Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Gilera GP 800 - niedoceniana królowa skuterów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

O sorry,

masz rację.

Widzę że technologia lotnicza wchodzi do motocykli :))), ale też pewnie marketingowcy trochę podrasowali syntezę niektórych dodatków :wink32:

Ale płynność czyli lepkość będzie gorsza bo musi się zmieścić w normie 10w40, by można było lać w silniki przeznaczone do tej klasy.

p.s.

Też zalałem do siebie Gulfa 5w40 :)

Opublikowano

Dzisiaj nawinięte 50 km. na rolkach 19g. Obroty zauważalnie niższe o jakieś 300-400 obr./min. Różnicy w przyspieszeniu nie widzę.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Dzisiaj zakończyłem montaż uchwytu nawigacji, trochę ściągnąłem z z oryginalnego patentu TOM TOMA.

WP_000490.jpg

WP_000491.jpg

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Odświeżam temat, wymieniłem wariator na fabryczny, obroty przy 100 km/h spadły o około 200. Przy maksymalnym odkręceniu manetki natychmiast wchodzi na 6500, na Malossi było 1000 obrotów więcej. Mam nadzieję że wpłynie to pozytywnie na spalanie. Malossi zostaje w garażu, może kiedyś znowu będzie mi mało ;-)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Pytanie do użytkowników GPtek: jakie klocki używacie i gdzie je kupujecie?

Trochę poszalałem na Czarnogórskich winkielkach i zaraz po powrocie muszę wymienić przód i tył.

Druga sprawa to po 10 000 km. zapaliła się kontrolka od paska a do Polski jeszcze 1500 km. a w serwisówce jest, że wymiana co 20 000 km.

  • Sympatycy
Opublikowano

Klocki kupowałem tu http://robogo.pl/ orginały. Mają logo Brembo

Kontrolką się nie przejmuj.Zapala się po 10000 chociaż wymiana jest przy 20000. Nie pamiętam jak się kasuje , ale pokombinuj z przyciskiem SET.Przytrzymaj SET i przekręć zapłon-powinna migać i wtedy można ją skasować.

Ps.Klocki przy 10.000? Ja mam od nowości i jeszcze nie zamierzam wymieniać ,a mam przejechane 39.000.

Opublikowano

Kiedyś płaciłem za oryginały Brembo na dwie tarcze jakoś 160 PLN ... Klocki są, to może jeszcze kupię GP800 ;)

Brembo_GP800_zpse7784734.jpg

Opublikowano

Bigu może chcesz sprzedać ? Moje mają jeszcze jakieś 1,5-2 mm ale towarzystwo na majówce jakieś takie wyrywne, że się zaczynam o nie martwić . Ostatnie 3000 km zrobione z maksymalnym obciążeniem , kufer, sakwy i dwie osoby , z bardzo wysokimi prędkościami z czego dużo po górach i to jest pewnie powód szybszego zużycia . A do Polski mamy jeszcze 2000 km.

  • Klubowicze
Opublikowano

2mm to jeszcze duuuuuużo km do przejechania.

Nowe mają pewnie max 6mm ( oczywiście mówię o samej okładzinie )

  • Sympatycy
Opublikowano

Dokładnie to przód 5mm a tył 6mm. Jak masz 2mm to nie masz czym się przejmować.

Opublikowano

Po przytrzymaniu set i przekręceniu stacyjki miga mi symbol paska i klucz serwisowy, ale nie mam pojęcia co trzeba zrobić, aby skasować migający pasek?

  • Sympatycy
Opublikowano

Możliwe ,że przyciskiem CLOCK wybierasz co chcesz skasować. Ja to robiłem metodą prób i błędów.

Może to Ci pomoże- strona 50.

http://www.wotmeworr...shop Manual.pdf

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

łożyska główki ramy ktoś już wymieniał ?? 33 000 km na zegarze i mówią niestety papa

  • Sympatycy
Opublikowano

Ja na łożysku mam zrobione 30.000 i na razie wszystko ok. Podobno w ASO cena 1000 zł!!!. O zamiennikach nie słyszałem. Popytaj u tego gościa http://robogo.pl/.

Opublikowano

Ma i to znacznie taniej w ofercie. Trzeba będzie się do tego zabrać po weekendzie. Za regulacje zaworów ile płaciłeś ?

Opublikowano

Ja w czwartek płaciłem za regulację, naciąg łańcucha, uszczelnienie silnika krokowego i kilka dupereli 800 pln. Ogólnie poświęcił na przegląd pełne 8 godzin.

  • Sympatycy
Opublikowano

Za regulacje zaworów, czyszczenie przepustnicy ,naciąg łańcucha, regulację ręcznego zapłaciłem 700 zł.

Rudy, po ile ma te łożyska?

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Łożysko okazało się być okej - zostało tylko dokręcone i konieczna jest wymiana obuwia przód plus tył - 32 000 km i jeszcze oryginał. Kolejne sprawa naped - wymienial juz ktoś z Was ?? Jaki kupował Did'a ?? W jakiej cenie i gdzie ?

  • Klubowicze
Opublikowano

konieczna jest wymiana obuwia przód plus tył - 32 000 km i jeszcze oryginał

Musisz mieć lekką rękę że opony wytrzymały taki przebieg.

U mnie to max 15 tyś i śmietnik :mad2:

  • Sympatycy
Opublikowano

U mnie opony wytrzymaly 28.000. Napęd też wymieniłem przy tym przebiegu. Zębatki przód/tył oryginał zamawiałem w RoboGo. Nie pamiętam ile płaciłem ale coś ok. 550 zł. Łańcuch DID-a ok 350 zł. kupiłem w Uhma-Bike. Myślę ,że na Allegro z 50 zł można jeszcze urwać.Niestety symbolu nie pamiętam.

Opublikowano

Opona przód dopiero dzisiaj zobaczyłem była już zmieniana i ktoś założył 130/70/60 taką samą mam od ręki na półce. Na 120/70/16 musze czekać - duża wg was będzie różnica ??

Gość Bartheez5
Opublikowano

Na chwilę obecną stan licznika w mojej GP-cie 21 tyś i na koniec sezonu zamierzam również zmianę komplet. napędu Pas rolki , łańcuch i zębatki . Zapewne będzie to DID. Co do opony na przedzie z tego co zauważyłem już ktoś wymieniał ii ma 60% bieżnika . Odnośnie rozm. 130 a 120 mm myślę że nie powinno być probl.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Pytanie do użytkowników, co ile wymieniacie olej? Wiem, że serwisówka mówi 10 tkm. ale wydaje mi się, że to przesadzony przebieg.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...