Skocz do zawartości
Forum Burgmania

Gilera GP 800 - niedoceniana królowa skuterów


RONIN

Rekomendowane odpowiedzi

Odpowiem sobie na pytanie: tak, wszystko można :) W warszawskiej Scooterii zaproponowano mi usługę dorobienia kluczyka w cenie około 300-400 PLN (przy wyglądzie jak oryginalny).

Pytanie kolejne: czy orientujecie się czy można z innego modelu dopasować klamki hamulcowe? Bezpośrednio pod GP800 nie widzę dedykowanych (zapewne przez niewielkie zainteresowanie), pytanie czy wystarczy podmiana z innego modelu skutera/motocykla? 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Dnia 20.11.2017 o 11:36, SimonWarka napisał:

Pytanie kolejne: czy orientujecie się czy można z innego modelu dopasować klamki hamulcowe? Bezpośrednio pod GP800 nie widzę dedykowanych (zapewne przez niewielkie zainteresowanie), pytanie czy wystarczy podmiana z innego modelu skutera/motocykla? 

Pozdrawiam!

SimonWarka a nie prościej kupić oryginał, jest na Allegro, lub jeśli chcesz nową to uderz do Robogo w Warszawie

 

Odnośnik do komentarza

Szanowni Właściciele GP,

Nie myślałem, że będę kiedykolwiek w tej sprawie pisał ale sprzęt mnie zaskoczył :P

Chodzi mi o pomiar właściwego poziomu oleju. Instrukcja mówi, aby był powyżej MIN za bagnecie (to jest widoczne), ale po 1 nie widzę znacznika MAX na bagnecie, a po 2 jednocześnie "poziom oleju powinien dochodzić do znaku MAX OIL LEVEL na korpusie silnika przy okienku kontrolnym", które niestety u mnie jest zabrudzone :( Pytanie do właścicieli: na podstawie bagnetu gdzie jest optymalny poziom oleju? I pytanie dodatkowe: mierzycie zgodnie z instrukcją na obu kołach czy na centralce?

Z góry dziękuje! 

olej2.JPG

olej1.JPG

olej.JPG

Odnośnik do komentarza

W ramach GPowej ciekawostki, chciałem przekazać info o dość specyficznym montażu LeoVince SBK One w mojej GPie. Jak się okazało na miejscu u zaprzyjaźnionego mechanika, nie było innej możliwości montażu wydechu niż w sposób widoczny na zdjęciu. O ile wygląda to dla mnie bardzo rasowo (wysoko poprowadzony wydech) to jedyna i dość znaczna wada to fakt, że z montażem sakw mogę się pożegnać. Jeśli ktoś z właścicieli GP również dysponuje Leosem, będę wdzięczny za fotki porównawcze. Co do głośności ... robi robotę nawet z dbkillerami! Bez nich jeszcze nie sprawdzam - szukam sprytnego narzędzia do demontażu. Zobaczymy pewnie na wiosnę efekt "z" i "bez" i wówczas podejmę decyzję który wariant lepszy na drogę.

Przy okazji, św. Mikołaj obdarował mnie szybą akcesoryjną Malossi, znacznie krótsza, podkreślająca sportowy charakter. Zobaczymy w praktyce czy na dłuższe wypady nie będę podmieniał :)

gileragp800_ac4.JPG

gileragp800_ac6.JPG

iphone_gp800.JPG

Odnośnik do komentarza

Drodzy Użytkownicy GP! Czy posiadacie na sprzedaż uchwyty/rączki dla pasażera np po montażu akcesoryjnego stelażu pod kufer i są już Wam niepotrzebne? Jak się okazuje są one towarem deficytowym na rynku wtórnym...

Odnośnik do komentarza

Stelaż to mam z oryginalnym kufrem, więc chciałem mieć opcję aby wrócić do serii :(

Ciekawostka: cena jednego uchwytu/rączki w ASO ... 470 PLN! Wow!

Odnośnik do komentarza

Ronin, czy miewałeś również problemy w swojej GP ze szczelnością gumowej osłony wałka zdawczego napędu? Niestety po drugiej przejażdżce zauważyłem, że nieszczelność powróciła pomimo kilku prób mechanika ponownego montażu osłony a ostatecznym razem nawet użyciem wysokotemp. silikonu :( 

Odnośnik do komentarza

Witam serdecznie grupowiczów .

Mam pilne pytanko,potrzebuję informację,gdzie w Gilerze GP 800 znajduje się wtyk ecu (fiat,alfa),chciałbym podłączyć urządzenie i wykasować błędy i sprawdzić sran moto.

Kompletnie niemam pojęcia,gdzie ten wtyk jest,użytkownik Ronin bodajże się bawił tym,proszę o poradę,gdzie ten wtyk,sms 664961435 pozdrawiam.

Witam serdecznie grupowiczów .

Mam pilne pytanko,potrzebuję informację,gdzie w Gilerze GP 800 znajduje się wtyk ecu (fiat,alfa),chciałbym podłączyć urządzenie i wykasować błędy i sprawdzić sran moto.

Kompletnie niemam pojęcia,gdzie ten wtyk jest,użytkownik Ronin bodajże się bawił tym,proszę o poradę,gdzie ten wtyk,sms 664961435 pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Dnia 23.08.2015 o 17:32, Moplic napisał:

Witam!

Dla zainteresowanych w temacie.

Powodzeniem zakończyła się moja próba połączenia telefonu z komputerem GP800. Mam teraz możliwość odczytu danych z czujników, resetu TPS , odczytu i resetu błędów, zmiany parametrów CO itp. Jak znajdę chwilę postaram się o zapis parametrów do Excela.

TciGEpX.jpg

6qA4t0t.jpg

nM1KZ1W.jpg

Teraz nie tylko przez laptopa, ale i telefon można diagnozować dość rzadko widywaną markę motoru.

Pozdrawiam.

Witam,gdzie kupić kabelek do polączenia się z gilerką i jaki to jest kabel?

Drugie pytanko bardziej ważne,do czego sie podczepić,gdzie ta kostka i jak wygląda i ile ma pinów i kabelków,foto mile widziane lub na kom 664961435.

Pozdrawiam gorąco 

Odnośnik do komentarza

Tak jak ci tłumaczyłem przez telefon, podłączenie jest przy akumulatorze( strzałka na górnym zdjęciu ), z tego co pamiętam to jest to standardowa końcówka od fiata.

9C93CD2F-0339-406A-A35D-3D797195D84C.jpeg

Odnośnik do komentarza

Cześć,

Wrzucam ten post tylko na potrzeby archiwalne jeśli ktoś obecnie lub w przyszłości będzie miał pogodne przygody z humorami 10letniem Włoszki tak jak ja :)

W czeluściach internetu i Facebooka, natrafiłem na absolutną kopalnię wiedzy, manuali, video-porad i dyskusji nt Gilera GP800. Gorąco polecam fora pod przewodnictwem Włocha UNOGP:

1. Główne: https://www.facebook.com/groups/unogp/
2. https://www.facebook.com/groups/1602796503311790/
3. https://www.facebook.com/groups/1753926461584313/

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...