Sympatycy irasko Opublikowano 26 Maja 2018 Sympatycy Opublikowano 26 Maja 2018 Pogoda dzisiaj nie na skuter, wiec wpadłem na pomysł by coś zrobić. postanowiłem założyć oliwiarkę do łańcucha do Integry.Namówił mnie do tego kolega który od kilku lat używa produkt Made in Poland. ( Piaseczno City) . Jeśli chcecie to ładnie zamontować to niestety trzeba rozebrać połowę skutera. Dzięki chłopaki z MOTO POWER. ( nasz serwis mobilny na Burgmanii). Montaż urządzeń. Zbiorniczek z olejem postanowiłem zamontować w schowku pod kanapą. I tak zajmuje połowę miejsca co spray. Zawór z cewką podającą, pod lewym boczkiem. Dysza oczywiście na wahaczu... Sterownik na kierownicy... Całość zalana olejem przekladniowym 80W90 Koszt smarowania 17 zł - 5 lat.. Koszt urządzenia 350 zł bezpośrednio w punkcie. Szczegóły na Mototopasja.pl Wracałem w deszczu do domu, więc caly czas miałem włączone smarowanie...najbliższe test już w czwartek w drodze na Burgmanię. 1
RONIN Opublikowano 27 Maja 2018 Opublikowano 27 Maja 2018 12 godzin temu, irasko napisał: Całość zalana olejem przekladniowym 80W90 Koszt smarowania 17 zł - 5 lat.. Ciekaw jestem, na ile km. starcza taki zbiorniczek? 1
Sympatycy irasko Opublikowano 27 Maja 2018 Sympatycy Opublikowano 27 Maja 2018 Bardzo dużo...koledzy dolewają raz w sezonie. Przy średniej prędkości podawane jest ok. 20 kropli oleju na godzinę. Oczywiście zależy to od warunków pogodowych, jak dużo złapiemy deszczu w trasie. Wtedy zwiększamy częstotliwość podawania oleju.Oceniam, że ok 4000 - 5000 km w suchych warunkach zrobię na zbiorniczku. Oczywiście w dalszą trasę warto zabrać odrobinę oleju na zapas, albo jak zabraknie dokupić na stacji. Za litr zapłaciłem 17 zł
Dilbertw Opublikowano 6 Czerwca 2018 Opublikowano 6 Czerwca 2018 to ja się pochwalę też jeśli to tablica chwalipiętów to się dołączam : IMG_3758.mp4
Szymqw Opublikowano 11 Czerwca 2018 Opublikowano 11 Czerwca 2018 A ja sobie zrobiłem taki uchwycik na nawigację. Może kogoś to zainspiruje lub komuś się przyda to napiszę po krótce co i jak to zrobić. Patent jest ogólnie bardzo prosty. Otóż...najlepszym miejscem wydało się dla mnie umieszczenie uchwytu zaraz za szybą, powyżej zegarów. Nie chciałem oczywiście nic wiercić/niszczyć w plastikach, więc wydumałem, że najlepiej będzie rozkręcić mocowanie szyby i tam spróbować podpiąć się pod oryginalne otwory/mocowania z uchwytem. Po rozebraniu mocowań szyby, są fajne profile z otoworami, do których mocowana jest szyba. No to dawaj...Rurka (ja akurat użyłem rurki fi 16). Po dokładnych pomiarach, ponacinałem rurki, ładnie je zgiąłem pod kątem prostym i następnie po kolejnych dokładnych przymiarkach na mocowaniach szyby, spawareczką pospawałem w miejscach zagięć. Najlepiej robić to migomatem. Ja miałem tylko spawarkę elektrodową, i mimo, że trochę przepalało ścianki rurki (rurka była cienkościenna) to jakoś pospawałem żeby się trzymało. Oczywiście można też zamiast spawać to po prostu pogiąć rurkę (do rurki się sypie piasku i jazda...na imadle nawet zagiąć. Dla mnie prościej było pospawać... Następnie szlifiereczką troszkę spawy przeszlifować, coby gładkie były. Potem znowu przymiarka na profilach mocujących szybę i...trzeba było uzyskać płaski kształt ramion rurek aby ładnie zlicować do profili. No to młotek i dawaj .klep, klep, buch, buch 5-10 minut i mamy ładnie sklepane na płasko ramiona rurki (wiem, że estetyki w tym mało, ale ramiona i tak będą schowane, więc czym tu się przejmować). Poza tym nie miałem oczywiście dostępu do prasy aby ładnie sprasować rurki na płasko...więc młoteczek tutaj okazał się idealnym narzędziem. Zostało tylko teraz wykonanie otworów. Zatem kolejna przymiarka na mocowaniach szyby, wiertarka i jazda....najpierw małym wiertłem, potem poprawka dużym i na końcu można jeszcze można zrobić fazkę jeszcze większym wiertłem....i to wszystko...teraz tylko malowanie (to akurat w robocie proszkowo mi chłopaki śmignęli, ładną czarną strukturką i gotowe...następnie montaż wszystkiego do kupy...i VOILA...między oryginalne profile do mocowania szyby a mój uchwyt podkleiłem jeszcze paski taśmy neoprenowej...lepiej się trzyma, wyeliminuje drgania, itp. Dodatkowo też pewnie dam trochę dłuższe 4 śruby główne mocujące plastikowy stelaż szyby (no bo wiadomo, jak wsunąłem uchwycik, do tego paski taśmy neoprenowej to trochę milimetrów grubości przybyło... Prosty patent, przy wykorzystaniu w zasadzie podstawowych narzędzi...
