Yarorot Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Pojeździmy, zobaczymy nie problem ściągnąć
smarciu Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Ponieważ już ponad 5 tys km nakręcone, to dziś Quadro 4 przeszło wizytę kontrolną wraz z wymianą oleju w serwisie.
benski Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 A ja dziś do swojej Integry dorzuciłem błotnik... Zakup na Aliexpress.
smarciu Opublikowano 7 Września 2018 Opublikowano 7 Września 2018 Monopolizuję wątek Tym razem za sprawą elektrycznych talentów Papciocha, który to nie szczędził prywatnego czasu, czego rezultatem są świet(l)ne iluminacje w Quadro4. Elementy użyte w przemianie: światełka okrągłe boczne, tylne prostokątne i kierunki. Wszystko z wiadomego źródła, (linki na priv, okrągle mam dwa na zapasie, jakby ktoś chciał). Niestety filmiki nie oddają rzeczywisteg9 wyglądu, bo białe świecą słabiej niż na nagraniu. Samodzielnie dołożyłem ładowarkę 2x2,1A z wyświetlaczem aku, ale to była łatwizna w porównaniu do tego co wykonał Papcioch, żeby prąd płyną przez odpowiednie przekaźniki w odpowiednim celu po naciśnięciu odpowiedniego przycisku. Poziom widoczności i samozajebistości wzrósł o 100% 556AFE51-3FEA-4911-9F60-5FCEF8C80292.MOV
Slawomir Opublikowano 8 Września 2018 Opublikowano 8 Września 2018 W sumie to nie dzisiaj bo już chwilę temu. Szukałem GPS który by pasował do Forzy już jakiś czas i nic sensownego nie znalazłem. Coś takiego udało się wspólnymi siłami z żoną wykombinować z rowerowego pokrowca na nawigację.
smarciu Opublikowano 8 Września 2018 Opublikowano 8 Września 2018 Od dziś Quadro4 oddycha pełną mocą i moc w mojej wyobraźni też wzrosła za sprawą magicznego filtra KN, który pasuje również do AMG C63
Sympatycy Jaco Opublikowano 12 Września 2018 Sympatycy Opublikowano 12 Września 2018 A moja Hania dostała nowe światełka led ( z homologacją ) Dzięki chłopaki z MotoPower, na Was zawsze można liczyć. Efekt piorunujący, szczególnie gdy ciemno jak w du....e Jednak z Was MAGIKI
bobby Opublikowano 12 Września 2018 Opublikowano 12 Września 2018 Dnia 8.09.2018 o 21:02, Slawomir napisał: W sumie to nie dzisiaj bo już chwilę temu. Szukałem GPS który by pasował do Forzy już jakiś czas i nic sensownego nie znalazłem. Coś takiego udało się wspólnymi siłami z żoną wykombinować z rowerowego pokrowca na nawigację. Patent na mocowanie fajny. Natomiast sam pokrowiec na telefon jak dla mnie jest dość słaby. Sam taki mam i jak przygrzeje słońce to przez tą folie niewiele widać, a telefon się tak nagrzewa że możesz usmażyć jajecznicę
benski Opublikowano 12 Września 2018 Opublikowano 12 Września 2018 Moja Integra dostała dziś nowe klamki.
pawulon Opublikowano 13 Września 2018 Opublikowano 13 Września 2018 16 godzin temu, Jaco napisał: A moja Hania dostała nowe światełka led ( z homologacją ) Dzięki chłopaki z MotoPower, na Was zawsze można liczyć. Efekt piorunujący, szczególnie gdy ciemno jak w du....e Jednak z Was MAGIKI Z tą homologacją to pojechałeś... To oficjalne info ze strony Philipsa który sprzedaje takie żarówki: Nie do użytku na drogach publicznych w Europie Uwaga: w Unii Europejskiej oraz na kilku innych obszarach oświetlenie LED może być stosowane tylko wewnątrz pojazdów oraz wyłącznie do użytku poza drogami publicznymi. Oświetlenie główne, przeciwmgielne i sygnalizacyjne LED nie ma obecnie homologacji ECE i nie jest przeznaczone do użytku na drogach publicznych. W przypadku używania oświetlenia głównego, przeciwmgielnego i sygnalizacyjnego LED na drogach publicznych kierowca może stracić prawo jazdy i ubezpieczenie pojazdu, a także może zostać na niego nałożony mandat. Oświetlenie LED firmy Philips nie jest dostępne we wszystkich krajach. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z przedstawicielem firmy Philips. Twoja lampa jest homologowana do standardowej żarówki H7 i włożenie tam czegokolwiek innego z automatu sprawia że lampa jako całość nie ma homologacji. Co wcale nie znaczy że to nie świeci lepiej, ale na przeglądzie Ci to nie przejdzie i przy kontroli jak się policjant uprze to stracisz dowód.
