Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Honda Integra NC 750d RC71 po upgrade MY2014 i kolejnym RC89 MY2016-18


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zgoda, z tym że w T- maxie masz do dyspozycji jakiś schowek pod siedzeniem + coś w kokpicie. Od biedy coś tam "upchniesz" i kufer nie jest tak bardzo niezbędny jak w Integrze.

Największym problemem >kufra top case< jest to że... psuje linię :-\

I tu masz Lucjan rację, w tmaxie obejdziesz się, w Integrze MUSISZ go domontować, a to koszt 2tpln.

Komplet ponad 4.

Macie rację, ale ja przecież nigdy nie twierdziłem, że T-Max nie ma zalet. :)

Opublikowano

Ciekawa dyskusja, Marek, dlaczego zdecydowałeś się wymienić Integrę na Tmaxa? Z wątku chyba wynika, że wolałeś Integrę :rolleyes1:

Opublikowano

Integrę sprzedałem, ponieważ postanowiłem wrócić do motocykla turystycznego, ale ostatecznie z tego zrezygnowałem :confused:

Od Poland Position dostałem natomiast najlepszą ofertę na skuter, z możliwością rozliczenia innego z moich motocykli. Wszystko załatwiliśmy na telefon i mail, a T-Max'a przywieziono mi do Gdańska. Trudno było odmówić :)

Opublikowano

Ja mam swoją Integrę już dwa tygodnie, przejechałem w tym czasie ponad 1700 km. Ostatnio po powrocie z mini-wyprawy na której przejechałem jednego dnia 562 km tyłek bolał jak cholera (planuję zmodyfikować kanapę zimą ). Średnie spalanie 3,8 l/setkę i to z kompletem kufrów. To naprawdę dobry sprzęt.

PS. Szkoda że nie załapałem się na promocję Hondy...... :frusty:

Opublikowano

Integrę sprzedałem, ponieważ postanowiłem wrócić do motocykla turystycznego, ale ostatecznie z tego zrezygnowałem :confused:

Od Poland Position dostałem natomiast najlepszą ofertę na skuter, z możliwością rozliczenia innego z moich motocykli. Wszystko załatwiliśmy na telefon i mail, a T-Max'a przywieziono mi do Gdańska. Trudno było odmówić :)

Te dwa skutery to często wybór przed którym stoji wiele osób.

Czy mógłbyś pokusić sie o krótkie porównanie ?

Mnie dla przykładu najbardziej interesuje praca zawieszenia w dziurawym mieście...

Pozdrowienia

chawison

Opublikowano

Integra do de facto motocykl, na którym siedzisz jak na skuterze, co jest wielką zaletą tej konstrukcji. IMHO, prowadzenie, praca zawieszeń, itp. Integry bije na głowę wszystkie tzw. "prawdziwe" skutery.

Po stronie "praktycznej" ma kilka słabych punktów (mały schowek, brak przekroku, łańcuch) więc wśród skuterowych ortodoksów budzi emocje.

Umów się na jazdy próbne na obu i zdecyduj, które zalety bądź wady są dla Ciebie ważne, a które są Ci obojętne.

  • Administrator
Opublikowano

Zgoda, z tym że w T- maxie masz do dyspozycji jakiś schowek pod siedzeniem + coś w kokpicie. Od biedy coś tam "upchniesz" i kufer nie jest tak bardzo niezbędny jak w Integrze.

Jeszcze powrócę do tej kwestii... Podczas naszego dual testu Tmaxa 530 sprawdziłem ile da się upchnąć pod kanapę... przy odrobinie chęci da się więcej niż nam się wydaje :laughing:

Jest to szczególnie ważne, jeśli jedziemy w trasę z plecaczkiem :)

19deb57e8e3d43fb.jpg

Dodatkowa torba przekrokowa załatwiła sprawę.

