Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Honda Integra NC 750d RC71 po upgrade MY2014 i kolejnym RC89 MY2016-18


Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator
Opublikowano

Lucek, oczywiście, oferta była dobra (niektórzy potrafili jeszcze ponad to coś "ugrać" stojąc z cash'em w ręku ;))... a z tego co wiem, ten wątek też się znacząco przyczynił do szybszej >wyprzedaży< NC700D z rocznika 2014 :)

Niestety, trochę mniej komfortową sytuację mają klienci, którzy np. jeszcze tydzień temu wpłacili zaliczkę i nabyli Integrę po cenie "detalicznej"... no ale tak to już jest.... Niezbadane są koleje losu :)

A co do tematu... Testy Integry 750 dobiegł końca... a na nasz "warsztat" już wjechała kolejna maszyna :)

Opublikowano

PS "- Adventure - NC750X i 700X," - no to tu już pojechałeś po bandzie :)

:D to Honda tak pojechała po bandzie, bo to ich terminologia.

A tak między nami mówiąc z tego X-a jest taki sam Adventure, jak z Integry i CTX-a ;).

Opublikowano

...A tak między nami mówiąc z tego X-a jest taki sam Adventure, jak z Integry i CTX-a ;).

Na szczęście nie wszyscy o tym wiedzą :laughing:

CTCO20009-L_zps7918c8c6.jpg

i-BpFR3qn-L_zps1f13fdfb.jpg

Opublikowano

Na Helixie też ktoś wystartował w Erzbergu, a Vespy pojechały w P-D :).

Erzbergrodeo Iron Road Prolog Karrigl Honda Helix :: eu-moto 3811

http://www.pinterest.com/pin/418623727834992082/

To, że ktoś zaciągnął na siłę tego miejsko-podmiejskiego SUV-a w teren nie czyni z niego konkuretna Tenery i następcy starej AT.

Opublikowano

(...)A tak na marginesie, stojący w moim garażu T-Max 530 jakością nie powala(...)

Wierz mi lub nie :) , po wykonaniu SJ06 SJ09 jest lepszy, a przynajmniej jest taki na razie w moim wyobrażeniu ;) ... Za parę dni postawię Zółtka i BlackMaxa obok siebie i porównam spasowanie.

Opublikowano

Nie porównuje do poptzedniego modelu, a jedynie oceniam na tle moto z ostatnich lat.

Sent from my HTC One

  • Administrator
Opublikowano

Jeśli jesteśmy przy temacie jakości to w Integrze też jest kilka takich miejsc gdzie księgowi faktycznie przeholowali.

Tap by dualsim.

Opublikowano

Owszem, ale kupując Integrę zostaje Ci w kieszeni ok. 10k PLN, na otarcie łez. :msn-wink:

Opublikowano

Owszem, ale kupując Integrę zostaje Ci w kieszeni ok. 10k PLN, na otarcie łez. :msn-wink:

A jak zaczniesz ją trochę "poprawiać" po fabryce i księgowych (kufry, siedzenie, osłony itp) to akurat te 10 k masz jak znalazł...

Opublikowano

A jak zaczniesz ją trochę "poprawiać" po fabryce i księgowych (kufry, siedzenie, osłony itp) to akurat te 10 k masz jak znalazł...

"Poprawianie" Integry kosztowało mnie ok. 6,5k PLN, w przypadku T-Max'a obawiam, się że 10k PLN może nie wystarczyć :confused:

Opublikowano

A kupowałeś komplet trzech kufrów czy tylko centralny ?

  • Administrator
Opublikowano

Nie wiem o co chodzi z tą kanapą, dla mnie (kierowcy) jest wygodna. Moja druga połowa też nie narzekała na jazdę na tylnej "gąbce" ;)... a na Integrach zrobiliśmy, łącznie ~3000 km. Fakt faktem, tyłek już po 300 km zaczyna boleć ale to akurat mam na większości 2oo.

Tap by dualsim

Opublikowano

A kupowałeś komplet trzech kufrów czy tylko centralny ?

Do Integry kupiłem centralny, a do T-Max'a nie planuję kupować żadnego.

Nie wiem o co chodzi z tą kanapą, dla mnie (kierowcy) jest wygodna. Moja druga połowa też nie narzekała a na Integrach zrobiliśmy, łącznie ~3000 km. Fakt faktem, tyłek już po 300 km zaczyna boleć ale to akurat mam na większości 2oo.

