marcinde Opublikowano 14 Czerwca 2016 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Witam wszystkich. Jestem tu nowy, bo dopiero rozpoczynam (a w zasadzie mam zamiar) przygodę ze skuterem. Moją uwagę podczas poszukiwań przykuł skuter kawasaki j125. Czy ktoś z Was, bardziej doświadczonych użytkowników, miał do czynienia z tym pojazdem? Warto iść w stronę kawasaki?
0 guzik Opublikowano 25 Czerwca 2016 Opublikowano 25 Czerwca 2016 Moj sąsiad ma forze a ja mam xmaxa. Szczerze to jest kwestia głównie gustu. Mi się xmax bardziej podoba + szybciej jedzie (minimalnie ale jednak szybciej). Co do kawasaki j125/300 to jest bardzo interesujące zastanawiam sie czy go nie kupic w przyszlosci. Tylko strasznie irytuje mnie ta keirownica, nie da sie patrzec..
0 igor41 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Niby jak się patrzy z boku to forza przez oświetlenie led wygląda nowoczesniej ale x max ma swoj styl . To ciekawe , że przy większej masie i minimalnie mniejszej mocy Yamaha jest szybsza . Dla mnie teź lepej się siedzi na x maxsie alw moze to powod akcesoryjnego siedziska zamontowanego w ogladanym egzemplarzu . I zwróciłem uwagę na to że moc i moment obr yamaha uzyskuje przy nizszych obrotach . Więc powiem tak wybor padł na styl x maxa . Guzik dzięki za info , a powiedz ile na prostej wycisniesz na full ?
0 guzik Opublikowano 26 Czerwca 2016 Opublikowano 26 Czerwca 2016 To prawda, z kanapa shad jest znacznie wygodniej. Na prostej moj skuter leci powiedzmy 120 ale jest to wartość bardzo wrażliwa na kierunek wiatru czy ukształtowanie terenu. Jadąc z lekkiej górki ostatnio okazało się, że jest coś takiego jak odcinka. Przy 125kmh/10500 silnik wyłącza dopływ paliwa. Jak ktoś mówi, że jego xmax leci 130 to nie wierzcie w to, chyba ze ma cos poprzerabiane.
0 igor41 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Guzik : czy sasiad dał Ci możliwość przejechac się parę km forzą ?Jesli tak to jak to wyglada w stosunku do x maxa .
0 marcinde Opublikowano 8 Lipca 2016 Autor Opublikowano 8 Lipca 2016 No i nie wiem jak to się stało, ale wybór padł na kawasaki. Za 2 tyg powinienem go mieć pod tyłkiem.
0 marcinde Opublikowano 14 Lipca 2016 Autor Opublikowano 14 Lipca 2016 Dzisiaj przyjechał, we wtorek rejestracja.
0 marcinde Opublikowano 19 Lipca 2016 Autor Opublikowano 19 Lipca 2016 Skuter zarejestrowany, ubezpieczony, i odebrany. Zaczynamy przygodę z 2 kółkami
0 keniol91 Opublikowano 20 Lipca 2016 Opublikowano 20 Lipca 2016 Brawa i graty niech cię bezpiecznie wozi
0 dr.big Opublikowano 23 Lipca 2016 Opublikowano 23 Lipca 2016 Ja wyznaje zasadę, że jednośladu nie kupuje się rozumem tylko sercem, ma sprawiać frajdę! Sercem to wybieram sobie tylko jakiś model- bo konkretnie taki chcę mieć... Później czytam miarodajne recenzje (nie jakieś głupkowate opisy) na jego temat, "za i przeciw"- bardzo ważne. I podejmuję decyzję TAK/NIE. A docelową sztukę z tego modelu kupuję tylko rozumem. A, i jeszce w ramach tematu ... Na placu boju zostały już tylko forza i xmax.(...) No i nie wiem jak to się stało, ale wybór padł na kawasaki. (...) I po co cokolwiek doradzać argumentując i pisząc sążniste posty . Pomiędzy jednym, a drugim postem zaledwie kilkanaście dni przerwy .
0 marcinde Opublikowano 23 Lipca 2016 Autor Opublikowano 23 Lipca 2016 No właśnie, kilkanaście dni tylko i aż. W każdym razie 500km za mną, i jest spoko, wygodnie, muchy na zębach są. Niedługo olej do wymiany i będzie można trochę mocniej manetkę odkręcić
0 wojtek_pl Opublikowano 25 Lipca 2016 Opublikowano 25 Lipca 2016 Tak informacyjnie, Forza 125 ma beznadziejnie umiejscowione lusterka i nic nie widać. I jest jeszcze Yamaha N-max 125. Taki nowoczyśniejszy odpowiednik PCXa.
0 marcinde Opublikowano 25 Lipca 2016 Autor Opublikowano 25 Lipca 2016 Tylko że w przypadku n-maxa mówimy o zupełnie innej wielkości skuterze.
