Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Honda Integra NC 750d RC71 po upgrade MY2014 i kolejnym RC89 MY2016-18


Rekomendowane odpowiedzi

  • Klubowicze
Opublikowano

Romano, sorki, wcześniej nie było sposobności. Brak garażu, pogoda zła, miarki zapomniałem wziąć itp. :msn-cry:

... i zmodyfikowana kanapa

20150404_135745_resize.jpg

Drogi Hrabio! Taką kanapę to trzeba w tym wątku pokazać dla potomności. I jeszcze fajnie byłoby podpowiedzieć, gdzie takie robią i po ile :)

Opublikowano

Drogi Hrabio! Taką kanapę to trzeba w tym wątku pokazać dla potomności. I jeszcze fajnie byłoby podpowiedzieć, gdzie takie robią i po ile :)

Drodzy koledzy

Gdybym napisał o tej kanapie w tym wątku było by to niezgodne z tytułem bo co prawda Integra ale 700, przed upgrade i MY2011.

Ale gdyby kogoś to interesowało to informuję iż taką kanapę można wykonać drogą przerobienia oryginalnej w Szczecinie (www.tapicer.pl) mając wystarczająco dużo czasu (lub zapasową kanapę) oraz niewygórowane środki pieniężne - w tym przypadku 400 PLN :)

Opublikowano

Hrabia ma rację Integra jest jedna....."0" tolerancji dla podziałów!! :afro:

  • Klubowicze
Opublikowano

Ja bym jednak był za 700 to w końcu prekursorka.

Ale jeżeli chodzi o siedzisko to niczym sie nie wyróżniają.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Kolega Grzegorz sie nie chwali, "poprawil" swoja kanape u CHRIS'a:

2015-04-29%2520-%2520Honda%2520Integra%2520Custom%2520Seat.jpg

Jak wrazenia?

Opublikowano

Ja swoją oddaję do Verson-u 18.05. Jak usiędę i się przejadę to dam znać co i jak.

Pytanie z innej bajki : handbary do naszej Integry. Czy ktoś może z szanownego grona posiada takowe, lub może podpowiedzieć gdzie można nabyć. Szukam od pewnego czasu i .....................chyba nie potrafię znaleźć.

PS.

Jerry_R - widzę Integrę w podpisie, jakaś zmiana, czy też Jacek się rozmyślił ???????

  • Sympatycy
Opublikowano

Kolega Grzegorz sie nie chwali, "poprawil" swoja kanape u CHRIS'a:

2015-04-29%2520-%2520Honda%2520Integra%2520Custom%2520Seat.jpg

Jak wrazenia?

Faktycznie kanapa przerobiona

Warto było czekać i wykonać operacje, przy moim wzroście 190 poprzednia dawała mi nieźle w kość i nie dość ze siedziałem jak na taborecie to jej wyprofilowanie odczuwałem fatalnie.

Obecna daje możliwość wyprostowanie nóg, uniesiona z przodu 5cm tył niemalże zrównany, obita porządnym materiałem. Praca Krisa wykonana wzorowo.

Kłopotem kolejnym okazała się szyba oryginalna, jej długość powodowała bardzo nieprzyjemne zawirowania powietrza rozwiązaniem była zmiana na Givi .

Wysokim osobą polecam, Ci wzrostu mniejszego mogą kończynami nie stykać się z podłożem.

Pzdr

SMS

Opublikowano

Mam pytanie, może nie jest w temacie. Jak zdjąć obudowę kierownicy w Integrze? Odkręciłem dwa wkręty po bokach i nie mogę zdjąć górnej części obudowy. Coś ją trzyma na środku pod tym elementem z błyszczącego plastiku. Boję się ciągnąć na siłę, aby czegoś nie urwać.Czy ktoś wie jak to zdjąć?

Opublikowano

Pociągnąć do góry, trzyma się na czterech zatrzaskach

Opublikowano

7918ad2fa5779c7833e75aee6461020f.jpgec39e42617059aa5960046e6cbffdd53.jpg

Tak to wygląda

Opublikowano

Wielkie dzięki za informacje i zdjęcia. Zapytam jeszcze, jak montujecie nawigację? Myślałem, aby usunąć ten środkowy element, dostać się do kierownicy i do niej zamontować GPS.

Opublikowano

Pytanie do posiadaczy Integry - jak zabezpieczyć tył przed ewentualną szkodą wynikającą z wywrotki na parkingu? Przód całej serii NC to łatwa do ogarnięcia sprawa - crash-bary, gmole itp - jest tego od zatrzęsienia, ale co z tyłem? Ktoś widział jakieś patenty?

Opublikowano

Caly przod ma wszystkie wady maxi-skutera - czyli mnostwo drogich plastikow.

Zadnych gmoli, to nie motocykl.

Wywrotka na parkingu - raczej przod sie uszkodzi, nie tyl.

Opublikowano

Hello!