Siedzisko kierowcy uniosłem do góry (z przodu ok. 5 cm, a z tyłu ok. 2 cm), przesunąłem maksymalnie do tyłu (do samej krawędzi) i dodałem wkładkę żelową. Siedzenie pasażera pozostało bez zmian.

Dzięki tej przeróbce siedziało się wygodniej, a nogi mogłem mieć niemal całkowicie wyprostowane.

  • Administrator
Opublikowano

"Poprawianie" Integry kosztowało mnie ok. 6,5k PLN, w przypadku T-Max'a obawiam, się że 10k PLN może nie wystarczyć :confused:

Do Tmaxa jest tyle różnych extrasów, że dyszka pęka szybko :-)

Do Integry nie ma takiego wyboru, więc mniej idzie $ :)

Tap by dualsim

Opublikowano

Dlatego żona wolała Integrę :laughing:

  • Administrator
Opublikowano

Dzięki tej przeróbce siedziało się wygodniej,

Ja mam 182 cm.

Wszystko da się poprawić.

Tap by dualsim

Opublikowano

Wszystko da się poprawić.

Tap by dualsim

No tak tylko po zakupie kufrów (tak aby powiedzmy zwiększyć ładowność i poprawić funkcjonalność) usprawnieniu siedzenia, zakupu jakiejś osłonki na łańcuch (bez szaleństwa i rozrzutności) cena robi się mniej atrakcyjna.

Opublikowano

Ja mam 182 cm.

W takim razie jesteśmy tego samego wzrostu.

...Wszystko da się poprawić.

Oczywiście, my to wiemy, wiedzą to też w AMG :msn-wink:

Opublikowano

No tak tylko po zakupie kufrów (tak aby powiedzmy zwiększyć ładowność i poprawić funkcjonalność) usprawnieniu siedzenia, zakupu jakiejś osłonki na łańcuch (bez szaleństwa i rozrzutności) cena robi się mniej atrakcyjna.

"niestety" każde moto można poprawiać i inwestować bez końca :ninja:

Opublikowano

"niestety" każde moto można poprawiać i inwestować bez końca :ninja:

Mi nie chodzi o jakiś wyrafinowany tiuning ale skoro umieścili ten npojazd w dziale ze Skuterami to jakiś schowki powinien posiadać a tu niestety nie ma wyboru jesteś zmuszony do zakupu kufra a najlepiej kompletu tak aby można było mówić o funkcjonalności skutera. No chyba że wystarczy komóś ten mały schowek pod siedzeniem....

Opublikowano

No tak tylko po zakupie kufrów (tak aby powiedzmy zwiększyć ładowność i poprawić funkcjonalność) usprawnieniu siedzenia, zakupu jakiejś osłonki na łańcuch (bez szaleństwa i rozrzutności) cena robi się mniej atrakcyjna.

OK, ale po tych wszystkich wydatkach, cena "poprawionej" Integry jest nadal niższa niż cena "gołego" T-max'a, który również wymaga dofinansowania. Możemy oczywiście zrezygnować z akcesoriów Rizomy, ale sam kufer centralny ze stelażem Yamahy to wydatek ok. 1600 PLN.

Opublikowano

OK, ale po tych wszystkich wydatkach, cena "poprawionej" Integry jest nadal niższa niż cena "gołego" T-max'a, który również wymaga dofinansowania. Możemy oczywiście zrezygnować z akcesoriów Rizomy, ale sam kufer centralny ze stelażem Yamahy to wydatek ok. 1600 PLN.

Zgoda, z tym że w T- maxie masz do dyspozycji jakiś schowek pod siedzeniem + coś w kokpicie. Od biedy coś tam "upchniesz" i kufer nie jest tak bardzo niezbędny jak w Integrze.

Opublikowano

niestety, komplet oryginalnych kufrów do Integry to koszt ponad 4000 zł

  • Administrator
Opublikowano

Największym problemem >kufra top case< jest to że... psuje linię :-\

I tu masz Lucjan rację, w tmaxie obejdziesz się, w Integrze MUSISZ go domontować, a to koszt 2tpln.

Komplet ponad 4.

Opublikowano

Ja mam 181cm i po Marka przeróbce siedzenie w Integrze jest dla mnie "szyte na miarę" - prowadzi mi się lepiej niż w Kymco XC400i. Do tego zmieniona i trochę cofnięta kierownica i jest dosłownie bajka. A schowek.... nieistotny aż tak bardzo, jeśli na plecach wożę "bagażnik dachowy". Poza tym niewielki kufer centralny w moim odczuciu wcale nie psuje linii.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...