Sympatycy Jaco Opublikowano 13 Września 2018 Sympatycy Opublikowano 13 Września 2018 Twoja lampa jest homologowana do standardowej żarówki H7 i włożenie tam czegokolwiek innego z automatu sprawia że lampa jako całość nie ma homologacji. Co wcale nie znaczy że to nie świeci lepiej, ale na przeglądzie Ci to nie przejdzie i przy kontroli jak się policjant uprze to stracisz dowód.No to jednak spróbuję, i polecam wszystkim MotoPowerWysłane z mojego Redmi Note 5A przy użyciu Tapatalka
pawulon Opublikowano 14 Września 2018 Opublikowano 14 Września 2018 Próbować nikt Ci nie zabrania, ludzie montują chińskie zenonki i są zadowoleni, ale nie wmawiaj nikomu że ten zestaw jest homologowany. Gość który to montuje i mówi że jest homologowane to zwykły oszust.
benski Opublikowano 15 Września 2018 Opublikowano 15 Września 2018 W celu zwiększenia swojego bezpieczeństwa zrobiłem małą podmiankę światełka odblaskowego. Teraz pełni ono funkcje dodatkowego światła stop. Wiem, wiem, też bez homologacji ale wolę tyłek uratować bez homologacji niż leżeć w szpitalu z homologacją.
adam_us Opublikowano 23 Września 2018 Opublikowano 23 Września 2018 W ostatnim czasie zamontowane/zakupione do Aprilii -nowe rybie oczka na lusterka, 2" -odmalowany wydech farbą żaroodporną do kominków -TPMS dla bezpieczeństwa -kamizelka air bag HIT-AIR
Apolinary Baj Opublikowano 12 Października 2018 Opublikowano 12 Października 2018 A moje X10 wzbogaciło się o handbary Arcebisa, jak tylko zdejmę szynę z palca prawej dłoni to zrobię test drogowyWysłane z mojego ASUS_Z017D przy użyciu Tapatalka
Klubowicze nietoperz Opublikowano 30 Października 2018 Klubowicze Opublikowano 30 Października 2018 Założyłem uniwersalne grzane manetki ale nie tam gdzie sugeruje nazwa produktu.
Klubowicze Ewa B-B Opublikowano 30 Października 2018 Klubowicze Opublikowano 30 Października 2018 10 minut temu, nietoperz napisał: Założyłem uniwersalne grzane manetki ale nie tam gdzie sugeruje nazwa produktu. Brawo ! To jest super opieka nad Plecaczkiem
Klubowicze nietoperz Opublikowano 31 Października 2018 Klubowicze Opublikowano 31 Października 2018 Dokładnie tak.
wuja69 Opublikowano 14 Stycznia 2019 Opublikowano 14 Stycznia 2019 Witam, na nowy sezon nowa głowica ,cylinder ,no i ...wydech .
żelazny Opublikowano 20 Stycznia 2019 Opublikowano 20 Stycznia 2019 A u mnie nowa pod dupna wygoda dziś będzie montowana ?
