Klubowicze grzybek Opublikowano 25 Listopada 2024 Klubowicze Opublikowano 25 Listopada 2024 Tak . takiej firmy też są. Dzięki . Pozdrawiam . Krzysztof😉 1
Klubowicze Piootr Opublikowano 25 Listopada 2024 Klubowicze Opublikowano 25 Listopada 2024 Ja oba elementy o których mowa w poście powyżej mam od Puig. Oprócz tego rekomenduję dołożenie osłony na dużą zębatkę. Wtedy smar nie bryzga mocno 😬 Kolejny patent to zakup OE osłony na mechanizm hamulca pomocniczego z CRF1100DCT 1
Sympatycy Cormoran Opublikowano 25 Listopada 2024 Sympatycy Opublikowano 25 Listopada 2024 A ja wam pokażę wycenę NT 1100 rok produkcji 2024 model 2025 z terminem realizacji na grudzień. Zrzut ekranu z emaila do którego chyba Pan się nie przyłożył bo za akcesoria doliczył 65 tys zamiast 6,5 tysiąca 😉 Czyli wychodzi że gdybym dziś zamówił rok produkcji 2024 to cena 72 500 🤔 1
Klubowicze grzybek Opublikowano 25 Listopada 2024 Klubowicze Opublikowano 25 Listopada 2024 Piootr, gdzie kupowałeś obie osłony? Możesz zapodać link?🤔 39 minut temu, Cormoran napisał(a): Czyli wychodzi że gdybym dziś zamówił rok produkcji 2024 to cena 72 500 🤔 To byłaby super cena!
Sympatycy Cormoran Opublikowano 27 Listopada 2024 Sympatycy Opublikowano 27 Listopada 2024 Kolejna recenzja …. I czego tu chcieć więcej ? 🤔🤣
Klubowicze grzybek Opublikowano 27 Listopada 2024 Klubowicze Opublikowano 27 Listopada 2024 3 godziny temu, Cormoran napisał(a): Kolejna recenzja …. I czego tu chcieć więcej ? 🤔🤣 Tak naprawdę przeniesienia napędu wałem. Tak, wiem. Dyskutowaliśmy o tym nie raz- kwestia wagi, ceny etc. Może także wypadałoby wprowadzić elektrycznie sterowaną wys. szyby. I wówczas byłoby miodzio. A jak jest🤔? Bardzo dobrze. Kolor testowanego sprzętu Pearl Hawkseye Blue-obłędny👍 W tym materiale po raz kolejny potwierdzono cenę startową 68.800 PLN (DCT).
Sympatycy robert1973 Opublikowano 27 Listopada 2024 Sympatycy Opublikowano 27 Listopada 2024 6 godzin temu, grzybek napisał(a): Tak naprawdę przeniesienia napędu wałem. Słowo "klucz" tyle i aż tyle... w niebieskim śmigle to zrozumieli i mimo że nie jest do końca doskonały ( jak np w Hondzie Duaeville) , jest... bez babrania, bez czyszczenia felgi, bez potrzeby regulacji. Te "parę kilo" w turystyku ,nie robi aż takiej roboty jak bezobsługowość. No cóż takie czasy, że motocykle budują (poniekąd) księgowi. Tak czy inaczej ciekawy motocykl ( którego raczej nie kupię )
Klubowicze grzybek Opublikowano 27 Listopada 2024 Klubowicze Opublikowano 27 Listopada 2024 Rozkminiłem cenę 68.800 PLN za rok modelowy 2025 r.prod.2024. W ogłoszeniach na otomo..o u dealerów Hondy widnieje ta sama cena ale z oznaczeniem gwiazdkowym, że cena może ulec zmianie.Nawet nie rozbijają jeszcze na wersje z DCT lub bez DCT (np. ASO Siedlce). Przy czym używka z 2023 kosztuje ok. 71.000PLN. Widocznie HONDA Polska uzgodniła z dealerami wpisywanie tej kwoty 68.800zł do momentu ostatecznego określenia jej wysokości. Trzeba jeszcze trochę cierpliwości... No cóż, już tyle się czeka no to i ten miesiąc nie robi różnicy.
tomekstw Opublikowano 29 Listopada 2024 Opublikowano 29 Listopada 2024 W dniu 2.10.2024 o 12:43, grzybek napisał(a): pozwala regulować napięcie wstępne sprężyny tylnego amortyzatora bez konieczności zatrzymywania się. Fantastyczna sprawa, wręcz cudowna. Na wstępne napięcie ma wpływ np. zmiana obciążenia. Pasażer zsiada, ogień na tłoki i moto od razu wszystko wie. W locie odczyta kolejne wstępne napięcie amora. Ciekawe jak. Japońce mają łeb.