Klubowicze SlawoyAMD Opublikowano 11 Czerwca 2018 Klubowicze Opublikowano 11 Czerwca 2018 No brawo Ty Jak zobaczyłem szlifierkę kątową na zdjęciu, przyznam, że zamarło mi serce, ale efekt końcowy wygląda całkiem ciekawie.Zadbaj tylko, by szyba w miejscu mocowania miała coś miękkiego i nie zmatowiła się o stelaż...
Szymqw Opublikowano 12 Czerwca 2018 Opublikowano 12 Czerwca 2018 8 godzin temu, SlawoyAMD napisał: "...Jak zobaczyłem szlifierkę kątową na zdjęciu, przyznam, że zamarło mi serce..." Bez obaw, szlifierka służyła tylko i wyłącznie do obróbki rurki metalowej (ponacinania rurki i poszlifowania spawów). 8 godzin temu, SlawoyAMD napisał: Zadbaj tylko, by szyba w miejscu mocowania miała coś miękkiego i nie zmatowiła się o stelaż... Uchwyt nie ma w ogóle bezpośredniego kontaktu z szybą (jest umocowany między plastiki do mocowania szyby). W miejscach gdzie są plastiki mocujące to owszem, są ślady zmatowienia, ale to od tych oryginalnych plastików rzecz jasna...
Sympatycy irasko Opublikowano 31 Lipca 2018 Sympatycy Opublikowano 31 Lipca 2018 U mnie Integra dostała nowy napęd...oczywiście zmieniony w naszym zaprzyjaźnionym serwisie. Dzięki Panowie... Jeszcze przed zmianą A tu już chwilę później No i można latać....
Sympatycy KriSSo Opublikowano 31 Lipca 2018 Sympatycy Opublikowano 31 Lipca 2018 Jaki koszt napędu oraz wymiany?
dr.big Opublikowano 31 Lipca 2018 Opublikowano 31 Lipca 2018 Cena zależna od klasy elementów. Jeśli już to jaka cena i za jaki zestaw i czy 2 czy 1 koła zębate. Bo sama wysokość ceny nic nam nie powie ... To tak jakbyś zapytał ile kosztują opony do Integry ? Wymiana to cena stała- można miarodajnie odpowiedzieć, ale cena setu zależy od użytego produktu...
Administrator MariuszBurgi Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Autor Administrator Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Dnia 31.07.2018 o 13:56, dr.big napisał: Cena zależna od klasy elementów. Jeśli już to jaka cena i za jaki zestaw i czy 2 czy 1 koła zębate. Przy odrobinie "pochylenia się nad tematem" można znaleźć do NC'ka kpl. set DID'a za ok 500 zł. Mowa o wzmocnionym ZVMX w wersji black. Złoty ciut droższy. 1
dr.big Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Można sobie skonfigurować różne kolory, wygłuszone zdawcze koło zębate, łańcuch zamknięty (endless) -> https://www.mykettenkit.de/kettenkit-konfigurator/
Sympatycy irasko Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Sympatycy Opublikowano 2 Sierpnia 2018 KriSSo dobrze Mariusz mówi..tylko wzmacniany i oczywiście komplet z kołami. Dolicz jezcze koszt wymiany i w 700 -750 zł się zmieścisz.