Noszę się z zamiarem kupna Integry. Powiedzcie mi, czy w salonach jest jakaś szansa na jazdę próbną? Przed wydaniem ponad 30tys chciałbym mimo wszystko spróbować czy ten pojazd mi pasuje.

Jedyną sprawą w integrze, ktora mnie martwi to wielkość schowka pod fotelem. Czy ktoś kto posiada kufry boczne może potwierdzić czy przeszkadzają one w mieście? Czy są szersze od kierownicy? Na zdjęciach wydaje mi się, że nie. Obecnie użytkuje Hondę Panhteon 2005r., tu schowek pod fotelem jest rewelacyjny.

Opublikowano

Tak Integra wygląda z oryginalnymi kuframi Hondy (29 litrów).

honda-29l-side-hardbags.jpghonda-29l-side-hardbags.jpg

W mieście na pewno będą przeszkadzać. Do miasta najlepiej nadaje się kufer centralny, niekoniecznie Hondy.

Opublikowano

Hello!

Noszę się z zamiarem kupna Integry. Powiedzcie mi, czy w salonach jest jakaś szansa na jazdę próbną? Przed wydaniem ponad 30tys chciałbym mimo wszystko spróbować czy ten pojazd mi pasuje.

(...)

Niestety, strona Hondy twierdzi że nie ma modelu testowego do wypróbowania. Pozostaje uśmiechnąć się do posiadacza takowego, być może pozwoli się przejechać.

(...)

Jedyną sprawą w integrze, ktora mnie martwi to wielkość schowka pod fotelem. Czy ktoś kto posiada kufry boczne może potwierdzić czy przeszkadzają one w mieście? Czy są szersze od kierownicy? Na zdjęciach wydaje mi się, że nie. Obecnie użytkuje Hondę Panhteon 2005r., tu schowek pod fotelem jest rewelacyjny.

To właśnie pojemność schowków w Integrze, w kombinacji z wysoką ceną, skierowała mnie w stronę NC700S/X. Jak na maxi-skuter, pojemność jest mniej niż zadowalająca i paradoksalnie, właśnie S/X ma większy schowek zamiast baku. Nie znalazłem ani jednego argumentu by wydać więcej na Integrę, no, może poza lepszą ochroną przed wiatrem. Dla mnie to za mało :) Oczywiście, nie zniechęcam Cię do Integry bo to najlepszy skuter (I'm looking at you, Tmax :P), dzielę się jedynie przemyśleniami bo sam niedawno byłem w Twojej sytuacji :) U mnie wygrała NC700S DCT ;)

Co do bocznych kufrów - nie są szersze niż rozstaw kierownicy więc jeśli w korku zmieścisz się kierownicą, bocznymi kuframi też dasz radę. Zgadzam się jednak z marek_m - w mieście lepiej będzie bez nich. A, no i cena - zestaw oryginalnych kufrów (centralny + boczne) to wydatek minimum ~4 tys. (jak ponegocjujesz z dilerem; cena "na dzień dobry" zbliża się do 5 tys...). Oczywiście, są akcesoria Givi i innych producentów które będą znacznie tańsze. Stelaże Givi pod boczne kufry wyglądają jednak okropnie, psują zgrabny tyłek NC niemiłosiernie.

Rozważając właśnie te "za" i "przeciw" doszedłem do wniosku że chciałbym, ale za cenę gołej Integry mogę mieć S/X plus oryginalne kufry, nie wspominając o tym iż egzemplarz który zamówiłem - rocznik 2013 - wyszedł grubo poniżej 30 tys...

Przepraszam jeśli trochę zamieszałem!

Opublikowano

Dochodzę do tego samego wniosku. Napalony na T-max'a, kończę powoli kurs i dostrzegam inne możliwości. Wszystkie tańsze i to znacząco. T-max - 46tys, Integra - 38tys, NC750 DCT - 33tys. Jeśli wziąć pod uwagę schowek przynajmniej na kask i mój wzrost 186cm to Integra traci sens a NC750 w wersji "x" to juz postawna maszyna. Ktoś z moim wzrostem mieści się na Integrze?

I tu moje pytanie do skuterowców jeżdżących do pracy w jasnych spodniach :) - czy osłona przed robalami na T-maxie warta jest tych 13tysięcy?

A jest jeszcze "języczek u wagi" czyli dźwięk zmienianych biegów zamiast jednostajnego wycia.... nie jest, kurde, łatwo :)

Opublikowano

...mój wzrost 186cm to Integra traci sens a NC750 w wersji "x" to juz postawna maszyna...

Nie do końca. Na Integrze nogi masz wysunięte do przodu (po modyfikacji kanapy, niemal wyprostowane). Na NC750X będziesz siedział jak jockey na koniu. Moje stawy kolanowe tego nie zaakceptowały (wzrost 182 cm).

...A jest jeszcze "języczek u wagi" czyli dźwięk zmienianych biegów zamiast jednostajnego wycia....