Opublikowano

Widać że metoda rodem z Fiata 126 p nadal sprawdza się bardzo dobrze. Do Malucha w bagażniku można było upchnąć sporo bambetli ale tylko "luzem". W tym schowku widać "fachową rękę" pakującej trampki w crocsach - maksymalne wykorzystanie przestrzeni ładunkowej

Opublikowano

Integrę sprzedałem, ponieważ postanowiłem wrócić do motocykla turystycznego, ale ostatecznie z tego zrezygnowałem :confused:

Od Poland Position dostałem natomiast najlepszą ofertę na skuter, z możliwością rozliczenia innego z moich motocykli. Wszystko załatwiliśmy na telefon i mail, a T-Max'a przywieziono mi do Gdańska. Trudno było odmówić :)

No proszę, a kiedyś koleżanka Ucienta (która teraz dosiada biegowca) sprowadzała skuter xmax 250 z Trójmiasta do Warszawy, bo w Warszawie nigdzie nie mogła się doprosić o rabat. Ot, konkurencja i kryzys robią swoje.

Opublikowano

Hybryda po upgrade... czyli test Hondy Integry (część II) 750 MY2014

RE:

"Niestety z kufrem atrakcyjna linia Integry zostaje wyraźnie zachwiana. Pozostaje więc "wygląd" albo "praktyczność"... szkoda, bo w innych maxi skuterach takich dylematów nie ma."

Hmm, dla mnie - dopiero zalozenie kufrow powoduje przyjemny wyglad:

Bez nich - tyl jest jakis niedokonczony. Warto dodac, ze oryginalne boczne Hondy - nie wychodza poza manetki, wiec nie powinny utrudniac jazdy w miescie.

Opublikowano

Mariusz, a jak jest z wygodą Plecaczka na Integrze? Czy to jest pojazd raczej jednoosobowy?

Opublikowano

W sytuacji plecaczka nic się nie zmieniło, to samo wąskie siedzenie i dość wysoko oparcie dla nóg, chociaż na ten problem widziałem gdzieś akcesoryjne przesunięte podesty. Moja lepsza połowa po przejechaniu kilkunastu km. na Burgmanii podsumowała krótko NIEWYGODNIE.

  • Administrator
Opublikowano

@jerry, są maxi którym optycznie kufry pasują, wręcz aż się proszą. Mam tu na myśli an650, fjs600.

W tmaxie jest to sprawa dyskusyjna i uważam, że z Integrą, która ma bardzo wąski tył jest podobnie. Jest to moja subiektywna ocena.

@czaro69, mój plecaczek jest zupełnie nie statystyczny(a) ;). Zrobiła ze mną na poprzedniej Integrze testowej 2000 km w trasach po EU, która nawet nie miała kufra, a tym samym oparcia i nawet razu nie "stęknęła".

Teraz na 750 z kufrem i OPARCIEM! po 1000 km to było wręcz luksusowo ;)

A tak zupełnie poważnie, pozycja jest ok ale w trasie w deszczu nogawki są momentalnie mokre a samo siedzisko pasażera nazwałbym (w zależności od szerokości w biodrach ;)) >w porywach wystarczającym.<

Tap by dualsim

Opublikowano

Dla przypomnienia: jest dość fajna strona ( http://cycle-ergo.com/) pozwalająca na porównanie ergonomii różnych jednośladów. Można sobie porównać kilka pojazdów na raz dodając kolejne klawiszem "Add motorcycle". Ważne jest jest, aby oprócz wzrostu kierownika i pasażera podać ich "inseam" czyli długość nóg od krocza w dół, bo to decyduje o pozycji.

Opublikowano
dość wysoko oparcie dla nóg, chociaż na ten problem

To jak na razie - jedyna maszyna, gdzie moj syn dosiega podnozkow.

Dla doroslych sa akcesoryjne, oddalajace podnozki.

@jerry, są maxi którym optycznie kufry pasują, wręcz aż się proszą. Mam tu na myśli an650, fjs600.

W tmaxie jest to sprawa dyskusyjna i uważam, że z Integrą, która ma bardzo wąski tył jest podobnie. Jest to moja subiektywna ocena.

Jasne, rozumiem. Dla mojego oka - T-Max to jedyny maxi, ktory wyglada lepiej bez kufra.

