Administrator MariuszBurgi Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Autor Administrator Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Lucek, oczywiście, oferta była dobra (niektórzy potrafili jeszcze ponad to coś "ugrać" stojąc z cash'em w ręku )... a z tego co wiem, ten wątek też się znacząco przyczynił do szybszej >wyprzedaży< NC700D z rocznika 2014 Niestety, trochę mniej komfortową sytuację mają klienci, którzy np. jeszcze tydzień temu wpłacili zaliczkę i nabyli Integrę po cenie "detalicznej"... no ale tak to już jest.... Niezbadane są koleje losu A co do tematu... Testy Integry 750 dobiegł końca... a na nasz "warsztat" już wjechała kolejna maszyna
Geni Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 PS "- Adventure - NC750X i 700X," - no to tu już pojechałeś po bandzie to Honda tak pojechała po bandzie, bo to ich terminologia. A tak między nami mówiąc z tego X-a jest taki sam Adventure, jak z Integry i CTX-a .
marek_m Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 ...A tak między nami mówiąc z tego X-a jest taki sam Adventure, jak z Integry i CTX-a . Na szczęście nie wszyscy o tym wiedzą
Geni Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Na Helixie też ktoś wystartował w Erzbergu, a Vespy pojechały w P-D . http://www.pinterest.com/pin/418623727834992082/ To, że ktoś zaciągnął na siłę tego miejsko-podmiejskiego SUV-a w teren nie czyni z niego konkuretna Tenery i następcy starej AT.
dr.big Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 (...)A tak na marginesie, stojący w moim garażu T-Max 530 jakością nie powala(...) Wierz mi lub nie , po wykonaniu SJ06 SJ09 jest lepszy, a przynajmniej jest taki na razie w moim wyobrażeniu ... Za parę dni postawię Zółtka i BlackMaxa obok siebie i porównam spasowanie.
marek_m Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Nie porównuje do poptzedniego modelu, a jedynie oceniam na tle moto z ostatnich lat. Sent from my HTC One
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Autor Administrator Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Jeśli jesteśmy przy temacie jakości to w Integrze też jest kilka takich miejsc gdzie księgowi faktycznie przeholowali. Tap by dualsim.
marek_m Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Owszem, ale kupując Integrę zostaje Ci w kieszeni ok. 10k PLN, na otarcie łez.
Lucjan73 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Owszem, ale kupując Integrę zostaje Ci w kieszeni ok. 10k PLN, na otarcie łez. A jak zaczniesz ją trochę "poprawiać" po fabryce i księgowych (kufry, siedzenie, osłony itp) to akurat te 10 k masz jak znalazł...
marek_m Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 A jak zaczniesz ją trochę "poprawiać" po fabryce i księgowych (kufry, siedzenie, osłony itp) to akurat te 10 k masz jak znalazł... "Poprawianie" Integry kosztowało mnie ok. 6,5k PLN, w przypadku T-Max'a obawiam, się że 10k PLN może nie wystarczyć
Lucjan73 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 A kupowałeś komplet trzech kufrów czy tylko centralny ?
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Autor Administrator Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Nie wiem o co chodzi z tą kanapą, dla mnie (kierowcy) jest wygodna. Moja druga połowa też nie narzekała na jazdę na tylnej "gąbce" ... a na Integrach zrobiliśmy, łącznie ~3000 km. Fakt faktem, tyłek już po 300 km zaczyna boleć ale to akurat mam na większości 2oo. Tap by dualsim
marek_m Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 A kupowałeś komplet trzech kufrów czy tylko centralny ? Do Integry kupiłem centralny, a do T-Max'a nie planuję kupować żadnego. Nie wiem o co chodzi z tą kanapą, dla mnie (kierowcy) jest wygodna. Moja druga połowa też nie narzekała a na Integrach zrobiliśmy, łącznie ~3000 km. Fakt faktem, tyłek już po 300 km zaczyna boleć ale to akurat mam na większości 2oo. Siedzisko kierowcy uniosłem do góry (z przodu ok. 5 cm, a z tyłu ok. 2 cm), przesunąłem maksymalnie do tyłu (do samej krawędzi) i dodałem wkładkę żelową. Siedzenie pasażera pozostało bez zmian. Dzięki tej przeróbce siedziało się wygodniej, a nogi mogłem mieć niemal całkowicie wyprostowane.