smarciu Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Dziś Karmazynowa Strzała otrzymała większe możliwości bagażowe dzięki stelażowi oryginalnemu, który umożliwił montaż kufra Trekker 52L z Givi oraz torbą/oparciem dla pasażera też z Givi 35L model T506, paski i gumki gratis otrzymane Całość sprawuje się wyśmienicie, jest wystarczająco miejsca dla pasażerki, a dodatkowo wygodniej i jeszcze miejsce na ciuchy Jest dobry dostęp do kufra i wystarczajacy do schowka pod kanapę, żeby zatankować, czy wyciągnąć deszczówkę, wodę, czy co tam akurat jest schowane poza kaskiem.
smarciu Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Czujnik prędkości popuszczał. Pewnie ze stresu, że mu gumka pękła przy robocie. I w kontakcie z serwisem (czas oczekiwania na oring z Włoch, etc.) załatwiłem to DIY, koszt w ZUT Wrocław 0,50 PLN, silikon wysokotemperaturowy 15 PLN i chwila pracy w garażu. Sprawdzone dziś. Teraz jest czysto, sucho, pewnie, można jechać na Węgry.
smarciu Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Ponieważ w garażu mam chłodniej niż w domu, to dziś kolejny projekt z zakresu „lepiej widoczny, widocznie lepszy”. Razem z moją plecaczkową oblepiliśmy kufer. Oraz kilka strategicznych miejsc w dzień niewidocznych, ale wieczorem świecących światłem odbitym dzięki taśmie obrysowej, pryzmatycznej i zwykłej odblaskowej z rolki. Poniżej efekty naszej pracy. Widok tylko od tylu, bo lepszych zdjęć nie udało mi się wykonać w ciemnym garażu.
Sympatycy Worlan Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Sympatycy Opublikowano 8 Sierpnia 2018 A ja przewietrzyłem Vespę, jej też się należy ;). A ile much na szybie
smarciu Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Przygotowań ciąg dalszy do wyjazdu na Podlasie i ścianę wschodnią, czyli moje rodzinne tereny 1. Wczoraj w roli głównej pozaserwisowa wymiana oleju przekładniowego 85W140 GL-5 Revanol, opakowanie jest od razu z rurką, do której dołożyłem dodatkowy kawałek i obeszło się bez odkręcania plastików, bo dojście jest dobre. Lepiej podgrzać olej w butelce w kąpieli wodnej, bo jest gesty i długo się wyciska. 2. Poszedłem w zaparte i zamontowałem oparcie gumowe Kappa, pasuje do kufra Givi, strefa komfortu pasażerki i może też lepszy wygląd kufra. 3. Montaż zaczepów i rzepów pod torbę przekrokową Shad SC25, bo oryginalna od Aprilia Atlantic, w prawdzie 50L pojemności, ale tu miejsca mniej i wajcha blokady przechyłu przeszkadzała, wiec taka nowość. +25L pojemności bagażowej 4. Przymiarki siateczki oddzielającej tyłek od kanapy, przewiewość i komfort w upale i w deszczu. Podejrzane w Malezji. Sprawdza się wyśmienicie. Do tego pewniejsze siedzenie, bo trudniej się przesunąć na nim.
dywelj Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Dnia 10.08.2018 o 09:21, smarciu napisał: Przymiarki siateczki oddzielającej tyłek od kanapy, przewiewość i komfort w upale i w deszczu. Podejrzane w Malezji. Sprawdza się wyśmienicie. Do tego pewniejsze siedzenie, bo trudniej się przesunąć na nim. Ciekawe, możne jakiś namiar na źródło zakupu takowej? Bo w Rumunii w tyłek grzało
smarciu Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Look what I found on AliExpresshttp://s.aliexpress.com/QvmMba6n
fransuan Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Dnia 11.08.2018 o 10:55, dywelj napisał: Ciekawe, możne jakiś namiar na źródło zakupu takowej? Bo w Rumunii w tyłek grzało Czy na tym sie tylek nie slizga ??
Sysgone Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Czy na tym sie tylek nie slizga ?? Nie. Zresztą Długi to ma i może się pochwalić.
Yarorot Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Dzisiaj zamontowałem osłonę chłodnicy.
Bulba Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Opublikowano 20 Sierpnia 2018 No nie wiem. Uważam że zwiększyłeś opór przepływającemu powietrzu o co najmniej 30% jak nie o polowe. Ja bym poszedł inną drogą i zakupił siatkę. https://allegro.pl/listing?string=siatka tuningowa&order=m&bmatch=baseline-cl-aut-1-3-0802 Ale oczywiście każdy jest dorosły i nikt nikomu nie zabroni przegrzać silnika na własne życzenie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się