Teraz na 750 z kufrem i OPARCIEM! po 1000 km to było wręcz luksusowo ;)

A tak zupełnie poważnie, pozycja jest ok ale w trasie w deszczu nogawki są momentalnie mokre a samo siedzisko pasażera nazwałbym (w zależności od szerokości w biodrach ;)) >w porywach wystarczającym.<

Dluzszy blotnik to "must have". Do tego pewnie pomagaja boczne kufry. Jezeli ktos podrozuje z plecakiem - to modyfikowana kanapa sie przyda:

http://www.shad.es/e...estros-asientos

albo lokalny tapicer.

Dla przypomnienia: jest dość fajna strona ( http://cycle-ergo.com/) pozwalająca na porównanie ergonomii różnych jednośladów

Najczesciej tez warto za kazdym razem wybrac usadowienie na siedzeniu na "back", inaczej dziwnie, nienaturalnie kierownik sie prezentuje.

Opublikowano

Inwestuj, Jerry inwestuj, nie wypada sprzedawać niedoinwestowaną maszynę :) :) :)

Opublikowano

Nowiutka Integra 750, kolor biała perła mat, czeka na klienta w salonie Honda Pomirski w Gdańsku :)

Przy obecnych cenach, grzechem byłoby nie skorzystać :)

  • Administrator
Opublikowano

Przy obecnych cenach, grzechem byłoby nie skorzystać :)

W cenie promo?

Opublikowano

Z testu cyt. "korzystamy z hamulców a te montowane w NC750 może nie porażają skutecznością (jedna tarcza na przodzie) ale są w zupełności wystarczające, nawet przy jeździe z pasażerem. Solo jest lepiej niż dobrze" Uważam, że hamulce są ekstra super w Integrze. Twierdzę, że nawet lepsze niż w Tmaxie ale fakt wymagają większej siły na klamki jeżeli chce się mocno hamować. Co ciekawe znaczenie mają klocki hamulcowe. W jednych Hondach są turystyczne w innych sportowe. Zwróciłem na to uwagę jak zamawiałem klocki przód w zeszłym tygodniu. Ja miałem sportowe Nissin. A sprzedawca pytał się jakie mają być sportowe oryginały czy turystyczne oryginały.

Więc tą wadę w teście "jedna tarcza z przodu" proszę wykreślić bo hamulce są ok :)

  • Administrator
Opublikowano

Więc tą wadę w teście "jedna tarcza z przodu" proszę wykreślić bo hamulce są ok :)

Spróbuj załadować na maxa Integrę z kufrem, zarzuć na kanapę plecaczka i zacznij hamować w czasie stromego górskiego zjazdu tak od około 140 km/h...

Powtórzę, hamulce w Integrze są dobre lub jak kto woli >OK<... ale to nie jest pierwsza liga.

Ps. T-max po 2004 roku ma 2 tarcze na przodzie a to jednak robi robotę. Modelowi SJ06 nie mam nic do zarzucenia w kwestii hamulców, podobnie jak i SJ09.

Opublikowano

Nie zgodzę się. Jeździłem z plecakiem i z kufrem i nie zauważyłem znaczącej różnicy podczas hamowania. Oczywiście jest różnica jadąc solo. Ale nie ma uczucia problemu z hamowaniem. Z kufrem jeżdżę na co dzień. Tmax przy takim obładowaniu i przy 140 też miałby o wiele dłuższą drogę hamowania.

  • Administrator
Opublikowano

Nie zgodzę się. Jeździłem z plecakiem i z kufrem i nie zauważyłem znaczącej różnicy podczas hamowania. Oczywiście jest różnica jadąc solo. Ale nie ma uczucia problemu z hamowaniem.

Podczas agresywnej jazdy w górach, w pełni załadowaną Integrą, po kilku wcześniejszych próbach hamowania zaobserwowałem (niegroźne jednak warte wzmianki) zjawisko fadingu... ale nie zamierzam Cię Dreku przekonywać, może miałem akurat przypadkowo słabą testówkę a Ty trafiłeś lepszy egzemplarz :msn-wink:

  • Administrator
Opublikowano

zjawisko fadingu...

Metzeler się kłania :)

Brak zależności :ninja: ale zostawmy to.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...