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 24 Lutego 2019 Klubowicze Opublikowano 24 Lutego 2019 Ci, którzy po długim jeżdżeniu na skuterach z pasami, przesiedli się na "łańcuch", wiedzą jaki to ból jego stałe smarowanie szczególnie, jeśli lubi się turystykę dalekosiężną... Ja po Alpach i jeziorem Garda (prawie 5K kilometrów), nie mogłem z łańcuchem dojść długo do ładu, tak oklejony był zaschniętymi resztkami silikonowego oleju w spreju (o zawalonych nim zakamarkach pod plastikami nie wspomnę). Powiedziałem sobie dość i zakupiłem olejarkę krajowego producenta Wilku (cena około 350 PLN z przesyłką). Dziś wziąłem się za jej montaż i powiem, że łatwo nie było, bo ciasnota upchanych w ramie elementów silnika, wyposażenia i plastików, nie ułatwia manewrów składnikami zestawu, połączonymi (w sensie elektroniki), na stałe ze sobą... Zacznę od góry, czyli jednostki sterowania. W miejsce termometru (muszę gdzieś go przenieść), zamontowałem panel sterujący dozowaniem oleju... Ponieważ szkoda mi było miejsca w schowku pod kanapą, który w dodatku latem dość mocno się nagrzewa, zbiorniczek (100 ml) umieściłem w czaszy, a dolewanie oleju realizowane będzie odpowietrzeniem (wężyk wychodzący w tunelu kierownicy), przez strzykawkę (nawiercony otworek w zakrętce, by powietrze miało ujście). Sprawdzone i działa ? jedyna niedogodność, że trzeba będzie brać z sobą strzykawkę "dwudziestkę", by w razie potrzeby (średnio zbiorniczek ma wystarczać na około od 1500 do 3500 km. zależnie od ustawionej opcji dozowania), ale znajdzie się na nią miejsce w saszetce technicznej). Olej, to najzwyklejszy Hipol przekładniowy 90-ka... Po drodze wężyk olejowy mija centralkę z elektroniką sterującą dozowaniem. Z niej wychodzi kabel sterujący elektrozaworem i zasilający, który podpiąłem w instalację załączającą się wraz z przekręceniem stacyjki... Centralka łączy się z elektrozaworem otwierającym kanał olejowy, gdzie opadowo olej spływa w stronę wahacza... Dziś nie dokończyłem instalacji zdawczej na zębatkę, bo muszę przerobić system, mocowania uchwytów do miedzianej, cieniutkiej rurki, która łączy się z silikonowym wężykiem idącym z elektrozaworu, a pełniącym rolę "zawiasu" pracującego wahacza... Na razie czekam na gumy zabieraka, więc koła nie będzie, ale zamontuję samą zębatkę, to będzie można poprzycinać już wszystko na wymiar i poskręcać ? Najwięcej czasu zajmowało czyszczenie elementów ze starego, zaschniętego smaru silikonowego, który lepił się jak kit do wszystkiego... Dobrze, że teraz będzie już spokój z tym gxxxxx. Jak jutro skończę, to dodam fotkę i opis, co takiego wymyśliłem...
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 25 Lutego 2019 Klubowicze Opublikowano 25 Lutego 2019 Jak obiecałem, dziś dokończyłem instalację zdawczą... Trochę zachodu z tym było, bo oryginalne uchwyty Wilka, przystosowano bardziej do prostokątnych przekrojów motocyklowych wahaczy stalowych, a w Integrze mamy aluminiowy ceownik o nieregularnych kształtach. Tak więc aluminiową blaszkę mocującą dyszę olejarki ukształtowałem do wahacza i przeniosłem na front. Może pięknie to nie wygląda, ale trzyma stabilnie. Miedzianą rurkę delikatnie uformowałem, by zachowała sztywność i bezpieczną odległość od trasy łańcucha. Do akcesoryjnej osłony przykręciłem oryginalną miedzianą blaszkę z zestawu, podtrzymującą rurkę w drugim miejscu. By nie drżała na wybojach, podparłem ją na jednym z "zakrętów" pod spodem wahacza i dodatkowo przyłapałem kawałkiem samoprzylepnej blaszki aluminiowej... Końcówkę rurki zdawczej obciąłem na kształt igły od strzykawki i ustawiłem niemal na styk z tarczą zębatki. To na nią bezpośrednio ma kapać olej, który siłą odśrodkową, poleci w stronę łańcucha... Całość działa (olej kapie), ale do próby w jeździe brak jeszcze gum zabieraka, więc pewnie dopiero w przyszłym tygodniu wyjadę ?
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 25 Lutego 2019 Klubowicze Opublikowano 25 Lutego 2019 A tak wyglądają gumy zabieraka po 47 tysiącach km. intensywnej eksploatacji w Integrze... Zębatkę wyciągnąłem palcami, więc można sobie wyobrazić, że luz już na łączeniu elementów był spory...
Majkel67 Opublikowano 22 Marca 2019 Opublikowano 22 Marca 2019 Witam, a ja założyłem właśnie nowe buciki do mojego Quadro ( sztuk 4, oj ) oponki Battlax SC 14 calowe , zrobiłem na nich dopiero niecałe 50 km wiec nie będę się jeszcze wypowiadał na ich temat , jedno można stwierdzić na ta chwile ze bez porównania lepsze od tych fabrycznych
profbolek Opublikowano 24 Marca 2019 Opublikowano 24 Marca 2019 A ja swojemu rzuciłem nowy kolorek i rolki Pulleya. Przewrócił się jesienią na postoju, na każdym elemencie zrobiły się obtarcia, od lusterek, poprzez wszystkie plastiki, obudowę silnika po kufer. A że zawsze podobał mi się żółty... Stare rolki były 1 g poniżej normy, na nowych zrobił się mułowaty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się