Administrator MariuszBurgi Opublikowano 12 Stycznia 2014 Administrator Opublikowano 12 Stycznia 2014 Jako, że wątek "Co dzis zrobilem przy swoim skuterze" został opanowany przez siły nieczyste i jego kontynuacja na chwilę obecną jest niemożliwa... uruchamiam ciąg dalszy w tym miejscu. Zapraszam do zamieszczania sprawozdań
zibi Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Przy swoim skuterze dzisiaj krążyłem, po czym odpaliłem i poczekałem aż się włączył wentylator po ok.15min
stefanekmac Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 A ja ma pytanie do Ronina. Rozumiem że to xenony ? Ciekawe czy potrzebne 2 przetwornice ? Wodoszczelne są ? Ja w subaru wróciłem do oryginału bo tandetne xenony i cała instalacja jaką nabyłem z autem tylko psuła się i psuła mi humor.
felia Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Zmieniłem buciki Hondzie - zgodnie z sugestiami forum założyłem Pirelli Diablo, co ciekawe zamówione w Niemczech i przyszły prosto z fabryki Pirelli. Przy okazji, jak już kółka były zdjęte, nakleiłem odblaskowe paski. A tak wygładał pacjent przed zabiegiem: A po zabiegu poszedł spać pod kołderkę i czeka jeszcze na przegląd napędu.
marek_m Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Podpompowałem koła, doładowałem aku, odkurzyłem i przedstawiłem nowemu sąsiadowi
felia Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Dzięki wskazówkom i podpowiedziom Arturo_bb (dzięki Arturo) założyłem handbary A potem zgodnie ze wskazówkami forumowiczów zmieniłem siownik kanapy na meblowy (po przeróbce mocowań i dołożeniu przedłużki) - 120 N
ciesu Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Korzystając z chwili wolnego czasu i zimowej aury, rozebrałem Burgmana niemal ze wszystkich plastików w celu wizualnej i organoleptycznej oceny jest stanu technicznego :-) Do wymiany mam klocki hamulcowe z przodu i z tyłu, płyn hamulcowy, oleje, filtry, świecę i zawory do wyregulowania oraz okazało się, że linka hamulca ręcznego ma wytarty pancerz, przez co część drucików uległa uszkodzeniu i należy ją zastąpić nową :-(
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 21 Stycznia 2014 Klubowicze Opublikowano 21 Stycznia 2014 Ja dziś dzielnie zabrałem się do demontażu przedniego koła, ale zima zwyciężyła i paluszki zgrabiały... Tak więc nowe klocki Nissin'a i łożyska na przód, muszą poczekać na ocieplenie. PS - W przednim kole są aż trzy zimeringi???
Gość woytekpo Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 jakoś mnie naszło na składanie skuta w pokoju
ciesu Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Klocki przód i tył wymienione, płyn hamulcowy także...
Norbert Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 "PS - W przednim kole są aż trzy zimeringi???" ja widzę dwa
gmaro Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Jako że jestem nowym użytkownikiem mojego BURGMANA, wziąłem się ochoczo za wymianę płynów ustrojowych i ogólny przegląd - chyba już z chłodną głową
ciesu Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Dziś świeca wymieniona i zawory wyregulowane :-)
Klubowicze pazdzioch Opublikowano 28 Stycznia 2014 Klubowicze Opublikowano 28 Stycznia 2014 Wyjąłem dzisiaj aku z Integrusi podłączyłem prostownik i o dziwo nie wymagał nawet doładowania.Chyba że Lidlowski wynalazek kłamie.
wize60 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 W sobotę wyjąłem aku. przyniosłem do domu, podłączyłem pod lidla i ładował się 2,5 h. Trochę prądu potrzebował bo ostatnio bawiłem się montażem sygnału 3 tonowego.
Jaki 40 Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 U mnie 4 stopnie w garażu 9 wszyscy śpią więc cichutko idę do mojego burka bo przyszedł czas na świeży olej '' motul ''i filtr.zakupiłem też świece irydowe to je wymienię .I to jest piękny początek dnia .
Gość woytekpo Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Przodek dzisiaj założony. Stoi teraz już na dwóch kółkach , a raczej na trzech. Zabrało siły na wyciągnięcie koła samochodowego spod Zacnej Aku się ładuje bo po ostatnich mrozach odmówił współpracy.
Marcin 78 Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Dziś z okazji ciepłego i słonecznego dzionka postanowiłem dokończyć wymiany uszczelniaczy lag i łożysk główki ramy (8A03055-1 , 32907JR-2 ) ,Majka poskładana stanęła w końcu na kołach Akumlator podładowany ,jazda próbna zrobiona (nigdy nie jezdziłem w lutym )
wize60 Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Wstawiłem dzisiaj ledy do kierunków.Zdjęcie jak się uporam z picasą.
wolf78 Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Wczoraj pozbawiłem majkę wszelkich plastików , dziś od rana czyszcze ramę,zespół napedowy, robię konserwację wszelkich kostek i złącz elektrycznych. Jutro dorzuce wiązke pod gniazda zapalniczek i oswietlenia schowków wszelakich. Zauważyłem że majesty ma ramę w bardzo dobrej kondycji jak na sprzęt z 1997 roku zero rdzy itp, rama po odczyszczeniu wyglada jak by wyjechala dopiero z fabryki. Tego samego nie mogę powiedziec o ramie C1 z 2001 roku tu jest źle, sprowadzona od Włochów a spod cały w purchlach i łuszczacej farbie.
Mycerynos Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Popatrzyłem na niego i........wymieniłem mu świeczke
Gość woytekpo Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 no to mamy efekt końcowy. Można powiedzieć że już prawie wszystko poskładane
Klubowicze arturo-bb Opublikowano 9 Lutego 2014 Klubowicze Opublikowano 9 Lutego 2014 Ładna Tylko ktoś Ci szybę obgryzł A tak serio to nie będzie za bardzo wiało ?
Jaki 40 Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 No super wygląda jak by wyjechał prosto z salonu, ale chyba jeszcze jakieś naklejki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się