0 wojtek_pl Opublikowano 26 Lipca 2016 Opublikowano 26 Lipca 2016 Wiem, ale miejsca na nogi ma najwięcej z wymienionych.
0 Tomjoz Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Silnik i napęd Kymco Downtown 125i
0 marcinde Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Zgadza się, ale to akurat chyba plus, nieprawdaż?
0 Klubowicze MarP Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Klubowicze Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Silnik i napęd Kymco Downtown 125i I rama pewnie też Na powiększeniu widać tabliczkę znamionową (między stopką boczną a centralną) z napisem KWANG YANG MOTOR CO. ...
0 Tomjoz Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Tak dokładnie Plus Tłumik masz inny ciekaw jestem czy jest tak samo cichy jak Downtown.
0 Yarorot Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Silnik J125 ma 1KM mniej niż Downtown.
0 Tomjoz Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Dlaczego mniej jak ten sam?? Może moc zredukowana bo lżejszy może jest i żeby można było na B jeździć.
0 Yarorot Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Tak wyczytałem w specyfikacji myslę że ten 1KM wielkiej różnicy nie robi, ale mnie to też zastanowiło z czego ta różnica wynika.
0 Tomjoz Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Komputer sterowanie silnikiem i 1km mniej Właśnie przeglądałem dane o 6kg cięższy od Donka więc nie wiem dlaczego pozbyli go tego 1km Typ silnika Chłodzony cieczą, czterosuwowy jednocylindrowy Pojemność silnika 125 cm³ Średnica x skok tłoka 54.0 x 54.5 mm Stopień sprężania 11:7:1 Układ rozrządu/ilość zaworów SOHC, 4 zawory Układ zasilania Wtrysk paliwa: ø27 mm x 1 Zapłon Kontrola ECU (tranzystorowy) Rozrusznik Elektryczny Smarowanie Smarowanie wymuszone, mokra miska Typ ramy Stalowa Kąt pochylenia główki ramy / Wyprzedzenie 28.0° / 113 mm Skok przedniego zawieszenia 110 mm Skok tylnego zawieszenia 100 mm Opony, przód 120/80-14 M/C 58S Opony, tył 150/70-13 M/C 64S Kąt skrętu, lewy / prawy 40˚ / 40˚ Moc maksymalna 10.3 kW (14 KM) / 9,000 obr./min. Maksymalny moment obrotowy 11.5 Nm / 7,000 obr./min. Układ przeniesienia napędu Skrzynia automatyczna CVT Przełożenie napędu Pasek Przełożenie podstawowe 2.201 ~ 0.829 Hamulce przednie Pojedyncza tarcza o średnicy 260 mm, zacisk dwutłoczkowy Hamulce tylne Tarcza pojedyncza 240 mm, zacisk dwutłoczkowy Przednie zawieszenie 37 mm widelec teleskopowy Tylne zawieszenie Podwójny amortyzator z 5-stopniową regulacją napięcia Wymiary (D x S x W) 2,235 x 775 x 1,260 mm Rozstaw osi 1,555 mm Prześwit 145 mm Pojemność zbiornika paliwa 13 litrów Wysokość siedzenia 775 mm Masa pojazdu gotowego do użytku 182kg
0 marcinde Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Tak dokładnie Plus Tłumik masz inny ciekaw jestem czy jest tak samo cichy jak Downtown. Nie miałem możliwości porównać, więc nie powiem nic na ten temat. Zresztą i tak jeżdżę w zatyczkach
0 marcinde Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Tak dokładnie Plus Tłumik masz inny ciekaw jestem czy jest tak samo cichy jak Downtown. Dzisiaj robiłem jakieś dokładniejsze myju-myju skutera, więc miałem okazję się przyjrzeć tu i ówdzie. Wygląda na to, że obudowa tłumika jest inna, a sam tłumik ma oznaczenia kymco, więc istnieje duże prawdopodobieństwo, że jest ten sam co w downtownie.
Pytanie
marcinde
Witam wszystkich. Jestem tu nowy, bo dopiero rozpoczynam (a w zasadzie mam zamiar) przygodę ze skuterem.
Moją uwagę podczas poszukiwań przykuł skuter kawasaki j125.
Czy ktoś z Was, bardziej doświadczonych użytkowników, miał do czynienia z tym pojazdem?
Warto iść w stronę kawasaki?
Top użytkownicy dla tego pytania
37
12
7
5
Popularne dni
15 Cze
8
27 Wrz
8
21 Cze
7
11 Sie
6
Top użytkownicy dla tego pytania
marcinde 37 odpowiedzi
Yarorot 12 odpowiedzi
Tomjoz 7 odpowiedzi
keniol91 5 odpowiedzi
Popularne dni
15 Cze 2016
8 odpowiedzi
27 Wrz 2016
8 odpowiedzi
21 Cze 2016
7 odpowiedzi
11 Sie 2016
6 odpowiedzi
Opublikowane grafiki
100 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się