cheng13 Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Na kufry jest teraz promo - pełen zestaw 3 kufrów za 4.8tys. Tak jest w Gdańsku, czy gdzie indziej to nie wiem.
Sympatycy emiksik Opublikowano 9 Września 2014 Sympatycy Opublikowano 9 Września 2014 Jeśli ktoś jest zainteresowany Integra z promocji w cenie 32000 pln Jestem w tym momencie w honda plaza i jest dostępna jedna szt. Czarna Osoby zainteresowane niech dzwonią Artur Ilinski 224310000 w 165
marek_m Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 W Gdańsku jest natomiast biała Integra. Cena do negocjacji. Jeżeli komuś biały pasuje (idealny kolor do tuningu), to dzwonić 502 313 959, prosić Arka.
pabloxl Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Patrząc na ten filmik, Integra górą
dr.big Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Ale czy to dziwne ? 670- 647- 530 ccm chyba wyjaśnia wiele ... Dodatkowo integra najmniejsze straty w przeniesieniu napędu...
Jerry_R Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Czy oprocz tego - Integra nie przeklamuje najmniej predkosci licznikowej wzgledem rzeczywistej?
marek_m Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Ale czy to dziwne ? 670- 647- 530 ccm chyba wyjaśnia wiele ... Dodatkowo integra najmniejsze straty w przeniesieniu napędu... Dokładnie
Jerry_R Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 Zalozylem LED'y (CREE LED 10W, podobne do tych Marka) - wreszcie 4oo nie wyjezdzaja tak czesto, ale czekaja az przejade. Do tego w nocy w lesie, polu - poprawiają widoczność poboczy oraz przestrzeni tuż przed maszyną. Honda Integra w Alpach - turystyka z automatu http://www.scigacz.p...matu,24336.html
radi Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 Czarna sztuka jest jeszcze w Honda Motorista w cenie 31900 zł . Pewnie czeka na mnie :-) . Tylko jeszcze nie sprzedałem swojej Yaszki .
Bogart58 Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 Zalozylem LED'y (CREE LED 10W, podobne do tych Marka) - wreszcie 4oo nie wyjezdzaja tak czesto, ale czekaja az przejade. Do tego w nocy w lesie, polu - poprawiają widoczność poboczy oraz przestrzeni tuż przed maszyną. Jakaś fotka ?
Jerry_R Opublikowano 11 Września 2014 Opublikowano 11 Września 2014 Jak nabede aparat, albo Maxell podjedzie i zrobi PS: jest juz dostepna kanapa SHAD COMFORT SEAT do 750'ki w ofercie producenta: http://www.shad.es/e...mar1modmotr134/
Akar_Zaephyr Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Ciekawe czy w roku 2015 znów będzie cięcie ceny kataną? Przyznam że gdyby było miałbym mocny zgryz między prawie nowym Burgmanem 400 a Integrą 750... Ta ostatnia naprawdę kusi, szczególnie w malowaniu Mat Gunpowder Black Metallic.
radi Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 Zapowiada się że nie zmienią . Kolor , który Tobie się podoba niestety jest tylko na specjalne zamówienie . Ściągają z rynku włoskiego lub fancuskiego . Sam byłem zainteresowany tym kolorem , nie dla złotych felg , bo tu akurat moda za chwilkę się zmieni i wszyscy zaczną u nas chwalić inny kolor felg , ale za matowy kolor , który w utrzymaniu czystości jest super . Ja zdecydowałem się jednak na kolor czarny , wygrała jednak cena 31900 zł z kufrem centralnym , zamiast 36900 zł , bo za tyle może Tobie każdy salon sprowadzić z innego rynku . Niestety o rabatach musisz zapomnieć , robią tylko tak zwaną przysługę dla klientów w Polsce , aby później zarobić na Tobie w serwisie . Zawsze klient do przodu . Info sprawdziłem w pięciu salonach . Nawet złożyłem zamówienie na mat , ale cena wygrała :-))
marek_m Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 ... zamiast 36900 zł, bo za tyle może Tobie każdy salon sprowadzić z innego rynku... Podaj mi proszę nazwę polskiego salonu, który deklaruje ściągnięcie Integry SE z innego rynku i sprzedaż w cenie katalogowej. Kiedy o to prosiłem kupując swoją Integrę na początku sezonu, sprawa była niemożliwa. Honda EU odmawiała realizacji takiego zamówienia na rynek polski, a odkupienie od dealera zagranicznego nowej sztuki oznaczało konieczność zapłaty 23% VAT.