Klubowicze grzybek Opublikowano 30 Listopada 2024 Klubowicze Opublikowano 30 Listopada 2024 Ano widzisz, nie dawno zeszli z drzew... 😅no i proszę jaki postęp technologiczny. 😁 A w kwestii elektrycznego zawieszenia w NTku, to moduł IMU, położenia motocykla, czujniki dynamiki jazdy, obciążenia amorków i inne czujniki sterują na bieżąco zawieszeniem. Showa-EERA™ automatycznie łączy się z wyborem trybu jazdy- mamy 4 tryby- 3 zdefiniowane i własny do personalizacji USER. TOUR utwardza zawieszenie do jazdy z wyższymi prędkościami, ustawienie URBAN wprowadza więcej komfortu, natomiast w ustawieniu RAIN zawieszenie ma największy skok i wygładzone reakcje zapewniające najlepsze wyczucie nawierzchni. W USER możliwa jest personalizacja, a napięcie wstępne tylnej sprężyny można regulować podczas jazdy.
Sympatycy robert1973 Opublikowano 30 Listopada 2024 Sympatycy Opublikowano 30 Listopada 2024 16 minut temu, grzybek napisał(a): TOUR utwardza zawieszenie do jazdy z wyższymi prędkościami, ustawienie URBAN wprowadza więcej komfortu, natomiast w ustawieniu RAIN zawieszenie ma największy skok i wygładzone reakcje zapewniające najlepsze wyczucie nawierzchni. W USER możliwa jest personalizacja, a napięcie wstępne tylnej sprężyny można regulować podczas jazdy. Możesz podać źródło informacji? W kwestii formalnej, tłumienie w czasie rzeczywistym już od dawna jest znane ale, napięcie wstępne sprężyny " z automatu" ...no też jestem ciekawy 1
Klubowicze grzybek Opublikowano 30 Listopada 2024 Klubowicze Opublikowano 30 Listopada 2024 To już było w Afice. Teraz przenieśli też do NTka od modelu 2025. Wejdź na stronę Hondy
Sympatycy robert1973 Opublikowano 30 Listopada 2024 Sympatycy Opublikowano 30 Listopada 2024 17 minut temu, grzybek napisał(a): To już było w Afice. Teraz przenieśli też do NTka od modelu 2025. Wejdź na stronę Hondy Wybacz, ale albo niedokładnie zrozumiałem, albo żle zrozumiałem przekaz..... Takie rzeczy...od dawna są znane...nic nowego, ani odkrywczego. 1
Klubowicze grzybek Opublikowano 30 Listopada 2024 Klubowicze Opublikowano 30 Listopada 2024 Jeszcze raz wklejam odnośnik z tymi informacjami podaję za artykułem jak w linku poniżej. ...,,Aby ułatwić przewożenie pasażera i/lub bagażu, napięcie wstępne sprężyny jest regulowane hydraulicznie w sposób zdalny". ( z poziomu ekranu). A kilka akapitów wcześniej w tym artykule: ,,Nowością w modelu NT1100 na rok 2025 jest opcjonalna elektroniczna regulacja charakterystyki zawieszenia Showa EERA™ (Showa Electronically Equipped Ride Adjustment) w modelu NT1100 Electronic Suspension. Układ sprawdzony w Africa Twin Adventure Sports (a teraz również dostępny w Africa Twin) z ustawieniami specjalnie opracowanymi dla NT1100, automatycznie zapewnia optymalną siłę tłumienia w stosunku do prędkości dobicia. Dostosowuje stopień tłumienia w oparciu o informacje z trzech źródeł: prędkości motocykla (z modułu ECU), pozycji i ułożenia motocykla (z bezwładnościowego modułu pomiaru IMU) oraz zachowania widelca (z czujnika skoku). Dzięki elastyczności systemu, regulację tłumienia można zaprogramować tak, by dobierać charakterystykę zawieszenia do zmieniającej się prędkości pojazdu, umożliwiając na przykład mocniejsze tłumienie przy wyższych prędkościach. Mówiąc wprost, zawieszenie Showa EERA™ sprawia, że kierowca może jednym dotknięciem ekranu wybrać komfort jazdy przy niskich miejskich prędkościach, stabilność przy wysokich prędkościach i precyzję reakcji dostosowaną do mokrej nawierzchni. Showa-EERA™ ogranicza również nadmierne nurkowanie podczas gwałtownego hamowania." https://www.gezet.pl/blog/post/nowa-honda-nt1100-i-nt1100-electronic-suspension-na-rok-2025 Też tak to rozumiem jak w przesłanym przez Ciebie materiale filmowym.👌
Sympatycy robert1973 Opublikowano 30 Listopada 2024 Sympatycy Opublikowano 30 Listopada 2024 @grzybek "na moje" to elektronicznie sterowane (z automatu) jest tłumienie, a nie napięcie wstępne sprężyny które określasz ręcznie. Generalnie taka istota rzeczy znana jest od wielu lat, ciekawostką dla mnie jest jedynie kontrola uniesienia tylnego koła, gdzie w motocyklu raczej łatwiej unieść przednie, no ale ze mnie technik żaden... najważniejsze "zadowolenie kierowcy" 1
Klubowicze grzybek Opublikowano 30 Listopada 2024 Klubowicze Opublikowano 30 Listopada 2024 Na Twoim filiku widać jak ustawienie wstępnego napięcia sprężyny jest robione z poziomu ekranu. No ale jak sam nie dotknę to nie uwierzę:)
Sympatycy robert1973 Opublikowano 30 Listopada 2024 Sympatycy Opublikowano 30 Listopada 2024 Teraz, grzybek napisał(a): Na Twoim filiku widać jak ustawienie wstępnego napięcia sprężyny jest robione z poziomu ekranu. No ale jak sam nie dotknę to nie uwierzę:) Krótko .. czyli ręcznie, a nie "z automatu", sam się nie utwardzi zawias i nie dźwignie, jak nie zapodasz że doszło mu 120 kg na pokładzie? 1
Klubowicze grzybek Opublikowano 1 Grudnia 2024 Klubowicze Opublikowano 1 Grudnia 2024 Sam się nie utwardzi. Wymaga decyzji kierownika a następnie - jak pokazali na fimiku, podjęcia danej czynności na ekranie.