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Autor Administrator Opublikowano 9 Sierpnia 2014 "Poprawianie" Integry kosztowało mnie ok. 6,5k PLN, w przypadku T-Max'a obawiam, się że 10k PLN może nie wystarczyć Do Tmaxa jest tyle różnych extrasów, że dyszka pęka szybko :-) Do Integry nie ma takiego wyboru, więc mniej idzie $ Tap by dualsim
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Autor Administrator Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Dzięki tej przeróbce siedziało się wygodniej, Ja mam 182 cm. Wszystko da się poprawić. Tap by dualsim
Lucjan73 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Wszystko da się poprawić. Tap by dualsim No tak tylko po zakupie kufrów (tak aby powiedzmy zwiększyć ładowność i poprawić funkcjonalność) usprawnieniu siedzenia, zakupu jakiejś osłonki na łańcuch (bez szaleństwa i rozrzutności) cena robi się mniej atrakcyjna.
marek_m Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Ja mam 182 cm. W takim razie jesteśmy tego samego wzrostu. ...Wszystko da się poprawić. Oczywiście, my to wiemy, wiedzą to też w AMG
ŁukaszWP Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 No tak tylko po zakupie kufrów (tak aby powiedzmy zwiększyć ładowność i poprawić funkcjonalność) usprawnieniu siedzenia, zakupu jakiejś osłonki na łańcuch (bez szaleństwa i rozrzutności) cena robi się mniej atrakcyjna. "niestety" każde moto można poprawiać i inwestować bez końca
Lucjan73 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 "niestety" każde moto można poprawiać i inwestować bez końca Mi nie chodzi o jakiś wyrafinowany tiuning ale skoro umieścili ten npojazd w dziale ze Skuterami to jakiś schowki powinien posiadać a tu niestety nie ma wyboru jesteś zmuszony do zakupu kufra a najlepiej kompletu tak aby można było mówić o funkcjonalności skutera. No chyba że wystarczy komóś ten mały schowek pod siedzeniem....
marek_m Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 No tak tylko po zakupie kufrów (tak aby powiedzmy zwiększyć ładowność i poprawić funkcjonalność) usprawnieniu siedzenia, zakupu jakiejś osłonki na łańcuch (bez szaleństwa i rozrzutności) cena robi się mniej atrakcyjna. OK, ale po tych wszystkich wydatkach, cena "poprawionej" Integry jest nadal niższa niż cena "gołego" T-max'a, który również wymaga dofinansowania. Możemy oczywiście zrezygnować z akcesoriów Rizomy, ale sam kufer centralny ze stelażem Yamahy to wydatek ok. 1600 PLN.
Lucjan73 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 OK, ale po tych wszystkich wydatkach, cena "poprawionej" Integry jest nadal niższa niż cena "gołego" T-max'a, który również wymaga dofinansowania. Możemy oczywiście zrezygnować z akcesoriów Rizomy, ale sam kufer centralny ze stelażem Yamahy to wydatek ok. 1600 PLN. Zgoda, z tym że w T- maxie masz do dyspozycji jakiś schowek pod siedzeniem + coś w kokpicie. Od biedy coś tam "upchniesz" i kufer nie jest tak bardzo niezbędny jak w Integrze.
Bogart58 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 niestety, komplet oryginalnych kufrów do Integry to koszt ponad 4000 zł
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Autor Administrator Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Największym problemem >kufra top case< jest to że... psuje linię :-\ I tu masz Lucjan rację, w tmaxie obejdziesz się, w Integrze MUSISZ go domontować, a to koszt 2tpln. Komplet ponad 4.
cheng13 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Ja mam 181cm i po Marka przeróbce siedzenie w Integrze jest dla mnie "szyte na miarę" - prowadzi mi się lepiej niż w Kymco XC400i. Do tego zmieniona i trochę cofnięta kierownica i jest dosłownie bajka. A schowek.... nieistotny aż tak bardzo, jeśli na plecach wożę "bagażnik dachowy". Poza tym niewielki kufer centralny w moim odczuciu wcale nie psuje linii.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się