Shinji Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 marek_m: Nie jest tak, ze jak kupujesz na wywoz w obrebie UE, to moga wystawic Ci fakture 0% ? i wtedy placisz Vat w Polsce, Ja kupilem nowke - uzywke, wiec nie musialem kombinowac
radi Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 Podaj mi proszę nazwę polskiego salonu, który deklaruje ściągnięcie Integry SE z innego rynku i sprzedaż w cenie katalogowej. Kiedy o to prosiłem kupując swoją Integrę na początku sezonu, sprawa była niemożliwa. Honda EU odmawiała realizacji takiego zamówienia na rynek polski, a odkupienie od dealera zagranicznego nowej sztuki oznaczało konieczność zapłaty 23% VAT. Kolego Marek , Motorista , ale również na Prymasa też ściągają bez problemu . Wszystko jest tylko kwestia dostepności na ich stoku . Jak mają dostępne w magazynie w Austri to nie ma problemu , jak nie ma to wysyłają info to salonów z Francji lub Włoch . Wszystko oczywiście załatwiają z pomocą naszej centrali Honda Polska .
marek_m Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 To dobra wiadomość. Poproszę w takim razie Motoristę o ofertę na nową Integrę SE
radi Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 To co Mareczku , jednak T-max to nie to . Ja się zastanawiałem , ale kupiłem Integrę i to był najlepszy wybór :-)))
marek_m Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 Również byłem bardzo zadowolony .... ale T-Max też jest OK Każdy skuter jest inny. Każdy ma swoje wady i zalety
filipmr Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 Może ktoś wie gdzie (w jakim kraju) Honda produkuje Integrę a Yamaha T-Maxa.Czy są to produkty made in Japan? A czy skrzynia DCT jest lepsza od "zwykłego "automatu.
Bad Method Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 O rodzinie NC700 ze skrzynią DCT można znaleźć negatywne głosy dotyczące jazdy w trybie automatycznym, tzn. zmiana przełożenia w górę albo redukcja w trakcie zakrętu (skutkująca zaburzeniem równowagi - są nawet filmy na yt) i słaba dozowalność siły napędu podczas jazdy w korkach/ szarpania związane ze zmianą biegów... Jakie są wasze, użytkowników, opinie i doświadczenia?
marek_m Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 W 750 poprawiono soft - nic nie szarpie. Jazda w zakrętach - czysta przyjemność. Jedyne co może miłośnika CVT wkurzać to częste zmiany biegów 1/2 w korkach. Lekarstwem na to jest przejście w tryb "manual". Mnie, zapewne dlatego, że CVT nie kocham, to zupełnie nie przeszkadzało
radi Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Może ktoś wie gdzie (w jakim kraju) Honda produkuje Integrę a Yamaha T-Maxa.Czy są to produkty made in Japan? A czy skrzynia DCT jest lepsza od "zwykłego "automatu. Honda Integra 750 Japan, T-max - składany we Francji
Jerry_R Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 W 750 poprawili oprogramowanie względem 700 - ze wzgledow wspomnianych przez Ciebie. DRIVE to tryb w trase, autostrade - kiedy przyspieszasz po to, zeby uzyskac predk. przelotowa. SPORT eliminuje wspomniane dolegliwosci. DRIVE mozesz rowniez uzywac w miescie - redukujac biegi np. przed wyprzedzaniem, albo wiaduktem - po to sa dodane przyciski +\- (da rade). A np. w garazu podziemnym - MANUAL.
Geni Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Czy przekładnia DTC ma tzw. kickdowna przy szybkim odkręceniu manety?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się