Klubowicze Piootr Opublikowano 1 Grudnia 2024 Klubowicze Opublikowano 1 Grudnia 2024 Osłonę łańcucha zamawiałem na stronie producenta w Portugalii https://3dmp.pt/products/anti-splash-for-honda-nt1100 1
Klubowicze grzybek Opublikowano 3 Grudnia 2024 Klubowicze Opublikowano 3 Grudnia 2024 W dniu 27.11.2024 o 21:47, grzybek napisał(a): Rozkminiłem cenę 68.800 PLN za rok modelowy 2025 r.prod.2024. W ogłoszeniach na otomo..o u dealerów Hondy widnieje ta sama cena ale z oznaczeniem gwiazdkowym, że cena może ulec zmianie.Nawet nie rozbijają jeszcze na wersje z DCT lub bez DCT (np. ASO Siedlce). Przy czym używka z 2023 kosztuje ok. 71.000PLN. Widocznie HONDA Polska uzgodniła z dealerami wpisywanie tej kwoty 68.800zł do momentu ostatecznego określenia jej wysokości. Trzeba jeszcze trochę cierpliwości... No cóż, już tyle się czeka no to i ten miesiąc nie robi różnicy. Potwierdziłem dziś cenę u dealera nowej poliftowej NT 1100. Model 2025 DCT EERA z elektronicznym zawieszeniem z roku prod. 2024 wyceniono na ...68.600PLN.👌 Czyli jest super, bo nadal notowane są ogłoszenia ,,starej budy" z 2024r z ceną 71.700PLN 😲 Czyli tylko brać, bo taka sytuacja się nie powtórzy, aby nowy model z lepszym wypasem (EERA) był tańszy niż dotychczasowy. 😉
Klubowicze Piootr Opublikowano 3 Grudnia 2024 Klubowicze Opublikowano 3 Grudnia 2024 Godzinę temu, grzybek napisał(a): Czyli tylko brać, bo taka sytuacja się nie powtórzy, aby nowy model z lepszym wypasem (EERA) był tańszy niż dotychczasowy. 😉 Rozumiem, że w tej sytuacji swój egzemplarz w kolorze niebieskim zamówiłeś ?
Klubowicze grzybek Opublikowano 3 Grudnia 2024 Klubowicze Opublikowano 3 Grudnia 2024 Dobrze kombinujesz👌😜 Pearl Hawkseye Blue
Klubowicze krzytro Opublikowano 4 Grudnia 2024 Klubowicze Opublikowano 4 Grudnia 2024 W dniu 29.11.2024 o 21:55, tomekstw napisał(a): Japońce mają łeb. W BMW takie rozwiązanie jest od bardzo dawna 1
tomekstw Opublikowano 4 Grudnia 2024 Opublikowano 4 Grudnia 2024 W BMW takie rozwiązanie jest od bardzo dawna Od bardzo dawna? czyli ... 5 lat, bo na pewno nie więcej niż 12.
Klubowicze Piootr Opublikowano 4 Grudnia 2024 Klubowicze Opublikowano 4 Grudnia 2024 Panowie, skonfigurujcie sobie R1250RT i porównajcie sobie ceny z najbogatszą wersją NT1100DCT EERA 2025. W kwestii jednośladu zdecydowanie wolę Hondę od BMW. Rachunek ekonomiczny zwyciężył. Oczywiście porównując pojazdy fabryczne nowe, bo nie każdy chce jeździć używkami. U mnie za dwa lata zmiana na najnowszy NT1100DCT EERA lub nawet skrócę leasing po 24 miesiącu. Tak, że proszę o kontakt zainteresowanych odkupem po sezonie 2025. 15 godzin temu, grzybek napisał(a): Dobrze kombinujesz👌😜 Pearl Hawkseye Blue Zamówiłeś ? Na kiedy dostawa ? Ją cenę finalnie wynegocjowałeś ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się