 Nm / 7,000 obr./min. Układ przeniesienia napędu Skrzynia automatyczna CVT Przełożenie napędu Pasek Przełożenie podstawowe 2.201 ~ 0.829

Hamulce przednie Pojedyncza tarcza o średnicy 260 mm, zacisk dwutłoczkowy Hamulce tylne Tarcza pojedyncza 240 mm, zacisk dwutłoczkowy Przednie zawieszenie 37 mm widelec teleskopowy Tylne zawieszenie Podwójny amortyzator z 5-stopniową regulacją napięcia Wymiary (D x S x W) 2,235 x 775 x 1,260 mm Rozstaw osi 1,555 mm Prześwit 145 mm Pojemność zbiornika paliwa 13 litrów Wysokość siedzenia 775 mm Masa pojazdu gotowego do użytku 182kg

Odnośnik do komentarza
  • 0

Tak dokładnie Plus Tłumik masz inny ciekaw jestem czy jest tak samo cichy jak Downtown.

Nie miałem możliwości porównać, więc nie powiem nic na ten temat. Zresztą i tak jeżdżę w zatyczkach :)

Odnośnik do komentarza
  • 0

Tak dokładnie Plus Tłumik masz inny ciekaw jestem czy jest tak samo cichy jak Downtown.

Dzisiaj robiłem jakieś dokładniejsze myju-myju skutera, więc miałem okazję się przyjrzeć tu i ówdzie. Wygląda na to, że obudowa tłumika jest inna, a sam tłumik ma oznaczenia kymco, więc istnieje duże prawdopodobieństwo, że jest ten sam co w downtownie.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...