Rozumiem, też mam z tym problem :)

Opublikowano

Hello!

Noszę się z zamiarem kupna Integry. Powiedzcie mi, czy w salonach jest jakaś szansa na jazdę próbną? Przed wydaniem ponad 30tys chciałbym mimo wszystko spróbować czy ten pojazd mi pasuje.

W Hondzie Karlik w Poznaniu, gdzie dzisiaj byłem na przeglądzie, można jutro jeździć wszystkimi NC łącznie z Vulcano. Możesz też zadzwonić i umówić się na jazdę próbną w innym terminie. Jakbyś miał z tym problem daj mi znać.

Opublikowano

Tutaj

z miasta z przeciskania sie z kuframi: tragedii nie ma, akurat kufry boczne Hondy do Integry sa waskie jak na tego rodzaju kufry.

Wiekszosc innych maszyn z bocznymi kuframi - jest wyraznie szersza, niz Integra.

Na pewno sa miejsca, gdzie z nimi nie wjade, a bez nich dam rade.

W razie ocierki - konczy sie na - wlasnie - najwyzej na ocierce, plastik boczny jest elastyczny.

Jedna uwaga - jak je kupowalem - to rowniez wydawalo mi sie, ze jak zmieszcze sie kierownica, to i z kuframi. To nie jest jednak prawda, czesc osobowek ma blache drzwi nie w pionie, ale rozszerzajaca sie w dol. Do tego nie zawsze jedzie sie idealnie prosto przed siebie, wiec jakis margines warto zostawiac.

Alfi,

musialem z powodow finansowych sprzedac Integre, dobrze, ze w Burgmanii zostala. Po jakims czasie jednak wrocilem, rozwazalem powaznie NC750X, ale odpuscilem, jak na nim usiadlem - wyglad i pozycja jak jockeya na koniu, nogi zgiete jak dla mnie za bardzo, do tego brak ochrony przed niepogoda, jaka wystepuje w Integrze, wlaczajac np. montaz motokoca, turystycznej szyby GIVI, itp.

NC750X to super maszyna, ale nie dla moich miejskich na co dzien potrzeb. Jakbym mieszkal pod miastem lub jezdzil tylko weekendowo - pewnie moze i skonczyloby sie na X :)

Opublikowano

.... akurat kufry boczne Hondy do Integry sa waskie jak na tego rodzaju kufry....

To nie kufry są wąskie, a tył Integry - niemal jak w motocyklu.

Opublikowano

To rowniez oczywiscie ma znaczenie. Chodzilo mi konkretnie o kufry HONDY.

Do Integry mozna zalozyc kufry boczne Shad'a, czy Givi - wtedy bedzie szeroko, mimo "waskiego tylu".

Opublikowano

jakby kogoś interesowało .....

dd316b635d4b6979med.jpg

zdjęcie troszkę przekłamuje szybki mają prawie taką samą długość.

Opublikowano

W Hondzie Karlik w Poznaniu, gdzie dzisiaj byłem na przeglądzie, można jutro jeździć wszystkimi NC łącznie z Vulcano. Możesz też zadzwonić i umówić się na jazdę próbną w innym terminie. Jakbyś miał z tym problem daj mi znać.

Bardzo dziękuję za info i chęć pomocy, ale jestem z Krakowa i wycieczka do Poznania póki co nie wchodzi w grę.

Kurcze coraz bardziej martwi mnie ten brak schowka pod siedzeniem. Skuterem dojeżdzam do pracy i zawsze wożę ze sobą laptopa, który zajmuje większą część kufra centralnego. Chyba poczekam na następce forzy 300, chyba, że wyjdzie jakiś upgrade integry z większym schowkiem. Kurcze, mam straszny mętlik w głowie... pomóżcie :)

Opublikowano

Wczesniej mialem 3 kufry Hondy, dalo sie jezdzic po miescie, w korkach, choc zdarzaly sie sytuacje, kiedy musialem poczekac. Suma sumarum - i tak bylem wczesniej u celu, niz 4oo.

Raven jezdzi na co dzien CTX rowniez z 3 kuframi. 2 boczne sa Hondy - jest szerzej, niz w przypadku Integry. Jak stwierdzil, czasem moze poczekac, nie zbawi go to, i tak bedzie szybciej, niz komunikacja miejska, czy samochodem.

Ja teraz zamowilem nowy (2015) kufer GIVI 56L. Pomiesci w zaleznosci od scenariusza:

- 2 kaski

- 0 kaskow, moja torba z laptopem plus plecak syna do szkoly

- kask syna i moja torba z laptopem

(kufer Hondy 45L dal rade*, to ten tym bardziej da)

* kask wielkosci C3 Schubertha, niektore o wiekszej skorupie moge nie wejsc sztuk dwie)

A w schowku pod kanapa mieszcza sie rozne gadzety ubraniowe, po wyjeciu niepotrzebnego spodu platikowego jest tam naprawde duzo miejsca.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...